collapse

Auteur Topic: Mooiste Moment Van De Dag  (gelezen 188924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #75 Gepost op: 9 juli 2013, 11:54:38 »
Wat ik zo fijn heb gevonden is sochtends bij mijn ouders thuis. De kapper en de visagiste om me heen, lekker tutten. En de fotograaf die daar weer foto's van maakte. Dit was heel erg gezellig maar ook heel relaxt. Een rustig begin van de dag wat mij heel erg bij blijft.

En dan het moment dat ik de trap af kwam en daar mijn AS zag staan. Zijn blik, zijn mooie ogen zal ik nooit meer vergeten.

En daarna samen met de fotograaf foto's maken in een oude fabriek. Prachtige locatie die heel veel rust uitstraalt, geweldig was het. Even nog genieten van de rust en van elkaar.

Ook de momentjes in de trouwauto waren bijzonder. De chauffeur was ook een hele aardige man die ook leuk vertelde over zijn werk en wat voorn dingen hij mee maakte op bruiloften.

En ik werd weggegeven door mijn vader. Prachtig was het. Mijn grote stoere vader die normaal een krachtige hand geeft en nu mijn man een trillerig handje gaf en zei dat mijn man goed voor me moet gaan zorgen. Zo'n mooi moment! (En daarna zeggen ik was niet zenuwachtig hoor, haha maar de foto's zeggen genoeg ;)

Zoals jullie lezen heb ik ook meerdere mooie momenten. Het was echt een geweldige dag! :biggrin:

ikkuh

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #76 Gepost op: 9 juli 2013, 12:19:25 »
het moment dat mijn zoon(toen nog 10 jr)  me weggaf. heel aandachtig en serieus naast me bleef tijdens de ceremonie. ook deed hij actief mee met onze openingsdans. Wat heerlijk dat als een compleet gezinnetje verder kunnen. vond het toch wel spannend of mijn zoon het allemaal zou trekken en dat heeft hij gedaan. en hoe!!!!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #77 Gepost op: 9 juli 2013, 17:34:38 »
Het moment dat mijn dochter me na de openingsdans kwam 'aftikken' om met mijn man te dansen, en het moment waarop ons feest echt los kwam. Om te zien dat iedereen die je lief het, op zijn eigen manier helemaal uit zijn dak gaat op jou dag, geweldig!

Ingetjuh

  • Gast
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #78 Gepost op: 15 juli 2013, 16:43:59 »
het naar beneden komen van de trap... de eerste blik en de ontlading!!
en het weggeven met mn vader :)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #79 Gepost op: 17 september 2013, 13:24:36 »
Er waren heel veel hele mooie, overweldigende, ontroerende momenten maar ik denk dat het allermooiste moment wel was dat ons dochtertje (16 maanden oud) ons het doosje met de ringen kwam brengen tijdens de ceremonie. Toen mijn man zijn handen naar haar uitstak en zei": "Kom maar!" liep ze in een rechte lijn op hem af, heel trots, met het doosje in haar handen. Er ging echt een golf van vertedering door de trouwzaal, dat kon je gewoon voelen! :blush:

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #80 Gepost op: 24 september 2013, 16:01:14 »
Er waren heel veel hele mooie, overweldigende, ontroerende momenten maar ik denk dat het allermooiste moment wel was dat ons dochtertje (16 maanden oud) ons het doosje met de ringen kwam brengen tijdens de ceremonie. Toen mijn man zijn handen naar haar uitstak en zei": "Kom maar!" liep ze in een rechte lijn op hem af, heel trots, met het doosje in haar handen. Er ging echt een golf van vertedering door de trouwzaal, dat kon je gewoon voelen! :blush:

Wat prachtig!!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #81 Gepost op: 6 oktober 2013, 22:10:38 »
Ik vond meerdere momenten van de dag echt heel bijzonder.
Het moment dat mijn ouders en ik nog even met zijn 3tjes waren voordat iedereen kwam. Het moment dat ik de trap af kwam en mijn AS op me stond te wachten beneden.
Het moment dat mijn vader me weg gaf was superbijzonder! Het ja-woord... we hadden echt geen idee dat alle ogen op ons waren gericht (natuurlijk wisten we dat wel maar dat hebben we heel niet door gehad, het was echt een moment van ons tweetjes). Samen de trouwzaal uit lopen en even het momentje samen daarna.

De momenten samen in de trouwauto waren heerlijk (we hadden een chauffeur waarvan je niet eens door had dat hij er was) en de momenten dat we foto's gingen maken met de fotograaf, dat was mijn neef, dat was echt leuk ook! Echt een dag om nooit te vergeten en om lang van na te genieten :D

Maar het meest bijzondere van alles is wel dat we uberhaupt getrouwd zijn. Vorig jaar ben ik ernstig ziek geworden en vanaf februari dit jaar schoon verklaard dus dit was een extra extra bekroning. Daarbij ben ik ook nog zwanger en zwanger getrouwd (toen 17 weken). Bijzonder allemaal...

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #82 Gepost op: 17 oktober 2013, 16:18:11 »
vlinder75: Dat is zeker bijzonder allemaal. Prachtig dat jullie dan samen pappa en mamma worden en getrouwd zijn! Zo zie je maar weer dat wonderen bestaan... Genieten van elk moment!
« Laatst bewerkt op: 23 oktober 2013, 12:08:47 door Ukkie »

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #83 Gepost op: 22 oktober 2013, 20:22:02 »
Ja Ukkie... voor ons bestaan wonderen zeker :-)

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #84 Gepost op: 16 juli 2014, 19:41:01 »
Ik vond meerdere momenten van de dag echt heel bijzonder.
Het moment dat mijn ouders en ik nog even met zijn 3tjes waren voordat iedereen kwam. Het moment dat ik de trap af kwam en mijn AS op me stond te wachten beneden.
Het moment dat mijn vader me weg gaf was superbijzonder! Het ja-woord... we hadden echt geen idee dat alle ogen op ons waren gericht (natuurlijk wisten we dat wel maar dat hebben we heel niet door gehad, het was echt een moment van ons tweetjes). Samen de trouwzaal uit lopen en even het momentje samen daarna.

De momenten samen in de trouwauto waren heerlijk (we hadden een chauffeur waarvan je niet eens door had dat hij er was) en de momenten dat we foto's gingen maken met de fotograaf, dat was mijn neef, dat was echt leuk ook! Echt een dag om nooit te vergeten en om lang van na te genieten :D

Maar het meest bijzondere van alles is wel dat we uberhaupt getrouwd zijn. Vorig jaar ben ik ernstig ziek geworden en vanaf februari dit jaar schoon verklaard dus dit was een extra extra bekroning. Daarbij ben ik ook nog zwanger en zwanger getrouwd (toen 17 weken). Bijzonder allemaal...

Heel bijzonder!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #85 Gepost op: 18 juli 2014, 14:56:13 »
Een wat ouder topic, maar wel erg leuk om te lezen van iedereen!

Onze dag was in zijn geheel mooi, maar het allermooiste vond ik dat mijn man ineens een speech ging geven (en als er iemand echt niet in het openbaar zijn gevoelens uit is hij het wel) wat heel persoonlijk was. Was voor mij echt het mooiste moment van de hele dag!

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #86 Gepost op: 14 september 2014, 11:10:04 »
Elkaar voor het eerst zien, alleen toen een aantal tranen puur van de spanning, want zenuwen waren er de hele dag niet!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #87 Gepost op: 14 september 2014, 12:14:59 »
--
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2014, 10:02:12 door Tuimel »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #88 Gepost op: 14 september 2014, 14:17:34 »
Ik vond ook meerdere momenten heel bijzonder,

Het moment dat ik mijn man voor het eerst zag(prachtig was hij :blush:)
Het moment dat we getrouwd uit het gemeentehuis kwamen sochtends vroeg :)
Het horen van de persoonlijke gelofte van mijn man
De zegen
En het wegscheuren met de Porsche :)

We hebben zo'n geweldige dag gehad in totaal ook!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #89 Gepost op: 24 september 2014, 09:55:45 »
Ik heb verschillende momenten,

* voor de eerste keer mijn man zien
* de reactie van mijn vader toen hij me voor het eerst zag
* dat oma bij het gemeentehuis aanwezig was (afgelopen jaar hebben we 3keer afscheid van der genomen)
* het gein momentje met mijn vader voordat hij me weg gaf in de kerk

De hele dag was in 1 woord gewoon super

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #90 Gepost op: 18 mei 2015, 12:35:45 »
Ik kan niet 1 speciaal moment kiezen, er waren er zoveel haha! Wat een prachtige dag. Maar bovenaan staan toch wel:

- Toen ik de deur opendeed voor mijn man, en hij zo verwonderd naar me bleef kijken en alleen maar wauw kon zeggen (en daarbij vergat me de bloemen te geven haha, zo verwonderd was ie).
- De momentjes in de auto. We hebben ervoor gekozen mijn man zelf te laten rijden, wat achteraf gezien heel fijn was, omdat dit de enige momentjes waren dat we echt alleen waren deze dag.
- Het maken van de foto's, dit was zo mooi samen!
- Het moment dat mijn vader en ik wachten totdat we de kerk in mochten, ik stond te trillen van de zenuwen...
- Het moment dat ik met mijn vader naar voren in de kerk liep, en dat hij me weggaf. Echt een vader-dochter momentje.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #91 Gepost op: 15 juli 2015, 03:13:22 »
Ik heb denk ik ook meerdere momenten.

- De eerste keer dat mijn vader me helemaal aangekleed en opgemaakt zag en hij emotioneel werd
- Het moment van de trap aflopen, waar mijn man beneden stond te stralen
- Het moment dat de hondjes van de hondenclub en onze eigen honden stiekem waren opgehaald en op ons stonden te wachten bij de trouwlocatie
- Het naar binnen lopen met mijn vader voor de ceremonie, waar hij me vroeg of ik gelukkig was waarop ik antwoordde dat ik dat was, waarop hij heel emotioneel zei dat hij dat ook was en dat ik een goede keuze had gemaakt door voor mijn man te kiezen
- De openingsdans was weel speciaal, ik heb nog nooit zoveel en zo diep in de ogen van mijn man gekeken achter elkaar! Dit is ook terug te zien op de video!
- Het moment waarop de kinderen hun ringetje en armband om kregen en toen ik ze tijdens de ceremonie allebei een dikke knipoog gaf met een duim omhoog, dat zij het super goed deden!

surprise3715

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #92 Gepost op: 15 juli 2015, 07:43:52 »
Met stip op 1: het gezicht van mijn moeder toen ik aantrad in trouwjurk, terwijl zij dacht op een surprise party voor mijn verjaardag kwam....
Daarna: de fotoshoot met de kinderen
Op 3: de ceremonie, taart/toast en borrel
Op 4: het diner, heerlijk buiten!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #93 Gepost op: 18 oktober 2016, 06:02:38 »
Bij mij ook meerdere momenten.

Op 1 het ophaal moment. Eindelijk elkaar in de trouwkleren te zien en wat vonden we elkaar mooi
2 smorgens vroeg de voor elaar geschreven brief aan elkaar voorlezen. Zo'n speciaal moment en man die emotioneel werd van mijn brief
3 foto's maken exht onze liefde voor elkaar spat volgens vriendin straks van de foto's af. Het was zo leuk.
4 het ja moment bij de ceremonie we echt ja zeiden en diep in elkaars ogen keken
5 het feest en dan vooral ik me vader op de dans vloer kreeg (die heedt echt wat overwonnen die avond) en me beide ouders zo heb zien genieten.

Eigenlijk waren er heel veel echt mooie momenten haha

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Mooiste Moment Van De Dag
« Reactie #94 Gepost op: 27 oktober 2016, 22:19:58 »
Mooiste momenten, heel raar maar ik moet er echt over nadenken. Alles is in zo'n flow voorbij gegaan dat ik me niet echt details kan herinneren. Maar de volgende iig:
- Moment dat ik de trap afkwam en m'n man me zag
- Moment dat ik fotoboek van boudoirshoot gaf en m'n man echt keek van wow
- Moment dat ik voorlas waarom ik van mijn man houd en hij een traantje moet wegpinken

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards