collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 951417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #100 Gepost op: 4 februari 2011, 12:12:59 »
Je hebt gelijk :biggrin:
Knap van je!!

Ik hoop over een half jaartje al wel wat kwijt te zijn, als ik ga passen :biggrin:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #101 Gepost op: 4 februari 2011, 17:48:32 »
kijk dit zijn de tegeltjes (15x15 cm)die we voor onze ouders hebben laten maken,
om te zeggen dat we gaan trouwen ..

sorry krijg foto niet kleiner

« Laatst bewerkt op: 4 februari 2011, 17:51:21 door clau-john »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #102 Gepost op: 4 februari 2011, 19:51:11 »
Wow wat leuk dat tegeltje zeg!! Wat een origineel idee!!

(namen moet ik nog even onthouden, sorry) Maar zag een dame die al heel veel is afgevallen!! Knap hoor, het zal ontzettend veel wilskracht van je vergen!! Ik heb er echt respect voor als iemand het voor elkaar krijgt zoveel kilo's kwijt te raken!!

Afvallen hoef ik gelukkig even niet aan te denken. Ben altijd iets te zwaar geweest, maar sinds ik bijna 2 jaar geleden de pil de deur uit heb gegooid (niet om zwanger te worden, maar vanwege de hormonale gezelligheid whoops) was ik binnen no time 14 kilo kwijt. Ik heb nu gezond bmi en ik vind het wel best!!


Bruidsbeurs in Zwolle??? Hoe kom je daarachter dan, heb ik helemaal gemist!! Daar had ik ook wel naartoe gewild!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #103 Gepost op: 4 februari 2011, 21:07:27 »


Bruidsbeurs in Zwolle??? Hoe kom je daarachter dan, heb ik helemaal gemist!! Daar had ik ook wel naartoe gewild!

Ja in de Broerenkerk, niet zo groot hoor maar leuk genoeg om wat ideeen op te doen en ook gratis entree (altijd mooi;)) Ik zag t ook toevallig op zo'n bord langs de weg..
Maar geen modeshow ofzo dus daarom willen we nog wel een x naar een grotere beurs zoals in Utrecht.

@Clau knap hoor dat je al zoveel bent afgevallen!!
Ik ben nu een paar kilo kwijt, wil ook niet heel veel meer afvallen (weeg nu 66 kilo en wil graag 62 kilo) dus moet wel lukken denk ik voor dit najaar...Maar ik vind het ook wel lastig hoor vooral van chips afblijven is voor mij echt een uitdaging...En dit weekend ook nog 2 verjaardagen maar ik ga me proberen in te houden!!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #104 Gepost op: 5 februari 2011, 07:49:03 »
pffff gaan straks kijken bij de locatie en we gaan het onze ouders vertellen...

ben wel al 37 maar vind het reuze spannend...

maar nu eerst met het voetbalteam een wedstrijd spelen...(ben coach van hun team)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #105 Gepost op: 5 februari 2011, 09:47:16 »
Hey Claudia, heeeeeel veel plezier met het vertellen aan jullie ouders :biggrin: en bij het kijken van de locatie natuurlijk :)
En je tegeltjes zijn btw echt heel gaaf! heel leuk!

Wow blitzey, 14 kilo door het stoppen van de pil, zou haast zelf gaan stoppen! haha. Ik ga toch maar een beetje sporten geloof ik  :rolleyes:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #106 Gepost op: 6 februari 2011, 07:27:22 »
nou het is verteld hoor

wat een hoop lol heeft de familie...hihi
gelukkig vond iedereen het geweldig nieuws.

gisteren zijn we ook op de locatie wezen kijken,
en het ziet er super leuk uit !!!

we hebben duidelijk onze wensen kenbaar kunnen maken,
en krijgen een dezer dagen de offerte binnen..
ben heel benieuwd !!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #107 Gepost op: 6 februari 2011, 09:48:18 »
Misschien had ik het al ergens kunnen zien, maar wat voor locatie is het clau?
Wel leuk dat iedereen zo blij was!!

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #108 Gepost op: 6 februari 2011, 11:14:09 »
Hallo meiden,
Ik ben aan het einde van mijn reis (Maleisie & Bali) ten huwelijk gevraagd op 9 november.
Wij gaan 25-05-2012 trouwen in Westerhuis/Boode in Bathmen.
Druk bezig met de voorbereidingen, ookal duurt het nog even :wink:
Gr Linda

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #109 Gepost op: 6 februari 2011, 12:45:26 »
Hoi Linda,

Ben je op Bali ten huwelijk gevraagd? enzo ja: waar? (ik ben huge bali fan, en 13 keer geweest.. dus ben errug benieuwd :wink: )
Mooie reis met een mooi einde dus!

Veel plezier met de voorbereidingen, en kom lekker mee kletsen zou ik zeggen :wink:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #110 Gepost op: 6 februari 2011, 14:02:51 »
Misschien had ik het al ergens kunnen zien, maar wat voor locatie is het clau?
Wel leuk dat iedereen zo blij was!!

onze locatie is in nijkerk "de roode schuur"

daar houden we de hele dag ONZE DAG

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #111 Gepost op: 6 februari 2011, 15:54:20 »
Leuk zeg! Ken het niet, maar het is wel relaxed dat jullie het lekker op 1 locatie hebben :biggrin:
Gaat vast helemaal goed komen :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #112 Gepost op: 6 februari 2011, 15:57:41 »
Leuk zeg! Ken het niet, maar het is wel relaxed dat jullie het lekker op 1 locatie hebben :biggrin:
Gaat vast helemaal goed komen :)

ja wil niet de hele dag stressen en met de meute moeten verkassen steeds.
onze bruidssuite is ook op die locatie  :wink:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #113 Gepost op: 6 februari 2011, 16:08:00 »
Oooeeeh romantisch :wink: :)
Wij twijfelen nog over onze huwelijksnacht. Waarschijnlijk gewoon maar thuis, want de feestlocatie is vlakbij huis, en na 2 nachtjes slapen gaan we al op huwelijksreis :wub:

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #114 Gepost op: 6 februari 2011, 16:13:18 »
Oooeeeh romantisch :wink: :)
Wij twijfelen nog over onze huwelijksnacht. Waarschijnlijk gewoon maar thuis, want de feestlocatie is vlakbij huis, en na 2 nachtjes slapen gaan we al op huwelijksreis :wub:

spannend weet je al waar je naar toe gaat?

huwelijks reis stellen wij een jaartje uit (ivm john zijn werk)
waar we heen willen zitten we nog over te twijfelen maar moet wel een bestemming zijn waar het lekker warm is :laugh:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #115 Gepost op: 6 februari 2011, 16:21:20 »
:laugh:  warmte is altijd goed :wink:
Omdat ik in Amerika ten huwelijk ben gevraagd willen we terug naar Amerika. Keuze tussen NY e.o of Florida. En we hebben gekozen voor de sunny state!
We willen daar eerst rondreizen, en daarna een 5daagse cruise naar de bahamas. Ik kan niet wachten!
We stippelen zelf de route uit, en hotels uitzoeken doen we ook zelf, dus voorpret genoeg iig!

Heb je al wel een paar bestemmingen waar je tussen twijfelt? of nog helemaal niks? En van wat voor soort vakanties houden jullie? Rondreizen, of juist alleen maar relaxen? :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #116 Gepost op: 6 februari 2011, 16:29:07 »
:laugh:  warmte is altijd goed :wink:
Omdat ik in Amerika ten huwelijk ben gevraagd willen we terug naar Amerika. Keuze tussen NY e.o of Florida. En we hebben gekozen voor de sunny state!
We willen daar eerst rondreizen, en daarna een 5daagse cruise naar de bahamas. Ik kan niet wachten!
We stippelen zelf de route uit, en hotels uitzoeken doen we ook zelf, dus voorpret genoeg iig!

Heb je al wel een paar bestemmingen waar je tussen twijfelt? of nog helemaal niks? En van wat voor soort vakanties houden jullie? Rondreizen, of juist alleen maar relaxen? :)

nog helemaal geen idee eigenlijk... :ohmy:
ik ben geen type om 14 dagen op het strand te liggen dus zal wel iets van een rondreis worden...

maar wel leuk hoor amerika...eerst maar de grote dag rond zien te krijgen met de dingen die we graag willen hihihihi

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #117 Gepost op: 6 februari 2011, 19:13:09 »
Hahaha zo is het. Tis maar waar je je budget in wilt steken natuurlijk!
Omdat wij over de 200 gasten uitnodigen, vind ik het gewoon zonde om het op een dure locatie te doen met sjiek eten enz. Daarnaast eet de familie van mijn as. geen varken en geen rund... blijft weinig over dus. Omdat alle genodigden blijven eten kiezen wij voor een buffet van onze eigen afkomst (surinaams/indisch). en een niet al te duur zaaltje.
Ik wil wel graag het buffet in 2 zittingen. Eerst wij en de daggasten, en daarna de rest. Dan is het toch een beetje intiem voor ons.

En zoals het er nu uitziet kunnen we de reis er ook nog bij maken :)

Zoveel mooie plekken op de aarde :biggrin: komt vast goed! Ik zou Bali kiezen, maar ik ben Bali verslaafd, dus ik mag niks zeggen  :cool:  Maar Amerika is ook heel gaaf. en dichterbij zou ik Italie kiezen. Dat was eigenlijk eerst het plan. Maar toen vroeg hij me in Amerika ten huwelijk  :rolleyes:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #118 Gepost op: 7 februari 2011, 22:23:38 »
@Sel ik las dat je al heel vaak op Bali geweest bent. Wij willen misschien onze huwelijksreis naar Bali doen. Zat te denken aan eerst een privé villa huren bij Seminyak (ofzo?) en dan bv nog door naar Ubud (we gaan max 2 weken). Maar heb jij misschien nog tips??
Bedankt!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #119 Gepost op: 8 februari 2011, 07:49:24 »
pffff wat een gedoe  

zijn we zaterdag wezen kijken op de locatie..het zag er allemaal erg leuk uit.

maar beide hebben er toch een beetje raar gevoel aan over gehouden.
het ging allemaal erg snel. binnen een half uur stonden we weer buiten.
zo van, heb me verhaal gedaan, stuur jullie een offerte toe en klaar....
heel zakelijk en niet echt geintereseerd
geen goed gevoel  erover achteraf dus....

nu hebben we de offerte binnen gekregen en staat erin dat we 2x zaalhuur moeten betalen.
€300 voor de ceremonie en €125 voor het diner...
ik zei meteen, je hoeft in een restaurant toch ook geen zaalhuur te betalen?
en €300 voor 45 min ceremonie?
ook de proseco voor het toast moment (bruidspaar)hebben ze in rekening gebracht(2x€9 met taart)
Zoiets biedt je toch namens het huis aan aan het bruidspaar?
ook is john bang dat ze te zuinig zullen zijn 's avonds tijdens het feest met het schenken van het drinken.
we hebben aangeven dat we volle glazen willen hebben voor de gasten,maar dat zien we niet terug in de offerte.

ook we hebben zaterdag gevraagd of er evt korting te regelen was voor de hele dag.
dat was niet verwerkt in de offerte en heb er zelf maar weer even over gebeld.
maar die zaalhuur blijft ons dwars zitten. wat vinden jullie daarvan?
we verblijven daar notabene de hele dag !!!
of willen we nu te veel?
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2011, 08:00:30 door clau-john »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #120 Gepost op: 8 februari 2011, 10:23:12 »
Oei dat durf ik neit zo goed te zeggen clau! Ik ben daar niet zo goed in. Maar sowieso als jullie er geen goed gevoel bij hebben, zou ik er nog maar eens goed over nadenken. Anders maak je je op de avond zelf alsnog druk om bijv hoeveel ze schenken, das zonde van de dag!

@ Roxymilan: Nou dat vind ik ook lastig eigenlijk. Gezien iedereen wat anders van zijn vakantie wilt.
Als ik naar Bali ga, gaan we altijd naar Legian Beach Hotel, dit lig net in Legian aan het Legian strand, tegen Kuta aan. Daar kan je lekker winkelen, uit eten enz. Vanuit daar plannen we dan af en toe een trip. Bijv naar de watervallen, Tanah Lot, Pura Besakih, enz. We gaan altijd met een taxichauffeur die nederlands spreekt. We kennen hem nu 14 jaar,per toeval leren kennen, en mijn ouders hebben hem en zijn gezin als pleeggezin genomen. Niet omdat ze erom vroegen, maar we ze graag wilden helpen. Hij weet overigens veel van alle plaatsen, dus heeft ons altijd veel erbij verteld als we ergens heen gingen.
Wat ik wel heel leuk vond, was 2 nachtjes naar Candi Beach Maya Ubud, beide zusterhotels van Legian Beach. Daar kan je wat tot rust komen.
Zelf zou ik dus bijv niet naar Seminyak oid willen voor een hele vakantie, omdat ik het daar te rustig vind, en ik het leuk vind om elke avond lekker de stad door te wandelen. Maar das nogal verschillend per persoon natuurlijk.
Misschien kun je meer vertellen wat jij van je huwelijksreis verwacht?

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #121 Gepost op: 8 februari 2011, 11:53:03 »
@ Clau-John, wat vervelend dat het zo gegaan is. Zou ik ook  niet leuk vinden hoor. Je gaat daar vol verwachting heen en nu een beetje afgeknapt weer terug. Kan je niet nog eens contact hebben met die persoon!? Als het wel jullie favo locatie is, dan liet ik het er nog niet bij zitten.

Wij gaan vanmiddag kijken op de eerste locatie! Ik ben zooo vreselijk benieuwd.

Misschien maakt het mijn dag weer een beetje goed...pfff :sad:   Ik probeer al eeeeeeuwen een stageplek te vinden voor mij tweede jaar!! Maar krijg overal misschien of helemaal niet! Net weer 2 goede opties, had al bijna een JA....en dan toch terugkrabbelen...verkeerde school, geen plek, etc etc...
(wordt moedeloos van, aangezien ik pas na 55 sollicitatie brieven 1 plekje gevonden heb voor dit jaar. Maar goed, dan moet ik nog 2x 10 weken ergens anders....wehhhhh)(oja, doe deeltijd doktersassistente in de avonduren.)

Nouja, kan wel zeuren maar schiet ik ook niets mee op...helaas.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #122 Gepost op: 8 februari 2011, 11:55:06 »
Veel plezier vanmiddag blitzey!
Wel heel erg vervelend dat het niet lukt met een stageplek vinden!Succes! En je mag hier toch ook af ent oe een beetje klagen :wink: ik vind het iig niet erg hoor :)

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #123 Gepost op: 8 februari 2011, 12:11:09 »
@ Clau-John, wat vervelend dat het zo gegaan is. Zou ik ook  niet leuk vinden hoor. Je gaat daar vol verwachting heen en nu een beetje afgeknapt weer terug. Kan je niet nog eens contact hebben met die persoon!? Als het wel jullie favo locatie is, dan liet ik het er nog niet bij zitten.

Wij gaan vanmiddag kijken op de eerste locatie! Ik ben zooo vreselijk benieuwd.

Misschien maakt het mijn dag weer een beetje goed...pfff   Ik probeer al eeeeeeuwen een stageplek te vinden voor mij tweede jaar!! Maar krijg overal misschien of helemaal niet! Net weer 2 goede opties, had al bijna een JA....en dan toch terugkrabbelen...verkeerde school, geen plek, etc etc...
(wordt moedeloos van, aangezien ik pas na 55 sollicitatie brieven 1 plekje gevonden heb voor dit jaar. Maar goed, dan moet ik nog 2x 10 weken ergens anders....wehhhhh)(oja, doe deeltijd doktersassistente in de avonduren.)

Nouja, kan wel zeuren maar schiet ik ook niets mee op...helaas.

spannenddd  .... nou ben heel benieuwd hoor
en betreft je stage plek, ik zal voor je duimen

ja we hebben er zeker geen goed gevoel bij.
we kregen als reactie op onze vraag dat ze altijd zaalhuur rekenen ivm ombouwen van de zalen.
en dat de ceremonie duurder is dan normaal is omdat de geluidsinstallatie voor optimaal gebruik gereed is.
weet echt niet wat ik hiermee aan moet.

we gaan toch nog even verder kijken en hebben over 2 weken een afspraak op een andere locatie.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #124 Gepost op: 8 februari 2011, 17:13:30 »
Nou, het maakte mijn dag zeker goed!!!

Wij zijn helemaal overdonderd!! Wat een gave locatie!!! En we hebben geluk want onze voorkeur zaal was nog vrij, de andere was zelfs al in optie door een ander paar. (kan je nagaan, dachten wij vroeg te zijn)
Dus we hebben een optie!!! YEAHHH.

(nu de prijs nog afwachten whoehahaha, die kan nog roet in het eten gooien :ph34r: )

Als de prijs ook aansluit bij onze ideeen, dan gaan we niet eens verder kijken. Klaar!!!


En dat van die stage.....zoooooooooooooo frustrerend!!! maar komt ook wel goed hoop ik!!!


@ Clau-John, wat apart van die zaalhuur zeg. Krijg daar ook een raar gevoel bij. Heb er vandaag niets over gehoord bij onze locatie!! Hopelijk dat je bij die andere locatie wel goed gevoel krijgt!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards