collapse

Auteur Topic: Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!  (gelezen 9427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Gepost op: 1 maart 2010, 21:18:15 »
ik heb er zooon zin in!
a.s zondag ga ik voor het eerst bruidsjurken passen. sta nu al te springen, wou dat het nu al zondag was!
ik ga samen met mijn oudste zus en mijn vriendin, die ook helemaal enthousiast zijn :biggrin: we gaan er een echte meidendag van maken.
ben echt heel benieuwd hoe de jurken zullen staan.

zijn er nog meer die gaan/ bezig zijn met passen en net zo ongelovelijk enthousiast zijn?
natuurlijk zijn alle ervaringen van harte welkom

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2010, 00:08:52 »
hahaha snap dat je zo enthousiast bent ! dat was ik ook toen ik ging :tongue:
helaas zit het er allemaal weer op en mijn grote dag is al geweest ..

maarre tips die ik je kan meegeven ,

even scheren van te voren

geen raar ondergoed of vaal ondergoed aan doen :tongue: ( hebben een aantal ervaringen mee )
en ook geen string als je niet graag in je blote kont staat ggehehehe ( ook uit ervaring :blush:

en verder er vooral van genieten  en idd echt een meiden dag van maken
dat heb ik gedan me moedere schoonmoeder schoon oma en schoonzusje ( mijn oma;s leven niet meer helaas )

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2010, 00:31:22 »
[quote name=\'hopelessinlove\' post=\'312330\' date=\'02 March 2010, 00:08\']hahaha snap dat je zo enthousiast bent ! dat was ik ook toen ik ging :tongue:
helaas zit het er allemaal weer op en mijn grote dag is al geweest ..

maarre tips die ik je kan meegeven ,

even scheren van te voren

geen raar ondergoed of vaal ondergoed aan doen :tongue: ( hebben een aantal ervaringen mee )
en ook geen string als je niet graag in je blote kont staat ggehehehe ( ook uit ervaring :blush:

en verder er vooral van genieten  en idd echt een meiden dag van maken
dat heb ik gedan me moedere schoonmoeder schoon oma en schoonzusje ( mijn oma;s leven niet meer helaas )[/quote]
 

dank je voor je tips, vooral van die string :wink: daar had ik nog niet echt bij stilgestaan :biggrin:
ik neem ook ff een klein deo-tje mee, want hoe vervelend is het als je arm niet meer omhoog durft te doen  :tongue:


zijn er nog meer do's en dont's?
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2010, 00:35:17 door pamela »

Anne-Sarah

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2010, 12:40:26 »
Neem een speld/clip/iets mee voor in je haar zodat je je jurk met opgestoken en los haar kan zien, want dat maakt soms een heel verschil! En geef voordat je jurken gaat uitzoeken je budget aan (of laat je zus stiekem spieken op de prijskaartjes). Het is echt zuur als je je droomjurk hebt gevonden die vervolgens veeeel te duur blijkt te zijn.

Veel plezier!!

2010bruidje

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2010, 12:43:14 »
probeer schoenen met een hakje aan te doen,zodat je mooi staat als je een jurk gaat passen.

ook is het handig om een fototoestel mee te nemen,zodat je een paar foto's van het passen kunt maken.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2010, 16:04:34 »
Let op welk maat torselet je aan krijgt, dan kun je die misschien ergens goedkoper krijgen!

Laat zoveel mogelijk sieraden thuis. Als je die daar allemaal af doet raak je misschien wel wat kwijt!

Veel plezier!!!

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2010, 20:49:32 »
[quote name=\'Anne-Sarah\' post=\'312476\' date=\'02 March 2010, 12:40\']Neem een speld/clip/iets mee voor in je haar zodat je je jurk met opgestoken en los haar kan zien, want dat maakt soms een heel verschil! En geef voordat je jurken gaat uitzoeken je budget aan (of laat je zus stiekem spieken op de prijskaartjes). Het is echt zuur als je je droomjurk hebt gevonden die vervolgens veeeel te duur blijkt te zijn.

Veel plezier!![/quote]

ja ga ik zeker doen, ik wilde het zowieso opsteken, maar dan weet ik het wel weer. dan zit het niet meer als het moment daar is. ik neem gewoon een spelt mee, heel handig!
ja en natuurlijk is de prijs naast hoe de jurk eruit zit en hoe ie zit, ook wel belangrijk. een prachtige jurk maar vervolgens geen bruidstaart en mijn lief die in een spijkerbroek moet, is ook niet echt een droomhuwelijk :wink:
ik ben alleen bang, als ik een budget aangeef, dat ze dan de 'goedkopere' jurken laten hangen om zo 'zo goed mogelijk te verkopen'. wat is jullie ervaring hiermee?

[quote name=\'Jnine89\' post=\'312579\' date=\'02 March 2010, 16:04\']Let op welk maat torselet je aan krijgt, dan kun je die misschien ergens goedkoper krijgen!

Laat zoveel mogelijk sieraden thuis. Als je die daar allemaal af doet raak je misschien wel wat kwijt!

Veel plezier!!![/quote]

krijg je altijd een torselet aan als je gaat passen? ik dacht dat dat helemaal niet gedaan werd.. kan ik wel gelijk eens voelen hoe zoiets zit :)
bedankt voor je tip, ga hem zeker gebruiken.. wie weet :wink:
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2010, 20:46:42 door pamela »

Jodocus

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2010, 20:56:16 »
[quote name=\'pamela\' post=\'312708\' date=\'02 March 2010, 20:49\']ik ben alleen bang, als ik een budget aangeef, dat ze dan de 'goedkopere' jurken laten hangen om zo 'zo goed mogelijk te verkopen'. wat is jullie ervaring hiermee?[/quote]

Wij zijn vandaag geweest en mijn ouders betalen de jurk. Mijn moeder had bij de verkoopster aangegeven dat hij tussen de 1000 en 1500 euro mocht kosten en uiteindelijk heb ik  (blijkbaar) een jurk gekozen die hier nog onder zat.   :) Keurig van de verkoopster die duidelijk niet de bovengrens heeft opgezocht.

Heel veel plezier :)
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2010, 20:57:00 door Jodocus »

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #8 Gepost op: 3 maart 2010, 21:17:02 »
[quote name=\'Jodocus\' post=\'312716\' date=\'02 March 2010, 20:56\'][quote name=\'pamela\' post=\'312708\' date=\'02 March 2010, 20:49\']ik ben alleen bang, als ik een budget aangeef, dat ze dan de 'goedkopere' jurken laten hangen om zo 'zo goed mogelijk te verkopen'. wat is jullie ervaring hiermee?[/quote]

Wij zijn vandaag geweest en mijn ouders betalen de jurk. Mijn moeder had bij de verkoopster aangegeven dat hij tussen de 1000 en 1500 euro mocht kosten en uiteindelijk heb ik  (blijkbaar) een jurk gekozen die hier nog onder zat.   :) Keurig van de verkoopster die duidelijk niet de bovengrens heeft opgezocht.

Heel veel plezier :)
[/quote]


dat is inderdaad heel netjes en leuk dat jou droomjurk een leuk prijskaartje had :wink: ga je nog verder kijken of heb je definitief je jurk gevonden?

Bride 2 b

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #9 Gepost op: 3 maart 2010, 21:21:28 »
je kan je max prijs aangeven maar ook zeggen dat een lagere prijs zeker welkom is!

Ehmm nog meer tips, er is ergens een topic met hele goede tips die vooral over hygiene etc gaat. verder er heel erg van genieten!! En foto's maken indien dat toegestaan is! Leuk om later terug te kijken. :)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #10 Gepost op: 3 maart 2010, 21:58:04 »
Ik kreeg gelijk een torselet en een hoepel omgesmeten hoor :)

En inderdaad maak goeie foto's! Dit mag meestal alleen als je de jurk koopt.

Mijn foto's waren mislukt, en daar baalde ik heel erg van. Ik was niet van plan een jurk te kopen had dus alleen een mobieltje om foto's mee te maken.
Gelukkig mocht ik terug komen om goeie foto's te maken!

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2010, 13:04:47 »
ik ga zeker vragen of er foto's gemaakt mogen worden... (ff checken of de accu vol is)
tja.. en schoenen met een hakje.. nu heb ik een beste verzameling schoenen, maar deze is nog niet compleet.. ik heb vooral laarzen met een hakje  :biggrin:  maar ik heb ook nog zwarte pumps met een mooi hakje (waarschijnlijk is de hoogte van de hak ook de hoogte die ik wil hebben voor mijn trouwschoenen. dus misschien gaan die mee. weet iemand of er 'passchoenen' in winkels aanwezig zijn? of is dit een raar idee? :S
ik ga nog ff zoeken naar die topic over hygiene..

lydia

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #12 Gepost op: 4 maart 2010, 21:58:21 »
bij de winkels waar ik geweest ben hadden ze idd passchoenen. paste er amper in met mijn maatje vierkant, maar ze hadden een stel staan waar zelfs m,ijn voeten in paste..

Lucky1976

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #13 Gepost op: 5 maart 2010, 12:42:44 »
Jaa, ik ga zaterdag (morgen) jurken passen.
Vind het wel spannend, maar natuurlijk ook erg leuk!
Ben vooral benieuwd wat mij goed staat!

Trouwring

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #14 Gepost op: 5 maart 2010, 17:38:02 »
Ik wil je niet in de war maken, maar de volgende dingen zijn niet altijd zo:

- Ik kreeg geen torselet aan. Gewoon mn eigen beha. Vond ik ook niet erg, ben ook niet getrouwd met een torselet aan, zij zei ook dat dat bij mij niet nodig was.
- Ik had geen schoenen met een hak aan, maar ik ben ook getrouwd op schoenen zonder hakken.. Dus dat is een beetje afhankelijk van wat je wilt :)
- Ik mocht ongelimiteerd foto's maken, ongeacht of ik de jurk kocht of niet.

m-a-n-d-y

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #15 Gepost op: 5 maart 2010, 21:13:34 »
Ik heb even een vraagje over het kopen/bestellen/passen van jurken.
Ik heb 2 oktober mijn jurk besteld, afgelopen zaterdag is mijn as bij de bruidszaak geweest en toen hadden ze wel laten doorschemeren dat mijn jurk binnen was.
Moet ik nu afwachten tot ze mij bellen? Of hoe gaat dit normaal in zijn werk?
En hoe vaak pas je je jurk daarna nog aan? En hoe lang van te voren is de laatste keer?

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #16 Gepost op: 8 maart 2010, 12:12:53 »
[quote name=\'m-a-n-d-y\' post=\'313823\' date=\'05 March 2010, 21:13\']Ik heb even een vraagje over het kopen/bestellen/passen van jurken.
Ik heb 2 oktober mijn jurk besteld, afgelopen zaterdag is mijn as bij de bruidszaak geweest en toen hadden ze wel laten doorschemeren dat mijn jurk binnen was.
Moet ik nu afwachten tot ze mij bellen? Of hoe gaat dit normaal in zijn werk?
En hoe vaak pas je je jurk daarna nog aan? En hoe lang van te voren is de laatste keer?[/quote]

hoi mandy, ik zou gewoon even bellen en als je dan toch aan de lijn hebt, vraag dan meteen even hoe vaak je dan nog moet passen. of plaats een new topic dan krijg je meer reacties op je vragen :wink: ik zou het niet precies weten, ik ben zelf net bezig met passen :)

de eerste pasdag is geweest en het was precies of zelfs beter dan ik gehoopt had!
ik heb echt hele mooie jurken aangehad en ook passchoentjes en een torseletje. ik werd ook geholpen door een hele leuke vrouw.
helaas mochten er geen foto's gemaakt worden.. :sad:
maar buiten dat was het een hele geslaagde dag. een jurk die ik heb aangehad, vond ik erg mooi. toch ga ik nog even verder kijken wat er nog meer is. ik blijf toch een vrouw en die moeten altijd alle winkels af voor ze een beslissing nemen wat ze kopen :wink:
deze dag heb ik echt een beetje ervaren als op een roze wolk... helemaal het moment als je met je eerste jurk de paskamer uitloopt en jezelf voor het eerst in de spiegel ziet WOW...
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2010, 12:07:42 door pamela »

J & M

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #17 Gepost op: 8 maart 2010, 12:54:25 »
Hallo!

Ik ga aanstaande zaterdag voor het eerst jurken passen!! Ik heb er zo veel zin in, kan niet wachten!

 :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:   !

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #18 Gepost op: 8 maart 2010, 19:06:15 »
[quote name=\'J & M\' post=\'314341\' date=\'08 March 2010, 12:54\']Hallo!

Ik ga aanstaande zaterdag voor het eerst jurken passen!! Ik heb er zo veel zin in, kan niet wachten!

 :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:   ![/quote]


Leuk joh! ik hoop dat het bij jou net zo geweldige dag wordt als bij mij!

essies

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #19 Gepost op: 8 maart 2010, 19:16:53 »
Ik ga a.s. woensdag voor het eerst passen!

Vind het erg leuk, maar aan de andere kant ook erg spannend...

allemaal veel plezier geweest in elk geval!

yeszie

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2010, 13:03:52 »
die van mij is klaar, mag em volgende week dinsdag gaan passen en halen!!
Heb er ongelooflijk veeel zin in.

iedereen veel plezier gewenst bij het passen.Het is inderdaad heel erg spannend als je de eerste keer gaat ( de ultieme meisjesdroom)

pamela

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #21 Gepost op: 9 maart 2010, 23:20:28 »
[quote name=\'yeszie\' post=\'314743\' date=\'09 March 2010, 13:03\']die van mij is klaar, mag em volgende week dinsdag gaan passen en halen!!
Heb er ongelooflijk veeel zin in.

iedereen veel plezier gewenst bij het passen.Het is inderdaad heel erg spannend als je de eerste keer gaat ( de ultieme meisjesdroom)[/quote]


dat is het idd! ik zit nog steeds op mijn wolk echt het was he-le-maal zoals ik het verwacht had. je voelt je zo mooi als je jezelf voor het eerst in in de spiegel in een trouwjurk ziet staan  :rolleyes:

essies

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #22 Gepost op: 10 maart 2010, 10:57:29 »
Klinkt goed Pamela!

We gaan straks, om half 2 gaan we weg.... Heb toch wel een beetje de kirebels in m'n buik nu. Vanmorgen maar even extra m'n best gedaan op m'n kapsel en straks mooi strapless setje aan. Ben zoooo benieuwd!

yeszie

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #23 Gepost op: 10 maart 2010, 12:56:25 »
[quote name=\'essies\' post=\'315112\' date=\'10 March 2010, 10:57\']Klinkt goed Pamela!

We gaan straks, om half 2 gaan we weg.... Heb toch wel een beetje de kirebels in m'n buik nu. Vanmorgen maar even extra m'n best gedaan op m'n kapsel en straks mooi strapless setje aan. Ben zoooo benieuwd![/quote]

heel veel plezier, lekker toch die kriebels!
Je gaat vast een geweldige jurk vinden, ben benieuwd!!

Ilon@

  • Gast
Zondag Ga Ik Voor Het Eerst Passen!
« Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2010, 15:34:50 »
Ik ging in oktober voor het eerst passen. Gewoon om te kijken wat me zou staan en wat niet. Ongeveer 3 uur later had ik mijn jurk!
Totaal onverwacht, maar wel blij. Ik mocht ook pas foto's maken toen ik de jurk had gekocht helaas.

Nu wachten tot april en dan mag ik hem weer aan om af te passen.

Iedereen die gaat passen: veel plezier!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards