collapse

Auteur Topic: Kleuradvies!  (gelezen 2397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ellexx

  • Gast
Kleuradvies!
« Gepost op: 11 maart 2010, 17:51:51 »
Ik heb een jurk van maggie sottero, in een vrij aparte kleur, een beetje champagne-achtig. Stuur me een pb voor een foto, ik weet niet hoe ik die hierbij gezet krijg sorry...
Nu ga ik schoenen laten verven in dezelfde kleur. Mijn vriend krijgt een stropdas/pochet in deze kleur, ik hoop dat we dat ergens kunnen laten maken.. Iemand ervaringen mee?
Verder wil ik graag weten welke kleuren hier volgens jullie nog meer bij passen ivm boeket en themakleuren? Die themakleuren willen we in de kaart terug laten komen en de avond zelf ook.
Ik hoop eigenlijk op ideeën van jullie!

lydia

  • Gast
Kleuradvies!
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2010, 21:42:20 »
ben ooit een site tegengekomen waarop allerlei color-boards staan. kan het niet uitstaan dat ik die nu niet kan vinden. ik ga nog eens verder kijken en als ik m vind zal ik m zeker posten!

op www.marthastewardweddings.com kun je ook zoeken bij real weddings op kleur. champagne staat er niet direct bij, maar misschien wel bij de andere kleuren?

het is een beetje wat je eigen smaak is; in principe kun je combineren met pastel kleuren en moet je een beetje uitkijken met geelachtigen en groenen. wat mij mooi lijkt is om iets met donkerbruin te combineren (denk mokka/ chocola evt te combineren met een zware groen of juist een lichtblauw)

http://farm3.static.flickr.com/2483/365466...a81231122_o.png


edit: jeah! gevonden: theperfectpalette.blogspot.com
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2010, 21:48:23 door lydia »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards