collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 949765 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lieneke85

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #25 Gepost op: 9 september 2010, 15:11:22 »
maar als je op 29 februari trouwt, hoe vier je dan je 25-jarige bruioft? Op de 28e of op 1 maart?

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #26 Gepost op: 11 september 2010, 12:35:59 »
Dat was wel een vraag van meerderen. Nou, niet eigenlijk. Je hoeft het maar eens in de 4 jaar te vieren :-) dus we vieren dan 24 of 28 jaar getrouwd  :ph34r:

Ik heb geen idee verder eigenlijk  :rolleyes:

Lieneke85

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #27 Gepost op: 14 september 2010, 19:13:55 »
Ja, zo kan het ook. Kun je wel steeds sparen om iedere 4 jaar iets heel leuks te gaan doen!

nog 1 jaar en 7 maanden precies vandaag! :)
« Laatst bewerkt op: 14 september 2010, 19:19:05 door Lieneke85 »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #28 Gepost op: 26 september 2010, 20:36:31 »
Oh wat leuk dat er nu al meer 2012 bruidjes zijn!!!

Bij ons moet de datum heel misschien verschoven worden naar september. Ik ben net gestart met een opleiding en nu begreep ik dat we precies in juni examens hebben. lijkt me geen goede combinatie.
Ik hoop natuurlijk dat 1 juni kan blijven staan!

Verder ben ik nog niet echt bezig met regelen. Eerst concentreren op school, werk, stage, gezin...poeh...


Naja, mag niet jokken natuurlijk. Wij hebben al wel onze getuigen gevraagd!! En ik heb de mensen gevraagd die mee mogen trouwjurk shoppen.
Super reacties gehad!!!



Ik weet zo even de naam niet!! sorry!!  Maar jij zit te twijfelen tussen 2 data!? Ik zou dan de meest praktische kiezen. Heb je langer tijd nodig om te sparen of maakt dat niet uit?? Is het een drukke maand qua andere verplichtingen etc.

Lieneke85

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #29 Gepost op: 30 september 2010, 14:40:06 »
Afgelopen zaterdag vierden mijn AS en ik onze verjaardagen, en toen hebben we bekend gemaakt aan de vrienden die het nog niet wisten dat we gingen trouwen. Dat was spannend!!! We hebben allemaal hele leuke reacties gekregen.
Vrienden die al wel wisten dat we gingen trouwen gaven ons een spaarpotje in de vorm van een bruidstaart! Echt superleuk! Van andere vrienden kregen we een grote doos met allemaal kleine cadeautjes, waxinelichthoudertjes waar we onze namen op kunnen zetten. Twee beeldjes van trouwauto's heel veel bruidstaartbellenblaas en allerlei boekjes over trouwen. Het voelde zo speciaal!

We hebben nu ook de eerste offerte van onze favoriete locatie binnen. Een vriendin van ons werkt ook op zo'n locatie en kon misschien korting regelen. Het duurt nog zo lang, maar het is zo leuk om er al zo mee bezig te zijn.

Ondertussen sparen we rustig verder... :)

Robsab

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #30 Gepost op: 30 september 2010, 14:55:53 »
Hallo allemaal,

Hier nog iemand die in 2012 gaat trouwen! 1 juni 2012 wel te verstaan!!!

Ik dacht dat we heeel erg vroeg waren met het bekend maken en bekijken van allerlei dingen ( locaties, fotografen enz, ) maar ik zie hier toch ookal aardig wat mensen die druk zijn met "regelen"!!!

leuk om hier ook op te kunnen lezen hoe het iedereen een beetje vergaat.

Groetjes, Sabrina

mugje26

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #31 Gepost op: 18 oktober 2010, 20:18:49 »
Ook wij gaan trouwen in 2012!! Waarschijnlijk wordt het 18-08-2012, Kan niet wachten! Jammer dat het nog zo lang duurt!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #32 Gepost op: 21 oktober 2010, 15:19:04 »
Nou dan meld ik mij ook maar aan :biggrin:
Wij gaan ook in 2012 trouwen!
De planning is zaterdag 19 mei 2012 :)
Wij krijgen inderdaad ook van die reacties van goh dan pas.. Maar wij moeten ook wachten ivm het laatste studie jaar van mijn as. Des te meer reden voor een groot feest als hij zn master op zak heeft :wink:
Ben al wel erg zenuwachtig een veel dingen aan het uitzoeken, beter te vroeg dan te laat vind je niet?
We hadden al een dj, maar die gaat heel misschien onze datum ook trouwen. Maar zijn geplande datum is eigenlijk een weekend later. Dus fingers crossed! Ik hoor het 1 nov..

Sabrina

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #33 Gepost op: 22 oktober 2010, 15:39:01 »
Hallo bruidjes voor 2012,

Nou ik vind dat je niet snel genoeg kan beginnen met de "hoofdzaken" Wij hebben op de locatie al een optie voor 1 juni 2012 omdat die gewoon heel snel vol zit.(Kasteel Hooge Vuursche in Baarn )3 januari gaat de agenda voor 2012 daar open en worden we direct gebeld om de datum vast te zetten. Ook onze fotograaf is al gereserveerd,(Han ter beek) die had al datums ver na juni 2012 geboekt staan. En om alles op 1 dag te krijgen wat je wilt kan je maar beter vroeg beginnen. We zijn nu bezig met Muziek. Zodra we die geregeld hebben nemen we even rust. Dan gaan we medio maart/april volgend jaar weer verder met "regelen". Ik krijg ook te horen dat je tegenwoordig sneller moet zijn met bruidsjurken omdat de levertijd van (merk)bruidsjurken op een maand of 7 á 8 ligt. :ohmy:  Dus daar gaan we dan ook in maart maar naar opzoek! Er komt zoveel bij kijken.. daar had ik niet aan gedacht! Gelukkig hebben we twee lieve en goede ceremoniemeesters ( waarvan 1 zelf al getrouwd en al 3 keer CM geweest ).. dus ik denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen.
Ik wens de meiden hier veel succes met voorbereiden.

Groetjes, Sabrina

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #34 Gepost op: 24 oktober 2010, 01:02:03 »
Hallo meiden

Gefeliciteerd allemaal!
Pfff ik vind het wel knap van jullie hoor zoooooo lang wachten!!!
Wij hebben in mei de definitieve datum geprikt omdat ik dus een jurk had gevonden.
(ik ging met mijn schoonzusje voor haar jurk en vond die van mezelf! we hadden natuurlijk wel al besloten te gaan trouwen haha) En aangezien mijn broer in het voorjaar trouwt, trouwen wij in het najaar. (september)
Ik vond dat ik al lang moest wachten (1 jaar en 5 maanden) maar pfff 2 jaar!!!
Ik hoop voor jullie dat de tijd vliegt! Maar ik moet eerlijk zeggen van mei tot oktober is werkelijk omgevloooogen!!!

Mijn advies is trouwens plan nog niet te veel.
Als jullie nou al vanalles gaan regelen ben je dalijk een jaar van tevoren helemaal klaar en dan duurt het echt nog heeeeeel lang! Ik probeer nou elke maand iets te plannen. (die maand ringen die maand ondertrouw die maand sieraden)
Zo leef ik telkens in stapjes naar wat leuks toe en zo uiteindelijk naar de grote dag.

Veel plezier met dromen en plannen!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #35 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:53:04 »
Slimme tip Verooo!
Wij hadden wel graag a.s. mei al willen trouwen, maar omdat mijn vriend dan nog bezig is met zijn master is dat niet handig.
Daarnaast kunnen we dan niet genoeg sparen om én dé dag te kunnen betalen én dé reis die we willen.. Dus vooruit.. Ik wacht wel  :rolleyes:

jennenjos

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #36 Gepost op: 17 november 2010, 23:00:17 »
Hoi!

Wij trouwen ook in 2012 en wel op zaterdag 17 maart 2012. Ik ben dan jarig en wordt 41 op die dag.
Aangezien ik nooit mijn verjaardag vier leek het me leuk om op die dag te trouwen en een feest te geven.
We hadden de plannig om tussen september 2011 en maart 2012 te trouwen.

Ik zat op een zaterdagochtend een trouwmagazine te lezen (yep verslavend!) en de datum popte zo op.
Voelde gelijk goed.

Ondanks het feit dat we nog 16 maanden verwijderd zijn van de grote dag ben ik toch wel aan het plannen en bekijken wat we precies willen.
Zeker locaties is een drama wanneer je eigen catering mee wil nemen.

We wonen in Rotterdam en ik ben surinaams en hij nederlands. Het eten komt uit de surinaamse keuken en de hapjes op de feestavond doen we lekker oerhollands, met bittergarnituur etc.
Maar vind een leuke betaalbare locatie die eigen catering toelaat.
Enfin komt vast goed. We hebben nog even de tijd.

Het voordeel van een datum zo ver in de toekomst is dat je er echt naar toe kan leven en... voor het sparen zeer handig. :tongue:

Denise

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #37 Gepost op: 28 november 2010, 18:52:12 »
Hallo allemaal,

hier nog iemand die in 2012 gaat trouwen.
Mijn a.s en ik gaan trouwen op 11 mei 2012. Wij hadden ooit een keer uitgerekend dat we dan 2603 dagen samen zijn. Wij hebben elkaar op 26-03-2005 leren kennen. Dit leek ons dus wel een erg leuke datum!.

Op 10-10-2010 heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. Diezelfe dag wisten wij dus ook al wanneer wij zouden gaan trouwen. Eenmaal de datum bekend gemaakt krijgen wij dus ook de opmerking... Ooooh dat is pas over anderhalf jaar!

Als ik zie hoe hard de tijd voorbij vliegt, vind ik anderhalf jaar niet zo erg lang! Enn nog een voordeel. Je kan lekker alles rustig op je eigen gemakkie doen!

Liefs Denise.

31-12-2011

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #38 Gepost op: 28 november 2010, 19:28:24 »
Erg leuk Denise!
En inderdaad het is best een gedoe, dus fijn om alle tijd te hebben!

Elvie

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #39 Gepost op: 30 november 2010, 09:42:29 »
Ook wij zijn van plan om in 2012 te trouwen, en dan in het voorjaar. We hebben net een huis gekocht en nu kunnen we mooi nog even anderhalf jaar sparen :biggrin:. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om lekker rustig alles te regelen en te bekijken en willen we graag in het voorjaar trouwen, en voorjaar 2011 zou wel erg krap worden. Dus vandaar :)! Ik wens iedereen heel veel plezier met alle voorbereidingen!

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #40 Gepost op: 30 november 2010, 12:15:17 »
Ik ga ws ook in 2012 trouwen vanwege sparen en dergelijke :) Ik studeer nu nog en dan krijg je echt geen hypotheek van 1 loon die niet super is :) Dus nu wachten we maar netjes tot najaar 2012 :)

Ik ben trouwens al wel een hele mooie jurk tegen gekomen :tongue:

ChrisenMarieke

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #41 Gepost op: 23 december 2010, 16:43:11 »
Op zich kun je voor feest locaties niet vroeg genoeg zijn. Wij hebben 16 locaties gebeld, de meeste waren anderhalf tot 2 jaar geleden al vast gelegd! Dus op zich kun je daar dus best vroeg mee beginnen, want dan is de kans zeer groot dat je het feest kan houden op een locatie die bovenaan je lijstje staat!

En je kunt altijd bellen met het gemeentehuis. misschien boeken ze al wel en kun je kiezen op welk tijdstip!

Groet, marieke

Marlies

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #42 Gepost op: 24 december 2010, 11:13:50 »
hallo

Ook mij vriend en ik stappen in 2012 in het huwelijksbootje.
Hij heeft mij in september tijdens een mooie vakantie op curacao gevraagd.
wij trouwen op 08/06/2012 en de locaties hebben wij al vastgelegd.
wij doen iedere keer wat.in januari ga ik het gemeentehuis vastleggen.
dan op zoek naar fotograaf en vervoer en dan verderop in het jaar regelen we de andere dingen wel.
dit is het belangrijkste

Maewyn

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #43 Gepost op: 27 december 2010, 11:12:49 »
Uhhh... ja, leuk hoor Perry, maar dat mag hier dus niet. Enne... als je toch wilt adverteren, zorg dan volgende keer op een ander forum dat het er een beetje professioneel uitziet :). Zonder grammaticale fouten, enzo...
« Laatst bewerkt op: 27 december 2010, 11:13:30 door Maewyn »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #44 Gepost op: 27 december 2010, 20:19:04 »
Hallo allemaal!

Ik ben op kerstavond ten huwelijk gevraagd en ook wij willen graag in 2012 trouwen!
We vinden 1 juni 2012 een hele mooie datum dus dat wordt het waarschijnlijk. Ik zie al op dit forum dat dit een populaire datum is! Ik wil dan ook in januari beginnen met locatie vastleggen want straks is die al geboekt op die datum. We willen graag op een mooi landgoed trouwen (Den Alerdinck vlakbij Zwolle) dus dat moeten we wel ver van tevoren vastleggen willen we zeker zijn dat het op die datum beschikbaar is...De rest komt wel in de loop van volgend jaar. We willen in maart naar de Love&Marriage beurs om ons te orienteren op van alles. Ik wil de jurk in het najaar uit gaan zoeken. En in de tussentijd de rest regelen :wink:
Ik zit nu wel heel veel rond te kijken, maar ook omdat ik net gevraagd ben en echt nog die kriebels heb! Ik heb er nu al zin in!!!
Wij redden 2011 ook niet qua geld, wij gaan in 2011 flink vebouwen dus geld voor een bruiloft is er dan niet. Dan hebben we daarna nog mooi een jaar om daarvoor te sparen. Ik wil graag een mooie droombruiloft dus vandaar dat we liever wachten om te sparen.
Iedereen geniet van de voorpret!

Groetjes Roxymilan

Niamh

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #45 Gepost op: 28 december 2010, 17:16:48 »
Wij hebben stilletjes onze datum al wel een beetje.. staat dus nog niet vast en niemand weet het nog. Behalve iedereen hier dan nu  :biggrin:
Wij willen graag 22 maart 2012 trouwen. Ik weet niet hoe we er bij zijn gekomen, maar het voelde goed en het klinkt leuk.
Goeie trouwens dat er waarschijnlijk meer getrouwd gaat worden in 2012 en 2014 .. 13 blijft toch een raar getal.

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #46 Gepost op: 8 januari 2011, 15:49:32 »
Wij hebben toch een definitieve datum. Jammer van afstuderen, dan probeer ik dat te versnellen hahahhaa.

Wij trouwen op 01 juni 2012. Ik heb het stadhuis al vastgelegd en heb daar de bevestiging van.

Wij zijn van plan om volgende maand locaties te gaan bekijken, want ook wij kregen te horen dat 1,5 /2 jaar echt niet gek is om dat vast te leggen.
Fotograaf lijkt me zoooooo moeilijk!!!
Jurk heb ik gezien, al maanden geleden. Hij is alleen te duur naar mijn mening, maar ik las dat je bij anastasie ofzoiets een jurk kan laten maken naar je smaak, Misschien is dat een optie!!


En qua budget??? Hebben jullie daar al over nagedacht?? Hoe bepaal je nou wat je waar voor wil/kan uitgeven.
Ik zie bedragen voorbij komen dat ik me kapot schrik (zoals die jurk, maarja...tis wel weer je droomdag natuurlijk...

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #47 Gepost op: 8 januari 2011, 16:24:21 »
Hoe is het mogelijk! Stadhuis al vastgelegd,.. hier doen ze zo moeilijk, en wij willen in mei 2012 trouwen.. ik mag pas in april de afspraak maken :sad:

Ik heb per onderdeel geschreven wat ik er ongeveer aan uit wil geven.
Vergeet de huwelijksreis er niet bij te rekenen!

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #48 Gepost op: 8 januari 2011, 18:52:05 »
hoi dames,

Ook wij hebben besloten om in 2012 te gaan trouwen, op oudejaarsdag (verjaardag van mijn as)
ben ik door hem gevraagd, natuurlijk op zijn knietjes.
Onze datum is 10-02-12, ook wel een erg leuke datum vonden wij zelf.
Aankomende woensdag hebben we de 1e afspraak staan met een locatie waar we en
voor de wet kunnen trouwen, en het feest met receptie en diner kunnen geven en
ook foto's kunnen maken. Helemaal top vinden we zelf, het was nog vrij, nu alleen
hopen dat de prijs ons ook aan staat.

Ik vind het wel super om nu al overal voor rond te kijken.
Heb al leuke bruidskapsels gezien, heb al ideeen voor de jurk
en ga zo maar door.

Belangrijkste nu is eerst locatie, kerk, alle tijden vastzetten wanneer we dan echt kunnen trouwen
en muziek voor 's avonds regelen en dan even rust. half februari gaan wij ook even kijken
op een love&marriage beurs, leuk ideeen opdoen enzo.

maart/april staat gepland om jurk uit te zoeken en dan kunnen we denk ik wel
weer even wachten tot het najaar met alle details maar weet niet of ik zolang kan wachten haha

veel liefs Richelle

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #49 Gepost op: 9 januari 2011, 11:27:13 »
@ Sel,  in onze woonplaats kan het ook pas een jaar voor de trouwdatum, maar ik wil heel graag in mijn geboorteplaats trouwen en daar was het geen enkel probleem. Nu is dat ook een hele populaire plek om te trouwen in die regio, dus ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

We moeten wel in onze eigen woonplaats in ondertrouw, dat kan een jaar voor de datum tot en met 4 weken voor de datum.


Huwelijksreis?? Dat is de laatste die we inplannen. Alleen als het kan!!

Droomjurk heb ik dus gezien, ik merk dat ik in 1 dag tijd al mijn mening over "te duur" aan het bijdraaien ben whahahahahaha. Erg toch???
Hopelijk staat ie me, anders wordt het nog een lange zoektocht. En ik wil het liefst binnenkort al gaan kijken, maar dat is natuurlijk absurt? of niet? Zou dat wel mogen bij die bruidswinkels dan??


Hebben jullie al nagedacht over wat voor soort bruiloft je wil?? Klein/groot, thema, knalfeest of alleen receptie? Ik vind het wel moeilijk, vooral omdat ik de neiging heb met iedereen en zijn/haar gevoelens rekening te houden...

meiden fijne dag!!! Lekker zwijmelen over de bruiloft hahahaha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards