collapse

Auteur Topic: Wel Of Geen Paraplu  (gelezen 7449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pien75

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Gepost op: 14 mei 2010, 15:23:10 »
Hey!

Over twee weken gaat een goede vriendin van mij trouwen en ik vroeg mij af of ik nog paraplu's moet regelen?
Is dit handig? En zo ja, welke doorzichtige of een hartparaplu?
Of ééntje met een originele bedrukking? Zoals je kunt doen op www.plushop.nl

Ik weet het even niet meer, ben zo druk met alles regelen dat ik ff jullie advies vraag!

Dankje!

Liefs Pien

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2010, 13:51:49 »
Ik zou wel voor paraplu's zorgen, je weet maar nooit. Maar bedoel je voor jezelf of voor het bruidspaar?
Voor jezelf kun je naar je eigen outfit kijken en daar de pluu op aanpassen. Voor het bruidspaar is het afhankelijk van de kleuren die ze dragen en wat ze mooi vinden natuurlijk... Ik vind zelf die doorzichtige niet mooi en die hartvormige te duur. Omdat ik in zwart-wit trouw, heb ik gewoon bij xenos een paar kleine witte pluus met zwarte stippen en zwarte pluus met witte stippen gekocht. Die zijn geloof ik 3 euro per stuk en in verschillende kleuren. Maar das weer niet zo mooi als je een hele witte jurk hebt.

heidebloempje

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2010, 14:04:50 »
Als het voor het bruidspaar is, zou ik het ook sowieso voorzien. Je weet nooit en ik denk dat zo'n paraplu nooit een overbodige luxe is. Gewoon in de auto leggen en dan heb je'm in de buurt als het nodig is.
Wij voorzien het ook zeker. Maar met zo'n print laten drukken zou ik precies niet doen. Ik heb nu niet naar de prijs gekeken, maar ik zou er geen extra geld voor uitgeven als hij misschien niet eens gebruikt wordt.
Wij gaan gewoon één grote witte paraplu voorzien voor op onze trouwdag, CM houdt die bij in de auto.

m-a-n-d-y

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2010, 16:39:43 »
Wij hebben uit voorzorg ook al een paraplu geregeld.
We hebben een doorzichige, met wit handvat.
6,95 bij de scapino.

Jessica11

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2010, 17:38:29 »
Bij ons lagen ze 'just in case' klaar op de locatie waar we trouwden (lag daar standaard, aangezien er vaker bruiloften gehouden worden daar), dus misschien op de locatie informeren?
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2010, 17:39:07 door Jessica11 »

Marry24

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2010, 19:47:38 »
Via marktplaats heb ik 20 witte paraplus'op de kop getikt, je weet het maar nooit :biggrin: Voor het bruidspaar zou ik het in elk geval zeker doen.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2010, 20:07:37 »
Wij hadden er geen!:) en dat terwijl de voorspellingen heel slecht waren 8-) nouja, ik heb hem niet gemist moet ik zeggen, het was steen en steenkoud, en het sputterde iets toen we net voor de eerste keer naar buitenw ilden gaan ...

rainbowtje

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2010, 20:43:57 »
Ik zou altijd voor de zekerheid er eentje in de auto hebben liggen, want je weet het maar nooit in Nederland  :tongue:

pien75

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2010, 14:32:33 »
Bedankt! Voor al jullie reacties!
Ik heb wat doorzichte paraplu's besteld via die site op internet! Aangezien ik erg druk ben met dit alles.
De plu's gisteren besteld en had ze vanochtend al in huis, helemaal super!

Bedankt nogmaals!

Liefs Pien

M'lein

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2010, 14:36:57 »
Ik wil niet achterdochtig doen, maar dit klinkt mij verdacht veel als reclame voor die site in de oren. Twee berichtjes, alleen in dit topic, niet ingaan op wat anderen zeggen maar alleen nog even de al genoemde website aanprijzen...

 :huh:
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2010, 14:37:14 door M'lein »

Trouwring

  • Gast
Wel Of Geen Paraplu
« Reactie #10 Gepost op: 19 mei 2010, 17:16:35 »
Ik denk dat het niet zo is, hoewel ik dit ook wel een gek zinnetje vindt: 'Of ééntje met een originele bedrukking? Zoals je kunt doen op website'. Maar goed, Pien heeft haar antwoord, dus we laten het topic gewoon wegzakken :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards