collapse

Auteur Topic: Locatie Foto'S  (gelezen 3287 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tinq

  • Gast
Locatie Foto'S
« Gepost op: 29 maart 2010, 09:35:05 »
Over drie weken :blink: ist zover, dan gaan wij trouwen! Alles is nu wel zo'n beetje geregeld....behalve de locatie waar we de foto's moeten laten gaan maken.

We willen graag een locatie in Zoetermeer. Maar waar moet ik nu op letten? We willen geen 'zoete' of 'standaard' foto's, maar wat dan wel?

Ik zat zelf te denken aan de Mandelabrug

Maar als je alleen daar foto's maakt wordt t allemaal wel erg van hetzelfde, tenminste, daar ben ik bang voor.

Hoe hebben jullie de locatie gekozen? En waar hebben jullie op gelet?

ben benieuwd!

Grtz Tinq

hartje

  • Gast
Locatie Foto'S
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2010, 10:16:57 »
Hey Tinq,
Mandelabrug is mooi, maar zou daar in de buurt ook nog iets anders zoeken. Bij het station heb je daar ook een fontein volgens mij, lijkt me ook mooi voor foto's. Ik ben altijd wel iemand van de natuur, dus een park in de buurt is misschien ook een optie?
In principe hoef je niet veel locaties te hebben, een goede fotograaf heeft maar een klein aantal meters nodig om een hele reportage te maken. Misschien heeft je eigen fotograaf ook nog ideeën.
Succes!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Locatie Foto'S
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2010, 12:09:03 »
Voor vragen over locaties kan je wellicht in het locatiedraadje kijken, daar staat veel info. Succes! :)

Tinq

  • Gast
Locatie Foto'S
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2010, 13:11:27 »
Waar kan ik dat vinden? ik zoek me rot  :confuse:

De Bruiloften

  • Gast
Locatie Foto'S
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2010, 13:25:22 »
We willen geen 'zoete' of 'standaard' foto's, maar wat dan wel?
Als de trouw/receptie/feest locatie zich er voor leent zou ik daar gewoon foto's maken. Het scheelt je reistijd, je gasten hoeven je niet lang te missen, je bent al bekend met de locatie. Tenzij je echt per se bepaalde bruggen of gebouwen in beeld wil kan een beetje fotograaf in elke tuin/park wel mooie foto's maken vind ik. Al met al zou je in <30min klaar kunnen zijn, tenzij je uitgebreid zoete en standaard foto's wil maken :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards