collapse

Auteur Topic: Wie Nog Meer Op 15 April 2011?  (gelezen 86280 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #25 Gepost op: 12 november 2010, 21:39:05 »
Zo weer iets om van de lijst af te strepen .
Wordt steeds kleiner die lijst..

Heb ook een visagiste gevonden voor de grote dag..
Voor een mooie prijsje, want ik had al heel  wat sites van bruidsvisagistes op internet gezien, maar wow niet normaal !!! zo duur.
Deze valt mooi in mijn budget.
Is weer een mooie meevaller toch?

Volgende week onze ringen op halen.
Ben zo benieuwd hoe ze geworden zijn, spannend!!!

En de kaarten hebben we sinds dinsdag in huis..Echt heel mooi geworden, precies zoals we in ons hoofd hadden..Paars en ivoorwit..supergave combi.
Nu gaan we proberen om op TNT post een trouwpostzegel  te ontwerpen die op de envelop gaat komen..

Marina.
« Laatst bewerkt op: 13 november 2010, 19:29:38 door Marretje »

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #26 Gepost op: 15 november 2010, 16:46:00 »
@ Yadah..

Dit zijn ze dan... Onze trouwringen !!!
Ik ben er helemaal heppie mee

Deze ringen passen helemaal bij Paul en mij..
Nu nog 5 maandjes wachten voor we ze aan onze ringvinger kunnen schuiven.
Heb jij nog verder dingen geregeld voor jullie dag?
Hoe laat trouwen jullie eigenlijk.
Wij 12.30 in het gemeentehuis en 14 .00 uur in de kerk.
« Laatst bewerkt op: 15 november 2010, 16:48:45 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #27 Gepost op: 15 november 2010, 17:03:21 »
wauw mooie strakke ringen zeg!
wij gaan donderdag kijken naar de ringen, ze zijn binnengekomen op zicht en nu gaan we donderdag beslissen of we ze wel of niet nemen, heb er zin in!

ja precies 5 maanden nog vandaag!

heb de fotograaf gebeld binnenkort een afspraak maken om alles door te praten, ga zaterdag naar een bruidsbeurs hier in de buurt, met alle dames uit ons gezin
wil nog ff kijken naar schoenen daar

wij trouwen vooralsnog niet in de kerk en om 15:00 uur in het gemeentehuis, mochten we toch nog in de kerk trouwen kan dat alsnog voor die tijd :wink:

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #28 Gepost op: 18 november 2010, 21:09:47 »
Yadah,

En is het gelukt met de ringen???


Saylan

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #29 Gepost op: 19 november 2010, 00:16:54 »
[font="Georgia"]Wij gaan ook 15 April 2011 trouwen. :rolleyes:  En ik ben net 2.5 week geleden gevraagd dus er is nog niet heel veel geregeld. We zijn wel al in ondertrouw en hebben dus ook al getuigen gekozen. De rest komt nu allemaal in rap tempo op ons af  :huh:  maar we hebben er zeker zin in!  Nu nog duimen voor in ieder geval droog weer de 15de. Want april doet wat zij wil!  :laugh: [/font]

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #30 Gepost op: 19 november 2010, 15:15:52 »
Hoi Saylan,
Welkom op het forum en
Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk..
En wel op een hele mooie dag in april..
Dit wordt ook onze trouwdag..

Owjee.. inderdaad jullie moeten in een korte tijd alles regelen..maar ik kan je zeggen, dit is echt zo leuk om te doen..We hadden 16 maanden de tijd ..


En tja het weer....dat is het enige waar ik helemaal geen vat op heb...maar als het net zulk mooi weer wordt als afgelopen  15 april , dan teken ik ervoor..
En anders...parapluutjes en regenlaarsen aan hahahahaha..

Marina..
« Laatst bewerkt op: 27 november 2010, 15:31:30 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #31 Gepost op: 19 november 2010, 17:37:00 »
@Saylan wlcome to the club :wink:

@marretje, het is niet echt gelukt met de trouwringen :sad:  ze hadden de verkeerde ringen besteld dus dat is balen, maar de juwelier zei ook dat je in titanium geen steentje meer bij in kan zetten, en dat je ze niet groter kan maken mocht dat eventueel nodig zijn.
ook wist hij niet zeker of het goud wat erop zit(is een laagje goud) wel mooi blijft naar verloop van tijd

nu zijn we een beetje van de titanium ringen afgestapt omdat ik wel graag diamantjes erin wel, en mocht ik zwanger worden en mijn vingers dikker worden kan ik de ring daarna dus niet meer om :sad:

we hebben nog wel ff tussen het assortiment goud/witgoud gekeken (helemaal goud vind ik niks) maar het paar dat wij mooi vonden kostte ruim €1800,00 dat vind ik toch wel een beetje teveel zeg maar :wink:

dus nu moeten we ff opnieuw orienteren, heb al gezien dat een juwelier hier in de buurt een actie heeft lopen dat de herenring gratis is en dan praat je over een totaal van €800,00-€900,00 dat klinkt me dan toch beter in de oren :biggrin:  dus we zijn weer volop op zoek :tongue:

en hoe staat het er momenteel bij jullie voor?

groetjes

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #32 Gepost op: 19 november 2010, 21:15:16 »
Tjeee Yadah, dat is balen..dat de ringen al verkeerd binnen komen en ook dat het titanium niet te bewerken is met een steentje..
Ik hoop dat jullie mooie ringen kunnen vinden..
Ik vind zelf geelgoud ook niet mooi en daarom hebben wij ook voor witgoud gekozen.
Moet je zeggen dat wij ook een zelfde aanbieding hadden als de juwelier bij jou in de buurt.
De damesring moesten we betalen en de herenring was gratis..
Bij ons scheelde het 750 euro  dus dat is nogal wat...
En we hebben de ring naar ons eigen smaak kunnen ontwerpen..
Dus toch een beetje eigen inbreng aan de ringen kunnen geven..
We hebben ze nu bijna een week in huis en ik kijk er elke dag even naar..
Pfffft ik vind ze zooooo mooi..

Lief gaat binnenkort weer op pad voor zijn pak, hij was al in oktober geweest ,maar hij wil graag de stofstalen van de nieuwe collectie afwachten ..
Hij heeft wel  verschillende kostuums aangehad en er zal vast en zeker iets  voor hem bij zijn.
Maar de stoffen voor de lentecollectie wil hij nog gaan bekijken..Deze kleuren zijn lichter dan die van de wintercollectie.
Hij is samen met zijn zus wezen kijken en Pia is ook met mij meegeweest toen ik mijn jurk voor de 2e keer ging afpassen..
Zij weet dus wel of het pak goed bij mijn jurk past, ik heb er alle vertrouwen in..
Maar ik ben wel  ENORM benieuwd hoe Paul er uit  gaat zien op 15 april.

7 december hebben we een afspraak met de pastor van onze parochie en moeten we wat formulieren invullen.
Paul zijn broer trouwt ons in de kerk..
Samen met hem , gaan we het liturgieboekje maken en hoe we de kerkdienst in gaan vullen..
Volgende week vrijdag hebben we een afspraak met de reisadviseuse voor de honeymoon..
En morgen komen onze ceremoniemeesters om het draaiboek door te nemen en de locaties bekijken..Mijn zus en zwager zijn onze CM.

Tot zover onze vorderingen...
« Laatst bewerkt op: 20 november 2010, 11:06:03 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #33 Gepost op: 19 november 2010, 23:16:41 »
is idd wel ff balen van die ringen maar we hebben nog even de tijd dus komt vast wel goed :biggrin:

mijn lief gaat in maart voor een pak kijken dan hebben ze de daar de nieuwste collectie binnen en zijn en mijn moeder gaan mee, die zijn ook mee geweest bij mijn jurk.
het pak op maat maken duurt ongeveer een week dus maart is dan vroeg zat(hoop ik :tongue: )

ik ben ook benieuwd hoe me lief eruit ziet in pak, hij heeft nog nooit een pak aangehad dus dat zal wat worden haha

wat speciaal dat Paul zijn broer jullie trouwt in de kerk, is toch wel iets wat je niet vaak hoort :)
wij gaan zoals het er nu uitziet niet in de kerk trouwen maar alleen in het gemeentehuis dus dat is voor ons alweer minder regelen dan :wink:

succes 7 december!

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #34 Gepost op: 24 november 2010, 17:59:04 »
@ Yadah,

Wij vinden het ook heel bijzonder om door Paul zijn broer getrouwd te gaan worden..
Maakt het net allemaal iets specialer vinden we.

Oei dat is helemaal spannend voor je ,om je lief voor het eerst in het pak te gaan zien.
Paul draagt regelmatig voor zijn werk een kostuum dus ik ben er wel aan gewend en ik moet zeggen dat pakken mijn lief goed staan hahaha.
En je moeder en schoonmoeder weten hoe jij er op 15 april uit gaat zien, wten wat voor jurk je gaat dragen, dus die zoeken samen met je a.s wel een heel mooi pak uit hoor..Ben ik van overtuigd !
En een maatpak zit meestal echt super..
En fijn dat die zo snel klaar kan zijn.

Paul wil het pak zeker ook daarna nog kunnen dragen..
Jammer dat wij dat niet kunnen he , met onze bruidsjurken..

Voor de rest is het bij ons nu even rustig, 7 december dan de afspraak bij de pastor van onze parochie..
Zal in het nieuwe jaar wel weer veel op ons af komen, al die laatste loodjes.
Ik heb tegen me zelf gezegd dat ik 1 maart klaar wil zijn en dan  geen stress meer wil voor de grote dag..en dat gaat lukken om tzt alles af te hebben.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #35 Gepost op: 25 november 2010, 17:27:15 »
ben ook wel heel benieuwd hoe mn as eruit zal zien maar ben er ook van overtuigd dat het hem geweldig zal staan hij is vrij donker van zichzelf(qua haar enz, geen getinte huid) dus zal wel goedkomen, heb al door laten schemeren wat ik zelf mooi zou vinden :biggrin:

hi wil ook gewoon een pak wat hij daarna nog weer aankan, ikzelf mag mijn jurk ook nog een keer aan, wij gaan trash the dress foto's maken op onze huwelijksreis, lijkt me zo gaaf :laugh:

wij zijn nu bezig met het uitzoeken van de kaarten heb van die mappen opgehaald bij de drukker, hele mooie kaart gezien!
maar had er ook nog 1 gezien op internet maar die staat weer niet in die mappen, dus moet ff terug om die map op te halen en te vergelijken en dan beslissen.

is een mooi voornemen om voor 1 maart alles klaar te hebben, hoop dat wij dat ook redden, maar ben bang dat ik toch tot de laatste dag bezig ben met checken van vanalles en nog wat :tongue:

veel plezier alvast voor 7 december :wink:

home23

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #36 Gepost op: 29 november 2010, 20:53:56 »
Hoi! Wij gaan ook op 15 april trouwen! Meer dan een jaar geleden heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd, toen leek deze datum nog zo ver weg, maar nu begint het al aardig op te schieten!! Wij zouden eerst ook op de 22ste trouwen, maar toen we er achter kwamen dat het dan Goede Vrijdag is en de ambtenaar dan twee keer zoveel rekent als op een normale vrijdag hebben we de datum maar een weekje vervroegd.
De ringen hebben we al en even over het titanium-probleem, daar liepen wij ook tegenaan en nu hebben wij edelstalen ringen genomen, met diamantje voor mij en altijd nog verstelbaar. Wij hebben de ringen van een juwelier in Mijdrecht, helemaal niet bij ons in de buurt, maar op internet zag ik dat ze zo'n ruim assortiment hebben in zowel goud als wit-goud en titanium en edelstaal ( die ze overigens zelf ontwerpen). Een aanrader!
Verder hebben we de locatie en de band, dus nog heeel veeeel te organiseren! Succes allemaal en een fijne Sinterklaas, mochten jullie dit vieren.

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #37 Gepost op: 29 november 2010, 22:14:24 »
Hoi! Wij gaan ook op 15 april trouwen! Meer dan een jaar geleden heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd, toen leek deze datum nog zo ver weg, maar nu begint het al aardig op te schieten!! Wij zouden eerst ook op de 22ste trouwen, maar toen we er achter kwamen dat het dan Goede Vrijdag is en de ambtenaar dan twee keer zoveel rekent als op een normale vrijdag hebben we de datum maar een weekje vervroegd.
De ringen hebben we al en even over het titanium-probleem, daar liepen wij ook tegenaan en nu hebben wij edelstalen ringen genomen, met diamantje voor mij en altijd nog verstelbaar. Wij hebben de ringen van een juwelier in Mijdrecht, helemaal niet bij ons in de buurt, maar op internet zag ik dat ze zo'n ruim assortiment hebben in zowel goud als wit-goud en titanium en edelstaal ( die ze overigens zelf ontwerpen). Een aanrader!
Verder hebben we de locatie en de band, dus nog heeel veeeel te organiseren! Succes allemaal en een fijne Sinterklaas, mochten jullie dit vieren.


Hallo home 23 ,
Van harte met je voorgenomen huwelijk..en welkom op het forum.
De tijd begint nu op te schieten he, ik wist al vanaf december 2009 dat het 15 april 2011ging worden...toen leek het wel erg ver weg..
Maar nu nog maar 4,5 maand...Nog maar 137 nachtjes slapen hahahahaha.

De grootste dingen hebben lief en ik allemaal al geregeld..
Ook wij hebben de ringen zelf ontworpen en hadden een actie waarbij alleen de damesring afgerekend moest worden en de herenring gratis was. Ik heb er een briljantje in, vond ik wel sjiek.
Altijd meegenomen zulke meevallers, wij hebben ze in Kaatsheuvel gekocht(70 kilometer van onze woonplaats af).
Maar dat hadden we er wel voor over..Was toch een bom eurootje s die we bespaarden.
Broer van mijn a.s is priester , en hij gaat ons trouwen in de kerk , dus 22 april was niet bespreekbaar omdat hij dan verplichtingen had in zijn parochie.

Vind 15 april ook gewoon een hele mooie datum om te trouwen.

Ik wens je veel plezier bij al de komende voorbereidingen.

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #38 Gepost op: 30 november 2010, 15:48:14 »
Zoals al eerder gemeld, trouwen wij 23 april. WAAAA wat gaat dat snel he. De tijd vliegt. De voorberieidngen gelukkig ook. Vorige week een kapster en visagiste regele die mij komt optutten op 23 april. erg leuk contact mt haar over de telefoon. En erg fijn dat ze zowel haar als make up kan doen.16 februari proefkapsel en make-up. Komt ze bij mij thuis doen. Erg fijn.

Nu nog notaris, kaarten, trouwpak voor mij AS en bedankjes. Voor de rest is alles rond.
De ringen hebben we zelfs al binnen. Af en toe even stiekem naar kijken, hihi. Ze zijn mooi!

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #39 Gepost op: 30 november 2010, 18:36:00 »
welkom home23! veel plezier op het forum!

het begint idd heel erg op te schieten! schiet soms al bijna in de stress als ik bedenk wat we nog moeten regelen :tongue:
maar we hebben nog ff, we moeten nog:
- ringen (hadden we al kunnen hebben, maar moeten we alsnog achteraan)
- bloemen
- jurkjes voor de bruidsmeisjes (doen we niet zo vroeg i.v.m. groeien ze zijn 2 & 3 jaar)
- pak voor me as (doen we in maart)
- bedankjes (moet ik nog bedenken :tongue: )
- kaarten, heb de boeken nu liggen en twijfel nog tussen de volgende 2 misschien kunnen jullie ff jullie mening geven :wink:

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #40 Gepost op: 30 november 2010, 19:21:31 »
Yadah,
Ik vind allebei de kaarten leuk , maar ik vind de zwart-witte wel heel  erg sjiek hoor.
De kaart in het roze zou ik nemen als roze als kleurthema terug komt in de dag..
Ik heb paars als themakleur gekozen en die kleur komt ook in onze kaarten terug.
Wij hebben ook getwijfeld en uiteindelijk van drie kaarten zelf een kaart laten maken.
Wat we wel moeilijk vonden was de  de tekst  die op de kaarten moest komen..
Uiteindelijk is het allemaal gelukt..

Zijn jullie al uit de tekst die op de kaart  gaat komen. ?

Bloemen moet ook nog , maar Paul doet dat..ik heb wel hints gegeven welke bloemen er echt niet in mogen en welke kleuren die ik mooi vind.
Bedankkaartjes doen we niet..
En onze huwelijksreis is zo goed als geboekt..
Thailand !!!
Zo als nu de planning is, gaat het allemaal lukken.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2010, 19:29:50 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #41 Gepost op: 30 november 2010, 19:51:02 »
@ marretje

de ene kaart is paars met zilver(zie je niet goed op de foto maar in het echt wel :wink: )
wij hebben niet echt een themakleur, maar ik ben wel weg van barokprinten
dat roze vind ik juist wel weer leuk want dat breekt dat zwarte dan weer, maar ben er nog niet helemaal uit :wink:

wij hebben wel echt moeite met de tekst die erop moet komen, ik heb nu een opzetje gemaakt en kan eventueel nog aanpassen als ik wat mooiers zie/bedenk

wel extra spannend dat Paul jullie bloemen gaat uitzoeken! volgens mij hoort dat officieel ook zo, maar denk dat ik het in ons geval beter zelf kan doen of samen :tongue:

Thailand gaaf!
wij gaan zoals het er nu uitziet naar Turkije, niet echt een land voor huwelijksreis, maar ik heb nog nooit gevlogen en wil niet direct zover weg.
en Turkije lijkt me een super land om mee te beginnen :biggrin:

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #42 Gepost op: 1 december 2010, 09:38:51 »
Leuk om al jullie plannen te horen. Trouwkaarten uitkieze is best lastig he. Wij nemen een hele leuke me knal roze. Onze thema kleur is ook roze (fuchsia). Mijn AS gaat zelf ook deze kleur in zijn pak verwerken! lief he. en Mijn bloemen worden ook in die kleuren. En ook mijn trouwschoenen. Volgens mij wordt het een leuk feestelijk geheel.
De gasten vragen we om ook een kleur accent fuchsia te dragen.

Hebben jullie dat ook, dat je dan bij vlagen opeesn onzeker bent over je jurk. In de winkel was ik helemaal verliefd op mijn jurk en was ik helemaal overtuigd dat dit hem was. Nu ik hem 1,5 maand niet heb gezien, begin ik te twijfelen. Op plaatjes vind ik hem nog helemaal super.
Ik februari mag ik hem pas weer passsen Duurt nog zooooo lang.... zucht.

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #43 Gepost op: 1 december 2010, 11:20:30 »
@ SVD Nee, ik twijfel geen moment over de keuze van mijn jurk..Vanaf de 1e seconde dat ik de jurk aan had , wist ik gewoon dat dit DE jurk was... Ik twijfel eigenlijk nergens over, alles wat we doen kiezen we zo bewust.
Misschien het grote voordeel omdat we voor de 2e keer gaan trouwen !Ik vind fuchsia ook mooi, idd lekker knallend.

@ Yadah, Ik vind de paars met zwart het mooist..Heb nog eens goed gekeken maar het is en blijft gewoon een hele mooie sjieke trouwkaart.
Wij hebben ook een JA wij trouwen er op staan..
Had gisteren geprobeerd die als een PDF bestandje in een post te zetten maar toen kwam alles er op te staan..Dus ook de tekst en alles..telefoonnummers van onze CM ,onze naam , adres, enz enz .
Hahaha er komen al 130 gasten op het feest dus de kaart maar weer weggehaald.

Slim, stel dat het vliegen tegenvalt is 3 uur al te veel..Thailand is plm 10 a 11 uur vliegen.
En dat is errug lang , weet ik uit ervaring.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2010, 17:57:45 door Marretje »

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #44 Gepost op: 1 december 2010, 11:31:32 »
Ja, dat had ik in de winkel ook. Was op slag helemaal verliefd.
Maar zou hem zo graagw eer even aan doen. Volgens mij ben ik dan weer in 1 klap gerust gesteld.

Wat voor jurk heb jij marretje?
Ik een ivoor kleurige, 2-delig, van 2 lagen stof, met halter en een spilt en een sleep.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #45 Gepost op: 1 december 2010, 12:59:34 »
@ SGV wat gaaf om roze als themakleur te hebben! wij hebben verder geen themakleur.
ik twijfel verder niet over de jurk, ik weet gewoon dat ik de mooiste heb (voor mij dan :tongue: )
als het goed is word ik binnenkort gebeld voor een pasafspraak, hij kan ieder moment binnen komen, spannend!
ik zal ff een plaatje bijvoegen van mij in mijn trouwjurk.

over de huwelijksreis, thailand lijkt me ook super, maar we beginnen rustig aan, we hebben in september nog is 3 weken vakantie, wie weet durf ik het dan aan om verder te gaan.

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #46 Gepost op: 1 december 2010, 13:08:38 »
Prachtige jurk Yadah! Leuk als je hem dan weer mag passen he.
Ik vind de voorbereidingen op zichzel fook al een feest.
Gisterenavond knus met mijn AS door de nieuwste "bruid en bruidegom"heen gebladerd. Daar stond ook een bruiloft in met thema kleur knaproze. dus weer wat leuke ideeen opgedaan.

16 feb. wordt bij proefkapsel en make-up gedaan. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
volgende week notaris. Daar heb ik dan weer minder zin in, maar ja. is wel nodig.

Mijn vriend heeft een verrassingshuwelijksresi geregeld. Ben heeeeeel nieuwsgierig. maar hij verklapt het pas na het huwelijk. dus nog 4,5 maand geduld, haha.

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #47 Gepost op: 1 december 2010, 14:48:37 »
Owww wat een mooie jurk Yadah.. staat je super.
Heel stijlvol.  
Ik zet mijn jurk niet op het forum want er zijn bekende op dit forum die meelezen..
Anders verklap ik al hoe ik er uit ga zien..
Maar jou AS valt achterover, weet het zeker.

Op de vraag van SVD hoe mijn jurk is wil ik wel antwoorden.

A lijn model..met V hals maar ook een V rug.
Net zo een sleep als Yadah.
Zware taftzijde in de kleur Ivory.
Over de buik een applicatie van steentjes.
Voor de rest geen toeters en bellen.
Ik heb mijn passessie al gehad en  7 april weer passen en mag de jurk mee naar huis..

4 februari heb ik mijn proefmake up..ben erg benieuwd hoe het resultaat gaat worden..
Deze proef heb ik niet bij mijn vaste schoonheidsspecialiste , maar bij iemand die gespecialiseerd is in bruidsmake up.
In de week voor het trouwen ga ik een keer naar de manicure, heb er aan gedacht om neppers te zetten maar dat ga ik niet doen.

Mijn handen zijn nu zo droog door dit weer, ik smeer me een ongeluk maar het help niet echt.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2010, 18:03:36 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #48 Gepost op: 2 december 2010, 18:04:45 »
Marretje en SGV bedankt voor jullie leuke reacties op de jurk! ben er wel van overtuigd dat me as hem mooi gaat vinden :biggrin:

jou jurk klinkt mooi marretje! plaats je wel foto's als je getrouwd bent? :tongue:

SGV wat leuk dat je as de huwelijksreis heeft geregeld, lijkt me erg spannend om niet te weten waar je heen gaat, ik zou ook héééél nieuwschierig zijn :biggrin:

ik heb nog geen exacte datum voor proef make-up en kapsel, maar diegene die het doet is een vriendin van me dus kunnen we tezijner tijd wel bespreken.

ik ga wel voor nepnagels ik mag i.v.m. werk geen nepnagels hebben maar vind ze zo mooi!
ik heb als we gaan trouwen 3 weken vakantie dus dan kan ik ze mooi oplaten die tijd :wink:

twijfelaartje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #49 Gepost op: 2 december 2010, 18:33:55 »
Wij trouwen op 21 april. Hebben we een lekker paasweekend om bij te komen.
Wij ook!  :handshake: En van het paasweekend gelijk maar een dikke week gemaakt....:date:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards