collapse

Auteur Topic: 19-07-2010 Wat Een Super Dag  (gelezen 5196 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mariella&marcel

  • Gast
19-07-2010 Wat Een Super Dag
« Gepost op: 20 juli 2010, 23:19:12 »
Hallo allemaal.Eindelijk was het 19 juli zover.We zijn die dag eindelijk in het huwelijks bootje gestapt.De dag was geweldig.En het weer werkte een beetje te goed mee het was bloedheet.De trouw auto(Cabrio) was heerlijk en prachtig.Ook was het bij mij allemaal mooi gelukt mooie make-up mooi haar Prachtige jurk.Ook de kinderen waren zo mooi.Mooi bruidsmeisje en mooie bruidsjonkers.Mijn Man haha dat mag ik nu zeggen.Was ook zo mooi en heel nerveus.De fotograaf was zo goed.En het zaaltje hadden we ook niet over te klagen.We hadden een leuke dj.Al met al we hebben een fantastische dag gehad.Ging veel te snel voorbij eigenlijk.De mensen hebben allemaal genoten en wij ook.Dus deze dag zullen wij niet meer vergeten.Alles was bij ons perfect.Nu gaan we Lekker 24 juli op huwelijksreis.Groetjes allemaal en ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van jullie dag.Groetjes Marcel&Mariella

Bruid2be

  • Gast
19-07-2010 Wat Een Super Dag
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2010, 13:30:11 »
Goed om te horen dat het een mooie dag was. Je hebt het vast erg warm gehad. Heb je nog leuke fotos?

maart

  • Gast
19-07-2010 Wat Een Super Dag
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2010, 13:38:52 »
gefeliciteerd! goed om te horen dat alles zo goed is gegaan!!!!!! wij zijn erg benieuwd naar de foto's!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards