collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellendag  (gelezen 2491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Blablabla

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag
« Gepost op: 17 mei 2010, 09:40:41 »
Afgelopen zaterdag was mijn vrijgezellendag.
Ik wist al dat het die dag zou zijn omdat het qua planning niet te doen was om mij zomaar te ontvoeren :wink:

Ik werd opgehaald door de groep dames met allemaal een bloem in hun haar. Ik kreeg er ook een en kreeg een kadootje (een van de velen die dag) in mijn handen.

Toen ik dit had uitgepakt stapten we in de auto's en vertrokken. Ik wist nog steeds niet waarheen :)

Na een uurtje ofzo stopten we op een parkeerplaats en werd een picknickbankje gedekt met allemaal uberzoete roze placemets en bestek enz. Daar hebben we gezellig zitten ontbijten met jip en janneke champagne  :biggrin:

Daarna reden we weer verder en omdat mijn schoonzus me zo af aan t leiden was had ik niet eens de bordjes gezen  :cool:  We gingen naar de dierentuin  :biggrin:  Super! daar hebben we tot half 6 rondgelopen, heel veel kadootjes uitgepakt. We hebben hier ook wat gegeten en gedronken en om half 6 gingen we richting uitgang want we moeten om half 8 ergens zijn.

Toen we aankwamen zijn we eerst op een terasje wat gaan drinken om daarna naar de avondlocatie te gaan. Een dinnershow  :biggrin:  Het was echt supertof. Een show met humor/ dans en zang en de mensen daar deden alles he! bedienen, je naar je plaats wijzen/ zingen/ dansen...zo knap!

Het publiek werd ook in de show betrokken (burger kant en adelijke kant)

Er waren meerdere vrijgezellen die ook allemaal voorgesteld werden en op t einde ook op t podium moesten komen.

Als je in de buurt van weert/ eindhoven zit is dit echt een aanrader!! wij gaan hier zeker ook nog terugkomen :)

Rond half 1 was het afgelopen en zijn we richting huis gegaan.
Ik had nog een halve rugzak kadootjes over die ik de dag erna mocht openmaken :)

Het was echt een superdag!!!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellendag
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2010, 15:12:03 »
Gaaf zeg een dinnershow.
Heerlijk zo'n dag

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards