collapse

Auteur Topic: Mijn Super Vrijgezellenfeestje  (gelezen 2870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_M_

  • Gast
Mijn Super Vrijgezellenfeestje
« Gepost op: 25 mei 2010, 12:59:35 »
Ik ben nog steeds aan het bijkomen en nagenieten van mijn vrijgezellenfeestje. Het was zó geweldig!

Op zaterdagochtend rond 11 uur kwam er ineens een enorme gele trike voorrijden. Ik kreeg 3 minuutjes om mijn spullen te pakken, waarna ik samen met een vriendinnetje door de stad werd gereden op de trike. Heel stoer en veel bekijks natuurlijk.

We werden naar het huis van een andere vriendin gebracht. Daar stond iedereen me op te wachten met glazen prosecco. In de tuin stond alles klaar voor een picknick: leuke kleedjes, roze bordjes, bekers en bestek. Nog meer prosecco en lekker zelfgemaakt eten. Ik werd gekroond en kreeg allemaal cadeautjes waarbij ik moest raden van wie het was. Het laatste cadeautje was een glitterbroekje, waarover werd verteld dat ik die later nog nodig zou hebben...

Na de picknick gingen we de stad in. Hier kregen we een paaldansworkshop..in mijn glitterbroekje :-). Wat geweldig!! Leuk om iedereen zo bezig te zien. Wel enorme spierpijn.
achteraf.

Toen de workshop achter de rug was, zijn we op een terras gaan borrelen. Lekker hapje erbij en ondertussen een quiz spelen. Ineens kwam er een grote limousine voorrijden. Daar mochten we met alle meiden in. Keiharde muziek, weer prosecco en enorm genieten. Een uur lang hebben we rond gereden. Eerst door de binnenstad, later opweg naar een kookstudio.

In de kookstudio hebben we met z'n alleen een 4gangen diner gemaakt en gegeten. Heerlijk!
Daarna terug en op stap. 's Nachts zijn we samen gekomen met de mannen die ook een feestje hadden. Groot feest!

Ik ben er stil van als ik bedenk dat er zoveel bijzonders voor ons geregeld is! Een geweldige dag in aanloop naar onze grote dag!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Super Vrijgezellenfeestje
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2010, 15:10:44 »
Dat klinkt echt helemaal super.
Zijn er geen foto's gemaakt  :biggrin:

_M_

  • Gast
Mijn Super Vrijgezellenfeestje
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2010, 16:10:31 »
Heb ik helaas nog niet  :ohmy:  Heb gevraagd of ik z.s.m. en cd'tje mag! :cool:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards