collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 949764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #50 Gepost op: 9 januari 2011, 13:29:35 »
Huwelijksreis?? Dat is de laatste die we inplannen. Alleen als het kan!!

Droomjurk heb ik dus gezien, ik merk dat ik in 1 dag tijd al mijn mening over "te duur" aan het bijdraaien ben whahahahahaha. Erg toch???
Hopelijk staat ie me, anders wordt het nog een lange zoektocht. En ik wil het liefst binnenkort al gaan kijken, maar dat is natuurlijk absurt? of niet? Zou dat wel mogen bij die bruidswinkels dan??


Hebben jullie al nagedacht over wat voor soort bruiloft je wil?? Klein/groot, thema, knalfeest of alleen receptie? Ik vind het wel moeilijk, vooral omdat ik de neiging heb met iedereen en zijn/haar gevoelens rekening te houden...

Huwelijksreis is laatst door vrienden erg aangeraden bij ons, omdat dat toch wel een mooie afsluiter is van de hectiek vooraf. Lekker samen nagenieten. Je wilt je leven samen delen en kunt daar zo ideaal mee beginnen. Toch duimen voor wat budget!

Twee jaar voor de datum jurken passen leverde voor mij een verbaasde vrouw op aan de telefoon, maar de afspraak zelf was prima, niets meer over gezegd, 9 jurken aangehad.

Over de rest: blijf bij jezelf, je kunt niet iedereen gelukkig maken, dus houd het leuk voor jullie twee, daar draait het om!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #51 Gepost op: 9 januari 2011, 13:39:18 »
Wat fijn dat je het daar al wel verder van te voren kon inplannen Blitzey!

Ik vind zelf ook de huwelijksreis wel belangrijk. Althans, in die zin, ik wil graag wel samen nog op reis.
Het allerliefste willen we naar amerika, omdat mijn as me in west-amerika (grand canyon) ten huwelijk heeft gevraagd. Maar mocht dat het er niet in zitten, dan een kleinere reis. Er zijn zoveel andere mooie plekken. Maar zoals het er nu uitziet, gaat onze reis naar Florida wel lukken :)

Een kleine bruiloft zit er voor ons niet in, omdat as een nogal grote familie heeft, tussen de 200 en 230 gasten, met buffet voor iedereen.
Het is misschien wel anders dan ik zelf had gepland, maar zolang we samen zijn, komt het vast goed :wink:
En hoe meer ik ermee bezig ben, hoe meer zin ik erin heb!
En btw, ik sluit me aan bij twijfeltje, tis jouw dag, je heoft het anderen niet naar hun zin te maken hoor.

Richelle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #52 Gepost op: 9 januari 2011, 13:56:11 »


Huwelijksreis?? Dat is de laatste die we inplannen. Alleen als het kan!!



Hebben jullie al nagedacht over wat voor soort bruiloft je wil?? Klein/groot, thema, knalfeest of alleen receptie? Ik vind het wel moeilijk, vooral omdat ik de neiging heb met iedereen en zijn/haar gevoelens rekening te houden...

meiden fijne dag!!! Lekker zwijmelen over de bruiloft hahahaha

Nou wat betreft de huwelijksreis, daar denken mijn as en ik gelukkig ook het zelfde over. alleen als het kan, dan gaan we nog wel ff weg maar aangezien ik in het onderwijs zit en niet zomaar vakantie kan nemen, kan het toch niet meteen na onze huwelijksdag dusssss we kijken dan wel even.

En wat betreft rekening houden met iedereen....tja daar ben ik ook heel goed in. Mijn as denkt daar ietsjes anders over en vindt dat het onze dag is en dat we neit moeten kijken naar wat 'hoort' maar na wat we zelf willen. Heeft ie ook wel beetje gelijk in maar ach....iemand voor het hoofd stoten wil ik ook niet.

greetzzz

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #53 Gepost op: 9 januari 2011, 17:43:22 »
Je hebt altijd mensen die bepaalde dingen van je verwachten of verwachten daggast te zijn wanneer ze eigenlijk avondgast zijn oid...Wij zitten daar ook wel mee maar we hebben zoiets van het is onze dag en we doen het op onze manier. Als mensen dat niet aanstaat, jammer dan....
Wij trouwen 1 juni 2012 en we hebben al een (hele mooie) locatie bekeken!! De vrouw daar zei dat het niet zo snel volgeboekt zit, dat een jaar van tevoren daar ruim op tijd is. Maar we gaan daar binnenkort wel een offerte opvragen en als de prijs ons aanstaat dan leggen we die locatie wel meteen vast.. We willen daar alles doen dus trouwen, diner en feest, dus dan is dat mooi geregeld!
De rest komt later wel, in de zomer denk ik...Maar in ieder geval is het rondkijken naar alles al heel leuk!
Lekker genieten van de voorpret  :rolleyes:  :biggrin:

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #54 Gepost op: 9 januari 2011, 17:47:05 »
Nou wat betreft de huwelijksreis, daar denken mijn as en ik gelukkig ook het zelfde over. alleen als het kan, dan gaan we nog wel ff weg maar aangezien ik in het onderwijs zit en niet zomaar vakantie kan nemen, kan het toch niet meteen na onze huwelijksdag dusssss we kijken dan wel even.
greetzzz

Wij zitten alletwee in het onderwijs, maar gaan trouwen op de laatste dag voor de kerstvakantie.
Toevallig / gelukkig hebben wij daarna dus twee weken vakantie :biggrin:

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #55 Gepost op: 9 januari 2011, 20:20:13 »
Met de eventuele huwelijksreis (als er nog budget is hahah) zitten we met nog een "probleem", wij hebben namelijk twee kindjes!
Aanstaande wil alleen met mij op reis, maar ik weet niet of ik dat wel wil!!

@ Sel, wow dat wordt een grote bruiloft zeg!! Overdag ook veel gasten dan, of bijna alles alleen de avond?

@ roxymilan, mooie datum hoor!! :biggrin:  
Wij gaan ook op tijd kijken!! Ik zou zo enorm balen als onze 1e keus bezet is!!


@Twijfeltje, misschien heb ik niet goed gelezen hoor, maar ben jij dan al geslaagd voor je jurk?? Was het passen leuk? Oh ik kan bijna niet wachten tot ik ook mag!! En maar hopen dat die droomjurk ook echt mijn jurk gaat worden.

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #56 Gepost op: 9 januari 2011, 21:22:18 »
@Blitzey.
Ik heb nog geen jurk gekocht.
Eigenlijk heb ik mijn keuze wel gemaakt, maar aangezien ik nog even de tijd heb, wacht ik twee maanden.
Als ik hem dan nog geweldig vind, ga ik ervoor.
Zou het zonde vinden om over een half jaar te balen van mijn keuze.
Ben nou eenmaal een twijfelaar...

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #57 Gepost op: 10 januari 2011, 10:28:50 »
En vandaar je naam twijfeltje :wink:

@ blitzey: Oei das een lastige keuze ja! een weekje zonder de kids ook niet? Ik heb zelf nog geen kids, maar kan me voorstellen dat dat een heeeele lastige keuze is. Anders maak je er toch een lang weekend Barcelona of Rome van? Das ook romantisch :biggrin:

En wbt onze bruiloft, overdag ongeveer 50 daggasten. Ik wil met hun samen eerst van het buffet eten. En dan daarna mag de rest komen. Dan hebben we het tijdens het eten wel even rustig...
Maar het is wel een drukte ja. Aan de andere kant vind ik het wel gezellig dat het zo druk is op het feestje. Lekker dansen met zn allen, dan is het tenminste altijd druk op de dansvloer... :wink:

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #58 Gepost op: 13 januari 2011, 17:03:50 »
Hey Meiden,

Ik kom me ook bij jullie aansluiten. Wij gaan ook in 2012 trouwen, de datum is 6-6-2012 geworden :) We hebben al een tijdje een optie staan bij de fotograaf zijn hem vorig jaar op een beurs tegen gekomen. We zijn vorige week bij een locatie geweest, we hebben dan wel alleen de buitenkant gezien en door de ramen gekeken maar die is helaas afgevallen. Nu opzoek naar iets anders.

De dag zelf houden we klein. Met ouders/broers/zussen en neefjes en nichtjes. Geen feest maar lekker lang tafelen en dan gaan wij lekker dan de bruidsuite.

Groetjes Eertje

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #59 Gepost op: 13 januari 2011, 18:21:19 »
Hoi Eertje! Wat leuk :)
en ik vind je dag heerlijk relaxed klinken!!

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #60 Gepost op: 14 januari 2011, 11:28:45 »
Welkom Eertje!!

Mooie datum ook 6-6-2012!!!


Gasten!! Ik heb even een lijstje gemaakt, dan kom ik incl. mijzelf en parter en onze kindjes op 25 volwassenen en 15 kinderen overdag. En de avond ongeveer 90 totaal (ga ervanuit dat de kinderen onder de 8 opgehaald worden ofzo)

Ben wel erg benieuwd hoe het dan gaat bij zo'n locatie!! Krijg je prijzen per persoon ofzo!! Ik wil graag ergens op voorbereid zijn, want dan kan je meestal wel een beetje meebluffen hahaha, maar dat moet ik dan eerst nog uitvinden wat gangbaar is!!!

Gaan jullie nog trouwbeurzen bezoeken??? Ik heb mijn aanstaande zo gek gekregen om mee te gaan naar één beurs!! Nu nog kiezen welke!!

Liesje1984

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #61 Gepost op: 14 januari 2011, 17:14:28 »
Wow wat leuk dat er al zo veel mensen gaan trouwen in 2012!
Wij hebben ook gekozen voor 2012, ik ben afgelopen december ten huwelijk gevraagd en ik wil graag in het voorjaar trouwen, dus 2011 werd te snel. Nu nog precies een datum uitzoeken, hangt ook af van de locaties, maar volgens mij is alles nog wel vrij!
Ik dacht dat ik vroeg was, maar volgens mij zijn er mensen die het al veel eerder plannen  :biggrin: ..........

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #62 Gepost op: 15 januari 2011, 10:13:39 »
@ Blitzey  Wij gaan naar de love and marriage beurs... Ben benieuwd!!

En gefeliciteerd Liesje! Hahaha, je bent helemaal niet vroeg hoor :wink: Heel veel. Er valt veel uit te zoeken, en te sparen!

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #63 Gepost op: 15 januari 2011, 13:25:14 »
En vandaar je naam twijfeltje :wink:
Juist  :laugh:
Gelukkig heb ik er niet altijd last van hoor

@ blitzey: Oei das een lastige keuze ja! een weekje zonder de kids ook niet? Ik heb zelf nog geen kids, maar kan me voorstellen dat dat een heeeele lastige keuze is. Anders maak je er toch een lang weekend Barcelona of Rome van? Das ook romantisch :biggrin:
Ik heb geen kinderen, maar zou even samen weg toch ook wel fijn vinden, t gaat om jullie twee.

Eertje: leuke datum en lijkt me een gezellig plan.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2011, 13:26:23 door twijfeltje »

Pinkie*

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #64 Gepost op: 15 januari 2011, 13:56:38 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2011, 11:10:54 door Pinkie* »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #65 Gepost op: 15 januari 2011, 21:32:57 »
Onze eerste trouwdatum idee was 9 oktober 2009. Alleen toen kregen we nog een derde kindje dat geboren is op 21 augustus 2009. En besloten we onze trouwplannen uitstellen.

Nu is een nieuwe datum en kunnen we beginnen te denken hoe enzo.

We hebben een winterkindje Amber Caitlin 1 maart 2007
We hebben een lentekindje  Zoë Doreen 3 mei 2008
We hebben een zomerkindje  Jonas Jayden 21 augustus 2009

een herfstbruiloft is dan heel erg leuk. We willen trouwen op vrijdag 21 september 2012. Onze kindjes zijn dan vijf, vier en drie jaar.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #66 Gepost op: 20 januari 2011, 11:13:08 »
Veer leuk over nagedacht om de bruiloft in de herfst te doen.

Wij gaan volgende week zaterdag bij een locatie kijken ben erg benieuwd hoe het zal zijn. Hij is wel lekker in de buurt dus dat is al een voordeel.
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2011, 11:13:24 door eertje »

Kirsten

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #67 Gepost op: 20 januari 2011, 18:51:24 »
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuwe en las dit zo allemaal en ik pas er presie in! :wink:

Ik ga ook trouwen in 2012!

Ik ben afgelopen 1e kestavond 2010 tenhuwelijk gevraagd.
2011 is voor ons al een druk jaar, dus kwamen we al snel uit op 2012 dan kunnen we ook nog lekker even spaaren :biggrin:

Ik zou graag in April / Mei willen trouwen, dus nu tot die maanden wachten tot we het devinitief kunnen aanvragen bij de gemeente
(kan pas maximaal 1 jaar voor dato)

Ik heb er nu al zin in, ben al voor jurken aan het lijken en in groote lijnen weten we al hoe we de dag willen hebben.
We hebben 40 daggasten en reseptie gasten staat nu nog op 30... maar dat kan veranderen natuurlijk :wink:

We gaan trouwen, daarna eten met familie en beste vrienden en daarna receptie.

Nou ik stop maar weer en tot horens!
Groetjes Kirsten

Jettie

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #68 Gepost op: 29 januari 2011, 20:57:28 »
Hallo meiden,

Ik ben vrijdag 21 januari op me verjaaradag ten huwlijk gevraagt.
We wilden eerst in december of januari, maar aangezien we familie verweg hebben wonen
en afgelopen winter was het ook een drama met het weer zien we dat niet zo zitten.
En we wonen in Katwijk aan zee en willen graag in een strantent 't feest houden en die staan pas in
maart dus kwamen we al snel op april.
En de datum is geworden vrijdag 13 april 2012.
Ik ben afgelopen vrijdag al naar een bruidsbeurs hier in Katwijk geweest en heel veel mooie jurken gezien.
Ik vind echt bijna alle jurken mooi.

Iedereen heel veel plezier met het voorbereiden.

Groetjes Jet

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #69 Gepost op: 30 januari 2011, 13:25:35 »
Gefeliciteerd Jet!
We zijn toevallig op dezelfde dag jarig :biggrin:
Mooi 'cadeau' heb je gekregen :wink:
Hoe oud ben jij?
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2011, 13:25:51 door twijfeltje »

Jettie

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #70 Gepost op: 30 januari 2011, 18:41:24 »
Gefeliciteerd Jet!
We zijn toevallig op dezelfde dag jarig :biggrin:
Mooi 'cadeau' heb je gekregen :wink:
Hoe oud ben jij?

Dank je twijfeltje,
jij dan ook nog gefeliciteerd.
Was echt een dag om nooit meer te vergeten voor me :biggrin: .
Ik ben 27 en jij?

Groetjes

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #71 Gepost op: 30 januari 2011, 19:18:18 »
Leuk, gefeliciteerd Jet!
spannend! en je bent eerder aan de beurt dan ik! hihi.

twijfeltje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #72 Gepost op: 30 januari 2011, 20:40:50 »
Was echt een dag om nooit meer te vergeten voor me :biggrin: .
Ik ben 27 en jij?
Dat kan ik me voorstellen, Gaaf hoor!

Ik ben ook 27 :biggrin:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #73 Gepost op: 31 januari 2011, 09:59:18 »
Leuk, een topic over trouwen in 2012!!

Ook wij gaan trouwen in 2012...en ik zag "onze datum" net voorbij komen. Vrijdag 13 april 2012.... Waarom vrijdag de 13de? Geen idee, eigenlijk alleen omdat het ons wel erg leuk lijkt ;-)!

Ik ben op 14 oktober 2010 na een lange werkdag bij thuiskomst ten huwelijk gevraagd. Totaal niet aan zien komen en dat was ook het plan! Volgens mijn vriendinnen was dat nog de grootste uitdaging voor mijn verloofde (klinkt errug leuk), iets regelen wat ik niet weet, maar dat is heel goed gelukt!

We willen absoluut in Rotterdam trouwen, en we zijn nu druk op zoek naar locaties. Dat vind ik echt nog een hele lastige keuze....
Gisteren bij de Love & Marriage beurs geweest met m'n vriendinnen, echt heel erg leuk! Veel informatie gekregen, veel jurken gezien, maar de jurk zat er (nog) niet tussen!!

Ik kan niet wachten tot DE dag, maar de voorbereidingen zijn ook al helemaal geweldig!!!!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Trouwen In 2012
« Reactie #74 Gepost op: 31 januari 2011, 10:24:35 »
Ik was ook bij de beurs Boukezz! haha. Ik vond het wel heel leuk om allemaal te zien.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards