collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 949752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #75 Gepost op: 31 januari 2011, 11:27:53 »
@ Sel: het was zeker leuk om allemaal te zien, maar van alle jurken die ik gezien heb, had ik maar bij een het gevoel dat dat wel iets voor mij zou zijn. Ik ben niet echt van het a-symmetrische en vond ook heel veel sprankel! Ik wil wel iets sprankel, maar sommige waren echt té!

Hebben jullie al een locatie enzo?

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #76 Gepost op: 31 januari 2011, 11:47:54 »
Hahaha, er stond er eentje bij de stand, die was écht té. haha. Met een heleboel tule en megablingbling. Maar, aan de ene kant had het haast wel wat :wink:

Ja locatie hebben we gelukkig al. Althans, als het stadhuis plek heeft :wink: We moeten het nog vastzeten, maar mag maar een jaar van te voren :S

En jullie?

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #77 Gepost op: 31 januari 2011, 13:53:01 »
Tsja, dat is ook nog zo lastig, sommige zijn zo fout dat ze leuk zijn....haha... Maar ja, dan moet het wel nog staan uiteraard ;-)!

Wij willen heel graag alles op één locatie doen, dus trouwen, borrel, diner, en feesten.... Hebben nu 7 locaties bekeken en bij 2 hebben we een erg goed gevoel, alleen nog niet helemaal wauw-gevoel. Alleen ben ik ook wel wat kieskeurig. De 2 die nu nog over zijn, zijn het Koetshuis in Oud-Ijsselmonde en Stroom in het Lloydkwartier, 2 totaal verschillende locaties, en dat maakt het nog veel lastiger! En je hoort zoveel verhalen om je heen van goede en slechte ervaringen, dat ik daar ook nog even zoekende naar ben.

Inge1301

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #78 Gepost op: 31 januari 2011, 15:16:37 »
Wij gaan ook in 2012 trouwen
vrijdag 13 juli 2012 wordt de dag :biggrin:
Waarom vrijdag de 13e? ben op vrijdag de 13e geboren, mijn geluksdag en heb altijd gezegd dat ik op een vrijdag de 13 zou willen trouwen.
2013 had mij nog mooier geleken, maar wil niet zo lang meer wachten dus daarom 2012 :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2011, 15:21:22 door Inge1301 »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #79 Gepost op: 31 januari 2011, 18:52:31 »
Gefeliciteerd Inge!

@boukezz: wat spannend! Zijn idd wel twee totaal verschillende locaties!
wij hebben alles gewoon op meerdere plaatsen (nou ja, 2 locaties :wink: ) Vandaag was ik bij mijn ceremoniemeester (vriendin) op visite, en hebben er lekker over bij zitten kletsen. Spannuunnddd.. maar ja, tis toch nog lang wachten..

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #80 Gepost op: 31 januari 2011, 21:10:28 »
Hé wat leuk, nog meer bruidjes 2012 erbij!!

Ik wil ook zo graag naar een trouwbeurs, hoop dat het 12/13 maart (??) lukt. Geloof dat het dan in Utrecht is.

de 23e maart heb ik de eerste trouwjurken pasafspraak!!! Whaaaaa ik heb daar zoveel zin in. Ik wacht er al zo belachelijk lang* op, ik kan niet meer wachten hoor. (en de jurk die ik al een poos op het oog heb, is niet meer heel lang te bestellen. Wanneer de nieuwe collectie komt, dan is de oude collectie niet meer leverbaar heb ik begrepen)

volgende week eerste locatiebezoek. Ik heb geen idee waar ik echt op moet letten! Prijzen etc ook niet echt. Lees hier wel zoveel mogelijk tips etc, maar zal toch moeilijk worden.



(* het lange wachten?? We hebben dit jaar 15 jaar "verkering" . Ik ben eind april 2010 al ten huwelijk gevraagd!! Mijn geduld is dus op en wil nu echt alles gaan regelen hahahahaha)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #81 Gepost op: 1 februari 2011, 11:58:56 »
Wat leuk blitzey! Ik heb de mijne al gehad! Het is zoooo leuk! Maar omdat ik veel te vroeg was, merkte ik wel dat ze minder moeite deden, dat was jammer...

Wow hahaha na 15 jr verkering mag het wel ja :wink:

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #82 Gepost op: 2 februari 2011, 10:01:27 »
@ allen, Ik ga over anderhalve week naar de love&marriage beurs in Arnhem. Heb er nu al ontzettend veel zin in. Mijn As, mijn mams en mijn zusje gaan mee. Mijn zusje gaan zelf niet (nooit) trouwen omdat haar vriend het allemaal maar onzin vindt dus "lift' ze een beetje mee op mijn trouwen maar dat is alleen maar super om dit zo te delen met zijn tweeen.

@ blitzey, bij een trouwlocatie moet je volgens mij echt letten op het gevoel dat het je geeft. Wij zijn in totaal op 3 locaties geweest om te kijken of we daar het feest enzo konden houden en op 2 verschillende locatie voor het burgelijk huwelijk.

Bij de feestlocatie had ik bij de laatste pas echt een goed gevoel en dat gold ook voor het burgelijk huwelijk.
Mijn As wilde heel graag op een kasteel trouwen, dus wij ook naar een open dag toe op een kasteel hier in buurt en we waren met 20 minuten al weer weg.
Het gaf ons allebei het gevoel dat het niet bij ons paste. Dus dat was dan duidelijk....de 2e locatie had wel het "wow" effect en dat moet je volgens mij gewoon hebben.

Maar dat kan wel gelden voor alles geloof ik. de locaties, de jurk, de bloemen, de auto.....alles zeg maar.

liefs Chelle

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #83 Gepost op: 2 februari 2011, 12:39:25 »
Hey allemaal,

Ik zie weer nieuwe bruidjes welkom en gefeliciteerd. Wij zijn afgelopen zondag ook naar de beurs geweest. Even met de fotograaf gesproken waar we een optie bij hebben, maar denk toch dat hij het wel wor want hij maakt mooie foto's en een super album. En we zijn ook zaterdag bij de locatie geweest en het was erg mooi. Nu wachten op de offerte en kijken wat het allemaal gaat kosten. Verder zit ik me te bedenken wanneer ik voor een jurk wil gaan kijken. Ben druk bezig met afvallen want niet altijd lukt dus dat speel ook mee.

Groetjes Eertje

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #84 Gepost op: 2 februari 2011, 18:32:33 »
hey aan alle bruidjes van 2012

wat leuk dat er al een topic is.

wij gaan ook in 2012 trouwen, en wel op 21-9-12.
omdat ik eerder getrouwd ben geweest en weet dat er best wel veel bij komt kijken,
zijn we al druk met een aantal dingen bezig.

de datum..tijd en locatie staan al vast...  

ons thema word delfts blauw (hollands)

ik wil onze uitnodigingen zelf gaan maken en heb al wat aan ideeen klaar liggen...

voor jullie allen veel voor pret gewenst !!!!

Hebben jullie al een locatie enzo?

wij houden de dag op 1 locatie, in garderen "overbosch"
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2011, 09:13:35 door clau-john »

druif

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #85 Gepost op: 2 februari 2011, 19:40:59 »
Wij gaan trouwen op vrijdag 11 mei 2012.. Zijn nu aan het oriënteren op trouw- en feestlocaties. Verbazingwekkend hoe snel je een globale dagindeling in je hoofd hebt zeg. En als we alles op een rij gaan zetten wat we graag zouden willen is het maar goed dat we nog een hele tijd hebben om te sparen  :)
En hoe dan ook, de tijd gaat sneller dan je denkt. Komende maanden afstuderen en daarna op zoek naar een baan. Voor we het weten is het jaar alweer voorbij. Wel heel erg leuk om met alle voorbereidingen bezig te zijn. Ik ervaar het nu al als een romantische tijd.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #86 Gepost op: 2 februari 2011, 20:49:14 »
Het is inderdaad heerlijk om met de voorbereidingen bezig te zijn, maar tegelijkertijd zou ik willen dat het allemaal veel sneller ging... De locatie is best een lastige beslissing (zie topic bij locaties Koetshuis of Stroom). Het is echt nog even wikken en wegen, terwijl ik het liefst snel beslissingen neem ;-)! Waar gaan jullie trouwen qua locatie? En alles op één plek of meerdere?

De afspraak voor een kijk/passessie van DE jurk is ondertussen gemaakt.... Ik ga met een redelijke groep, m'n drie vriendinnetjes, (schoon)moeder en (schoon)zus, dus om iedereen bij elkaar te krijgen was al zoeken, maar gelukkig kan iedereen op 9 april, dus dan gaan we los! Ik ga trouwens shoppen bij de Honeymoonshop in Rotterdam.

Qua fotograaf...waar letten jullie op? De klik met de fotograaf of toch meer zijn/haar portfolio? En qua kosten?

@ clau-john: leuk zo'n thema! En ook leuk om zelf een uitnodiging te maken, dat willen wij ook misschien gaan doen (met een beetje hulp van vrienden).

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #87 Gepost op: 2 februari 2011, 21:28:09 »
@ clau-john: leuk zo'n thema! En ook leuk om zelf een uitnodiging te maken, dat willen wij ook misschien gaan doen (met een beetje hulp van vrienden).

we hebben samen al een hoop voor pret en heel veel ideeen...

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #88 Gepost op: 3 februari 2011, 10:50:19 »
Wat leuk Clau!

Ik vind het ook zooooo heerlijk om het er al over te hebben. en idd de tijd zal wel snel gaan.. voor je het weet is het al zo ver :wink:

Imke1986

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #89 Gepost op: 3 februari 2011, 11:43:46 »
Ja wij trouwen ook op vrijdag de 13de! maar dan 13 januari 2012.

Ik ben afgelopen kerst ten huwelijk gevraagd en omdat we in de zomer erg druk zijn en ik niet rond de feestdagen wil trouwen en we ook nog moeten sparen werd het algauw januari 2012.
Locatie ligt ook al vast; we trouwen in Kasteel Aldendriel te Mill

Dus de voorpret is op en top.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #90 Gepost op: 3 februari 2011, 11:48:03 »
Leuk Imke!
Januari 2012 komt sneller dan je denkt denk ik haha.
De tijd vliegt!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #91 Gepost op: 3 februari 2011, 11:52:34 »
Wat leuk Clau!

Ik vind het ook zooooo heerlijk om het er al over te hebben. en idd de tijd zal wel snel gaan.. voor je het weet is het al zo ver


ja hier is al vollop voorpret..
van het weekend gaan we het onze ouders vertellen dmv een tegel die we hebben laten maken...

zijn beide erg zenuwachtig hiervoor.. hoe zullen ze reageren ???

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #92 Gepost op: 3 februari 2011, 11:58:38 »
Oh dus die weten het nog niet!! Wat spannend!!!

Mijn ouders wisten het al, omdat mijn moeder mijn as een ring van haar heeft gegeven, vind dat zoooo romantisch :wub: Ik hoop hem later weer door te kunnen geven.
Iig.. maar we waren op vakantie in Amerika, en hielden een online dagboek bij, dus op die manier hebben we het de rest laten weten (mijn schoonmoeder wist het ook al..)

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #93 Gepost op: 3 februari 2011, 19:59:21 »
Wow wat een leuke verhalen weer allemaal zeg!! Echt zo leuk al die voorpret voor De Grote dag!!

Wij gaan deze weer maand kijken bij de locatie waar we heel graag de dag willen houden (zijn er begin januari al een x geweest en zijn er echt helemaal verliefd op!!) en dan hopen dat de offerte meevalt...
Verder afgelopen zondag naar trouwbeurs in Zwolle geweest, was erg leuk om je een btje te kunnen orienteren en indrukken op te doen. Weer allemaal nieuwe ideeen opgedaan ook. Denk dat we in maart ook nog naar Love&Marriage beurs in Utrecht gaan.
Jurk ga ik denk ik pas in het najaar passen (trouwen pas in juni 2012) dan kan ik ook mooi nog ff wat kilootjes afvallen :wink:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #94 Gepost op: 4 februari 2011, 10:58:42 »
Precies dat laatste!! Ik wil ook nog wat kilootjes afvallen!  :rolleyes:

Gisteren had ik het stadhuis gebeld. Want ik dacht dat ik langs moest komen om de datum vast te zetten, want dat is bij ons wel zo (waar ik werk). Maar hier moet ik gewoon bellen en dan wordt alles al vastgezet.. Dusss 19 april staat op de kalender om te bellen!! IIIEEHH!!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #95 Gepost op: 4 februari 2011, 11:19:14 »
@ sel...spannend hoor...

ik ben zelf vanaf november al op dieet.
(mede door medicatie ruim 30 kilo aangekomen in 4 jaar )

ik ben al 20 kwijt en we gaan nog even door tot de 35 kilo.

nu hebben we helemaal een reden om door te gaan...

zittend was van de zomer..



en gezicht van voor is van nu ...

« Laatst bewerkt op: 4 februari 2011, 11:27:37 door clau-john »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #96 Gepost op: 4 februari 2011, 11:38:03 »
wooooow wat goed clau!!
En mag ik vragen wat je zoal doet om zoveel af te vallen?
Ik doe echt mn best, maar ik kan niet helemaal zonder lekkers zeg maar.
En sporten kan ik niet goed door slijtage in mn schouder, ik doe wel wandelen en fietsen, maar met dit weer ligt dat een beetje stil...
Jij nog goeie tips?

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #97 Gepost op: 4 februari 2011, 11:55:34 »
wooooow wat goed clau!!
En mag ik vragen wat je zoal doet om zoveel af te vallen?
Ik doe echt mn best, maar ik kan niet helemaal zonder lekkers zeg maar.
En sporten kan ik niet goed door slijtage in mn schouder, ik doe wel wandelen en fietsen, maar met dit weer ligt dat een beetje stil...
Jij nog goeie tips?


ik doe het via een voedingsentrum en volg het-dieet-voor-mij
dan prikken ze bloed en aan de waarden daar van stellen ze een dieet samen.
je mag echt wel beperkt dingen..geen brood..aardappels rijst en pasta
ook niet alle groente en fruit soorten..
kijk hier maar eens

het dieet voor mij

soms best wel zwaar omdat verleiding erg groot is..maar ik heb zelfs de feestdagen overleeft en je wordt er erg creatief van met eten hahaha

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #98 Gepost op: 4 februari 2011, 12:00:09 »
zo jeetje!! dat je dat volhoudt! Ik ben verslaafd aan brood bijv.. dat kan ik niet skippen hoor...

Wel echt bewondering ervoor dat je dat doet!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #99 Gepost op: 4 februari 2011, 12:08:44 »
zo jeetje!! dat je dat volhoudt! Ik ben verslaafd aan brood bijv.. dat kan ik niet skippen hoor...

Wel echt bewondering ervoor dat je dat doet!


alles voor het goede doel.. hihi

wil er op me best uit zien in mijn anastasi jurk

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards