collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 683841 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #75 Gepost op: 13 mei 2010, 23:19:25 »
Ik gebruik de krultang als mijn haar nog een beetje vochtig is (echt net niet droog), dus na het douchen fohnen en dan mousse erin en dan pas krullen. Kleine plukjes gebruiken en idd je haar opdelen. Daarna moet je er ook niet meer aanzitten, ook niet met je vingers uit elkaar halen. daarna haarlak er over heen, (of eerst opsteken en dan haarlak er over heen)
en ik laat de krultang 20 seconden zitten en als de pluk nog niet goed is doe ik hem opnieuw.

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #76 Gepost op: 14 mei 2010, 08:21:59 »
@ krultang. Je haar is al dood materiaal en gaat dus niet dood van de krultang. Zelf gebruik ik de krultang (als ik em gebruik) alleen op vochtig haar, dus of na schuim of na wassen.

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #77 Gepost op: 15 mei 2010, 13:02:36 »
ik heb een kort vraagje,
ik wil waarschijnlijk in september een afspraak maken voor het uitzoeken van een jurk, maar hoelang van te voren bel je om een afspraak te maken?
ik heb zelf het idee dat ik wel 6 a 8 weken van te voren mag bellen dus in juli al om zeker te zijn dat er een plekje vrij is,
iemand die hier ervaring mee heeft misschien? alvast bedankt..

Sh@ron

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #78 Gepost op: 15 mei 2010, 13:08:55 »
@ afspraak maken:ik had 3 weken van te voren gebeld. Is denk een beetje afhankelijk van hoe flexibel jezelf bent. Als jij nou alleen op bv zaterdag kan zou ik zeker wel 5/6 weken van te voren bellen

bonfire

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #79 Gepost op: 15 mei 2010, 15:15:04 »
@afspraak maken: heb alleen nog maar op zaterdagen afgesproken, 2 a 3 weken van te voren gebeld en kon gewoon nog terecht. Maar al die winkels kunnen lang van te voren plannen, lijkt me niet zo'n probleem om al vroeg een afspraak te maken als je dat prettiger vindt.

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #80 Gepost op: 15 mei 2010, 15:51:19 »
haha ik was er vroeg bij hoor, volgens mij heb ik in november ofzo al gebeld voor een afsrpaak in februari :) (ik kon niet langer wachten :tongue:)

Silvia87

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #81 Gepost op: 17 mei 2010, 11:26:33 »
[font="Helv"][size="2"][font="Helv"][size="2"][font="Arial"][size="2"][font="Arial"][size="2"]Hai hai,

Het leek mij leuk om 1 topic te plaatsen over de teksten in de trouwkaarten.
Maar nu weet ik niet zeker of het er alwel is?
Ik kan het niet vinden... Jullie?

[/size][/font][/size][/font][/size][/font][/size][/font]

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #82 Gepost op: 17 mei 2010, 11:38:16 »
hier zijn inderdaad al wel topic over...
hopelijk staat hier iets voor je bij!! Succes!

klik
klik

Han

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #83 Gepost op: 21 mei 2010, 10:18:15 »
Nieuwe vraag:
Waar koop je goedkope, hartvormige, fuchsia-roze en lichtroze heliumbalonnen en heliumgas?
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2010, 00:29:49 door stimpy »

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #84 Gepost op: 21 mei 2010, 11:17:32 »
@ Han,misschien op www.debalonnenwinkel.nl ? Verder denk ik dat je met google ook een eind komt!

Inez123

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #85 Gepost op: 21 mei 2010, 20:10:22 »
@ krultang

Ik zou ipv een krultang eens de carmenset gebruiken. Ik heb heeeeel stijl haar en dik haar, maar gebruik regelmatig de carmenset (hete rollen), van te voren haarlak erin en dan in je haardraaien. Zit heel de dag perfect!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #86 Gepost op: 22 mei 2010, 07:58:39 »
@ krultang

Ik zou ipv een krultang eens de carmenset gebruiken. Ik heb heeeeel stijl haar en dik haar, maar gebruik regelmatig de carmenset (hete rollen), van te voren haarlak erin en dan in je haardraaien. Zit heel de dag perfect!

Ja, toen ik nog bij mn ouders woonde, gebruikte ik die wel eens (lees: toen zette mijn moeder ze in mijn haren, want ik kon het zelf niet). De krultang leek mij wat makkelijker.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #87 Gepost op: 22 mei 2010, 21:58:40 »
Huh, is Stimpy moderator??

idgnkv

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #88 Gepost op: 22 mei 2010, 22:09:23 »
Dat dacht ik ook al! Maar het staat wel bij haar naam ja :)

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #89 Gepost op: 22 mei 2010, 22:49:39 »
Yup, Stimpy is moderator, nog niet zo lang :biggrin:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #90 Gepost op: 28 mei 2010, 00:23:08 »
@ AL en idgknv:)... en met veel plezier...

@Han, balonnen Wellicht via www.robsverhuur.nl

disneyfreak

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #91 Gepost op: 30 mei 2010, 11:33:34 »
Een vraagje... Ik heb namelijk geen idee waar ik die anders moet stellen...
Waar kan je leuke bedankjes vinden?
Op de site van bedankjes wel leuke dingen gezien, maar dat is ook niet echt goedkoop...

Hebben jullie suggesties?

Ik heb kleine fotolijstjes heel goedkoop op de kop kunnen tikken
en ga daar een foto van ons in doen met een tekst erbij doe ik nog moet verzinnen.

Nynus78

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #92 Gepost op: 11 juni 2010, 14:31:32 »
Nieuwe Vraag: Strikken voor over de stoelhoezen:

Hallo Dames, mijn eerste postje / vraagje. Excuus als het een "doh!" vraag is! :)

Ik wil graag een bepaalde kleur strik over de witte stoelhoezen en ik denk niet dat veel locaties die kleur zullen hebben. Is het raar als ik zelf strikken van organza maak en die een dag van te voren aflever op de locatie? Heb meerdere kleine accenten die ik in "onze" kleur zou willen gebruiken maar kan me niet zo'n goede voorstelling maken van wat een "gewoon" verzoek is en wat als "Diva" - gedrag gezien zou kunnen worden! Alvast bedankt!
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2010, 14:32:10 door Nynus78 »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #93 Gepost op: 11 juni 2010, 14:35:43 »
Als jij dat wilt, moet jij dat doen! Is geen DIVA-gedragm ik zou het van te voren wel even tegen de locatie zeggen, dat die strikken er om heen gan.. in overleg is alles mogelijk en niets gek..lijkt mij.,...

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #94 Gepost op: 13 juni 2010, 14:47:54 »
Leuk toch Nynus! (en welkom :)). Ik zou het inderdaad even met de locatie bespreken (misschien moet je ze eerder afleveren?), ik kan me niet voorstellen dat ze dit weigeren.

Nynus78

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #95 Gepost op: 14 juni 2010, 10:15:51 »
Dankjulliewel Muisje en Anna Livia! :) Ik ga het ze vragen.

Bloemetje82

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #96 Gepost op: 14 juni 2010, 22:23:59 »
Als we gaan trouwen, dan gaan we voor het huwelijk s`ochtends even naar de school van mijn zoontje zodat hij daar kan uitdelen, maar wat moet ik hem eigenlijk laten uitdelen??  :blink:  Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Tegenwoordig hebben ze op school liever niet dat je snoep uitdeelt, maar om dan met een appel of mandarijn aan te komen... :dry: ...vind ik ook niet zo heel erg feestelijk!

Heeft iemand misschien een leuk idee? Ook over de verpakking? Het zijn nog kleine ukjes allemaal, want mijn zoontje gaat 3 weken voor het huwelijk naar groep 1, dus ik denk dat hij op de peuterspeelzaal ook gaat uitdelen. ( kindjes zijn dus 2, 3, en 4 jaar oud...)

jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #97 Gepost op: 14 juni 2010, 22:26:59 »
Een bruidstaart maken van stukjes fuit? Beginnen met 'stevig' fruit zoals plakjes appel als onderste laag, ronde schijfjes peer laagje erop, weer laag appelschijfjes, peer, misschien het geheel bijeen houden met een lint eromheen? Dan bovenop frambozen, stukjes mandarijn, afmaken met beetje poedersuiker door de zeef.... Misschien is dat iets?

Of dit soort kleine taartjes maken voor ieder kind 1?
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2010, 22:27:50 door jassou »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #98 Gepost op: 14 juni 2010, 22:33:08 »
oeeh :s lastig, mij lijkt als je plakjes maakt van fruit, dat het al snel bruin uitslaat, staat ook niet erg feestlijk toch??

misschien kun je op een f andere wijze een leuk bruidspaartje maken van fruit in combi met snoep?? (haartjes van dropveters,gezicht van een mandarijn ofzo? (wit) jurkje van servet,met daaronder bijvoorbeeld een bellenblaas ofzo? dan hebben ze iets qua snoep,gezond en een speeltje..

ik noem maar iets:P

Bloemetje82

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #99 Gepost op: 14 juni 2010, 23:34:53 »
Das op zich nog niet zo`n heel gek idee...kadootje is natuurlijk altijd leuk voor de ukkies.  :biggrin:

Ik weet niet of wij een heel zeikerige school hebben ( of tenminste, sommige ouders van de kindjes ) maar wij mogen absoluut niks geschild meegeven naar school. Dat vinden de ouders niet erg hygiĆ«nisch  :blink: Zorgt er wel voor dat elke morgen een kleuterleidster bijna 3 kwartier tot een uur kwijt is om fruit te schillen en snijden voor de kids, maar dat is weer iets totaal anders.... :unsure:

Ik was zelf ook aan het denken om iets met een kadootje/snoepje/gezond te doen. Vind het gewoon heel leuk als het echt in het teken van het huwelijk staat. ( vooral ook omdat mijn zoontje op school steeds verteld dat hij ook gaat trouwen.  :biggrin:  )

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards