collapse

Auteur Topic: Vg Op Dag Van De Arbeid  (gelezen 4105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne1978

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Gepost op: 30 april 2010, 16:56:56 »
Morgen is het voor mij zo ver. Maar lastig om hier teveel over te schrijven, want een zeer bekende forumgenote weet van de plannen. ;-) Ik hoop dat ik het allemaal ga trekken. Ik merk dat mijn burnout klachten nog niet helemaal weg zijn. Afgelopen een zware week gehad en kan weinig verdragen. Bleh! Plus ben ik bang dat ik als ik iets niet leuk vind ik niet leuk uit de hoek ga komen. (ben niet zo goed in grenzen aangeven en als ik dat doe, bukken!) Terwijl die lieverds natuurlijk het allemaal goed gaan bedoelen. Maar heb vriendinnen die niet zo goed weten wat een burnout is. Wat te doen?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2010, 06:33:08 »
Joh die meiden weten allemaal wie je bent en dat je nu gewoon niet goed in je vel zit. Ook al weten ze niet goed wat een burn out is, dat het niet top met je gaat zullen ze wel snappen.
Dus mocht het wat bot over komen dan zullen ze daar best begrip voor hebben,toch
Daarbij ze kennen je dus ga er vanuit dat ze ook een geweldige dag voor je neer gaan zetten.
Ook een goede tip van Elina, leg 1 van de meiden alles even goed uit dat scheelt misschien
Geniet ervan en heel erg veel plezier!!
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2010, 06:33:47 door Happy Bride »

~M*M~

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2010, 12:46:01 »
Ik wil je heel veel plezier wensen!
Het komt vast wel goed!

Sh@ron

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #3 Gepost op: 1 mei 2010, 12:51:25 »
Veel plezier vandaag! De meiden zullen er toch wel iets rekening ermee houden?
ik hoop iig dat je ontvoert bent naar een andere stad want hier regent het :sad:

Trouwring

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #4 Gepost op: 1 mei 2010, 13:27:31 »
En hoe was het? Hopelijk is het je alles meegevallen :)

suzan1983

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #5 Gepost op: 1 mei 2010, 14:15:30 »
Veel plezier vandaag!

Yvonne1978

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #6 Gepost op: 2 mei 2010, 14:49:40 »
Het was geweldig!

Eerst kwamen drie meiden lunchen om vanuit Den Haag naar Utrecht te gaan. Ik heb daar lang gewoond en gestudeerd. Dus dat was leuk! We begonnen bij mijn oude huisje. Ik heb in de binnenstad gewoond dus het was tof daar weer even te zijn. Daar kregen we allemaal mega zonnebrillen op en een hoed. Ik draag best grote brillen, maar dit sloeg alles!  :tongue:

Vervolgens gingen ze slippers pimpen, want we hebben een strandfeest. Ik hou wel van creatieve dingen doen. De opstart wilde niet zo, maar al snel was iedereen aan het freubelen. Plus begonnen mensen ook al een beetje te mixen in gezelschap. Niet iedereen kende elkaar goed.

Daarna stond er een boot aan de gracht te wachten en was er door iedereen heel veel lekkers gemaakt. Bv. dadels met geitenkaas, gehaktballetjes, bulgursalade, quiches etc. Vooral de toetjes tiramisu en een fantastische notentaart smaakten erg goed. We rolden met volle magen weer van die boot af.

Toen moesten we weer actief doen en was er een cocktail workshop. Dat vond ik erg leuk. Ook was er mocktails voor de zwangeren en mensen die geen alcohol dronken. In de avond was er nog een kleine crisis. Een vriendin van me gaat nooit uit en dit was haar kans. Maar haar man zag dit niet zitten dus er was een kleine ruzie over de telefoon/sms. Gelukkig was het opgelost en zijn we nog even gaan dansen. Toen kwamen we nog een andere vrijgezellenfeestje van mannen tegen. Batman en consorten en daar hadden we nog wat lol mee.

Met mijn burnout ging het redelijk. Ik was goed uitgerust en het tempo was prettig. Ik hoefde me niet te haasten. Ook niet extreem laat gemaakt. Om 01.00 uur lag ik lekker te slapen en dat was fijn. Dus nu voel ik me ook niet ellendig of zo. Iedereen (11 meiden) zeiden dat ze het leuk vonden. Dan moet je dat dan maar geloven. Dat soort dingen vind ik ook belangrijk.

Maar super dat dit speciaal voor me is gedaan.

Yvonne1978

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #7 Gepost op: 2 mei 2010, 17:59:38 »
Ja maar nog niet gehad. Zijn volgens heel tof, want een vriendin kan best goed fotograferen.

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #8 Gepost op: 2 mei 2010, 21:36:45 »
Klinkt heel leuk, Yvonne. Fijn dat je je toch goed voelde op je dagje en dat je er dus lekker van hebt kunnen genieten. :)

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #9 Gepost op: 2 mei 2010, 22:23:55 »
Leuk joh! Fijn dat het leuk was! :) Was de workshop bij Pink Pepper?

CCBloom

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #10 Gepost op: 4 mei 2010, 13:03:00 »
slippers pimpen was bij Grachtenatelier en cocktails was volgens mij bij iets van pink pepper ofzo ja....

was een leuke dag!!!

Trouwring

  • Gast
Vg Op Dag Van De Arbeid
« Reactie #11 Gepost op: 11 mei 2010, 18:19:34 »
Klinkt leuk :) Fijn dat't bevallen is!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards