collapse

Auteur Topic: Goede en goedkope fotograaf gezocht  (gelezen 44596 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kattekliek

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #50 Gepost op: 5 november 2010, 17:36:06 »
Wij hadden Mon-et-Mine uit Arnhem. Op onze dag kon alleen Hermine komen. Ze was erg 'onzichtbaar' op de dag zelf en heeft desondanks prachtige foto's gemaakt! Met gevoel voor kleur en compositie, en ook erg leuke detailfoto's erbij.

Een kleine selectie staat hier (alleen die van de (volledige) auto en de drie onderste foto's zijn niet van haar).

Wat betreft prijs valt het erg mee. Aangezien Mon-et-Mine nog aan het opstarten is (volgens mij doen ze dit nu een klein jaar) zitten ze nog onder de gebruikelijke prijs. Wij hebben alleen DVDs met foto's (alles in zeer hoge resolutie) besteld en geen fotoboek, wat de prijs natuurlijk ook drukt.

Yvette09

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #51 Gepost op: 6 november 2010, 20:46:54 »
Bij onze bruiloft heeft Hermine van Monetmine ook de trouwfoto's gemaakt. En Kattekliek heeft gelijk: onopvallend heeft ze erg mooie foto's gemaakt met veel gevoel voor detail. Wij hebben ook alle foto's op DVD ontvangen en daarnaast een trouwalbum besteld. Deze hebben we nog niet ontvangen en daardoor kunnen we hier ook nog niets over zeggen.

Wat ik wel wil aangeven is dat Monetmine niet meer zo goedkoop zijn en nu buiten de prijscategorie vallen die de topicstarten noemt (< 500 euro). Als ik kijk op hun site wat ze nu vragen voor een trouwreportage van 5 uur en wat wij een ruim half jaar geleden betaald hebben, vind ik het verschil wel opvallend. Ze zijn namelijk nu meer dan 300 euro duurder!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #52 Gepost op: 8 november 2010, 13:01:08 »
Nou, in dit topic is het in elk geval nog aansluitend bij het onderwerp. (niet dat het dan wél mag, maar ok) In andere topics raakt het kant noch wal, zoals in het 'hoe lang hebben jullie verkering'-topic, of in een kindertopic. Je zet jezelf in elk geval op lachwekkende wijze neer, en ik denk niet dat het zo iets op gaat leveren.

kattekliek

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #53 Gepost op: 8 november 2010, 15:26:47 »
Wat ik wel wil aangeven is dat Monetmine niet meer zo goedkoop zijn en nu buiten de prijscategorie vallen die de topicstarten noemt (< 500 euro). Als ik kijk op hun site wat ze nu vragen voor een trouwreportage van 5 uur en wat wij een ruim half jaar geleden betaald hebben, vind ik het verschil wel opvallend. Ze zijn namelijk nu meer dan 300 euro duurder!
Dan hebben ze toen blijkbaar nog een beginnersprijs gerekend. Op zich wel logisch; volgens mij zijn ze ergens eind 2009/begin 2010 begonnen, en ze hebben inmiddels weer meer ervaring opgedaan en naam gemaakt. Overigens maakt het wel uit voor hoeveel uur je ze laat komen (bij ons van 9u tot 16:30u) en of je wel of niet een album laat maken (hebben wij niet gedaan).

MaFo

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #54 Gepost op: 8 november 2010, 21:05:14 »
Dan kun je ze in elk geval geen gebrek aan zelfvertrouwen verwijten :rolleyes: . De meeste startende fotografen verhogen subtiel, en dan per jaar ± 15% (excl .inflatie etc..)

beernt

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #55 Gepost op: 10 november 2010, 10:59:35 »
Wat ik niet helemaal begrijp is het uitblijven van elke reactie op de spammer. Zijn account is weliswaar gebanned, maar zijn boodschap staat er toch maar. En niet één keer, wel 20 keer
« Laatst bewerkt op: 10 november 2010, 11:02:11 door beernt »

Maewyn

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #56 Gepost op: 10 november 2010, 16:36:02 »
Je bedoelt te vragen of een mod zo vriendleijk zou willen zijn de storende boodschap weg te halen?

beernt

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #57 Gepost op: 10 november 2010, 16:39:55 »
Je bedoelt te vragen of een mod zo vriendleijk zou willen zijn de storende boodschap weg te halen?
dat heb ik al verschillende keren gevraagd

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #58 Gepost op: 10 november 2010, 17:10:50 »
@Beernt, het waren tien hele storende spam-posts, met je eens. Het waren er geen twintig, niet overdrijven...

Nu ik je berichtje op dit forum zie heb ik ze allemaal weggehaald (was nog een heel karwei). Ik hecht er nogmaals aan duidelijk te maken dat mods iig. geen automatische pb krijgen nav. iemand die op de "rapporteer"-knop drukt.

Wij vinden dit zelf erg vervelend, het is helaas (vooralsnog) niet te fixen. Een pb naar mod (of admin) helpt meestal (ik heb geen pb gehad). Wij doen ons best, maar zijn ook maar mensen, met maar twee handen en we zijn niet constant online....

En Beernt, ik zie dat je je kennelijk nogal stoort aan spam/reclame door mensen die niet als ervaringsdeskundige hun eigen ervaringen delen... :wink: Vanuit dat oogpunt ben ook ik er een voorstander van dat je je eigen ervaringen met ons deelt (je pak, waar komt het vandaan, ben je je zwembroek getrouwd etc...).

Onder commerciële reclame scharen wij ook posts van mensen die een commercieel belang hebben en dat te duidelijk naar voren brengen (bijvoorbeeld door hun avatar of forumnaam) en/of qua delen van eigen ervaringen niets toevoegen.
« Laatst bewerkt op: 10 november 2010, 17:45:15 door stimpy »

beernt

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #59 Gepost op: 10 november 2010, 19:33:13 »
En Beernt, ik zie dat je je kennelijk nogal stoort aan spam/reclame door mensen die niet als ervaringsdeskundige hun eigen ervaringen delen... :wink: Vanuit dat oogpunt ben ook ik er een voorstander van dat je je eigen ervaringen met ons deelt (je pak, waar komt het vandaan, ben je je zwembroek getrouwd etc...).

Onder commerciële reclame scharen wij ook posts van mensen die een commercieel belang hebben en dat te duidelijk naar voren brengen (bijvoorbeeld door hun avatar of forumnaam) en/of qua delen van eigen ervaringen niets toevoegen.

Duidelijk. 10, 20 maakt het nog wat uit? Ik dacht dat als een andere fotograaf dit ook als avatar mag gebruiken, al enige tijd, ik dat ook wel mocht. Hanteer dan één beleidslijn en spreek MaFo daar dan ook op aan.

Zoals ik al eerder zei, is het vrij om te kijken op het forum. Ik heb het mijzelf lastig gemaakt door te reageren. Als ik mn mond had gehouden had ik rond kunnen kijken, kunnen lezen wat er zoal in trouwland speelt en belagrijk wordt geacht door de aanstaande bruiden, en geen enkele bijdrage geleverd. Nu ik dat niet heb gedaan, sta ik redelijk onder een schijnwerper en moet ik ineens gaan vertellen in wat voor pak ik ben getrouwd. Ik ben niet tegen "consumeren" (dat heb ik ook nooit gezegd) op het forum. Gelijke monnikken, gelijke kappen nietwaar. Ik geen (sluik)reclame, zij ook niet.

Enfin, Corneliani, mooi dag met een klein gezelschap en een gezellige fotograaf. Ieder 2 getuigen en onze kinderen tekenden op een "kinderakte".
Mijn vrouw had een erg fraaie donkerrode jurk aan
.
« Laatst bewerkt op: 10 november 2010, 19:36:05 door beernt »

Saskia Hofhuis

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #60 Gepost op: 11 november 2010, 13:50:33 »
http://www.fotohunt.nl/

375,- voor 8 uur fotograferen, inc alle foto's op DVD en doet bruiloften door het hele land. Kon alleen niet op de website net.

succes

Die is ermee gestopt...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #61 Gepost op: 11 november 2010, 16:23:51 »
@Beernt, dank voor het delen van enkele huwelijksdetails. Zo leren we je ook op de bruidegommanier kennen, leuk!

Bij het beoordelen van forumnamen/avatars/reclame-achtige posts nemen we alle omstandigheden van het geval mee.
Onder andere:
- Geeft iemand ook algemene huwelijkstips (over locaties, planning etc.);
- Deelt iemand eigen ervaringen;
- Is een forumnaam direct via Google aan de desbetreffende fotograaf/weddingplanner/dj/band te linken;

Vervolgens doen wij ons best om iedereen "op maat" aan te spreken. Gelijke gevallen proberen we daarbij zoveel mogelijk gelijk te behandelen, maar alle omstandigheden in acht nemende is er slechts zelden sprake van gelijke gevallen, en zoals reeds aangeduid proberen wij dan een "oplossing op maat".

Wij gaan met iedereen kritisch om overigens. Er speelt zich veel af (bijvoorbeeld per pb) dat je niet ziet (bijvoorbeeld naar aanleiding van verzoeken die per pb aan mods/admins worden gezonden. Verder zijn we hier best lief hoor... :biggrin:

Ik stel voor dat we hier de discussie sluiten en weer back on topic gaan...
« Laatst bewerkt op: 11 november 2010, 16:24:21 door stimpy »

Maewyn

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #62 Gepost op: 13 november 2010, 18:54:01 »
En hier dus hetzelfde...
« Laatst bewerkt op: 14 november 2010, 14:26:15 door stimpy »

Yvette09

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #63 Gepost op: 14 november 2010, 21:31:52 »
Bij onze bruiloft heeft Hermine van Monetmine ook de trouwfoto's gemaakt. En Kattekliek heeft gelijk: onopvallend heeft ze erg mooie foto's gemaakt met veel gevoel voor detail. Wij hebben ook alle foto's op DVD ontvangen en daarnaast een trouwalbum besteld. Deze hebben we nog niet ontvangen en daardoor kunnen we hier ook nog niets over zeggen.

Door een meningsverschil hebben mijn man en ik besloten geen album meer af te nemen bij monetmine, ik kan daardoor mijn ervaring helaas niet delen. Ik zit nu te denken om zelf een album te gaan maken, maar daar is vast al een ander topic van aanwezig waar ik kan kijken voor tips.

elsbeth86

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #64 Gepost op: 17 november 2010, 15:54:32 »
@saskia: fotohunt is er niet mee gestopt hoor! alleen is de website veranderd naar www.johnhuntfotografie.nl
Wij hebben morgen een afspraak met hem, ben erg benieuwd! Verder hebben wij zaterdag een afspraak met jonna fotografie, zijn we ook heel erg benieuwd naar.
John Hunt doet hele dag voor 475euro + albumkosten evt + reiskosten
Jonna fotografie doet hele dag (van aankleden tot en met bruidstaart) voor 700euro, ook een hele schappelijke prijs. dit is inclusief reiskosten en DVD met alle foto's. Zij komt trouwens, waar je ook woont, bij je thuis voor een kennismakingsgesprek!

wij hebben flink rondgezocht en rond de 1000euro voor 6/7uur reportage + DVD + album is een redelijke prijs, voor echt heel veel minder vind je bijna niet wil je toch een beetje goede fotograaf hebben!
andere opties zijn nog:
HOKA fotografie
Fotomemories
Arthur Arts

Dit allemaal in omgeving Zuid-Holland
Wij hebben ook nog gekeken bij Frans Nijssen in Leiden, maar die rekent 2000euro voor 6uur foto's+DVD+Album. Het zijn hele mooie foto's maar veel te duur, vandaar dat de prijs niet op de website stond;)
Ik laat hier nog wel even weten wat het uiteindelijk wordt!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #65 Gepost op: 17 november 2010, 17:46:10 »
In Zuid Holland kan ik ook Foto Burggraaf (www.fotoburggraaf.nl)aanbevelen. Zij heeft onze foto's gemaakt op onze bruiloft en we zijn super tevreden. Ze blijft goed op de achtergrond en maakt erg mooie foto's. Verder vonden we haar ook erg prettig in de omgang tijdens de voorgesprekken en bij het ophalen van de DVD.
Wij hebben gekozen voor een DVD met alle foto's, maar ze maakt ook albums.

Groetjes Marijke

KarinB

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #66 Gepost op: 17 november 2010, 17:55:05 »
In de regio Zuid Holland hebben wij een afspraak met Ingeborg van Bruggen (Oud- Beijerland) a.s. vrijdag, Arthur Arts (Alphen a/d Rijn) en Jeroen Rebergen van Huwelijkfotografie (oke, andere kant van het land maar mede-forummers waren enthousiast over hem) a.s. zaterdag.
Daarna hopen wij bij het vakje fotograaf ook een vinkje te kunnen zetten.

Ons verzoek is ca 8 uur foto's, geen album, wel alle foto's op dvd incl. rechten voor max 1000,--.

Houden jullie op de hoogte!

elsbeth86

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #67 Gepost op: 17 november 2010, 22:49:26 »
kijk, nog meer fotografen:) wat een keus is er ook he! foto burggraaf heb ik ook nog even gemaild;)

Suzimoo

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #68 Gepost op: 18 november 2010, 08:23:31 »
Marijke Krekels is ook erg goed:
www.marijkekrekels.nl
Ook een beginnend fotografe (leuke spontane meid!!) daardoor schappelijk geprijsd en erg enthousiast. Belangrijk: ze heeft veel oog voor detail en maakt dus niet alleen overzichtsfoto's zoals je vaak ziet bij geroutineerde fotografen.

Tasja

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #69 Gepost op: 18 november 2010, 10:13:16 »
Ik kan Siebe Baarda aanbevelen (ook Zuid-Holland)
Hij heeft samen met zijn vrouw onze trouwfoto's gemaakt en wij zijn heel erg tevreden
Ze komen dus met z'n tweetjes en dat geeft vaak een leuk effect met de fotos (zelfde foto maar van andere kant genomen)
Ze zijn bij ons 6 uur geweest en we betaalde 625 euro. Je krijgt de foto's op dvd dus je kan zelf bepalen waar je het album laat maken.

http://www.eenfotograafgezocht.nl/

Pepper

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #70 Gepost op: 18 november 2010, 10:23:45 »
De helft heb je al.....
« Laatst bewerkt op: 18 november 2010, 10:28:24 door Pepper »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #71 Gepost op: 1 december 2010, 11:47:48 »
Dat is Ad volgens mij niet als ik Google gebruik. Ik stuur wel een berichtje...

vlinder84

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #72 Gepost op: 9 december 2010, 10:04:08 »
Wij hebben Monja Fotografie, 500 euro voor 8 uur. Ze is van 13.00 uur als ik met jurk aan naar beneden loop tot 21.00 uur (eerste uur van het feest) aanwezig. De prijzen gaan met ingang van januari wel iets omhoog maar dan is het nog steeds vrij goedkoop. Ik vind lang niet alle foto's op haar site mooi (van die stillevens met ringen en parelkettingen doen mij helemaal niets) maar wij hebben heel duidelijk gezegd wat voor soort foto's wij wel en niet willen.

syrae

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #73 Gepost op: 3 maart 2011, 10:33:06 »
voor eventuele anderen die nog op zoek zijn, mijn fotografe (kennis van ons) vraagt 300 eu voor 4 uur. Ze is alleen wel net begonnen. De foto's die ik van haar heb gezien vindt ik geweldig. Als iemand interesse heeft pb me dan even :wink:

petroesca

  • Gast
Goede en goedkope fotograaf gezocht
« Reactie #74 Gepost op: 3 maart 2011, 12:40:11 »
Wij hebben vrijdag over een week een gesprek met Hans Helmink van lovelyweddings.eu uit Best

Ze zijn onderdeel van CTM picturing en maken prachtige foto's. Zowel sfeer, detail als overzicht met mooie composities!

Wij zijn voor 5 uur fotografie + DVD met foto's 500 euro kwijt. Dat is incl. reiskosten! Dat vinden we zelf een heel schappelijk bedrag!

Succes met het vinden van een fotograaf!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards