collapse

Auteur Topic: Plak Bh  (gelezen 30997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rainbowtje

  • Gast
Plak Bh
« Gepost op: 22 mei 2010, 17:33:00 »
hoi allemaal,

heeft er iemand van jullie ervaring met een plak BH, en zo ja wat is de ervaring.

omdat mijn jurk aan de achterkant erg laag is kan ik geen torselet aan, maar ik wil toch graag iets meer vulling bij de borsten hebben.

alle reacties (positief of negatief) over de plak BH zijn welkom.

groetjes Rainbowtje

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2010, 17:43:33 »
Een vriendin van mij had ze - het is even oefenen, maar het werkt wel. Hele dag blijven zitten zonder problemen, en zij heeft geen kleine cup.

rainbowtje

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2010, 18:45:45 »
Een vriendin van mij had ze - het is even oefenen, maar het werkt wel. Hele dag blijven zitten zonder problemen, en zij heeft geen kleine cup.

dank je wel voor je reactie.

krijg je ermee ook een beetje push-up effect??

Kippie

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2010, 18:21:44 »
Aha... je overweegt kipfilets?

Die heb ik ook, voor het gewone huis-tuin-en-keuken moment waarop ik een rugloos truitje draag. Je kan door de manier van plakken zeker een push up effect creeeren! :wink:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2010, 18:35:38 »
Ik ben ook fan! Veel gedragen in avondjurken en zomerjurkjes met blote rug :)

jassou

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2010, 19:27:59 »
"geen kleine cup": waar hebben we het dan over? Ik ben zelf gezegend met 75 E, gaan die kipfilets ook hier iets uithalen? En welk merk zouden jullie aanraden?

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #6 Gepost op: 23 mei 2010, 21:21:18 »
ik heb de "kipfilets" ook, en vind t echt helemaal niets...  
vind het niet fijn zitten op mijn huid, en het valt niet helemaal over mn borst heen, heb zelf 80D.

Samarinde

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2010, 21:39:52 »
Hier ook geen positieve ervaring. Ze vallen niet helemaal over de borst heen (70E hier).
Je kunt ze wel zo plakken dat je iets van gleufje hebt zeg maar :), maar push-up?  Nee hoor...
Ik zag laatst wel een nieuwe soort. Zijn niet huidkleurig en lijken me wat steviger dan die plakdingen:

http://www.mixitup.nl/images/image.php?id=1836&type=item&mode=item

Suusjeuh

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2010, 21:47:36 »
Hier ook geen goede ervaring, ik heb een grote C cup, kleine D. De plakBH zit bij mij net flink ruim rond mn tepels maar bedekt zeker niet alles en je kan idd wel je borsten naar elkaar toe trekken maar verder niets nuttigs. Ik heb ze eigenlijk gelijk maar weggedaan. Bij de hunkermoller raden ze het ook af voor een cupmaat grotere cupmaat. Nu zit er natuurlijk verschil tussen de ene en de andere C cup...

rianne85

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #9 Gepost op: 23 mei 2010, 23:16:35 »
Ik heb  een goede ervaring. :biggrin:

Draag het ook rustig de hele dag onder een haltertopje of zomerjurkje.
Ik heb ze toen een keer bij de blokker gekocht voor € 10,-
En inderdaad ligt eraan hoe je ze plakt wat voor effect het geeft. Als je ze stark plakt geeft het een beetje push up effect.
Maar je heb ook speciale bh's waarvan je de bandjes op verschillende manieren kan stellen dat je er niks van ziet op je rug. Ze gaan dan kruislings achter je zij schuin naar beneden. :unsure:   :biggrin: Vraag er maar eens naar bij livera en hunkemuller.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2010, 23:17:09 door rianne85 »

rainbowtje

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #10 Gepost op: 24 mei 2010, 20:25:26 »
grappig dat er zoveel verschillende reacties zijn.

zelf heb ik cup C, dus hopelijk krijg ik toch een beetje push-up effect.

petravt

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #11 Gepost op: 21 maart 2012, 21:23:00 »
Gewoon even naar plakbh.nl gaan, daar zijn ze te halen of byebra.nl ook volgens mij.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Plak Bh
« Reactie #12 Gepost op: 21 maart 2012, 22:27:53 »
Die byebra en plakbh.nl lijkt me wel wat, ik heb zelf ooit geprobeerd met de kipfilets... Afschuwelijk, ik ben best trots op mijn voorgeveltje maar wat met de kipfilets gebeurde was afschuwelijk, alles hing ongelofelijk! en dat terwijl ik precies had gedaan wat de beschrijving was!

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Plak Bh
« Reactie #13 Gepost op: 22 maart 2012, 09:04:11 »
Misschien zou zoiets ook nog wat zijn? klik
of deze, gewoon te koop bij V&D: V&D
Volgens mij is dat wat Rianne bedoelde.

En blijkbaar heeft de carnival collectie van poirier ook een lage rug: klik

Gewoon even googlen op beha lage rug, dan vind je vast nog veel meer.
Veel succes!
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2012, 09:08:11 door Elgee »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #14 Gepost op: 22 maart 2012, 09:21:41 »
Je hebt ook bandjes die je tussen een gewone bh kunt zetten, zodat je de achterkant naar beneden kan trekken. Weet niet hoe laag jouw jurk is uiteraard :wink:

Zoals dit ( kan vast ook met een strapless push up):




Lieke23

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #15 Gepost op: 22 maart 2012, 17:06:55 »
Of misschien is dit: klik ook wel iets. Zelf overigens geen ervaring mee, maar deze lijkt me wat meer steun te geven, omdat er ook nog een beugel in zit.
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2012, 17:07:19 door Lieke23 »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Plak Bh
« Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2012, 17:09:09 »
Wat adviseerde de bruidsmodezaak? Ik zou denk ik voor die laatset optie gaan waarbij je de bandjes naar beneden weg draait

Lieke23

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #17 Gepost op: 22 maart 2012, 17:17:15 »
Waarom reageren we hier eigenlijk nog op.. ik zie dat het topic uit mei 2010 komt... Haha. Die post van Petravt lijkt verdacht veel op reclame ineens :tongue:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Plak Bh
« Reactie #18 Gepost op: 22 maart 2012, 17:20:35 »
Waarom reageren we hier eigenlijk nog op.. ik zie dat het topic uit mei 2010 komt... Haha. Die post van Petravt lijkt verdacht veel op reclame ineens :tongue:

Haha! Dat is dom van ons :wink: Nu je het zegt..

Blitzey

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #19 Gepost op: 22 maart 2012, 18:42:08 »
Altijd handig toch zo'n topic weer ophalen!!

Ik heb die bandjes geprobeerd......drama!! Je moet ze nog inkorten, maar dat kan maar aan 1 kant, dus klopt het niet meer op je buik. Daarbij is het veel te slap om alles op zijn plek te houden.

Ik heb die vleugelbh gekocht die Lieke als linkje heeft.
Erg duur vond ik(google op kortingscode, kreeg mooi 20% korting), maar denk wel dat het gaat werken. Gaat helaas niet verder dan cup D.
Ik heb eigenlijk een cup E, maar was wanhopig hahaha. Die D cup gaat echt net.. de ladies passen er goed in(in de beugel), maar stulpen er aan de bovenkant wel iets uit. Dit kan gelukkig in mijn jurk, maar misschien niet bij alle jurken.

Wat een gedoe ook eigenlijk whahahaha

trouwen2012

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #20 Gepost op: 22 maart 2012, 21:51:25 »
Hoi,

Hier ook een goede ervaring. Kleine B cup

Heb de Eve's bra van de hunkemuller (ook elders te koop. Maar daar vond ik m als eerste)
Die werd mij toen aangeraden. Je kan ze vaker gebruiken.

Maar weet niet of t fijn is bij een grotere cup.

AnneVee1

  • Gast
Plak Bh
« Reactie #21 Gepost op: 28 maart 2012, 11:01:13 »
ik heb ook de eve's bra..  erg blij mee maar je moet hem niet nemen als je meer dan 75C (70D 80B) hebt. Ik heb gewerkt bij de hunkemoller en daar heb ik het altijd afgeraden. Het geeft niet genoeg steun als je een grotere maat hebt. (je kan een pushup effect krijgen door ze verder van elkaar te plakken)

wat me ook fijn lijkt voor als het heel laag is uitgesneden
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingerie/accessoires/magic-zelfklevende-bh/C21_1A3_A40_425613/

je borsten worden hiermee ook nog een beetje gelift.. ik ga deze denk ik bestellen (voor een zomerjurkje)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards