collapse

Auteur Topic: Versieren Kerk  (gelezen 9227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jacqw78

  • Gast
Versieren Kerk
« Gepost op: 6 juli 2010, 21:37:44 »
Wie heeft er misschien nog foto s van de versiering van de kerk. Na succesvol gelukte corsages
wil ik ook graag de middenpad versiering zelf gaan maken. Wie heeft tips of foto's???
Alvast bedankt!

chrisjes

  • Gast
Bloemversiering In De Kerk
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2010, 09:19:47 »
Op dit forum worden een aantal websites getipt:
http://www.trouwforum.nl/forum/index.php/topic/15803-versiering-ceremonie-feestavond/page__p__350341__hl__kerk%20versiering__fromsearch__1&#entry350341

Zelf laten wij in ieder geval een groot bloemstuk maken of iets van een grote bloeiende plant neerzetten. Aan een kant is er namelijk een vrij open ruimte naast de vieringstafel. Verder moeten we nog nadenken over de versieringen.

Pinguin

  • Gast
Versieren Kerk
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2010, 13:27:08 »
Hallo allemaal,

Mijn as en ik laten in de kerk ons burgerlijk huwelijk voltrekken. Graag willen wij de kerk nog wel wat "aankleden".
Hebben jullie daar misschien ideeën voor? En evt adresjes waar we tegen een redelijke pijs aankleding kunnen huren/kopen? Wij trouwen in noord-holland. Ik ben benieuwd!  Alvast bedankt voor het meedenken.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Versieren Kerk
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2010, 14:09:02 »
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2010, 14:18:15 door stimpy »

P&M

  • Gast
Bloemversiering In De Kerk
« Reactie #4 Gepost op: 9 augustus 2010, 21:31:26 »
wij doen witte roosjes met een strik van tule aan de banken. we kunnen maar aan 1 kant in de banken waardoor we geen tule van bank naar bank kunnen doen. verder zijn we er nog niet over uit. gr Patricia

lydia

  • Gast
Bloemversiering In De Kerk
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2010, 13:39:47 »
we hadden reageerbuisjes met bloemetjes er in. ook al weer uitgeleend geweest voor een andere bruiloft! ik heb ook eigen kanselkleden gemaakt van witte taft en reageerbuisjes. verder lag de rode loper in het middenpad; was eigenlijk niet de bedoeling, maar ben overstag gegaan nadat ik zag dat de vloer zo vies was..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards