collapse

Auteur Topic: Onze Vrijgezellenfeesten!  (gelezen 3169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Silvia87

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeesten!
« Gepost op: 8 augustus 2010, 10:38:58 »
Even een verslag over ons vrijgezellenfeest, of naja eigenlijk vrijgezellenfeestjes!

Zondag 4 juli hadden we afgesproken met Machiels ouders, om daar lekker te bbq-en voordat hun op vakantie gingen.
Wel moesten wij er perse om half 3 zijn!
En op den duur kwamen er steeds meer opmerkingen en handelingen van anderen waardoor Machiel en ik een beetje het idee hadden dat er wat zou zijn die dag.
We hadden het als bewijs in mijn agenda geschreven.
Ook hadden wij op de 18e dat neer gezet.
Al konden wij ons niet voorstellen dat er op twee dagen wat zou zijn.

Die zondag 4juli zorgden wij dat we netjes rond half 3 er waren. Op de weg ernaar toe beetje zitten speculeren wat er zou gebeuren.
Toen wij bij Machiels ouders aankwamen was er wel erg veel lawaai!
En we zagen Jesse zijn campingbedje staan.
Oh wat was het gezellig!
Gewoon met zijn allen heerlijk gezeten en gebbqt :-)
Echt leuk!
We hebben er tot iets van half 11 gezeten! Hihi!

Nooit verwacht dat we ook nog de 18e iets zouden hebben!
We hadden afgesproken met Nick en Marjolein dat we naar de zwarte markt gingen!
Maar ook nu weer een paar dingen die gebeurde waar door we gingen twijfelen, maar we hadden echt zo iets van het kan toch eigenlijk niet waar zijn! Hihi!

Toen we bijna bij Nick en Marjolein aankwamen zagen wij ineens de auto van mijn ouders, de buurtjes en van Martijn en Monique staan!
Oh jeeej! Dus er gaat weer wat gebeuren! :ohmy: Dit geloof je toch niet!
Nick deed heel schijnheilig de deur open en toen we vroegen waarom al die auto's er stonden deed hij alsof hij van niets wist!
Toen we binnen kwamen waren dan ook echt alleen Nick, Marjolein, Ryan en de moeder van Nick in huis.
Dus twijfel je maar toch had je de auto's zien staan..
En ineens kwam de hele meute vanaf achteren naar binnen gestoven!
Marlieke, Yvette, Gert, Olita, Anita, Maarten, Jesse, Martijn, Monique Pa en Ma!
Echt zo geniaal!

Maar ja wat ga je dan doen he?
Dat wisten we natuurlijk niet, daar stond ik dan met knikkende knietjes!
Mijn ouders namen Jesse mee en de moeder van Nick nam Ryan mee.
Daar stonden we dan met al die lieverds!
We moesten mee naar buiten, waar Machiel een touw met blikjes mee kreeg die hij mee moest slepen over de grond. * wat een herrie zeg! Haha!*
Ook werd Machiel geblinddoekt, ik wou dat niet, vind dat maar super eng!
We moesten achter Nick aan lopen. Waarna we naar het park gingen.
Waar we verschillende opdrachten moesten doen:
- De blikjes opstapelen en daarna omgooien met een bal
- De Macarena dansen *heb ik ook niet gedaan Lol*
- Met een volle mond met chips proberen de fluiten
- en een spel met van die elektrische schokken! En dat voelt niet lekker! Haha!

Ook kregen we een T-shirt wat we direct aan moesten trekken en een T-shirt voor op vakantie.
En als bewijs dat hem aan hebben gehad willen ze een foto van ons met de T-shirts aan

Daarna was het mijn beurt om met de blikken te lopen, gelukkig liepen we weer naar het huis van Nick en Marjolein waar we wat gingen drinken.
Ondertussen waren Anita en Nick ineens verdwenen.
Nadat iedereen wat gedronken had gingen we weg.
Machiel en ik bij Nick in de auto, ze hadden de auto versiert en de blikken daaraan gehangen!
Zo gingen we met alle auto's achter elkaar rondjes rijden door Nieuwleusen!
Extra rondjes op de rotonde enzo! Toeteren als een gek en naar allemaal mensen zwaaien!
Wat een lol hadden we zeg!
Uit eindelijk op een parkeerplaats gestopt en werden Machiel en ik uit elkaar gehaald.
Weer werd de vraag gesteld of we geblinddoekt wouden worden. Wat ik weer niet gedaan heb, Machiel wel! De bikkel!
We reden eerst richting Ommen maar daar gingen de dus niet heen,daarna richting Hardenberg maar ook daar gingen we niet heen. Op den duur heb ik niet echt meer opgelet maar ik zag Almelo op den duur staan, maar goed daar is veel te doen. Op een geven moment zag ik wel Preston Palace staan maar het drong niet echt tot me door.
En uiteindelijk kwamen we daar aan! Marlieke, Yvette en ik waren hier als eerst.
Daar moesten we een tijdje wachten, al wist ik natuurlijk nog niet wie er allemaal kwamen. Ik had echt het idee dat alleen de vrouwen hier heen zouden gaan. Maar niets bleek minder waar. Ook de heren kwamen eraan! GEZELLIG!!!

Eerst kregen we een uitleg hoe het allemaal werkte enzo, en daarna zijn we direct even wat gaan eten en drinken want het was inmiddels al bijna half 2.
Daar even een tijdje gezeten en daarna gebowld. :-) Wat ontzettend leuk en gezellig ging.
Ook zijn we heel lang in de indoor kermis geweest. Het langst zijn we bij de botsauto's geweest. Hahah! En dat ging echt niet zachtjes! Maar echt geniaal om dat zo te zien! We waren net een stel kleine kinderen!
Op den duur even naar de bar geweest wat drinken wat weer super gezellig was.
Ook kregen Machiel en ik allerlei cadeaus een groot wellness pakket! Lekker hoor :-)
Het was zo gezellig dat we een uur extra bij geboekt hebben!
Uit eindelijk waren we rond 9 uur half 10 weer thuis en waren we helemaal kapot!

Het waren 2 hele leuke en gezellige dagen!


Gezellig!


Lief!



Verrassing!


Mama, Olita, Gert, Monique

Help!

T-shirts

Blikjes stapelen

in de auto

Blikjes aan de auto


Stapel cadeau's

Kusje!
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2010, 11:03:26 door Silvia87 »

Marry24

  • Gast
Onze Vrijgezellenfeesten!
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2010, 16:19:55 »
KLinkt heel geslaagd zeg!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards