collapse

Auteur Topic: Welk Cadeau  (gelezen 1652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rosalief

  • Gast
Welk Cadeau
« Gepost op: 8 mei 2010, 17:23:58 »
Mijn vader gaat binnenkort opnieuw trouwen en ik wil het hem (en ook haar) een supercadeau geven. Ik vind het alleen erg moeilijk. Ik ken zijn nieuwe vrouw helaas nog niet erg goed. Mijn vader heeft wel aangegeven dat ze geen cadeaulijst hebben en gewoon geld willen van iedereen. Maar ik vind het toch raar om geld aan je vader te geven, en wil dat liever niet. Wat zouden jullie graag willen krijgen? Of hebben jullie andere leuke ideeen? Ik zou het super vinden als jullie me een stukje op weg kunnen helpen!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Welk Cadeau
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2010, 17:55:58 »
Misschien leuk om een 'familiefoto' te laten maken met je vader, z'n nieuwe vrouw en jezelf (en eventuele andere kinderen)? Als soort van teken dat ze bij de familie hoort...

Ik roep ook maar wat, dus als het gek is, trek je er niks van aan. Heb namelijk verder ook echt geen idee.

Iets anders: Gaan ze op huwelijksreis? Geef ze anders lekker een weekje/ weekendje weg cadeau...

Verder is het natuurlijk wel handig om te weten waar hij van houdt, wat voor man het is...

MissBride

  • Gast
Welk Cadeau
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2010, 17:56:46 »
Wat willen ze met het geld gaan doen? Misschien kan je daar dan nog iets leuks bij bedenken?

Vrienden van ons willen het geld gaan gebruiken voor de renovatie van de badkamer. Dus heb ik een leuk mandje gemaakt met allemaal spulletjes voor de badkamer en daar heb ik het geld bij gedaan.
Wat ik zelf altijd leuk vindt zijn dingen die gepersonaliseerd zijn; ik heb bijvoorbeeld handdoeken met naam en trouwdatum gegeven aan die vrienden van ons.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards