collapse

Auteur Topic: Anita'S Bruidsmode  (gelezen 2245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

babsy1979

  • Gast
Anita'S Bruidsmode
« Gepost op: 23 maart 2010, 22:42:23 »
Dit is ook voor de aanstaande bruidjes bedoeld.

Ik ben inmiddels getrouwd en had mijn jurk bij Anita's bruismode besteld. Ongeveer een maand voor mijn trouw datum
kreeg ik bericht van haar dat mijn jurk binnen was, toen ik haar echter probeerde te bellen om een afspraak te maken
om deze op te gaan halen was der telefoon afgesloten en reageerde ze niet meer op mailtjes. Ik ben toen gaan zoeken
op internet en kwam meer aanstaande bruidjes tegen met het zelfde probleem. Uiteindelijk heb ik via een omweg en
dreiging van aangifte mijn jurk op kunnen halen.
Ik heb een waarschuwing geplaatst op hyves en daar krijg ik nu nog steeds reactie's op dat er nog steeds aanstaande
bruidjes gedupeerd worden op deze manier en ze mij vragen wat ze kunnen doen. Ik ben nu samen met een andere gedupeerde
bezig om te kijken of we actie kunnen ondernemen tegen Anita der praktijken en hoop dus meer "aanstaande" bruidjes te
vinden met hun verhaal over Anita. Als je bericht hebt over haar laat het mij dan even weten.

Alvast bedankt.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Anita'S Bruidsmode
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2010, 22:44:40 »
Zo! das niet leuk om mee te maken.!! ik snap dat je hier bekendheid over wilt hebben!!Toch vind ik het vreemd dat ze dus wel je jurk had,maar je deze niet wil 'geven'

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards