collapse

Auteur Topic: Weer Een Trouwkaart Probleem  (gelezen 1680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maayke

  • Gast
Weer Een Trouwkaart Probleem
« Gepost op: 8 maart 2010, 14:27:57 »
Hallo,

Ik heb al wat rond gekeken over de tekst op de trouwkaart maar ben ons 'probleem' nog niet echt tegen gekomen.

We hebben mensen die we alleen op receptie willen hebben en andere alleen op het feest (wonen ook best ver 1.5 uur rijden), alleen nu komen we er niet helemaal uit hoe we dat nu op de kaart moeten zetten.
In onze kaart zit standaart een klein kaartje, daar doen we een aparte tekst voor daggasten en avond gasten op, maar nu vroegen wij ons af moeten we de receptie standaart op de kaart zeggen of ook op zo'n apart kaartje en dus op de 'hoofdkaart' alleen de ceremonie vermelden.
Mijn vriend is een beetje bang dat de mensen die eigenlijk op het feest moeten komen dan naar de ceremonie en receptie komen in plaats van naar het feest en dat daar dan straks erg weinig mensen zijn.

wat vinden jullie?

Lionness

  • Gast
Weer Een Trouwkaart Probleem
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2010, 14:52:48 »
Ik zou in zo'n geval alleen de ceremonie op de kaart zelf zetten en op het losse kaartje onderscheid maken tussen receptie en feest. Heel weinig mensen (behalve daggasten) zullen bij de ceremonie, receptie en het feest zijn.

Angel88

  • Gast
Weer Een Trouwkaart Probleem
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2010, 15:02:03 »
Je hebt dus 3 groepen mensen?
1 = daggasten
2 = alleen receptie
3 = alleen feest

Ik zou dan 3 soorten teksten hebben.
En degene voor de receptie bijv. alleen sturen:
"14.00 uur is de receptie in restaurant blablabla. U bent van harte uitgenodigd om ons te komen feliciteren"
en voor de feestgangers:
"20.00 uur openen wij de deuren van de feestzaal, zonder u is het feest niet compleet. U bent dus van harte uitgenodigd om mee te feesten"
En voor de daggasten zet je gewoon de dagindeling in grote lijnen neer.

Zoiets?
Jeetje wat moeilijk inderdaad. Maar zo zou ik het doen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards