collapse

Auteur Topic: Dilemma  (gelezen 9460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Femke~

  • Gast
Dilemma
« Gepost op: 30 april 2010, 21:18:25 »
Ja dit is absoluut een luxe probleem hihi  :biggrin:

In eerste instantie hebben we gezegd dat we op 10 juni (vrijdag) wilde gaan trouwen, even daarna dacht ik misschien is het handig om op een zaterdag te trouwen, dit is net iets makkelijker voor de gasten dus werd het 7 mei 2011, nu is dit de laatste zaterdag van de meivakantie dus misschien ook niet heel handig. Ook deze maanden bieden geen garantie op goed weer maar wel meer natuurlijk dan november ghehe. Punt is alleen dat ik niets met deze data's heb.

Dus nu was ik in de kalender aan het kijken en zag ik 12/11/10 valt op een vrijdag alleen het weer is natuurlijk in november niet je van het...En alles moet dan nog in een half jaar geregeld worden maar vind deze datum zo ontzettend gaaf...

Wat moet ik hier mee?
« Laatst bewerkt op: 30 april 2010, 21:24:30 door Femke~ »

idgnkv

  • Gast
Dilemma
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2010, 21:30:49 »
Ik vind zelf dat een mooie datum niet heel veel toevoegt aan je bruiloft, dus ik zou lekker voor mei kiezen. Dan heb je nog alle tijd om alles te regelen zoals je wilt en meer kans op mooi weer :)

Suusjeuh

  • Gast
Dilemma
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2010, 21:44:56 »
Wij zijn in november getrouwd en hebben een prachtige dag gehad! Het was niet te heet, je hebt toch heel wat meer kleding aan als normaal. Het was droog, goede temperatuur ( Iets fris met 12 graden maar heel goed te doen! ) en het voordeel was dat we alle keuze hadden in locatie, tijd etc omdat het geen trouw seizoen was. Maar; je trouwdatum word vanzelf je datum. Welke datum je ook kiest! Wij hadden ook niets met een bepaalde datum. Uiteindelijk gekozen om in de week dat we een jaar verkering hadden, te gaan trouwen, maar die dag viel op een zondag. Zaterdag en vrijdag wouden we niet, dus werd het donderdag. In 1e instantie 12 november maar toen kon de dominee niet, dus 19 november; de verjaardag van mn opa. En nu onze trouwdag!

jassou

  • Gast
Dilemma
« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2010, 21:45:14 »
Eens met idgnkv. Ik zou niet voor de nunmmertjes gaan, maar ik ben daar niet zo gevoelig voor.
Wij waren aan het letten op vakanties en wisselende werk-shifts van de belangrijkste gasten, ons werk en contract tijden, en daar komt ie: het WK.

En na het prikken van de datum blijkt die getuige toch niet op die datum op vakantie te zijn, (schoon)zus werkt niet meer bij dat bedrijf met wisselende shifts, a.s. heeft anderen baan, en nederland / engeland gaat het toch niet ver brengen in het WK  :ph34r:

Ach ja, het was met de beste bedoelingen, haha.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2010, 21:45:32 door jassou »

MissBride

  • Gast
Dilemma
« Reactie #4 Gepost op: 1 mei 2010, 10:21:47 »
Als jij die datum zo gaaf vindt, waarom ga je daar dan niet gewoon voor?  :wink: Gewoon je gevoel achterna!
Je weet in november qua weer in ieder geval beter waar je aan toe bent dan in mei; het zal dan in ieder geval geen 30 graden zijn. :wink: In mei kan het bijna letterlijk vriezen of dooien.
En de bruiloft in een half jaar regelen moet te doen zijn hoor; gewoon goed plannen.
Als je toch liever wat meer tijd hebt dan zou ik denk ik toch gaan voor die optie in mei.

Suusjeuh

  • Gast
Dilemma
« Reactie #5 Gepost op: 1 mei 2010, 10:28:59 »
Overigens, wbt tijd; wij hebben ons 28 april verloofd en zijn 19 november getrouwd. En we hebben echt tijd zat gehad! Mn jurk had geen levertijd, hij was gewoon al perfect. P zijn pak was ook op voorraad dus kon op maat gemaakt worden en opgehaald. De locatie was vrij, de fotograaf ook ( Mn vader ) en voor de rest... Zo veel hoef je niet te regelen hoor! Je kan er zo lang over doen als je wilt. Kaarten, duurt ongeveer 3 maanden; uitzoeken, beslissen, bestellen en dan 6 - 8 weken van te voren sturen. Dan heb je 't zo ongeveer al. Bloemen, taart etc is allemaal zo geregeld. Je muziek/band etc zal in November ook heus wel vrij hebben...

Trouwring

  • Gast
Dilemma
« Reactie #6 Gepost op: 1 mei 2010, 13:12:25 »
De datum wordt toch bijzonder door op die dag te trouwen :biggrin: ?

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Dilemma
« Reactie #7 Gepost op: 1 mei 2010, 14:40:50 »
Helemaal eens met trouwring! en wat betreft het weer; je weet het maar nooit hier in NL.
Succes met het plannen van je bruiloft, geniet ervan!

suzan1983

  • Gast
Dilemma
« Reactie #8 Gepost op: 1 mei 2010, 14:46:56 »
Wij hebben ook een korte voorbereidingstijd gehad. We besloten te trouwen in juli en zijn getrouwd in december.
In mei heb je wel meer kans op mooi weer, maar ook dat zegt niks. Kijk naar de afgelopen dagen. De ene dag snikheet, de andere dag vreselijke regen en koud.
Ik denk wel omdat het een leuke datum is dat de locaties sneller vol zitten, maar misschien ook wel weer niet hoor.

Doen wat je gevoel je ingeeft. Succes

Femke~

  • Gast
Dilemma
« Reactie #9 Gepost op: 1 mei 2010, 16:42:08 »
Dank jullie wel voor alle reacties  :) zal volgende week eens gaan informeren bij gemeentehuis en locatie of het uberhaut mogelijk zou zijn om in november te trouwen. We hebben al de nodige voorbereidingen getroffen dus dat komt zeker goed.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards