collapse

Auteur Topic: Trouwdag 4 Juni 2010 D & D  (gelezen 4396 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elleinad

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Gepost op: 13 juni 2010, 21:43:40 »
Dag voor de bruiloft:
3 juni, de dag voor de bruiloft waren al enkele ooms, tante's, neefjes en nichtjes gekomen. En op de verjaardag van mijn moeder hebben we nog een feestje gebouwd. De dames (lees 7) bleven slapen en de heren (lees 5) vertrokken naar het huis van mijn vader 500 meter verderop.
Ik was al om 11.30 naar bed gegaan. Ik wilde een beetje fit wakker worden.

Ochtend:
4 juni 2010 was het dan zover. Ik had de wekker gezet om 7 uur uur, maar om half 7 was ik al wakker. Heerlijk fris en fruitig. Ik was tenslotte de hele week al vroeg uit bed. Na een kopje thee heb ik gedoucht. Om 8 uur hebben mijn moeder en ik ons opgesloten in een aparte kamer om mij klaar te maken.
 Het gehele huis was gevuld met dames die steeds het bordje “VERBODEN TOEGANG” wilde passeren. Nee, op mijn moeder en zusje na, was mijn aanstaande toch echt de eerste die mij zou zien. :-)

Mijn moeder heeft mijn haar gedaan, waar we 1,5 uur voor hebben gezeten. Ze is kapster geweest, dus dat was wel makkelijk. Mijn zusje heeft mij van make-up voorzien, wat erg mooi geworden is. Ondertussen werden we verwend met broodjes en drinken, allemaal op die aparte kamer. De foto en videograaf waren om 10.00 uur ook al gekomen (collega's). Om half 11 moest ik klaar staan, maar ik zat nog in de make-up. Terwijl mijn zusje en moeder steeds riepen dat het tijd werd dat ik mijn jurk aan moest doen, vond ik dat ze maar even rustig aan moesten doen. Ik was zo rustig en relax, heerlijk gewoon.
Ik hoorde op een gegeven moment dat mijn a.s al onderweg was. Ik had 10 minuten om mijn jurk aan te doen... toen begon het wel te kriebelen.

Opgehaald:
Daar stond hij, mijn aanstaande man. Ik had hem al in pak gezien, maar het was toch anders. Hij had een hele mooie bruidsboeket bij zich. Deze was gemaakt door zijn zus en daar was ze
's morgens nog mee bezig geweest.
Het was een heel mooi moment om elkaar zo te zien. Mijn moeder kwam er nog even aanhollen omdat ik mijn sluier was vergeten. En mijn tante's lachen. Na enkele minuten ben ik nog even naar binnen gelopen, omdat ik mij bedacht dat ik mijn handschoenen was vergeten. haha
Mijn vader was al aan het huilen en had daarom bijna de hele dag zijn zonnebril opgelaten. Ik heb gelukkig niet gehuild. Was zo zonde van mijn make-up ;-)
Nee, hoor ik had die behoefte niet. Ik heb de hele dag met een big-smile gelopen en voelde mij intens gelukkig.

Naar locatie.
In de auto van zijn vader zijn we naar de trouwlocatie gereden. Hij had al enkele weken daarvoor meedere keren zijn auto gepoetst. Ook op de ochtend zelf nog hoorde ik ;-). Op de locatie hebben wij eerst foto's hebben gemaakt. Ook hadden wij een koets en hebben nog een uurtje heerlijk in de koest rond gereden door het dorp in de buurt. We zijn in een soort openluchtmuseum/park getrouwd. En het was van alle gemakken voorzien.

Seremonie:
Toen was het zover 14.00 uur. Spannend, leuk, ontspannen en vooral warm. We kwamen met de koests aanrijden en de ahh en ohh momenten bleven niet uit. We zijn buiten in een prieel getrouwd. Wij zaten heerlijk in de schaduw met een zuchtje wind. De gasten zaten in de brandende zon. Enkel waren ook licht verbrand.
De ceremonie was leuk. We zijn getrouwd door een collega. Niet langdradig en luchtig.
Alles was versierd door de CM en de zus die de bloemen had gemaakt. Erg mooi en dankbaar.

Middag:
Na de ceremonie hebben we gebak gegeten en daarna hadden de gasten een uur de tijd om het park te bekijken. Het was zo warm dat de meest toch op het terras bleven zitten en een ijsje hadden genomen. Wij hebben ondertussen nog wat foto's gemaakt. Echt een heerlijke dag was het.

Om 17.00 uur hebben we gegeten en om 19.00 uur begon het feest. Gezellig, heerlijk gedanst en een goede DJ. Het feest zou om 23.00 uur eindigen, maar is door gegaan tot 24.00 uur.
 We wilde die avond geen stukjes, maar mijn moeder wilde per se wat doen. Dit was ook erg leuk. Mijn moeder, zusje en haar vriend, tante en nichtje werden aangekondigd met Bionde i.p.v Bionce.
Echt lachen (foto bijgevoegd)

 Om half 2 waren wij in het hotel waar wij sliepen. Jurk uit en slapen. We waren moe na een prachtige dag. De volgende dag zijn we nog even in het bubbelbad geweest. Jammer dat de dag alweer voorbij is. En na een uitgebreid ontbijt zijn we nog een weekendje weg geweest.

De foto's van de fotograaf komen nog..

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2010, 21:50:30 »
heb even snel je foto's gekeken, mooi hoor!! Jullie zijn er prachtig uit! :)

Tinq

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2010, 21:59:33 »
Wauw, romantisch hoor! Erg mooie jurk! Gefeliciteeerd!

kim

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2010, 10:36:44 »
Mooi, en wat een leuk verslag!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2010, 10:46:29 »
Mooi verslag en foto's! Gefeliciteerd nog!

Jolanda

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #5 Gepost op: 14 juni 2010, 11:21:36 »
Gefeliciteerd! En wat een mooie jurk had je!  :)
De foto's zijn romantisch en mooi!  :)

Rich

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #6 Gepost op: 14 juni 2010, 20:26:46 »
Wat mooi Elleinad!!
Geweldig!
Leuk om nu ook eens een gezicht bij het verhaal te zien.

Mooie jurk en prachtig met die koets!

Groetjes Rachel

elleinad

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #7 Gepost op: 14 juni 2010, 23:40:46 »
haha, ja leuk he. Ben benieuwd naar jouw verslag.
 We hebben trouwens zojuist bericht gehad van de fotograaf dat het album besteld is.
Hopelijk volgende week zijn de trouwfoto's (al) binnen.

Kippie

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #8 Gepost op: 16 juni 2010, 06:48:08 »
Gefeliteerd! Leuk verslag!
Wat bijzonder om zo buiten te trouwen! Dat ziet er wel erg romantisch uit! En de dansfoto's zien er wel erg swingend uit... top!  :)

Broekkie

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #9 Gepost op: 29 juni 2010, 14:27:46 »
hee collega 4 juni bruid.

ben vandaag pas weer ff hier, geweldig he 4 juni en wat een weer he heerlijk.
iig van harte gefeliciteerd meid en wat een gave foto onder dat prieeltje!!!!!!!!!!!

ik begin snel aan mn eigen verslag

dikke xxxxxxxx miss van den broek

elleinad

  • Gast
Trouwdag 4 Juni 2010 D & D
« Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2010, 09:23:45 »
hihi, wennen he zo een andere naam!

Ben erg benieuwd naar jou verslag. Giteren de fotograaf nog gesproken. Onze foto's
komen deze dan wel volgende week..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards