collapse

Auteur Topic: Fotolocatie Zuid Limburg  (gelezen 16084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin082

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Gepost op: 29 maart 2010, 21:15:19 »
Hallo allemaal,

Hebben jullie nog leuke ideeen voor een foto-binnen-locatie in zuid Limburg? Als het mooi weer wordt, kunnen we bij onze trouwlocatie (kasteel Elsloo) al voldoende foto's maken dus dat is geen probleem. Maar als het regent, zouden we toch graag nog een ander idee achter de hand hebben.. wie o wie kan helpen?

nicolle

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2010, 06:19:23 »
hallo Karin,

tsja dat is inderdaad een hele goede vraag. wij hebben ons ook rot gepiekerd maar niets kunnen bedenken, dus ga dit topic zeker in de gaten houden!

MaFo

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2010, 11:54:35 »
Karin, wat zegt jullie fotograaf? Heeft hij geen ideƫen?
Ik heb zo niet nagekeken wanneer jullie gaan trouwen en wat jullie locaties zijn (welicht heb je het niet verteld, spaart me zoekwerk :rolleyes: ). Maar komop, je zit hier in Zuid Limburg! Enig idee hoeveel prachtlocaties er zijn! Overigens, je mag niet meer overal zomaar naar binnen :huh: .

LovelyMe

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2010, 15:09:53 »
In Kerkrade is een mooie binnenlocatie, ben alleen even de naam kwijt... Ook iets van een kasteeltje. Daarnaast kun je bij Mondo Verde in Landgraaf ook mooie binnenfoto's maken.

Iemand die ik ken heeft laatst foto's bij een soort van intratuin binnen gemaakt, dat was echt ontzettend mooi haha. Ook sommige antiekwinkels of musea kunnen goede binnenlocaties zijn. Daarnaast heb ik wel eens fotosessie's in een bioscoop gezien. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je wil.

jassou

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2010, 15:30:47 »
Daarnaast heb ik wel eens fotosessie's in een bioscoop gezien.

...en theaters! Die kunnen heel mooi modern of juist wat ouderwets zijn.
Heb ook leuke foto's gezien van mensen die naar hun favo plekjes gingen: de basisschool, het cafetaria, clubhuis van een vereniging...

Karin082

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2010, 22:46:08 »
Bedankt voor de reacties. Onze fotograaf heeft al wat ideeen gegeven, zoals het Bonnefantenmuseum of een lunchroom in de buurt. Hoe meer ideeen hoe beter natuurlijk, dan kunnen we eens kijken wat ons het meeste aanspreekt. Mondo Verde vind ik ook een goede tip en aan een bioscoop/ theater had ik nog helemaal niet gedacht!

jassou

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2010, 09:14:14 »
Bonnefanten is inderdaad ook leuk! En in een andere draad is het ook genoemd, maar ipanema (de 'lunchroom in de buurt') heeft ook een mooi interieur...

Blablabla

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #7 Gepost op: 3 mei 2010, 20:32:30 »
Onze fotograar heeft ook het bonnefanten museum genoemd. Wij hebben er zelf voor gekozen om naar Eisden in Belgie te gaan naar een oude fabriek :)

lots

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #8 Gepost op: 3 mei 2010, 21:41:38 »
wij gaan zowel bij mondoverde als bij auberge de rousch foto's maken en een vriendin van mij doet het in het gaia park hier in kerkrade

Karin082

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #9 Gepost op: 5 mei 2010, 12:11:55 »
Onze fotograar heeft ook het bonnefanten museum genoemd. Wij hebben er zelf voor gekozen om naar Eisden in Belgie te gaan naar een oude fabriek :)

Zou je mij eens een fotootje willen PB-en? Ik ben erg nieuwsgierig namelijk..  :)

Bille

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #10 Gepost op: 15 oktober 2010, 18:24:20 »
Hallo allemaal,

Hebben jullie nog leuke ideeen voor een foto-binnen-locatie in zuid Limburg? Als het mooi weer wordt, kunnen we bij onze trouwlocatie (kasteel Elsloo) al voldoende foto's maken dus dat is geen probleem. Maar als het regent, zouden we toch graag nog een ander idee achter de hand hebben.. wie o wie kan helpen?

Goedenavond,
wij zijn van plan in maart 2011 te gaan trouwen op casteel elsloo. Op internet kunnen wij nergens een recentie over een huwelijk vinden. Kan iemand iets over de eigen huwelijk vertellen?
Bedankt!
Groetjes, Bille

MaFo

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #11 Gepost op: 15 oktober 2010, 22:45:24 »
Goedenavond,
wij zijn van plan in maart 2011 te gaan trouwen op casteel elsloo. Op internet kunnen wij nergens een recentie over een huwelijk vinden. Kan iemand iets over de eigen huwelijk vertellen?
Bedankt!
Groetjes, Bille

Wellicht kan ik je een eind op weg helpen. Wat wil je weten?

Leo Verveen

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #12 Gepost op: 15 december 2010, 15:55:19 »
Hallo allemaal,

Hebben jullie nog leuke ideeen voor een foto-binnen-locatie in zuid Limburg? Als het mooi weer wordt, kunnen we bij onze trouwlocatie (kasteel Elsloo) al voldoende foto's maken dus dat is geen probleem. Maar als het regent, zouden we toch graag nog een ander idee achter de hand hebben.. wie o wie kan helpen?


Hallo Karin,

Ik heb zelf het trouwfeest gehad in De Feestgrot in Valkenburg. Wellicht is dit ook een mooie locatie om foto's te maken. Dan moet je wel een goede fotograaf hebben die weet hoe hij de belichting in de donkere grotten moet doen.
Neem gewoon eens contact met hun op. www.feestgrot.nl succes.

Groetjes Leo.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #13 Gepost op: 15 december 2010, 15:56:14 »
Hou toch op met je gespam man!

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #14 Gepost op: 15 december 2010, 16:19:59 »
Hou toch op met je gespam man!

Pff idd.. niet dat ik veel post (lees voornamelijk mee :wink:) Maar je andere link was ook al uit valkenburg.. beetje apart.

Leo Verveen

  • Gast
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #15 Gepost op: 15 december 2010, 16:38:24 »
Pff idd.. niet dat ik veel post (lees voornamelijk mee :wink:) Maar je andere link was ook al uit valkenburg.. beetje apart.


Hoi Blonky en Anna Livia,

Dat klopt inderdaad. Ik heb zelf de bruiloft in Valkenburg gehad en heb ook de vrijgezellendag van mijn broer in Valkenburg gehouden.
Sorry dat ik enthousiast ben. Wist niet dat dat verboden was. ;-)

Groetjes Leo

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Fotolocatie Zuid Limburg
« Reactie #16 Gepost op: 15 december 2010, 16:45:56 »
Enthousiast zijn is niet verboden. Je registreren om dan spam te posten over twee bedrijven die duidelijk aan elkaar gelieerd zijn en dan ook nog eens dit in verschillende draden te doen wel. :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards