collapse

Auteur Topic: Mooiste Moment Van De Dag  (gelezen 188928 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #50 Gepost op: 14 mei 2013, 22:43:22 »
En s'avonds het losmaken van het torselet... VRIJHEID!! :
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
LOL

Jassou

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #51 Gepost op: 14 mei 2013, 23:35:04 »
Haha! Ik vond het afwassen van de make-up en wassen van je haar (dààààg haarlak, dààààg schuifjes!) ook wel errug lekker. Het afspoelen van de bruid, weer lekker jezelf zijn. Misschien wel echt het hoogtepunt van de dag. :biggrin:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #52 Gepost op: 14 mei 2013, 23:50:20 »
Ik was gisterenavond zooo moe dat ik niet eens meer ben wezen douchen, ik heb bij de wasbak gewassen en ben mn bed in gegaan, Vanmorgen stond mijn haar dus dankzij alle zooi keurig overeind in model :P

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #53 Gepost op: 18 mei 2013, 21:14:37 »
Hier mijn mooiste moment  :wub:


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #54 Gepost op: 18 mei 2013, 21:19:14 »
Dat snap ik helemaal!!! Wat een heerlijke foto!

loez23

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #55 Gepost op: 26 mei 2013, 22:23:34 »
Supermooie foto inderdaad!  :biggrin:

Voor mij was het allermooiste moment de slotdans. Dat voelde echt even heel magisch alsof we met z'n tweetjes waren en zweefden, in plaats van dat we stonden te dansen tussen tientallen mensen die heel druk met hun glowsticks stonden te zwaaien, haha.
Voor AS was het mooiste moment dat hij mij voor het eerst zag - hij had zelfs tranen in zijn ogen, terwijl ik normaal degene ben die overal om jankt, hihi! (Jammer dat de fotograaf aan de verkeerde kant stond - nu is er alleen een foto van mij met tranen in mijn ogen, terwijl dat alleen maar kwam omdat hij stond te huilen! ;))

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #56 Gepost op: 26 mei 2013, 22:43:25 »
hahahahahah ik ook Free the Williessss!

Hahaha ik heb erg moeten lachen om deze opmerking!


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #57 Gepost op: 26 mei 2013, 22:52:42 »
hahahahahah ik ook Free the Williessss!

Hahaha ik heb erg moeten lachen om deze opmerking!

graag gedaan, toevallig herken ik het gevoel, heb een hele dag oefenen met een te klein torselet rond gelopen ;(

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #58 Gepost op: 26 mei 2013, 23:24:27 »
graag gedaan, toevallig herken ik het gevoel, heb een hele dag oefenen met een te klein torselet rond gelopen ;(
[/quote]

 :blink: klinkt als ontzettend veel auw!
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2013, 17:34:48 door littlelady »

marjolein1987

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #59 Gepost op: 2 juni 2013, 16:46:53 »
Ons mooiste moment van de dag was toch wel de fotoreportage sochtends. We hebben zo veel gelachen en hadden zo'n leuke fotograaf en chauffeur! De momenten samen in de auto was ook heerlijk.... Even met z'n tweeën....

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #60 Gepost op: 3 juni 2013, 12:10:34 »
Het ja-woord en de kus waren voor ons allebei toch wel het mooiste moment van de dag, hoe cliché misschien ook. Daarvoor ben je tenslotte met alle mensen samengekomen... Maar ik vond het ook een prachtig moment toen mijn lief me daarna optilde voor de kus, dat maakte het moment nog specialer!



Maar de hele dag bestond uit bijzondere en mooie momenten...
- Toen mijn lief me op kwam halen, de tranen in zijn ogen toen hij me voor het eerst zag en dezelfde woorden die aan zijn aanzoek vooraf gingen, dat vond ik zo speciaal!
- De kerk binnenlopen aan de arm van mijn vader en stiefvader en zien hoeveel mensen er, naast onze daggasten, speciaal voor onze bruiloft zijn gekomen!
- De reacties van ouders, broers, zussen en vriendinnen toen ze ons voor het eerst in vol ornaat zagen...
- De kinderreceptie, met vreselijk zenuwachtige en stuiterende kinderen :D
- De reacties op onze openingsdans, een filmpje waarbij wij te paard een kür uitvoeren. Toen het filmpje werd afgespeeld, stonden wij een verdieping boven de zaal te kijken. Gaandeweg het filmpje ontdekten steeds meer mensen dat wij daar boven stonden en daar hebben we uiteindelijk onze eigen 'dans' uitgevoerd terwijl iedereen lachte en klapte. Prachtig!
- Het feest, waarbij iedereen genoot, de hele avond de dansvloer vol stond en iedereen het volgens mij gigantisch naar z'n zin heeft gehad. En alle leuke en lieve reacties van iedereen op onze dag!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #61 Gepost op: 4 juni 2013, 11:47:29 »
Het mooiste moment vond ik dat mijn vader me weg ging geven. We stonden samen klaar en keken nog even naar elkaar... Toen ging de fluitist spelen en liep ik snikkend aan mijn vaders hand naar voren. Toen we bij mij man kwamen deed hij onze handen in elkaar en hij zei nog iets in zijn oor... Prachtmomenten..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #62 Gepost op: 9 juni 2013, 11:58:58 »
Het moment dat ik de rolluiken van mijn vroegere slaapkamertje opendeed en de zon scheen!!

En het moment dat  ik met mijn papa stond te wachten, momenten voor de ceremonie begon, Marry Me van Train werd live gezongen door een vriend. Dat moment had ik in mijn hoofd al duizend keer afgespeeld, en nu was het dus echt!! En om het moment nog perfecter te maken vielen er een paar druppels regen dwars door de stralende zon..

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #63 Gepost op: 9 juni 2013, 12:14:14 »
Ik word helemaal blij en romantisch van al deze verhalen *zwijmel*zucht* En de foto's van Tam en Herststorm maken het helemaal af. Wat geweldig :D

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #64 Gepost op: 9 juni 2013, 13:33:13 »
[...]

« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:33:12 door Bruidje224 »

Andora

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #65 Gepost op: 15 juni 2013, 19:51:17 »
De eerste keer dat mijn vader en broers mij zagen vond ik heel bijzonder.
Ook hoe mijn broertje zo oplettend was op mij (even kijken hoe het is) toen ik alleen wachtte op man  :heart:
Het wegbrengen van mijn vader, de blik van man toen we ja zeiden..
Ik merk dat er heeeel veel momenten waren  :wub:

:Kleine toevoeging: het moment aan het eind vd avond toen hij zei dat zijn vrouw graag een kop thee wou :)
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2013, 22:36:59 door Andora »

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #66 Gepost op: 18 juni 2013, 19:57:57 »
Tam1987, Wat een prachtige foto! Kan het zijn dat ik jouw nieuwste collega ben??

misseagle

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #67 Gepost op: 19 juni 2013, 09:32:20 »
Poeh, lastig hoor!!

Ik denk het moment dat ik doorkreeg dat mijn vader dus tóch met mij wilde dansen.
Ik ken hem heel goed en hij heeft daar zo'n hekel aan dus ik zou met mijn schoonvader dansen.. En opeens stapte hij naar me toe.
Dat moment blijft me zeer speciaal in ieder geval.

Maar heb op meerdere momenten een brok in mijn keel gehad en al die momenten waren de mooiste!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #68 Gepost op: 19 juni 2013, 11:04:46 »
Tam1987, Wat een prachtige foto! Kan het zijn dat ik jouw nieuwste collega ben??

Haha te zien aan je naam wel ja :D Das ook toevallig!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #69 Gepost op: 19 juni 2013, 14:32:56 »
Tam1987, Wat een prachtige foto! Kan het zijn dat ik jouw nieuwste collega ben??

Haha te zien aan je naam wel ja :D Das ook toevallig!

Haha, Das inderdaad toevallig! Tot maandag dan maar!

Jorien26

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #70 Gepost op: 21 juni 2013, 13:49:38 »
het moment dat ik van de trap kwam, mijn prachtige man zag die naar me keek alsof ik de mooiste vrouw van de wereld was :wub: op dat moment viel alle spanning van me af en was het een grote rollercoaster van prachtige en gelukzalige momenten :D

dan op een gedeelde tweede plek:
-momentje met mn vader voor we naar binnen liepen
-ja-woord waarbij mn man emotioneel werd
-DE kus :wub:
-moment dat we tekenden, toen werd 'die man zijn' van acda en de munnik gedraaid... toen hield ik t echt niet meer droog..
-speech van mn vader
-moment dat mn moeder mij, na mn vaders speech, een erfstuk gaf wat al 4 generaties in de familie zit, noooit verwacht dus weer emotioneel!

en zo kan ik nog wel even doorgaan haha....

oh ook heel mooi:
's avonds in het hotel allebei huilen van geluk, zo dankbaar voor elkaar en alle mooie lieve mensen om ons heen!

misseagle

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #71 Gepost op: 21 juni 2013, 17:44:39 »
Herken veel mooiste moment van jou jorien bij mezelf..

ook inderdaad de tranen van geluk die nacht nog.. en de ochtend erop..
pffff wat bijzonder eigenlijk, deze mensen en deze dag mogen we nooit vergeten!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #72 Gepost op: 25 juni 2013, 00:07:00 »
Er zijn zoveel mooie momenten:

- aan papa's arm de trouwzaal binnen lopen
- boven aan het duin komen en aan de andere kant door iedereen vanaf het dak van de lokatie toegejuicht worden
- samen schommelen in trouwjurk :)
- het ja-woord
- samen dansen op Alles is liefde van Blof
- mijn broer die naar me toe komt en zegt, weet je wel hoe trots ik op jou ben! en had ik al gezegd dat je er prachtig uit ziet!  :blush:

Grappigste momenten / leuke anekdote
- na de ceremonie was het het plan om naar de feestlokatie te rijden, ongeveer 15 a 20 min rijden. Maar mijn CM had nog wat tijd nodig om wat dingen aan te kleden voordat ze ons kon ontvangen. Daarnaast wilde wat daggasten gelijk inchecken in het hotel wat er naast ligt (ligt alleen een duinpan tussen) Mijn broer gaf aan oorpijn te hebben en langs de apotheek/drogist te willen. Wij op pad naar de dichtsbijzijnde apotheek. Dit bleek een apotheek bij een huisarts in gevestigd te zijn.

Mijn broer naar buiten stond de huisarts de plantjes water te geven, of dit ook een apotheek was. Waar op hij vertelde wat er aan de hand was. De huisarts gaf aan ook wel te willen kijken, want zijn apotheek was alleen op recept en meer niet.

Maar dat was niet nodig en we zouden naar de drogist rijden. Huisarts stapt naar binnen en nog net voor we weg rijden stapt hij naar buiten met een vrouw/assistente(?) achter hem aan. Schijnbaar was het kwartje bruiloft gevallen  :biggrin: aangezien we in een versierde auto met bloemstuk zaten. Kom even mee dan kijk ik even snel. Dus hij snel mee naar binnen, gelukkig was er met zijn oor helemaal niets aan de hand. Maar wij hadden ondertussen mooi bekijks van de assistente van de huisarts en de patienten  :biggrin:

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #73 Gepost op: 25 juni 2013, 11:05:21 »
Jeetje, van al jullie verhalen krijg ik de traantjes al in mijn ogen. Lijken me allemaal geweldige momenten! :blush:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #74 Gepost op: 9 juli 2013, 11:03:17 »
Ook ik kan niet kiezen.
De dag bestond uit alleen maar mooie momenten:
- de eerste keer dat ik mijn man zag in zijn pak en hij. Heel even bestond de wereld even alleen uit ons tweeën
- samen met mijn vader wachten buiten de trouwzaal. Ik pak hem stevig vast en we lopen op onze muziek naar binnen
- het jawoord
- de kus
- fotoshoot met onze kids - wat voelde ik mij een rijk mens
- speech van mijn vader

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards