collapse

Auteur Topic: Hotel In De Buurt Van De Hoef (Bij Mijdrecht)  (gelezen 3329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

idgnkv

  • Gast
Hotel In De Buurt Van De Hoef (Bij Mijdrecht)
« Gepost op: 18 maart 2010, 12:28:31 »
Wij zijn op zoek naar een hotel om onze huwelijksnacht door te brengen. We houden ons feest in De Hoef (een klein plaatsje ten westen van Mijdrecht) en zoeken daar dus iets in de buurt. We hebben niet heel veel eisen, de belangrijkste zijn eigenlijk: goedkoop (maar niet ten koste van de kwaliteit) en een bad. We hadden zelf al Hotel Mijdrecht gevonden. Op de site ziet het er allemaal heel mooi uit, maar het nadeel is dat alleen de suite een bad heeft en alle andere kamers niet. En het verschil tussen de suite en een gewone tweepersoonskamer is 90 euro per nacht (166 tegenover 76 euro per nacht). Dat vind ik toch iets te veel.
Dus als iemand nog andere hotels kent in de buurt van De Hoef (dus Uithoorn, Aalsmeer, enz. mag dus ook), laat het weten! :)
Alvast bedankt.

suzan1983

  • Gast
Hotel In De Buurt Van De Hoef (Bij Mijdrecht)
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2010, 12:38:26 »
Dan kom je bij mij logeren, ik heb ook een bad.  :wink:  :tongue:

In Aalsmeer zit een hotel, vinkeveen ook. Die in Vinkeveen is volgens mij wel mooi. Die zit vlak bij de snelweg.
Die in Aalsmeer zie ik altijd alleen van buiten, maar dan zit je wel gelijk in een gezellig plaatsje  :tongue:
Uithoorn heeft ook een hotel, die is volgens mij wel goedkoop. Dat is er een van best western. Die staat ook heel vaak op vakantieveilingen. nl.

Succes.
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2010, 12:39:47 door suzan1983 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards