collapse

Auteur Topic: Wie Nog Meer Op 15 April 2011?  (gelezen 86193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #400 Gepost op: 3 mei 2011, 08:55:42 »
Leuk jullie verhalen te lezen..ik had nog niet gezien dat jullie een heel verslag hadden gemaakt. Jullie zagen er allemaal geweldig uit! Stralend en blij :) Leuk die foto’s in Turkije Yadah! Was jij nou niet van plan om je dress te trashen?

Sterkte vandaag met weer aan het werk gaan. Ik had het heeeeeeel erg zwaar daarmee vorige week. Totaal niet leuk als je net van die leuke weken heb gehad. Ben nog niet gewend eigenlijk. Ik ben allang blij dat ik morgen lekker vrij ben!
Maar begrijp dat Thailand wel een aanrader is? Staat nl ook nog op ons lijstje. Zijn jullie met z’n tweeën geweest of georganiseerd?

Tijd gaat zeker snel! Volgende week maandag is het voor ons al een maand :)

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #401 Gepost op: 3 mei 2011, 12:12:40 »
@ Marretje fijn om te horen dat jullie ook al zo'n geweldige huwelijksreis hebben gehad!
we hadden de koffer inderdaad al behoorlijk vol toen de trouwkleding erin lag, maar ach we zijn heel blij met het resultaat :wink:
het was inderdaad de eerste keer vliegen voor mij, ik vond het heel erg meevallen, alleen vond ik het opstijgen en dalen een naar gevoel in de buik :wink:
ja de tijd vliegt! 3 weken straks al weer :biggrin:
@ Marliese het was inderdaad de bedoeling om trash the dress te doen, maar het is uiteindelijk bij alleen de onderkant van de jurk gebleven, we zijn wel met trouwkleding in de zee gelopen zeg maar.
vond ik uiteindelijk ook wel fijner :wink: we waren nu al een attractie opzich, en de jurk was nu mooi snel droog :biggrin:
weer aan werk gaan na zulke fantastische weken is inderdaad best een domper, het is toch een beetje definitief weer terug in het normale leven  :unsure:
gaat inderdaad bij jullie ook snel! jullie lopen een week voor op ons haha :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2011, 12:16:16 door Yadah »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards