collapse

Auteur Topic: Verrast Met 2 Vrijgezellenfeesten!  (gelezen 2752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart

  • Gast
Verrast Met 2 Vrijgezellenfeesten!
« Gepost op: 14 juni 2010, 10:44:29 »
hallo allemaal!
Ik had het helemaal niet verwacht, maar werd 2 keer verrast met een vrijgezellenfeest! de eerste was met mijn nichtjes van mijn vaders kant, we komen wel vaker bij elkaar en houden regelmatig 'nichtenavondjes' (ik weet het, sommige mensen denken dan aan iets heel anders)Door hun ben ik meegenomen naar de Beekse bergen, omdat ik met dieren werk en mijn hele huis ook vol zit met dieren. Daarna een lekker broodje gegeten en op naar Sex and the city 2, daarna nog lekker gegeten! ik liep heel de dag met een grote stropdas om waar op stond; ik ga trouwen, kus me!
Afgelopen zaterdag stonden mijn vriendinnen en ook weer mijn zussen voor de deur met oranje slingers, zij hebben me meegenomen naar de efteling. Midden in de efteling werd ik weer verrast met een picknick, ook hadden ze allemaal cadeautjes meegenomen, een aandenken aan wat we ooit hadden meegemaakt. dat was echt mooi om al die verhalen te horen. Daarna lekker gegeten en op stap geweest. Ik had ook een oranje slinger om en een t-shirt met konijnen en een sluier op mijn hoofd. In de kroeg kwamen brandweermannen in uniform binnen, alle meiden in koor; daar zijn de strippers! Gelukkig was dat niet zo maar sta nog wel met ze op de foto dat me dragen. Sjefke, dat is onze dorpsgek, was helemaal blij toen er 10 meiden binnen kwamen gelopen, hij heeft lekker mee gedanst.
Mijn aanstaande werd op zijn werk overvallen door 14 mannen, zij hebben een solex tocht gemaakt, uit eten geweest en flink gaan stappen. Die was pas om 5 uur thuis!
wat is het toch bijzonder, dat deze mensen dit speciaal hebben georganiseerd voor ons. Sommige momenten waren echt emotioneel omdat ze zulke mooie dingen zeiden. Nu nog mar 11 dagen en dan is het zo ver! Wat gaat de tijd toch snel zeg! Ik hoop op mooi weer, de rest komt vanzelf goed!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Verrast Met 2 Vrijgezellenfeesten!
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2010, 10:49:41 »
Klinkt superleuk zeg! Fijn dat je zo genoten hebt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards