collapse

Auteur Topic: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen  (gelezen 180830 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #175 Gepost op: 18 juli 2013, 10:23:11 »
Bij mij heeft ie ook even stilgelegen, maar ben er onlangs ook weer mee begonnen :D Als je nog met de Hema-software aan de slag gaat, moet je wel snel beginnen denk ik, en er echt wat avonduren voor blokken denk ik.. Als je eenmaal bezig bent is het niet zo moeilijk, maar het kost wel veel tijd vind ik  :blink: Heb je al wel foto's uitgezocht?

Eeh nee :blush:
Ik vraag me ook steeds meer af of dit project wel kans van slagen heeft. Althans, als ik het met een echt fotoboekje wil doen.
Ik kan, als ik in tijdnood kom, altijd alsnog een mooi opschrijfboekje kopen en alle redenen daarin schrijven...

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #176 Gepost op: 18 juli 2013, 12:40:18 »
Ik vond het boekje via de Hema maken goed te doen. Het opzetten heeft mij maar 2 avondjes gekocht. Ben wel even zoet geweest met de voorbereidingen maar ik ben blij dat ik het gedaan hebt. De reactie van mijn man was het absoluut waard.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #177 Gepost op: 18 juli 2013, 13:06:15 »
@tab, als je in tijdnood komt kun je er toch altijd voor kiezen het toch voor jullie trouwen te geven ipv z'n verjaardag?

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #178 Gepost op: 18 juli 2013, 13:45:26 »
@Vilickylucky ja da's waar, maar ik wil het gewoon zo graag met z'n verjaardag geven omdat hij het dan helemáál niet verwacht!
Maar je hebt wel gelijk, beter iets langer wachten en het ècht mooi maken dan afraffelen alleen maar om het op de 30e te kunnen geven!

MS69

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #179 Gepost op: 24 juli 2013, 12:16:51 »
Ik ga ook zoiets maken!

Ben bezig met een fotoboekje (via kruidvat) met daarin allerlei redenen waarom ik van hem hou en bij elke reden ook een foto die daar bij hoort :biggrin:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #180 Gepost op: 6 augustus 2013, 14:33:52 »
De verjaardag van m'n a.s. heb ik helaas niet gehaald, maar inmiddels ben ik druk bezig met het samenstellen van het boekje zodat ik het op 23 augustus (de dag voor ons trouwen) 's avonds aan hem kan geven. Ik heb inmiddels foto's uitgezocht en ben het boekje nu aan het vormgeven. Leuk klusje, maar je moet er inderdaad wel echt even goed voor gaan zitten! :blink:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #181 Gepost op: 6 augustus 2013, 19:33:08 »
Alleen nu vroeg ik mij af....

Waarom 101 redenen? Waarom niet gewoon 100 eigenlijk??
Misschien dom hoor. Maar was even benieuwd!


Hihi gewoon voor de afwisseling! Nét ff iets anders. Als je er 100 wilt, doe je er lekker 100 ;) Volgens mij zijn er geen regels verbonden aan het boekje ;)

Ik ga straks ook weer verder. Heb nu t/m reden 70 incl foto's in het album staan. Nog 1 of 2 avonden doorwerken en dan heb ik m hopelijk af!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #182 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:08:55 »
Heb nu t/m reden 70 incl foto's in het album staan. Nog 1 of 2 avonden doorwerken en dan heb ik m hopelijk af!

Wauw, begrijp ik het goed dat je ook 70 foto's hebt verzameld en dus bij elke reden een foto hebt? Dat is mij niet gelukt, ik heb zo'n 20 foto's in totaal in het boekje! (wordt niet zo'n dik boekje dus haha!)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #183 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:43:59 »
Nou niet helemaal, maar heb denk ik (grove schatting) wel iets van 250 foto's gebruikt... Bij sommige redenen heb ik een heleboel foto's. Bijv: Omdat we samen zo'n leuk plaatje zijn -> daar heb ik 1 reden over 2 pagina's vol met foto's van ons samen. En bij: omdat je zo goed voor ons huisdier zorgt -> allemaal foto's van ons huisdier. En bij: omdat je zo lekker kan koken -> heel veel foto's van eten dat hij gemaakt heeft etc. En soms heb ik ook op een pagina 1 foto, maar 8 redenen. Of 3 redenen met 3 foto's. Het wisselt elkaar dus lekker af!

Ben nu bij reden 84 en ben op pagina 38.. Einde komt in zicht..

Bruid130913

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #184 Gepost op: 9 augustus 2013, 12:21:45 »
Ik heb afgelopen week ook een boekje gemaakt!! Nu bij de hema met 20% korting trouwens! Ik heb trouwens een boekje vierkant maat M gemaakt (21X21), 24 pagina's. Op sommige pagina's een paar redenen en op sommige wel 10. Op de laatste pagina maar reden 101. Omdat jij jij bent! (ja die heb ik van het forum geplukt ;-))

Ik heb 101 redenen, waarbij 50 foto's van ons samen en een paar foto's van ons huis en de hond en dergelijke.

Heb hem vanochtend besteld, en ga hem op 12-09 op de avond voor onze bruiloft geven!
Ik ben nu al benieuwd naar zijn reactie!!
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2013, 12:23:25 door Bruid130913 »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #185 Gepost op: 9 augustus 2013, 13:34:21 »
@Bruid1309 Goed om te weten dat de Hema nu korting geeft! De mijne is bijna af, dus wie weet kan ik er nog van profiteren!

@Pitahaya Ik ken het! Ik heb een archief van 10 jaar doorgespit!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #186 Gepost op: 11 augustus 2013, 01:10:47 »
Joepie ik heb mijn 101 redenen-boekje af en het is besteld!!! Mijn a.s. heeft vandaag zijn vrijgezellenfeest dus ik heb vanavond flink doorgewerkt om het af te krijgen. Ik had ineens ook heel veel last-minute inspiratie! :biggrin:

Sperzieboon nog bedankt voor de inspiratie, ik heb bijv. ook een 8-tal mooie/gekke foto's van ons samen op 1 pagina gezet met in het midden de tekst: "Omdat we keer op keer samen zo'n mooi plaatje zijn" (die heb ik dus van jou gejat, haha!)
Verder heb ik ook nog een heleboel andere leuke foto's erbij gezocht, omdat foto's vaak meer zeggen dan 1000 woorden.
Ik kan niet wachten tot ik het boekje in handen heb, en vooral tot ik het aan hem kan geven! Nog 13 nachtjes slapen...)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #187 Gepost op: 11 augustus 2013, 11:35:56 »
Superleuk dat jullie die boekjes maken, ik heb al eens een boekje met 101 redenen waarom ik van je houd. Dus ik weet niet of ik er nu weer een zou maken. Aan de ene kant wel leuk.. Maar krijg dan ook weer veel hetzelfde denk ik..

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #188 Gepost op: 17 augustus 2013, 21:31:42 »
Heb vanochtend mijn 101 redenen-boekje opgehaald bij de HEMA en hij is echt geweldig geworden!!
Gelukkig hoef ik niet zo heel lang meer te wachten tot ik het aan mijn a.s. kan geven, want ik ben zo enorm benieuwd hoe hij gaat reageren!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #189 Gepost op: 18 augustus 2013, 12:42:19 »
De avond voor ons trouwen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #190 Gepost op: 18 augustus 2013, 17:08:06 »
Whaaa ik heb m net besteld!! Ben zoooo benieuwd!!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #191 Gepost op: 18 augustus 2013, 17:35:50 »
Leuk sperzieboon! Wanneer ga jij het boekje geven?
@Pitahaya: ja ik leg het boekje gewoon ergens die avond op z'n kussen denk ik. Dan ziet hij het vanzelf wanneer we gaan slapen. We slapen de nacht voor ons trouwen gewoon samen.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #192 Gepost op: 18 augustus 2013, 17:47:55 »
Ik ga het ook de avond voor de bruiloft geven. Wij slapen niet samen (ik ga naar mijn ouders), maar we zijn die dag nog wel lekker samen, samen eten enzo, dus dan zal ik een leuk momentje uitzoeken. Ik leg het in ieder geval niet op zijn kussen, want dan kan ik zijn reactie niet zien ;)

Steffie_G

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #193 Gepost op: 18 augustus 2013, 20:41:53 »
Wat een super leuk idee seg!

Toen we pas samen waren en m'n as op schoolreis ging dan had ik hem ook zo iets mee gegeven.
Allemaal envelopjes (eentje voor elke dag) ingewikkeld in mijn sjaal, helemaal doordrenkt met mijn geur zodat hij me dicht bij hem zou hebben.
Heb achteraf gehoord dat hij die sjaal elke dag heeft aangehad, zelfs al was het 30+ graden  :biggrin:
En ik had er dan kaartjes ingestoken met dingen op : "weet je nog toen ..." en dan een anekdote van iets super idioots of grappigs dat we gedaan hadden. Of stukken uit m'n dagboek die ik had gekopieerd die over hem gingen, ...
En op ieder kaartje de tekst 'nog zoveel dagen eer we elkaar terug zien'
In het laatste envelopje zat dan iets speciaals en dat was een foto van mezelf waarop ik 2 kaartjes vast had om naar z'n favoriete groep te gaan kijken, die 2 weken na z'n terug komst speelden.

Hij was echt in de wolken met z'n bundeltje  :biggrin:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #194 Gepost op: 18 augustus 2013, 21:39:12 »
Wat ont-zet-tend lief Steffie! Ik zou bijna zelf verliefd op je worden hihi! :wub:
Hij boft maar met zo'n lieve aanstaande als jij!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #195 Gepost op: 19 augustus 2013, 10:03:27 »
Dat is echt super lief Steffie!

Steffie_G

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #196 Gepost op: 19 augustus 2013, 10:27:19 »
Haha, bedankt!  :biggrin:



sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #197 Gepost op: 24 augustus 2013, 16:12:27 »
Ik heb m binnen!  :applaus: Hij is heel leuk geworden (al zeg ik t zelf ;)) Nu nog een paar weekjes wachten met geven...

vicky1977

  • Gast
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #198 Gepost op: 6 april 2014, 09:17:00 »
Ik vind dit een geweldig idee, maar wat voor maat moet het boekje zijn a5 ofzo?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #199 Gepost op: 6 april 2014, 18:20:50 »
Dat was die van mij wel, maar dat is natuurlijk net wat je zelf wilt. En of je bijvoorbeeld met veel foto's wilt werken, is ook nog iets om rekening mee te houden (maar dan is a5 ook nog goed).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards