collapse

Auteur Topic: Wie Nog Meer Op 15 April 2011?  (gelezen 86207 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #50 Gepost op: 3 december 2010, 21:47:58 »
Ik zal zeker foto`s plaatsen als de dag is geweest..
Nu zet ik er niets op want  een collega van Paul trouwt drie weken voor ons en ze lezen ook mee op dit forum.
Dus ik zet niet alles neer snapjeYadah,

Zijn jullie er inmiddels al uit welke kaart het gaat worden?
En ook al weer op pad geweest voor jullie trouwringen??

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #51 Gepost op: 4 december 2010, 15:36:29 »
@ marretje, ik kan wel snappen dat je dan niks plaatst, als er mensen meelezen die je kent, zou ik ook niet doen :wink:

nee we zijn er nog niet helemaal uit voor de kaarten maar waarschijnlijk word het de paarse, en dan met zilverkleur letters binnenin
ik ben afgelopen week ziek geweest dus nog geen tijd gehad om het andere boek op te halen, dat doe ik dan maandag en dan besluiten we definitief :biggrin:

voor de ringen vandaag weer naar de juwelier geweest, folder meegekregen met ringen.
kunnen we op ons gemak ff kijken en dan aankruisen wat we mooi vinden, dan gaat de juwelier kijken wat ze kosten en of we ze op zicht kunnen laten komen.
dus allemaal nog steeds spannend!

hoe is het verder met iedereen, schiet het al op met de voorbereidingen?

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #52 Gepost op: 5 december 2010, 22:35:29 »
Vandaag het hotel gevonden waar we onze honeymoon gaan doen..
Waren nog aan het twijfelen welk hotel het zou gaan worden,maar joehoeeee het is gelukt..
Morgen alles definief boeken..

We vertrekken dinsdag de 19e april naar Koh Yao (Thailand) Hotel "The Paradise"..
Ik vind het ook wel lekker hoor om niet direct na de trouwdag te vertrekken.
Nog ff nagenieten van de indrukken en foto`s bekijken en nakletsen met je familie en vrienden.

Dinsdag gesprek met pastor,en met Paul zijn broer nog dingen doornemen.
Welke preken er in  onze trouwdienst moeten komen en wat voor muziek.
We moeten nog naar de sopraan gaan luisteren (ze zingt het Ave Maria)en we hebben ook nog wel wat vragen aan haar..
Bezig met de bruidstaart...we zitten aan 30 daggasten maar moet je nu ook rekening houden met mensen die ook naar de kerk komen en moet je deze dan ook een stukje taart mee laten eten..moeilijk hoor.
Denk dat ik maar een wat grotere taart bestel..kunnen er wat onverwachte extra mondjes mee eten :-D
Mijn vriendinnetje gaat deze bruidstaart maken voor ons.
Zij geeft ook allerlei workshops hierin.

Voor de rest is het even rustig..
Na de feestdagen zal er wel weer een stroomversnelling aankomen om alles voor 1 maart af te krijgen..
Daarna wil ik niet meer hoeven stressen..
Hoogstens een belletje ergens aan doen..
En de leuke dingen zoals de kapper voor mijn proefkapsel en manicure en dat soort leuks.
Oja wel ergens in maart een preshoot van de fotograaf...ook heel erg leuk.
Hebben jullie al een fotograaf ?
« Laatst bewerkt op: 5 december 2010, 22:42:47 door Marretje »

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #53 Gepost op: 6 december 2010, 11:01:03 »
ieee, wij gaan vanmiddag naar de notaris. allemaal dingen regelen, waar ik nu nog weinig van snap. spannend in ieder gevalmen minder romatisch dan alle dingen die te regelen zijn.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #54 Gepost op: 6 december 2010, 17:37:49 »
@ Marretje
fijn dat het gelukt is met jullie honeymoon! lekker dat dat weer geregeld is, wij willen ook pas maandag later op de dag of dinsdag op honeymoon zodat we idd ook ff tijd hebben om bij te komen, we hebben na het trouwen toch nog 2 weken vakantie :wink:

spannend morgen gesprek met de pastoor, veel plezier alvast! laat je even weten hoe het gegaan is?

bruidstaart zit bij ons bij de locatie in, dus hoeven we ons niet mee bezig te houden, scheelt alweer.
wat lief dat je vriendin hem gaat maken, bijzonder!

wij gaan voor de zwart/roze kaarten heb het boek vandaag opgehaald en even naast elkaar gehouden, mijn lief en ik waren het er samen over eens dat dat voor ons de mooiste is :biggrin:

wij hebben ook al een fotograaf, heb een afspraak staan voor januari om alles nog even goed door te spreken, evenals de band daar gaan we ook in januari nog even heen om het een en ander door te spreken, nog genoeg te doen dus!

en ik ben helemaal blij! ik krijg lenzen, kon eerder geen lenzen dus heb een bril maar kan er maar niet aan wennen, nu kan ik door een nieuwe ontwikkeling op het gebied van lenzen dus eindelijk lenzen, dus geen bril op me trouwdag
helemaal happy :biggrin:

@ SGV spannend naar de notaris, is het allemaal gelukt?

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #55 Gepost op: 6 december 2010, 21:37:21 »
Ik heb nu ook sinds een jaar lenzen en dat is zo fijn!!!! Voel me ook helemaal blij dat ik dus geen bril hoef op de trouwdag.

Notaris was neit leuk. bah! Stomme rampscenario's bespreken en a-romantisch. bah. heb er helemaal een rot gevoel aan overgehouden.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #56 Gepost op: 6 december 2010, 22:00:48 »
wat vervelend SGV dat je er een rot gevoel aan over hebt gehouden, maar als het nodig is heb je het maar mooi gehad nu :wink:

misschien een domme vraag maar is dat naar de notaris gaan ook nodig als je in gemeenschap van goederen trouwt? (heb er namelijk niks over gehoord verder :unsure:)
« Laatst bewerkt op: 6 december 2010, 22:01:24 door Yadah »

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #57 Gepost op: 6 december 2010, 22:05:36 »
ALs je in gemeenschap van goederen trouwt is het niet nodig hoor.
Wij willen op huwelijkse voorwaarden trouwen omdat mijn AS een eigen zaak heeft.
Vandaar dat we dat moeten regelen. Maar is echt neit leuk hoor.
Gaat dan 1,5 uur lang over echtscheidingen en  als een van beide dood gaat.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #58 Gepost op: 7 december 2010, 13:24:28 »
oh ok vandaar dat ik er verder nog niks over gehoord had :wink:

maar is inderdaad niet iets waar je graag over nadenkt als je gaat trouwen :sad:
maar het is achter de rug kan je je weer fijn focussen op alle mooie voorbereidingen :wink:

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #59 Gepost op: 7 december 2010, 14:43:48 »
Wij trouwen ook in gemeenschap van goederen.
Maar als je bv een eigen zaak of een groot vermogen heb dan is het verstandiger om alles op papier te zetten bij een notaris.
Maar SGV, je hebt het allemaal weer achter de rug en net wat Yadah zegt kun je je weer focussen op de leuke dingen

Yadah, je hebt een mooie kaart uitgekozen...ik vond ze allebei leuk , dus ik kan me voorstellen dat het best moeilijk was om te kiezen welke het zou gaan worden..

Wij zijn nu bezig om een postzegel te maken hahahaha, echt leuk om te doen hoor..
Doen we op de site van TNT.
Weer wat anders als een standaard postzegeltje..

Vanavond naar de pastor..ik zal morgen even vertellen hoe het was...

Marina.

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #60 Gepost op: 7 december 2010, 14:55:07 »
Veel plezier en succes bij de pastoor. Lijt me best speciaal om een dienst te gaan voorbereiden.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #61 Gepost op: 7 december 2010, 19:41:04 »
ik vond beide kaarten even mooi, had de roze gezien op internet en was er helemaal weg van! en de paarse heb ik de boeken gevonden.
heb lief laten kiezen uit beide kaarten, hij had niet zoveel zin om al die boeken door te spitten(hij vind het al snel goed :tongue: ) hij vond de roze het mooist :biggrin:

een eigen postzegel! leuk! maar is dat niet erg prijzig?

veel plezier vananvond! :biggrin:

werd trouwens vanmiddag gebeld door de bruidszaak, mijn jurk is binnen!!! :applaus:
zaterdag 8 januari mag ik hem weer aan, nu al helemaal zin in!
« Laatst bewerkt op: 7 december 2010, 19:45:29 door Yadah »

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #62 Gepost op: 7 december 2010, 20:46:04 »
Hee dat is goed nieuws, en het is zo 8 januari...echt heerlijk om naar uit te kijken.
Ik vond het ook echt super om mijn jurk voor de 2e keer aan te passen.
Voelde net zo goed als de 1e keer.
De jurk is inmiddels ook al afgespeld dus ik moet nu op mijn gewicht letten hahaha..en dat voor de kerstdagen..lol.

Nee, die postzegels zijn niet veel duurder , kijk maar eens op de TNTsite..
Je kan die per vel kopen..
We hebben al zoveel grappige ideetjes...

-Bijvoorbeeld een bruidstaart en wij er boven op.

-Ieder in een wit T shirt met de letters J & A..zodat je JA leest.

-Of wij tweetjes zittend op badeendjes die samen een bruidspaartje zijn..

-Iets met  ons trouwautootje..och zoveel ideetjes.

Vanavond een leuk gesprek gehad met de pastor.
Een jonge vent trouwens..Hij trouwt ons wel niet maar we moesten hem wel de verklaring voor de kerkelijke huwelijkssluiting laten tekenen en hij moest toestemming geven dat Paul zijn broer ons mag trouwen in zijn parochie.
Voor de rest een gesprekje over hoe/waar we elkaar hebben leren kennen en waarom we ons huwelijk kerkelijk in willen laten zegenen.
Nu hebben we nog 2 gesprekken met Paul zijn broer, dit is om de dienst samen te stellen en wat voor muziek enzo we willen en wie wat zegt in de kerk.

Onze reis naar Thailand staat nu definitief yeahhhhh.
19 april weg en 1 mei weer richting Nederland.


Een vraagje???
Hoe oud zijn jullie als je gaat trouwen..
Ik ben volgens mij van de aprilbruidjes de oudste ;-(
Ik wordt 19 maart alweer 48 en Paul wordt 17 april 48....
Achja..leeftijd..het is maar een getal he, voel me in ieder geval een stuk jonger...

Ik kijk er zo naar uit naar de dag..
Het komt wel steeds dichter en dichterbij hoor..
Straks de feestdagen en dan is het zo 2011.
« Laatst bewerkt op: 7 december 2010, 20:51:11 door Marretje »

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #63 Gepost op: 7 december 2010, 21:57:12 »
jaaaa heb er zon zin in (8 jan) het is idd zo zover!
als ik kijk dat we onze datum hebben uitgezocht begin dit jaar, en dat we toen nog ruim een jaar moesten wachten, nu nog maar 4 maanden!!! gaat zoo hard :biggrin:

ik zal gelijk eens kijken op de TNT-site is wel een heel leuk idee!

fijn dat jullie gesprek met de pastoor leuk is verlopen! en met Paul zijn broer zal het vast ook wel lekker verlopen!

heerlijk gevoel dat je huwelijksreis vast staat of niet? :wink:

mijn as is 27 als we trouwen en ik ben 24, das wel een stukkie jonger, maar zoals jezelf ook al zegt leeftijd is maar een getal!
als jullie je er goed bij voelen is het toch goed? :biggrin:

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #64 Gepost op: 7 december 2010, 22:13:30 »
Gaaf hoor, als een broer mag trouwen. lijkt me heel speciaal. Die postzegels is wel een heel leuk idee hoor. Ik ken ook iemand die een postzegel had laten maken van zijn eigen achternaam. Zag er ook grappig uit.

Jurk passen 8 jan. Das wel mega leuk!!!!!
Ik mag pas in februari weer terug. Dan afpassen en met schoenen ebrij enz. Kan niet wachten. In februari ook mijn proefmake-up en kapsel. Allemaal leuke dingen. vast veel leuker dan die notaris gisteren.

Als we trouwen ben ik 27 jaar en mijn AS 40 jaar. We schelen dus wat in leeftijd.

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #65 Gepost op: 8 december 2010, 20:20:33 »
Ja , ik vind het ook heel erg bijzonder dat ons kerkelijk huwelijk wordt gesloten door Paul zijn broer.
Geeft een speciaal tintje aan onze dag..
Maar de dag staat bol van mooie momentjes.
Mijn vader geeft me weg en zal mijn zoon van 23 mijn getuige zijn bij het burgerlijk huwelijk en zal de oudste zoon van Paul een gedicht voor lezen in de kerk en zal jongste zoon een stukje op zijn gitaar spelen.
Als we de kerk uitlopen zullen de 3 kinderen de klokken luiden.

We gaan in de kerktuin de champagne laten knallen en daarna ballonnen oplaten, 2 paarse ballonnen, eentje voor mijn moeder en eentje voor Paul zijn pap (die niet meer onder ons zijn) en 35 ivoorwitte ballonnen voor de daggasten met een wensje.
We zullen de tissues maar eens in gaan slaan hahaha.

Hebben jullie nog speciale momentjes in jullie dag ..

Jaaaa , ik heb 4 februari mijn proefmake up en mijn proefkapsel, heb ik ook zin in..


Bij ons is het 24 december precies een jaar geleden dat het aanzoek er was, toen was de trouwdag nog ruim 16 maanden verder en nu is het nog maar 4 maanden..
Pffft de tijd vliegt voorbij...
Ik geniet met volle teugen

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #66 Gepost op: 8 december 2010, 21:28:35 »
wat leuk dat jullie kinderen ook allemaal iets speciaals gaan doen :wink:  dan horen ze er helemaal bij!

mijn vader gaat mij ook weggeven (zal oom maar tissues inslaan :tongue: )vind ikzelf een heel speciaal moment, verder niet echt speciale momentjes (zover ik weet, weet niet wat ze van de familie allemaal van plan zijn, ze zijn al druk aan het smoezen met elkaar elke keer)

proef make-up en proefkapsel, spannend!!

voor mij is het alweer meer dan een jaar geleden dat me lief me ten huwelijk gevraagd heeft, dat was op 20 november vorig jaar :biggrin:

vlinder84

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #67 Gepost op: 9 december 2010, 09:12:01 »
Hier nog een aprilbruidje... Mijn vriend en ik trouwen op 28 april 2011 in Nijmegen. Ik werk in het onderwijs en heb maar 1 week meivakantie. Na ons trouwen hebben we dus één week vrij. Nog geen vast plan waar we heen gaan maar een Nijlcruise leek ons wel erg leuk.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #68 Gepost op: 9 december 2010, 16:04:18 »
Vlinder84 welkom :biggrin: , veel plezier met alle voorbereidingen! zijn jullie al ver?

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #69 Gepost op: 10 december 2010, 16:48:34 »
Hallo Vlinder, welkom.

Jij sluit de aprilmaand af zie ik..
Als jou dag is, zijn lief en ik aan het honeymoonen.
Ik las dat jullie een weekje naar Egypte willen om te cruisen.
Zeker doen, is echt de moeite en het weer is er dan erg fijn.

Ik ben 2 keer eerder in het land geweest, mooie cultuur!!

@Yadah,
Ja bij ons ook hoor...maar ik hoop dat ze geen rare stukjes op gaan voeren want ik heb daar een ............hekel aan.
Ook al elke keer vragen of we thuis slapen of een bruidssuite hebben.
Volgens mij voeren ze iets in hun schild

Eerlijk gezegd zit ik ook niet op het vrijgezellenfeest te wachten..hoe denken jullie daarover??

Maar goed, ik zou het niet erg vinden als ze er niets aan doen,
Zit niet echt te wachten om in een babydoll of een ander gek carnavalspak door de stad te moeten gaan lopen.
Hahaha, dan ben ik zo thuis ;-D

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #70 Gepost op: 10 december 2010, 17:30:31 »
ik denk wel dat er bij ons stukjes opgevoerd gaan worden, met name van de kameradengroep verwacht ik wel iets idioots:P maar ga wel doorgeven aan mijn cm's max 3 stukjes meer niet.
wil namelijk ook een beetje kunnen genieten van de muziek, waar ik voor betaald heb :tongue:

denk dat ze ook wel wat gaan doen in ons huis, de familie en kameraden, maar ze gaan geen extreme dingen doen, daar zorg ik wel voor haha :biggrin:

vrijgezellenfeest, daar ontkom ik denk ik ook niet aan, maar vind het ook wel grappig! zou mij persoonlijk niet zo veel uitmaken als ik voor l*l loop zeg maar :wink: (ga ik wel vanuit)
hoort er beetje bij en wij zijn de eersten uit de groep die trouwen, dus degenen die na ons zijn kunnen het dubbel terug verwachten :biggrin:

Marretje

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #71 Gepost op: 13 december 2010, 18:36:28 »
Ik ben vandaag begonnen met antennelintjes voor de volgauto`s..
Bij de Action  paarskleurig lint en witte vlindertjes gescoord en sliertjes met van die pareltjes..
Dat ligt er nu volop vanwege de kerst..
En een voordeel dat het bij Action niet zo duur is..
Dus ik heb straks 15 lintjes voor 6,30..
Niets te duur en ook nog eens orgineel !!

Vrijdag ga ik weer naar mijn kapper toe, ff een vers kleurtje erin en neem ik diverse  plaatjes van bruidskapsels mee om te laten zien wat ik leuk vind.
Eens vragen wat voor mijn haar het beste kan..Begin februari wil ik mijn proefkapsel laten doen bij de kapster.
Ik heb halflang krullend haar dus daar moet zeker wel iets van te maken zijn..Ik wil het opgestoken gaan dragen en
wil ik er een mooie zijde bloemcorsage in..
Maar ik heb al veel plaatjes van opgestoken haar, en ze zijn allemaal verschillend..
Strak, of nonchalant of half op gestoken...scheiding links of rechts Hahaha ik weet het niet meer.
Dus ik vraag maar even advies a.s vrijdag en dan maak ik gelijk een afspraak voor het proefkapsel..

Voor de rest is het even rustig, eerst maar de kerstdagen achter de rug en dan beginnen we weer...
« Laatst bewerkt op: 13 december 2010, 18:39:13 door Marretje »

vlinder84

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #72 Gepost op: 13 december 2010, 20:08:15 »
We zijn nog niet eens op de helft met de voorbereidingen. Fotograaf, stadhuis, feestlocatie, jurk, schoenen zijn geregeld, de DJ, ringen en uitnodigingen bijna.

Ik heb ook alleen maar positieve verhalen over Egypte gehoord dus ik ben benieuwd! Wij moeten echt iets cultureels doen, alleen aan het strand liggen houden we niet vol.

SGV

  • Gast
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #73 Gepost op: 14 december 2010, 15:50:07 »
Leuk joh, lekker shoppen bij Action. Ik zal daar ook eens gaan kijken voor wat decoraties.
Ik heb mijn proefkapsel en make-up op 16 februari. Nog even geduld, maar heb er super zin in. Ik wil het los of half opgestoken. Heb welw at ideeen, maar vind het super moeilijk hoor.

Wat speeches verwacht ik zeker en misshcine nog wel 2 stukjes ofzo. Ik hoop niet te gek. Mijn vriend is eerder getrouwd geweest en ik ben erg bang dat mensen daar aan gaan refereren. Daar heb ik geen zin in en zou me echt verdrieitg maken. Maar ja.... dat kun je nauwlijks voorkomen toch. Hopelijk hebben mensen gewoon fatsoen.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Wie Nog Meer Op 15 April 2011?
« Reactie #74 Gepost op: 14 december 2010, 16:10:44 »
bij de action kan je idd lekker goedkoop shoppen, antennelintjes zelf maken vind ik wel een goed idee, misschien dat ik zelf ook maar eens bij de action ga kijken of er wat in mijn kleur bij zit!

zit er wel aan te denken om fucsia roze wat meer terug te laten komen op de dag!

spannend naar de kapper marretje! ze weten vast wel wat jou het mooiste staat! dus dat gaat zeker goed komen!
ik heb zelf ook halflang haar, heb nu de juiste kleur er al in omdat ik binnenkort een flip-in hair ga bestellen! dus dan moet ik al de goede kleur hebben, zodat ze hem in de juiste kleur kunnen bestellen
dan kunnen we beginnen met de proefkapsel, heb er zin in.

SGV 2 stukjes dat wil nog wel! het zou idd niet erg grappig zijn als ze over het eerdere huwelijk van je lief zouden hebben, maar hopen dat ze zo wijs zijn om daar dus niet over te beginnen, heb je geen zin in op je eigen trouwdag kan ik me zo voorstellen!

morgen nog maar 4 maanden!!! wat gaat het hard nu!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards