collapse

Auteur Topic: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen  (gelezen 180887 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #150 Gepost op: 16 januari 2013, 22:44:20 »
Superleuke en originele ideeën op dit forum! Ik ga er ook direct mee aan de slag! Heb nog maar vier maanden om zo'n boekje te maken... En eigenlijk ligt er ook nog een fotoboek te wachten om gemaakt te worden van de zomervakantie :blush:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #151 Gepost op: 17 januari 2013, 06:32:13 »
Ik heb de 101 redenen redelijk snel kunnen "verzinnen"! Had ze binnen 20 min op papier. Nu nog een leuke manier verzinnen om ze te geven. Denk dat ik zelf ga knutselen :)

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #152 Gepost op: 17 januari 2013, 19:10:00 »
In 20 minuten is mijn lijstje niet klaar... Maar ben er gisteren even aan gaan zitten en had er toch zo al 60! En toen lag ik in bed nog weer allerlei dingen te bedenken (dat krijg je als je niet kunt slapen... Of is het andersom? ;) ). Dus ik ga nu mijn lijstje aanvullen tot de 101 denk ik!

wedding2013

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #153 Gepost op: 18 januari 2013, 19:33:49 »
Ik ga dit niet doen, maar misschien kan je soort advent kalender maken voor 101 dagen en elke keer een vakje openen met spreuk erin :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #154 Gepost op: 18 januari 2013, 20:20:29 »
Wat een super leuk idee! Ik ben geïnspireerd. Geweldig dit forum  :applaus:

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #155 Gepost op: 21 januari 2013, 16:10:31 »
Wat een leuk idee, ik ga dit zeker maken!

Demellie

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #156 Gepost op: 22 januari 2013, 14:09:18 »
Nou, ook ik ben eraan begonnen. Hij is nog niet helemaal naar mijn zin, maar dankzij jullie heb ik een paar kunnen pikken. Hihi.

Perfect idee!! :)

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #157 Gepost op: 28 januari 2013, 14:04:07 »
Ik had mijn 101 redenen sneller klaar dan ik verwacht had.. Maar nu ben ik alle vakantiefoto's e.d. aan het doorkijken naar bijpassende foto's... Bedenk/zie ik steeds meer redenen! Haha! Mijn vent is gewoon te leuk ;)

Demellie

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #158 Gepost op: 28 januari 2013, 14:16:39 »
Ik had mijn 101 redenen sneller klaar dan ik verwacht had.. Maar nu ben ik alle vakantiefoto's e.d. aan het doorkijken naar bijpassende foto's... Bedenk/zie ik steeds meer redenen! Haha! Mijn vent is gewoon te leuk ;)

Dat bedacht ik me ook inderdaad. Zat al op de 110 of zo, dus ben maar gestopt. LOL!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #159 Gepost op: 28 januari 2013, 14:43:27 »
Wauw, zo'n boekje met 101 redenen is inderdaad een superidee!!
Ik ga ook eens proberen een lijst met 101 redenen aan te leggen! Ik denk inderdaad dat het wel mee zal vallen om er zoveel te verzinnen, zeker als ik steeds iets opschrijf zodra het me te binnen schiet! En mijn mannetje is gewoon de liefste schat ooit, dus het gaat vast lukken.
Misschien ga ik het hem wel geven op zijn verjaardag eind juli, een week of 3 voor onze bruiloft! Dan heb ik in elk geval nog even de tijd...

karin.s

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #160 Gepost op: 14 maart 2013, 09:21:50 »
Wat een superleuk idee! Ik heb er nu 68. Ik ga nu nog even die van jullie bekijken, in de hoop dat het me op leuke ideetjes brengt om tot 101 te komen.

Geven jullie het allemaal in de vorm van een fotoboekje aan je partner? Ik ben daar niet zo goed in, en kan niet zoveel leuke foto's vinden. Wat zijn nog meer leuke dingen waar ik de teksten op zou kunnen (laten) drukken??

Demellie

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #161 Gepost op: 14 maart 2013, 12:10:31 »
Muismat
T-shirt
Kleine letter dan wel. hihi

Ik had het idee om alles uit te printen op gekleurd papier en dan te knippen en zo alles in een leuk doosje te doen. (ben er nog niet helemaal uit hoor, LOL)


Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #162 Gepost op: 17 maart 2013, 16:16:10 »
Wat een leuk idee zeg! Ik ben ook bezig gegaan met een dergelijk iets.
Ik ben een 'aftelkalender' aan het maken waarbij er bij elke dag een reden staat waarom ik met hem wil trouwen.
Het wordt een soort omslagboekje voor elke dag 1 pagina en dan is het de bedoeling dat hij niet in het voren mag lezen. Moeilijk uit te leggen, maar als het meer vorm krijgt, zal ik eens een foto uploaden.
Aangezien wij pas in mei 2014 trouwen, zijn het wel behoorlijk wat dagen (en dus redenen). Maar ik zit onderhand al op 379. Nog ongeveer 30 te gaan!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #163 Gepost op: 17 maart 2013, 16:52:30 »
Ik had van de hema een kortingscode gehad voor een fotoboek en daar heb ik mijn 101 redenen boek dus gemaakt. Hij komt volgende week binnen. Ben benieuwd hoe AS erop gaat reageren, maar denk wel dat ie een traantje laat hoor.

karin.s

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #164 Gepost op: 8 april 2013, 17:25:15 »
Ik heb er 101 bij elkaar hoor! Echt leuk om te doen  :biggrin:
Toch nog wel lastig in wat voor vorm ik het zal gaan geven.....  Jullie gaan bijna allemaal voor een fotoboekje met de redenen?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #165 Gepost op: 8 april 2013, 19:22:20 »
Ik heb al mijn 101 redenen en bijpassende foto's bij elkaar gezocht en downloadde afgelopen weekend vol goede moed het hema-programma voor fotoalbums..  :blink: dat viel toch een beetje tegen... Ik wil er nog steeds een fotoboekje van maken, maar ik moet eerst even geduld sparen voordat ik er aan begin :blush:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #166 Gepost op: 8 april 2013, 20:52:31 »
Bij mij ging het heel soepel met t programma van de Hema. Ik had links een foto gedaan en rechts de redenen. Hij was er echt heel blij mee en ff helemaal ondersteboven, zo schattig hihi

Andora

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #167 Gepost op: 11 april 2013, 10:24:29 »
Sperzieboon, ik moest ook even bij dat programma uitproberen hoe wie wat. Ik heb eerst alle tekst en fotovlakken weggehaald en toen alles er per stuk ingedaan. Soms de foto's om de redenen heen, soms 1 reden en foto's erom enz. Het duurde een paar uurtjes, maar is super tof geworden!
ik heb een medium album gemaakt, wat een mooi formaatje is. As krijgt m de avond voor de bruiloft denk ik :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #168 Gepost op: 11 april 2013, 20:09:33 »
Dat is een goede tip Andora! Ik werd inderdaad een beetje gek van al die vlakken, en wist niet dat je die weg kon halen. Ga ik binnenkort proberen! Thanks!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #169 Gepost op: 25 mei 2013, 17:34:07 »
Ik heb eindelijk ook mijn redenen boekje af.
Het is geen standaard 101 redenen om te trouwen boek geworden.
Maar meer een soort van scheurkalender waarbij mijn vriend elke dag een pagina mag bekijken met een reden.
De 'kalender' telt af tot 0 (de dag dat we trouwen).

Foto's kunnen het denk ik beter verklaren, dus zie hieronder:

wedding2013

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #170 Gepost op: 25 mei 2013, 17:39:44 »
Wat een prachtig boekje! heb je de voorkant ook zelf gemaakt?

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #171 Gepost op: 25 mei 2013, 17:48:17 »
Leuk zeg! Gewoon jammer op de blaadjes eruit te scheuren.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #172 Gepost op: 25 mei 2013, 19:20:11 »
Ik heb het inderdaad helemaal zelf gemaakt, de voorkant ook.
De pagina's hoeven er niet uitgescheurd worden, kunnen gelukkig ook gewoon naar achteren worden gevouwen.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #173 Gepost op: 17 juli 2013, 16:15:53 »
Zo, nadat het projectje een hele tijd stil heeft gelegen heb ik inmiddels ook mijn 101 redenen bij elkaar! :biggrin:
Nu moet ik alleen nog beslissen of ik de redenen 'gewoon' in een mooi boekje ga opschrijven, of dat ik er met de HEMA-software een echt gedrukt fotoboekje van ga maken.
Ik heb niet zo lang meer, want ik wil het mijn vriend op 30 juli voor z'n verjaardag geven!
Ben zooooo benieuwd wat hij ervan gaat vinden! :blush:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #174 Gepost op: 17 juli 2013, 19:26:30 »
Bij mij heeft ie ook even stilgelegen, maar ben er onlangs ook weer mee begonnen :D Als je nog met de Hema-software aan de slag gaat, moet je wel snel beginnen denk ik, en er echt wat avonduren voor blokken denk ik.. Als je eenmaal bezig bent is het niet zo moeilijk, maar het kost wel veel tijd vind ik  :blink: Heb je al wel foto's uitgezocht?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards