collapse

Auteur Topic: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord  (gelezen 683752 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1550 Gepost op: 22 april 2014, 19:34:01 »
Wij hebben voor de daggasten een snoeppotje en voor de andere gasten een organzakje met dezelfde inhoud (maar dan is het dus minder)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1551 Gepost op: 22 april 2014, 20:16:04 »
Wij hadden voor alle gasten een bedankje

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1552 Gepost op: 22 april 2014, 23:17:15 »
Absoluut alle gasten!

mamamikado

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1553 Gepost op: 23 april 2014, 07:04:19 »
Alle gasten krijgen bij ons hetzelfde bedankje

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1554 Gepost op: 23 april 2014, 10:10:17 »
Bij ons ook. Ik heb wel voor de daggasten iets aparts gemaakt als extraatje, maar dat krijgen ze tijdens het diner.

Droopy

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1555 Gepost op: 23 april 2014, 11:37:19 »
Ik zou het ook voor alle gasten doen.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1556 Gepost op: 23 april 2014, 16:12:43 »
Ik wil voor de daggasten sowieso een giftbag doen met dingetjes voor de dag zelf die ze dan 's morgens krijgen (met een waaiertje, bellenblaas, mini zonnebrand e.d.) en dat ze dan 's avonds bij het diner allemaal nog een kleinigheidje als bedankje krijgen, maar dan zal ik eens gaan zoeken wat ik voor de feestgangers 's avonds nog voor leuks kan doen  ^-^
Thanks voor de tips!

neonlight

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1557 Gepost op: 15 mei 2014, 11:57:04 »
Wij geven alle gasten hetzelfde, maar wel 1 bedankje per koppel, en alle kinderen krijgen een bedankje. Dit omdat ik weet waar de bedankjes vaak eindigen, en het in ons geval iets is waar je er geen 2 van wil hebben om in huis neer te zetten.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1558 Gepost op: 19 mei 2014, 08:44:23 »
Heeft iemand enig idee waar ik lege buttons kan kopen? dus van die plastic dingen waar ik zelf een plaatje in kan doen? Zonder zo'n button machine?!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1559 Gepost op: 19 mei 2014, 08:53:29 »
Weet niet hoe groot je ze wil hebben en hoeveel je er wil hebben, maar die kleine buttons hebben ze hier:
https://www.drukenbestel.nl/zelfmaak-buttons-maken-clickbutton-zelfmaakbutton-bestellen

Dan kun je zelf de plaatjes vervangen, is alleen wel minimumoplage van 50 stuks.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1560 Gepost op: 30 mei 2014, 15:54:58 »
Ik ben via onze fotografe bij iemand gekomen die echt superleuke festivalbordjes en een wegwijzer heeft gebruikt op haar bruiloft en ik wil ze eigenlijk van haar overnemen en ze zelf nog een beetje bijschaven. Vinden jullie 30 euro een redelijke prijs daarvoor? Is dat veel/weinig?
Ik heb namelijk echt geen idee!

Hieronder de wegwijzer (en dan komen er nog een stuk of 6 losse bordjes bij, even zo gauw geen foto van)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1561 Gepost op: 30 mei 2014, 16:08:19 »
Ja, 30 euro is niet veel maar je zou het zelf voor minder kunnen. Maar goed, als je de tijd niet hebt, of geen zin is 30 euro niet veel natuurlijk!   

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1562 Gepost op: 7 juni 2014, 22:37:01 »
Heeft iemand enig idee hoe ik de voorkant (dus de neus) van mijn schoenen kan "uitlopen" ze passen prima, maar bij m'n tenen voelt het toch echt alsof ze elk moment kunnen afsterven door een afgeknepen bloedtoevoer, je snapt dat ik dat liever niet heb op de bruiloft! Ik heb ze al mega lang ingelopen met dikke sportsokken erin...maar het lijkt niet te helpen. De buitenkant van de schoenen is van satijn....de binnenkant waarschijnlijk volledig nep leer.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1563 Gepost op: 8 juni 2014, 07:30:48 »
Vochtige kranten er in stoppen en een paar dagen laten staan? Dat deed mijn oma vroeger altijd, maar ik weet niet of de schoen hiervoor van een bepaald materiaal moet zijn.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1564 Gepost op: 8 juni 2014, 07:35:47 »
Oh de kleur van de schoenen tebeschermen, heb ik ze ingelopen met natte witte sportsokken. Werkte perfect.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1565 Gepost op: 8 juni 2014, 09:48:43 »
Absoluut niet nat maken! Bij satijn echt niet doen. (Ik werk met schoenen en zie helaas vaak genoeg van dit soort gekke dingen voorbij komen) Daarnaast als de binnenkant van kunststof is drukt dat dat het water alleen maar meer je satijn in en wat zit er in kranten? Juist donkere kleurstof.

Als je wat ruimte in je schoenen over hebt kun je er beter wat watjes (van de kruidvat ofzo) in doen, in de neus dus. Dan kom je met je tenen niet helemaal voor in de schoen zodat je tenen niet afsterven ;-) Als dat niet werkt zou ik een goede schoenmaker uitzoeken en vragen of hij ze heel licht kan oprekken voor je.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1566 Gepost op: 8 juni 2014, 10:36:41 »
@Stephanie, ik ga dinsdag maar naar de schoenmaker denk ik...ze lopen elke keer prima uit, en als ik ze dan de dag er na weer aantrek zitten ze weer net zo strak als in het begin....mijn ar! hahaha....mijn arme tenen! hahaha...

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1567 Gepost op: 8 juni 2014, 14:32:29 »
Kirriemirrie, dat komt omdat kunststof en satijn eigenlijk niet 'meegeven' zeg maar. Leer kan je oprekken en dat blijft dan goed. Maar kunststof en satijn is een lastiger verhaal. Zoek aub wel een goede schoenmaker! Dan komt het wel goed :).

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1568 Gepost op: 8 juni 2014, 15:21:39 »
Een vraag:
wij moeten nog een BABS uitzoeken voor onze bruiloft. Nu zit ik te vaak bij een bruiloft, waarbij ik denk: "Leuk dat jij zo'n verhaal houdt, maar alle aanwezigen kennen het bruidspaar beter dan jij...". Hebben jullie alternatieven voor zo'n standaardverhaal?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1569 Gepost op: 8 juni 2014, 16:22:56 »
Familielid voor een dag laten benoemen tot babs?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1570 Gepost op: 8 juni 2014, 16:23:05 »
Een vraag:
wij moeten nog een BABS uitzoeken voor onze bruiloft. Nu zit ik te vaak bij een bruiloft, waarbij ik denk: "Leuk dat jij zo'n verhaal houdt, maar alle aanwezigen kennen het bruidspaar beter dan jij...". Hebben jullie alternatieven voor zo'n standaardverhaal?

Je hebt wel alternatieve voor een babs ;)
Je kan een bekende van jullie, jullie laten trouwen.
Weet niet precies wat er allemaal voor geregeld moest worden, maar dat was niet heel veel!

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1571 Gepost op: 8 juni 2014, 18:09:22 »
Ja, dat kan ook. Maar dan blijf je volgens mij houden dat iemand een verhaaltje doet van hoe mensen elkaar hebben leren kennen, terwijl die er zelf niet bij was... Ik was meer op zoek naar alternatieven in de zin van "iets anders dan één persoon die een speech houdt over iets waar hij/zij niet bij was".

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1572 Gepost op: 8 juni 2014, 18:24:31 »
Bij oms hebben onze getugen iets over ons verteld. En na het trouwen mijn vader de gelukswens... De babs deed alleen het formele gedeelte.

Jassou

  • Gast
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1573 Gepost op: 8 juni 2014, 18:32:48 »
Bij oms hebben onze getugen iets over ons verteld. En na het trouwen mijn vader de gelukswens... De babs deed alleen het formele gedeelte.
Ja dit, vrienden deden dit ook.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord
« Reactie #1574 Gepost op: 8 juni 2014, 18:52:01 »
Je kunt een alternatieve ceremonie houden, met een ring-warming ceremony, waarbij alle gasten een bijzondere wens voor jullie uitspreken...de mogelijkheden zijn eindeloos. Kijk eens op offbeatbride, daar staat de wereld aan ideeen op.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards