collapse

Auteur Topic: Mijn Super Vrijgezellendag!  (gelezen 2955 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Celientje

  • Gast
Mijn Super Vrijgezellendag!
« Gepost op: 16 mei 2010, 15:35:01 »
Mijn vrijgezellendag was echt een feestje en dat wil ik graag met jullie delen. Op zaterdagochtend 8 mei werd ik opgehaald door 2 teamgenootjes om naar een voetbaltoernooi te gaan. Stiekem had ik rekening gehouden met deze datum omdat de bruiloft (21 mei) wel heel erg dichtbij kwam en ik de week erna met school op reis zou zijn. Toch vond ik dat ik nergens op moest hopen want stel je nu voor dat het vandaag niet zou zijn. Dus toch maar netjes mijn voetbalspulletjes ingepakt en ik werd keurig opgehaald. Niet door een horde meiden maar gewoon met zn drietjes zoals we wel vaker rijden. Ik dacht; misschien rijden we nu ergens anders heen en staan daar de andere vriendinnetjes te wachten. Maar nee, we reden gewoon naar de voetbalclub en nee er waren ook geen andere meiden te bekennen in de kantine of kleedkamer. Hmmm,raar ik moest me gewoon omkleden en even later ook gewoon voetballen. Het toernooi duurde tot 17.00 uur, oh nee dacht ik, dadelijk gaan we alleen uit eten. Tijdens de 3e wedstrijd ging ik de bal halen en zag ik vanuit mijn ooghoeken ineens mijn zusje, schoonmoeder en vriendinnetjes het veld oprennen. Haha wat gaaf, ik hoefde dus niet tot 17.00 te wachten. Joepie mijn vrijgezellenfeestje begon. Na het douchen stonden alle lieve vriendinnetjes op me te wachten en een vreemde man; een stripper? Nee toch, dat zou echt te bizar zijn. Hij bleek echter de chauffeur van een heuse tuk tuk. Super cool, ik mocht in de tuk tuk met mijn 2 vriendinnen die mee zijn geweest op wereldreis. Geweldig. Wel iets kouder dan Azië maar ik genoot met volle teugen. Na een tochtje van een half uur werden we afgezet in het centrum van Eindhoven. Spannend allemaal. Net voor het café waar ik naar binnen moest kwam nog een vriendinnetje aanlopen, joepie hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ging een trap af en op dat moment ging de wc deur open en kwam er weer iemand uit en nog 1 en nog 1. Ook in de zaal waren nog heel veel lieve mensen die speciaal voor mij gekomen waren. Super gaaf! Na alle begroetingen en wat drankjes werd er uitgelegd wat we die middag gingen doen. We gingen met 20 man, Wie is de mol? spelen!!!! Mijn lievelings programma. We werden in 2 groepen verdeeld en moesten opdrachten uitvoeren in het centrum van Eindhoven, ondertussen natuurlijk iedereen goed observeren en invullen wie de mol was. Een paar uur later bleek toch echt dat ik er helemaal naast zat. Diegene die ik maar bleef verdedigen was toch echt de mol haha. Het was een hele leuke middag en uiteindelijk bleek onze groep wel gewonnen te hebben. Gelukkig maar. Daarna hebben we allemaal een happy meal gegeten bij mijn lievelings fastfoodketen en mocht ik ook nog een megaijsje tappen. Vervolgens gingen we naar het huis van een vriendinnetje om daar lekker kaas en worst te eten en wat drankjes achterover te slaan. Ondertussen moest ik vragen over alle aanwezigen beantwoorden en kon daarmee cadeautjes verdienen. Uiteindelijk had ik ze dan toch alle 22 goed, al duurde 3 vragen wel erg lang....Net toen ik dacht dat hier de avond wel zou eindigen kreeg ik te horen dat we ons klaar moesten maken voor de nacht. Gaaf, we waren nog niet klaar! Met de bus reden we terug richting de stad en daar mocht ik naar hartelust zingen en dansen in de karaokebar! Geweldig. Samen heel hard Quit playing games van de BSB meezingen en heel hard lachen om rappende vriendinnetjes. Tot 4 uur was het feest en toen helaas, sloten alle kroegen. Om 5.30 lag ik nagenietend in mijn bedje. Als mijn bruiloft maar half zo leuk wordt als deze vrijgezellendag, dan ben ik super blij. Meiden dank jullie wel!

marian1313

  • Gast
Mijn Super Vrijgezellendag!
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2010, 15:56:27 »
klinkt leuk,
die karaokebar doet het wel goed met alle vrijgezellenfeestjes volgens mij, wij hebben het daar ook heel erg naar onze zin gehad!

loesje1983

  • Gast
Mijn Super Vrijgezellendag!
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2010, 21:19:14 »
Leuk idee om wie is de mol te doen!!!

Eveline82

  • Gast
Mijn Super Vrijgezellendag!
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2010, 21:28:06 »
klinkt als een leuk feest zeg!!

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Super Vrijgezellendag!
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2010, 22:07:04 »
klinkt als een super gezellige vrijgezellendag!

Super!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards