collapse

Auteur Topic: Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren  (gelezen 38679 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Gepost op: 12 augustus 2010, 09:01:05 »
Gister hebben we de film BrideWars gekeken en daarna onze trouwfilm.
Zo kom je er weer helemaal in.
Dus in bed hadden we het over onze 1e trouwdag.

We hebben besloten allebei iets te verzinnen en dit door te spreken met mijn ouders, zodat het elkaar niet botst.
Maar ik vind het zo moeilijk....
Iemand leuke, gekke, romantische ideeen?
Of een kado of iets om te doen...

Sh@ron

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2010, 09:31:12 »
ik ga meelezen want ik zoek ook nog een leuk idee! We hebben allebei een dag vrij.

Bridewars, leuk! Ik had bijna dezelfde jurk als zei in de film (die wijde)

~M*M~

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2010, 09:39:37 »

Sh@ron

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:11:28 »
wel onwijs leuk idee maar niet zo handig met Yente erbij.

~M*M~

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #4 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:13:05 »
daar passen wij toch op? :wink:

Sh@ron

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:18:41 »
Altijd handig om overal tantes te hebben! Beginnen we in Scheveningen, daarna uit eten in Utrecht en stappen in Leiden  :laugh:

Liset, heb jij ook Lynn er bij of heb je oppas voor haar?

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:22:54 »
Ik denk dat we Lynn ook mee nemen, maar als we ergens gaan eten of een nachtje weg gaan, zal ze naar opa en oma gaan, denk ik.
Maar overdag mag ze er gewoon bij zijn van me!

Zat al te kijken naar een champagne ontbijt, maar die zijn echt enorm prijzig! Dus kan ik beter zelf een ontbijtje maken! Ook lekker!

BrideWars (super mooie jurk!) was zeker leuk, en nog leuker vond ik het om hm samen met Han te kijken, hij is normaal alleen maar van de actiefilms,
maar de laatste tijd kijkt hij ook zulke films mee :)! Laatst ook al The Proposal gekeken samen.

De champagnepicknick is wel super leuk!! Maar in oktober misschien wat minder, denk ik (kou, regen..)
Maar wel iets om te onthouden voor op een mooie dag
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2010, 10:27:45 door Liset en Han »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #7 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:38:31 »
Ik denk dat wij gaan voor een knus tripje naar de Lodge waar we het weekend voor onze ondertrouw (begin augustus) hebben gezeten... Even helemaal weg, heerlijk... Als je een kiddo hebt ook heel erg leuk trouwens. ww.outdoorsholten.nl
Of een citytripje naar onze favoriete stad als daar budget voor is...

Lekker eten dat sowieso...

En die bruidsfilm (andere tips zie filmtopic) in combi met de eigen trouwfilm is erg leuk! Ook leuk, trouwfoto's kijken enzo...
Vaak hoor je ook dat mensen het bovenste stuk van hun bruidstaart uit de vriezer toveren en op peuzelen. :)

Sh@ron

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:41:36 »
Vaak hoor je ook dat mensen het bovenste stuk van hun bruidstaart uit de vriezer toveren en op peuzelen. :)

haha, die had m'n broer (onder anderen) opgepeuzeld op de bruiloft zelf. Hij wist niet dat het een traditie was om dat te bewaren en had trek in nog een stuk taart :tongue:

Ik denk dat we 's avonds uit eten gaan bij Oni, lekker sushi eten

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:48:32 »
Wij gaan ieder jaar rond onze trouwdag een weekendje of nachtje weg zonder kind(eren). Opa en oma passen op en iedereen heeft het naar zijn zin. Misschien een leuk avondje uit naar bv een musical of een theaterdiner?

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2010, 10:57:27 »
1e jaar zijn we naar rome geweest met z'n tweetjes. 3e jaar hebben we eerst ontbijt op bed gedaan en zijn toen met melissa naar de efteling geweest. 's avonds uit eten bij Etenstijd in Tilburg. dit jaar hebben we niks gedaan. Was er te moe voor.  :dry:

Sh@ron

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #11 Gepost op: 12 augustus 2010, 11:06:17 »
Ik wilde ook graag een nachtje/weekendje weg maar M moet zaterdag naar Venlo voor the ride for the roses (wielrennen) dus helaas...

Musical maakt ik M niet blij mee, ontbijt op bed vind ik wel een heel leuk idee! Ga ik regelen (dat het aan huis bezorgd wordt dan he :))

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #12 Gepost op: 12 augustus 2010, 11:27:30 »
Hmmm, dan is het misschien niet heel handig om 31 december te zijn getrouwd... Misschien dat ik dat ontbijtje ook wel doe. Maar nog tijd zat om erover na te denken :)

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #13 Gepost op: 12 augustus 2010, 11:34:07 »
Bij ons in de buurt zit een ontbijtservice, had het erg stiekem geregeld. :tongue: maar het was echt heerlijk, verse koffie en thee, verse sap, croisantjes, broodjes nog warm van de oven, had het niet zelf kunnen doen. eitje erbij... heerlijk en de kleine meid die nog even bleef slapen... ow, voor volgend jaar maar weer doen.  :tongue: heb er nu al weer zin in...

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #14 Gepost op: 12 augustus 2010, 11:58:06 »
Wij hebben onszelf een foto van de bruiloft op doek cadeau gedaan (komt vandaag of morgen binnen) en zaterdag gaan we samen heerlijk uitgebreid uit eten in een restaurant waar we nog nooit eerder geweest zijn.
Verder doen we er eigenlijk niks aan...  :ph34r:

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #15 Gepost op: 12 augustus 2010, 14:00:49 »
@ Kity, Wat was je voor een ontbijtje kwijt?

De bruidstaart ligt bij ons ook nog in de vriezer, dus die eten we dan zeker op.
Ik stelde voor om beide gezinnen uit te nodigen voor een borrel, maar Han wilde de dag liever met zn 3tjes doorbrengen.
Hij ging net trwns ff achter de computer, ik was het forum vergeten af te sluiten, dus hij heeft heerlijk meegelezen..
Hij zei al, dus ik krijg een lekker ontbijtje??? :wink:

@ Stimpy, wij wonen een kwartiertje van Holten vandaan, dus ik ga ff kijken! Thnx

+ Edit: @ Stimpy, welke lodge is aan te raden?
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2010, 14:07:07 door Liset en Han »

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #16 Gepost op: 12 augustus 2010, 14:10:15 »
http://ontbijtje.nu/bestellen/

weet alleen even niet meer welk ontbijt het was.

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #17 Gepost op: 14 augustus 2010, 20:57:44 »
Denk dat we toch maar naar Scheveningen gaan.
Ons plekje.. Haha.
Lekker borrelen bij Toff en Binnen, en 's avonds eten bij de Mexicaan,
of misschien wel bij de Japanner.
Het blijft lastig, haha

Kippie

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #18 Gepost op: 14 augustus 2010, 22:39:22 »
Ik begrijp het wel als stelletjes een weekendje of avonde weg gaan... maar da's niet zo ons ding. We vinden het allebei wel erg leuk hoor... maar in 8,5 jaar zijn we 3 keer een weekendje weg geweest.  :cool:

Ik heb wel eens gelezen over stelletjes die iets doen voor elkaar wat overeenkomt met de traditionele "benaming" van dat trouwjaar en die dus na één jaar dus iets van papier aan elkaar geven. Dat vind ik wel mooi. Eigenlijk vooral iets zelf gemaakts, of iets waar je duidelijk tijd & aandacht aan hebt besteedt.
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2010, 22:40:27 door Kippie »

Melissie

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #19 Gepost op: 16 augustus 2010, 17:18:45 »
Wij hebben een nachtje in een hotel in de buurt doorgebracht; the Royal Pacific Resort.
Het hotel is helemaal in Hawaiaanse/Tropische sfeer, dus het leek net of we een op een tropisch eiland waren.
's Avonds zijn we bij het hotel naar een luau geweest. Was een heerlijk buffet bij en een show.

We hadden afgesproken om geen cadeautjes te doen voor elkaar, maar hubby had toch iets heel romantisch geregeld. Toen we na de luau weer op de kamer kwamen lagen er allemaal rozenblaadjes op bed, in de vorm van een hart, er stonden allemaal ballonnen en aardbeien met chocolade....:biggrin:

Toen we dag later thuis kwamen was er een mandje bloemen bezorgd van mijn ouders, oom&tante en de kinderen. Hartstikke lief, want bloemen zijn hier vrij prijzig en het was nog even te zien of ze wel aan zouden komen. Mn moeder had de bloemen namelijk al in Nederland besteld. En verder hebben we van heel wat vrienden en familieleden mooie kaarten gehad.

Helaas geen bruidstaart voor ons. Die staat wel nog ingevroren in NL, maar dat konden we natuurlijk niet meenemen. We gaan het bovenste stukje eten als we in december in NL zijn. Doen we het wel op de dag dat we in ondertrouw zijn gegaan.

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #20 Gepost op: 17 augustus 2010, 19:08:42 »
Wat heerlijk Melissie! Klinkt super!
Ik ben nog heel hard aan het nadenken.

Een ontbijtservice is wel ideaal, maar ik kan het ook wel zelf maken, denk ik dan.
Dus ik ga maar een lijstje maken voor een ontbijtje, als iemand tips heeft??

- warme broodjes
- verse jus
- gekookt eitje + zout
- kaas
- zoet beleg; klein verpakkingen
- champagne
- ...

Seolram

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #21 Gepost op: 18 augustus 2010, 08:50:06 »
Hubbie riep in Venetie, op onze bruiloft al, nou... dan weet je alvast waar je volgend jaar op 10 mei bent, gewoon weer hier!
Ben benieuwd of ie dat gaat regelen of eigenlijk had bedacht dat ik dat dan (weer) gaa regelen....

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #22 Gepost op: 18 augustus 2010, 09:29:03 »
@ liset:

- Er bestaan hart vormige uitstekertjes, waarbij je een boterham, plakken kaas, gebakken ei e.d in de vorm van een hartje kan maken. Misschien een leuk idee?
- Ook hebben ze van Danarol deeg om zelf verse crossaintjes te maken. :)
- verse aardbeien?
- je kunt ook placemats laten bedrukken met foto en tekst, misschien leuk om op het dienblad te leggen?
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2010, 09:30:28 door 11-06-2010 »

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #23 Gepost op: 18 augustus 2010, 11:25:38 »
@Liset en Han, Romantic Lodge Cabin! Je kan een bedje bijhuren voor jullie kiddo (en een kinderstoel)....

http://www.zoover.nl/nederland/overijssel/holten/outdoors/lodge/fotos#tabs

En die A1 valt reuze mee! En je kan altijd vragen naar een cabin zo ver mogelijk bij de geluidswal vandaan...
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2010, 11:27:52 door stimpy »

Liset en Han

  • Gast
Leuke ideeën om je trouwdag (jubileum) te vieren
« Reactie #24 Gepost op: 18 augustus 2010, 12:12:00 »
@ 11-06-2010: Leuke ideetjes! Thnx!
@ Stimpie: Lijkt me super gaaf, maar tis veel geld.. 200euro voor diner, 1 nachtje, en ontbijt...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards