collapse

Auteur Topic: 22-04-2010  (gelezen 4400 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Valerie

  • Gast
22-04-2010
« Gepost op: 1 mei 2010, 19:35:42 »
Ook wij zijn dan toch op 22-04-2010 getrouwd!!!

Ik sliep bij mijn ouders, zus met kinderen (zwager was nog in Australie ivm aswolk...balen!), broer en schoonzus in een huisje in Hellevoetsluis. Mijn familie komt uit Groningen, dus die hadden lekker een week een huisje gehuurd in de buurt van Vlaardingen.

's Morgens kwam de fotograaf en de chauffeur met onze prachtige trouwauto! Het ging er lekker relaxed aan toe totdat ik mijn jurk aandeed... vanaf dat moment ging alles zo verschrikkelijk snel! Voor ik het wist zat ik al in de trouwauto met onze oudste dochter en vader. Ik was heel bang dat wij te laat op het stadhuis zouden zijn ivm files richting Vlaardingen, maar de chauffeur zei dat ik echt foto's moest maken bij de vuurtoren! Nou, aangezien hij een ervaren chauffeur is besloot ik hem maar te vertrouwen en mijn zenuwen mijn dag niet te laten verpesten! (dit was een hele goede beslissing! haha) En wat een mooie foto's zijn dat geworden zeg! Het regende gelukkig niet, maar ohoh, wat was het koud! Gelukkig had ik nog een pashmina meegenomen. Hoorde niet bij mn jurk, maar goed, stond niet verkeerd!

Toen op weg naar Vlaardingen waar Erwin en de gasten stonden te wachten bij het stadhuis! Wij kwamen het plein oprijden en de tranen sprongen in m'n ogen... Alle mensen waar ik van hou stonden er en natuurlijk de man van m'n leven! Wat was hij mooi! Het moment dat ik uit de auto stapte en naar hem toeliep was erg mooi! En hij vond mij erg mooi gelukkig!

Toen de ceremonie... wij hadden aangegeven dat wij het luchtig en met humor wilden hebben omdat wij niet zo stijf zijn en dat op die dag ook niet wilden. Nou, de BABS heeft zichzelf overtroffen! Wij hebben alleen maar complimenten gekregen. Onze jongste dochter (Tatum,8 weken) moest even heel erg huilen in het begin, maar nadat de bode de fles klaar had gemaakt konden we verder. Yara (de oudtse) wilde alleen maar bij ons op schoot zitten. Iets waarvan ik dacht dat ik het erg zou vinden, maar op dat moment maakte niets mij meer uit. Ik vond alles prachtig. Mijn zwager heeft de bruiloft via skype en de webcam kunnen volgen, iets waar wij heel blij mee waren. Achteraf hoorden wij dat zijn hele kantoor had meegekeken! hahaha!


Nadat Erwin mij over de drempel geteld had zijn we foto's gaan maken in Rotterdam bij het park van de Euromast. De bruidsmeisjes waren inmiddels gewend aan de fotograaf waardoor erg leuke foto's zijn genomen. Toen op naar STROOM waar iedereen ons op stond te wachten. Leukleuk! Een vriendin uit Canada kwam als verassing ineens tevoorschijn! Ik dacht dat ook zij ivm de aswolk niet op tijd zou zijn, maar gelukkig was ze er!

Het eten (high tea) werd door alle gasten goed ontvangen en ook de bruidstaart, gemaakt door mijn schoonzus, was perfect! Tijdens de receptie met iedereen gekletst en voor we het wisten was het alweer 15.00.

Om 15.00 was de receptie afgelopen en gingen we nog een paar foto's maken. De ouders hebben de kindjes meegenomen voor een middagdutje en om 18.00 was de directe familie weer aanwezig voor het diner!

Het eten was echt boven verwachting goed! Lekker gegeten, gekletst en gelachen. Na het eten nog wat gedronken en toen ging iedereen naar huis, alleen mijn zwager, schoonzus en neefje zijn nog even blijven hangen. Toen ook zij weggingen hebben wij corona's meegenomen naar onze kamer waar wij in het MEGABAD nog 2 uur hebben nagepraat over de hele dag. Als cadeau hebben wij van mijn ouders een week Zeeland gekregen. Eerst 2 dagen samen en daarna hebben zij de kindjes gebracht. Ook deze week was super!

Best lastig nog zo'n verslag schrijven, er is zoveel meer dat ik kan vertellen.... Maar 1 ding staat bovenaan: Het was écht zoals wij hadden gehoopt!

Nog een paar..

NOg 1

En nog 2

..
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2010, 09:35:45 door Ratatosk »

debster28

  • Gast
22-04-2010
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2010, 19:46:40 »
ook jou verslag is super..jullie hebben een prachtdag gehad zo te lezen super zagen jullie eruit..

idgnkv

  • Gast
22-04-2010
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2010, 20:11:49 »
Je dag klinkt echt super! Jullie én jullie kinderen zagen er ook heel mooi uit, wat een schattige jurkjes! Wel jammer dat je zwager er niet bij kon zijn.

noaka

  • Gast
22-04-2010
« Reactie #3 Gepost op: 1 mei 2010, 22:45:11 »
Wat een prachtige dag heb je gehad. Mooie foto's hoor. Alsnog gefeliciteerd!

hartje

  • Gast
22-04-2010
« Reactie #4 Gepost op: 2 mei 2010, 10:11:39 »
Leuk om ook jou verslag te lezen! Wat een mooie dag hebben jullie gehad!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
22-04-2010
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2010, 14:07:45 »
Wauw, wat een mooie foto's, jullie zagen er prachtig uit zeg, en jullie kindjes ook! En wat zie je er prachtig uit, zeker voor iemand die pas net bevallen is :blink: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Broekkie

  • Gast
22-04-2010
« Reactie #6 Gepost op: 3 mei 2010, 14:22:27 »
wow ik wou dat ik er zo uitzag vlak na mn bevalling!!!!!!!!
super mn complimenten.

en wat een leuk verslag zeg om te lezen heerlijk en ook jullie
straten evgt geluk uit. mooi zagen jullie eruit

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards