collapse

Auteur Topic: 12-11-10  (gelezen 10848 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eyckie

  • Gast
12-11-10
« Gepost op: 14 maart 2010, 20:45:40 »
Zijn er meer paren die trouwen op vrijdag 12 november?

Bride to be in november

  • Gast
12-11-10
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2010, 08:13:17 »
Wij trouwen ook op 12-11-10!

Eén van de redenen die mijn as gaf was dat het een gemakkelijke datum was om te onthouden   :biggrin:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
12-11-10
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2010, 09:51:18 »
Mooie datum! :wink: Dan word ik 22.

Eyckie

  • Gast
12-11-10
« Reactie #3 Gepost op: 6 april 2010, 14:51:12 »
Yeay! Wilde het graag weten ivm locatie boeken enz. Maar het lijkt erg rustig. Wel leuk dat we in elk geval niet de enigen zijn die het onzalige plan hebben opgevat in november te trouwen! en Inx, alvast gefeliciteerd! ;-p

kattekliek

  • Gast
12-11-10
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2010, 11:28:04 »
Hé, het was me nog helemaal niet opgevallen dat dat zo'n mooie datum was! :biggrin: Ja, wij willen ook op die dag trouwen (omdat ie voor ons gewoon goed uitkomt). En tenzij we geen feestlocatie meer kunnen vinden, gaat het inderdaad op die dag gebeuren. Gemeentehuis en kerk zijn al geregeld. En we weten nu nog geen twee weken dát we gaan trouwen! Dus ondanks de mooie datum, is het toch niet een extreem populaire dag ... Het lijkt me ook wel erg koud met o.a. het foto's nemen, brrrr!
« Laatst bewerkt op: 16 april 2010, 11:29:44 door kattekliek »

kattekliek

  • Gast
12-11-10
« Reactie #5 Gepost op: 9 mei 2010, 23:27:18 »
Hé, het was me nog helemaal niet opgevallen dat dat zo'n mooie datum was! :biggrin: Ja, wij willen ook op die dag trouwen (omdat ie voor ons gewoon goed uitkomt). En tenzij we geen feestlocatie meer kunnen vinden, gaat het inderdaad op die dag gebeuren. Gemeentehuis en kerk zijn al geregeld. En we weten nu nog geen twee weken dát we gaan trouwen! Dus ondanks de mooie datum, is het toch niet een extreem populaire dag ... Het lijkt me ook wel erg koud met o.a. het foto's nemen, brrrr!
Mijn vriend en ik hadden onze bruiloft dus op 12 nov a.s. gepland, maar vanavond belde mijn broer dat zijn vrouw op de 14 november is uitgerekend (joepi :) .. maar wel slechte timing :wink:). Dus ik wilde gelijk een maand eerder, maar daar is vriendlief het niet zo mee eens. Hij wil er eerst nog over nadenken, en laat later deze week weten of hij medio oktober ziet zitten (i.v.m. dingen die dan ineens op een nog kortere termijn geregeld moeten worden - en we zijn al tamelijk kort vantevoren begonnen met regelen). Anders tillen we het over de jaarwisseling heen.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
12-11-10
« Reactie #6 Gepost op: 9 mei 2010, 23:29:55 »
Ik heb zelfs meegemaakt dat mensen een bruiloft tot in de puntjes hadden geregeld in drie!!! maanden tijd!
Maar  :applaus: voor je familieuitbreiding!!

kattekliek

  • Gast
12-11-10
« Reactie #7 Gepost op: 9 mei 2010, 23:36:41 »
Ik heb zelfs meegemaakt dat mensen een bruiloft tot in de puntjes hadden geregeld in drie!!! maanden tijd!
Klopt, het kan zeker wel als het moet. Maar bij ons is de beperkende factor een verplichte huwelijksvoorbereidingscursus in de kerk, die waarschijnlijk pas ergens in oktober is afgelopen. Verder is mijn vriend niet kapot van het op korte termijn zoveel regelen (hetgeen bij ons ook een verhuizing inhoudt, want we wonen niet samen), en ik kamp momenteel met een burnout, dus ondanks mijn enthousiasme ('Oh, laten we het dan medio oktober  doen!') is het zeker niet onverstandig van hem om daar toch even over na te denken. Hij heeft het laatste woord; ik vertrouw erop dat hij een goed oordeel kan vellen hierover - hoe jammer ik het ook zou vinden als het pas volgend jaar wordt.

Citaat
Maar  :applaus: voor je familieuitbreiding!!
Yeah, weer een neefje of nichtje erbij! :laugh:
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2010, 23:37:13 door kattekliek »

Annemiek1975

  • Gast
12-11-10
« Reactie #8 Gepost op: 10 mei 2010, 10:07:59 »
Hé, het was me nog helemaal niet opgevallen dat dat zo'n mooie datum was! :biggrin: Ja, wij willen ook op die dag trouwen (omdat ie voor ons gewoon goed uitkomt). En tenzij we geen feestlocatie meer kunnen vinden, gaat het inderdaad op die dag gebeuren. Gemeentehuis en kerk zijn al geregeld. En we weten nu nog geen twee weken dát we gaan trouwen! Dus ondanks de mooie datum, is het toch niet een extreem populaire dag ... Het lijkt me ook wel erg koud met o.a. het foto's nemen, brrrr!
Mijn vriend en ik hadden onze bruiloft dus op 12 nov a.s. gepland, maar vanavond belde mijn broer dat zijn vrouw op de 14 november is uitgerekend (joepi :) .. maar wel slechte timing :wink:). Dus ik wilde gelijk een maand eerder, maar daar is vriendlief het niet zo mee eens. Hij wil er eerst nog over nadenken, en laat later deze week weten of hij medio oktober ziet zitten (i.v.m. dingen die dan ineens op een nog kortere termijn geregeld moeten worden - en we zijn al tamelijk kort vantevoren begonnen met regelen). Anders tillen we het over de jaarwisseling heen.


Een maand naar voren halen blijft het risicovol he :wink: Ik zie in mijn omgeving op dit moment allemaal dames die 4 tot 8 weken te vroeg bevallen!!!

kattekliek

  • Gast
12-11-10
« Reactie #9 Gepost op: 10 mei 2010, 10:24:18 »
Een maand naar voren halen blijft het risicovol he :wink: Ik zie in mijn omgeving op dit moment allemaal dames die 4 tot 8 weken te vroeg bevallen!!!
Ja, da's waar! Het is haar tweede, en de eerste kwam 1 week te vroeg. Maar in het verleden behaalde resultaten ... enz :) Ik schat ook dat mijn vriend vanwege andere redenen toch zal gaan voor volgend jaar. En dan wordt het februari op z'n vroegst, want in januari dit jaar is mijn vader overleden en het is zeker naar m'n moeder toe niet kies om dan precies een jaar later te gaan feesten (om die reden hadden we ook al mijn vaders verjaardag, 1 november, en het daarop volgende Allerzielen (2 nov) omzeild).

Femke~

  • Gast
12-11-10
« Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2010, 21:46:09 »
In eerste instantie zouden wij in mei 2011 trouwen maar hebben toch besloten om voor 12-11-10 te gaan  :biggrin:

Zowel de locatie, gemeentehuis, jurk, dj waren beschikbaar en mogelijk en wachten is niet ons sterkste punt en wie is er nu niet aan toe om net voor de winter een zomers feestje te hebben  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards