collapse

Auteur Topic: Onze Dag...  (gelezen 4418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_M_

  • Gast
Onze Dag...
« Gepost op: 15 juni 2010, 21:01:45 »
Ben inmiddels weer een beetje geland, dus tijd voor een verslag van onze dag..

Vrijdagochtend 7.30 uur...wakker! Het besef: vandaag is onze dag! Wát een zenuwen..pff..
Aanstaande is heel relaxed, maar ik..ooooh...wat heb ik ineens de kriebels.
Na een poging tot ontbijten vertrek ik met een lieve vriendin naar de kapper. Lief krijgt nog even een dikke kus. Als ie me straks weer ziet, dan ben ik helemaal de bruid!

Bij de kapper word ik in de krullers gezet. Ondertussen maakt vriendin me helemaal mooi op. Krullers er uit en wow...wat een mooie bos!

Als ik thuis kom is er al heel veel versiering in de tuin. Een groot hart, slingers, ballonnen. Zó mooi! Vriendinnen en schoonzusje zijn er al. Iedereen is druk met broodjes, koffie, versieren en tutten.
Dan is het moment om samen met mama, vriendin en bruidsmeisje de jurk aan te trekken. Er gaat nog het een en ander mis, maar uiteindelijk ben ik helemaal klaar. Kousen, schoenen, torselet, jurk...en m'n sluier. Buiten hoor ik de stemmen van alle familie en vrienden die wachten. Ik wil naar buiten!!

Dan mag ik eindelijk...langzaam de trap af en naar buiten. Vriendinnen in tranen, aanstaande ook. Hij is ook zooo mooi! We knuffelen elkaar. Van m'n vader krijg ik ook een dikke knuffel en een mooie witte zakdoek die van mijn pas overleden oma is geweest. Ontroerend moment..
Iedereen ziet er zo mooi uit!

In de cabrio van papa naar het kerkje. Eerst het dakje er nog even op; veel te veel wind! In het dorp het boeket er op en dakje naar beneden. Alle gasten gaan de kerk al in. Ik wacht aan de overkant samen met aanstaande, papa en bruidsmeisje- en jonker. Van mij mag het wel beginnen!!

Op de klanken van 'Butterfly Kisses'gaat aanstaande de kerk in. Ik volg aan de hand van mijn vader. Emotioneel moment!!
Dan volgt de ceremonie. Heel persoonlijk, met een lach en een traan. Mijn zwager en schoonzusje nemen heel onverwacht het woord. Wat een verrassing voor ons! Na het 'ja'woord tekenen wij samen met de getuigen op 'They Stood Up For Love' van Live. Het is echt: we zijn man en vrouw!

Na de ceremonie proosten we naast de kerk samen met alle gasten. Het was gelukkig droog. Een korte fotoshoot en dan naar de feestlocatie.

In de herberg hebben we geborreld en een heerlijk tapasbuffet gegeten. Speeches van schoonvaer en vader, twee prachtige nummers gezongen door mijn nichtje en een hilarisch quiz gepresenteerd door mijn oom. Wat hebben ze er een werk van gehad! Veel cadeaus gekregen ook..

Na het eten heel even een moment voor ons tweetjes. Helemaal ontdaan door alle liefde om ons heen. Wat een emoties!
Vanaf 21.00 uur feest. En dat was ook écht feest! De hele avond voetjes van de vloer!
Om 1.00 uur was er buiten bij een hele oude boom een afscheidsact, waarna alle feestgasten vertrokken.

Met een kleine club zijn we gebleven. In het café van de herberg nog even borrelen en toen weer naar buiten. Een lampion de lucht in en... een luchtballonvaart cadeau!
Om 3.00 uur eindelijk richting onze kamer, waar we nog heel fijn hebben nagepraat over de dag. Wow!!

De volgende dag samen met de familie en vrienden en ontbijten en toen... was onze trouwdag écht voorbij. Wat was het een fantastisch belevenis!
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2010, 20:01:00 door _M_ »

vitani

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2010, 21:10:31 »
Klikt als een geweldige dag!!

Enne mooie foto.

Marry24

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2010, 21:25:10 »
Gefeliciteerd! Klinkt inderdaad als een geweldige dag!

_M_

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2010, 21:25:57 »
Thanx! Zodra ik een foto van de hele jurk heb, plaats ik 'm!

m-a-n-d-y

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #4 Gepost op: 15 juni 2010, 21:30:37 »
Zo te lezen hebben jullie een mooie dag gehad.
Gefeliciteerd!

Kippie

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2010, 06:40:41 »
Gefeliciteerd!!
Zo te lezen hebben jullie echt een geweldige dag gehad! :)

Erg mooie foto.

Jolanda

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #6 Gepost op: 16 juni 2010, 11:08:06 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een mooie dag!  :)
Geniet lekker van de wittebroodsweken!

sydnew

  • Gast
Onze Dag...
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2010, 11:22:10 »
Gefeliciteerd!! Klinkt als een prachtige dag en je zag er erg mooi uit! ( beide natuurlijk :wink: )

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Onze Dag...
« Reactie #8 Gepost op: 16 juni 2010, 12:07:35 »
Gefeliciteerd, wat heb je een mooie sluier!!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Onze Dag...
« Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2010, 18:43:35 »
Gefeliciteerd! Het klinkt als een prachtige dag. En inderdaad, je sluier is echt prach-tig, zoiets wil ik ook wel!!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Onze Dag...
« Reactie #10 Gepost op: 16 juni 2010, 19:31:01 »
Gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards