collapse

Auteur Topic: 10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd  (gelezen 5695 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nienke82

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Gepost op: 15 juni 2010, 16:28:53 »
Op 10 juni 2010 was het dan eindelijk zover, na anderhalf jaar plannen en bedenken hoe we onze dag zouden invullen was het dan eindelijk zover...

Ik bleef bij mijn moeder slapen, ze had mijn oude kamer weer ingericht en het hele huis versierd met witte slingers en ballonnen. Mijn as bleef in ons huis en kwam mij vanaf daar ophalen.

Op de dag natuurlijk eerst rustig ontbeten. De visagist kwam naar ons toe, dit ging (toen ze het huis eenmaal had gevonden) allemaal vrij snel. Mijn moeder en ik zijn na de make up vertrokken naar de kapper. Mijn getuige en de ceremoniemeester werden ook opgemaakt door de visagist.
Ook bij de kapper verliep alles goed, we hadden voor de zekerheid de afspraken iets vervroegd en aangezien mijn haar in de krullers moest was dat wel handig.

Eenmaal weer thuis kon ik eindelijk mijn jurk aan gaan trekken. Natuurlijk wat gehannes met de jurk aantrekken aangezien mijn haar en make up al was gedaan... maar met een sjaal over mijn hoofd ging het uiteindelijk prima.

Mijn as. was iets te vroeg, dus die heb ik beneden laten wachten tot de fotograaf er was. Toen hij eenmaal was aangekomen kon ik eindelijk de trap aflopen om aan iedereen te laten zien hoe ik eruit zag, maar natuurlijk vooral aan mijn as...
Hij was helemaal emotioneel (dat is bij hem vrij uitzonderlijk) toen ik de trap af kwam.

Vanaf het huis van mijn moeder moesten wij lopen naar de boot, aangezien wij per boot naar het stadhuis gingen. Ik zag hem eerst niet liggen .. maar deze kleine korte paniek was al snel weer weg toen ik zag dat de fotograag al iets verder was doorgelopen voor een goede plek om foto's te nemen. Vanaf het huis naar de gemeente duurde ongeveer 3 kwartier en dat was wel even lekker. Even lekker ontspannen voordat alles begon.

Eenmaal aangekomen in de stad eerst de fotoshoot, helaas was het toen begonnen met regenen.

De ceremonie volgde daarna, iedereen stond ons buiten en binnen op te wachten. De ambtenaar had er een leuk verhaal van gemaakt, we hebben veel gelachen.

Op de receptie was het erg druk en gezellig. Daar hebben we ook de taart aangesneden en de meeste envelopjes in ontvangst genomen. daarop volgend was het diner. De sfeer en het eten waren prima.

Naar het feest zijn we wederom per boot gegaan, en het was gelukkig weer droog. Alle gasten die er al waren (het eten liep uit) stonden ons bij de steiger op te wachten. De Dj was ook al een tijdje aanwezig en na onze openingsdans kon het feest beginnen. Helaas was het wel heeeel warm binnen, dus veel mensen stonden vooral buiten op het (prive) terras. We zijn door blijven dansen tot een uur of half twee. Natuurlijk waren veel mensen toen al weg, niet iedereen kon vrij krijgen.

Eenmaal thuis bleken vrienden van ons slingers en ballonnen te hebben opgehangen zowel binnen als buiten, dat was echt leuk thuiskomen.

De dag is echt voorbij gevlogen. Alles liep zoals gepland, alleen was ik mijn bedankjes vergeten (was het ook vergeten tegen de cm te zeggen dus dat was heeeeel slim van mij) Gelukkig kwam ik er op het midden van het feest achter dus niet alle bedankjes heb ik over  :rolleyes:  De rest gaan we nog wel geven.

Nou mijn jurk hangt u dus weer in de kast en het enige waar ik van baal is dat ik deze dag niet nog een keer kan beleven, want ik heb het gigantisch naar mijn zin gehad!

gr Nienke
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2010, 23:11:15 door Nienke82 »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2010, 17:05:43 »
Van harte gefeliciteerd!!
Misschien kun je de bedankjes nasturen?

elleinad

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2010, 20:54:12 »
Als eerste Gefeliciteerd.
 Ja de dag vliegt voorbij. Had ik ook erg last van. Maar als je het maar naar je zin hebt gehad!
Komen er nog foto's, ben ik erg benieuwd naar.  :biggrin:

m-a-n-d-y

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2010, 21:41:39 »
Gefeliciteerd!
En we zijn dol op foto's!!!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #4 Gepost op: 15 juni 2010, 22:56:57 »
Gefeliciteerd!

Kippie

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2010, 06:38:55 »
Gefeliciteerd!!
Zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad.

En zoals mijn voorgangsters ben ik ook erg benieuwd naar foto's! :)

Nienke82

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #6 Gepost op: 16 juni 2010, 12:25:12 »
ik zal even gaan kijken of ik een mooie foto heb die ik hier kan plaatsen en of het lukt natuurlijk  :rolleyes:

gelukt  :biggrin:  

gr. nienke
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2010, 12:39:28 door Nienke82 »

Marry24

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2010, 12:33:57 »
Gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar de fotos :biggrin:

Tinq

  • Gast
10 Juni 2010 Zijn Wij Getrouwd
« Reactie #8 Gepost op: 17 juni 2010, 09:07:21 »
Leuk verslag! Ik vind het ook zo jammer dat het hele trouwgebeuren maar eenmalig is. Mijn man (klinkt dat leuk) en ik hebben besloten het hele feest nog eens over te doen als we 5 jaar getrouwd zijn.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards