Alles over trouwen > Het huwelijk

Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord

(1/335) > >>

Myriade:
Heb je een vraag rondom het hele trouwgebeuren? Er lopen hier nogal wat ervaringsdeskundigen rond, dus er is hier veel informatie te vinden. Tip: zoek eens via de zoekmachine, je zult zien dat er al van alles besproken is rond het huwelijk en alles wat er mee te maken heeft.

Toch zie je misschien door de zoekresultaten het bos niet meer :wink: Als dat nu het geval is, kun je ook je vraag hier neerzetten - waarschijnlijk ziet iemand hem dan snel en krijg je snel antwoord.

lots:
heeft er iemand hier ervaring met vliegen en trouwjurken ik heb er al iets over gelezen, maar vroeg me af hoe dat gaat als je jurk door de controle moet als het dan de bedoeling is dat je hem in zo'n klein bakje moet proppen voor door het rontgenapparaat te gaan, want dat is natuurlijk erg jammer..

Lynnz:
Ik heb mijn jurk meegenomen in zo'n zak (die je krijgt als je je jurk ophaalt) en gewoon de zak op de band gelegd. Niet in zo'n plastic bakje gepropt hoor! En anders zeg je heel lief en vrolijk dit is mn bruidsjurk, die mag vast wel zo op de band  :biggrin:

Hier nog meer info over met je jurk in het vliegtuig: http://www.trouwforum.nl/forum/index.php/topic/4507-jurk-in-vliegtuig/page__p__147607__hl__buitenland__fromsearch__1&#entry147607

Sh@ron:
Happy Bride is naar australie gevlogen met haar jurk, misschien kan je haar pb'en hoe ze dat heeft gedaan?

Divecouple:
Onze kleding zat in een trolley. Die meeging als handbagage en in 1x door dat apparaat ging.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie