collapse

Auteur Topic: Vrijgezellenfeest Annemiek  (gelezen 5123 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiek1975

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Gepost op: 22 augustus 2010, 20:54:07 »
Gisteren tot mijn grote verbazing was mijn vrijgezellenfeest.
Ik was er volledig van overtuigd dat mijn feestje op zaterdag 28 augustus zou plaats vnden. Ilona, mijn vriendin en getuige, had nl al een maand of 2 geleden gevraagd of ik dan met haar naar de sauna zou willen, en tja... Iloon en sauna gat nu eenmaal niet samen, dus ik had mijn conclusie getrokken. En 21 augustus was ik allang blij dat ik het rooster rond had gekregen, want alle meiden behalve ikzelf hadden wel iets, 2 dames op vakantie en de andere 3 hadden allemaal afspraken, dus tja, ik wist niet beter dan dat dat echt onmogelijk ging zijn.

Gister morgen dus zoasl iedere zaterdag morgen ik naar mijn werk. Nicole wilde al erg vroeg naar onder om de winkel te openen, dus ik vroeg haar nog of ze haast had. Maar dat had ze niet, maar zij toch naar onder, ik nog even naar de wc en wat water gepakt en toen ook naar onder.

Ik was nog maar net in de winkel toe Marleen (zus) en Ilona binnen kwamen lopen. Ik begroete ze eerst omdat ik ze herkende, en vervolgens viel het kwartje en kwamen de emoties. WOW wat was ik verrast. Mijn eigen team zat in het complot en Tonny was onderweg om te komen werken. Ik kreeg een kroontje op en een sjerp om met daarop: "Ja ik wil" . Ik ben boven mijn tas gaan halen en heb me mee laten nemen. Na een korte stop bij de AH zijn we naar het station in Eindhoven gereden. Daar shebben we huur fietsen opgehaald en toen we buiten kwamen stonden daar mijn moeder en Hanneke (vriendin) Super leuk! Vervolgens kreeg ik een envelope met een vraag en ik moets naar het antwoord toe fietsen. Zo zijn we eerst naar het eerste huis waar ik gewoond heb gefietst, daarna naar de plek waar mijn kleuterschool en basis school ooit stonden. Van daaruit naar de kerk waar ik gedsoopt ben en mijn communie en vormsel heb gedaan, vervolgens naar het winkelcentrum waar we met onze oma altijd naar de markt gingen. Toen naar het zwembad waar ik ooit heb voorkomen dat ze mijn fiets jatte en tot slot naar stratums eind, naar de plek waar de kroeg ooit was waar ik vaak heen ging.

Vanuit die laatste plek fietsten we naar een soort atelier. Daar hebben we eerst een heerlijke lunch gehad. Vervolgens hebben we daar wenskistjes gemaakt. Ik vond het erg leuk, want iedere dame aan de tafel heeft een door mij bewerkt kistje in huis. Dus erg leuk om nu samen kistjes te bewerken. En alle kistjes waren prachtig.
Ik heb vervolgens van alle meiden een kaart met een wens voor in mijn wenskistje gekregen. Heel bijzonder.

Van daaruit hebben we de fietsen terug gebracht en zijn we naar een resuarant gegaan. Daar hebben we eerst heerlijk op het terras een drankje gedronken. Ik zat met mijn rus naar de straat en zag ineens in het raam 1 van mijn collega's in het raam. Stonden daar ineens 4 van mijn collega's (de andere twee konden er helaas niet bij zijn)  Echt helemaal super.
We hebben heerlijk op het terras gegeten. Maarleen had nog een kenismakingspel bij. Alle meiden mochten een vraag uitzoeken en die moest ik dan over hun beantwoorden. Echt heel erg leuk.

Na het eten nog lekker wat geborreld en gekletst.

Echt ik heb super genoten van deze heerlijke dag!

Zodra ik de foto's heb zal ik er nog wat plaatsen

Marina

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2010, 21:10:11 »
Klinkt als een leuke gezellige dag! Leuk is dat als je vriendinnen zo'n hele dag voor je organiseren!  :)
Ik heb gister ook mijn vrijgezellenfeestje gehad. Kreeg ook een kroontje op met sluier en een sjerp om met "Bride To Be".
Hele leuke visagie workshop gedaan, veel leuke foto's gemaakt en lekker gegeten. Echt een leuke dag gehad met mijn vriendinnetjes  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2010, 21:14:12 door Marina »

loesje1983

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2010, 21:22:35 »
Leuk dames!
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de mijne aankomende zaterdag is....
Mijn zus heeft namelijk gevraagd of ik kan oppassen en ik vertrouw het niet hahaha

Ben beniuewd naar de foto's!!

Liefs Loes

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2010, 23:26:52 »
Annemiek, wat een superdag! Geweldig dat ze je zo hebben weten te verrassen zeg! Het klinkt als een hele gezellige dag met mensen die heel goed weten wat jij leuk vindt.

marian1313

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #4 Gepost op: 23 augustus 2010, 07:27:51 »
Wat mooi dat ze zo hun best voor je gedaan hebben met de fietstocht door zo herinneringen op te halen. Ik kan me indenken dat je heel erg genoten hebt!
(En volgende week toch naar de sauna of was het puur een afleidingsmanouvre?)

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #5 Gepost op: 23 augustus 2010, 08:40:39 »
Wat een leuke dag Annemiek! Wat fijn dat je zo genoten hebt!

Annemiek1975

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2010, 09:06:16 »
Dank jullie allemaal voor de reacties. Het is inderdaad bijzonder dat mensen zoveel moeite doen om voor mij een leuke dag te regelen.
Ik ben echt nog helemaal aan het nagenieten.

(En volgende week toch naar de sauna of was het puur een afleidingsmanouvre?)
We gaan niet naar de sauna as zaterdag. Maar ik ga wel met die vriendin en haar moeder gezellig een High Tea doen. Ze vond dat ze het niet kon maken mij vrij te vragen en dan niks te regelen. De schat!

Siske

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #7 Gepost op: 23 augustus 2010, 10:21:34 »
Dat klinkt inderdaad als een leuke dag.
Met leuke vriendinnen.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #8 Gepost op: 23 augustus 2010, 10:45:55 »
Leuk, leuk, leuk! Klinkt als een geweldige dag.
en helemaal super is natuurlijk dat ze je lekker om de tuin hebben geleid!
Heeft je as ook zijn feestje die dag gehad?

Annemiek1975

  • Gast
Vrijgezellenfeest Annemiek
« Reactie #9 Gepost op: 23 augustus 2010, 11:31:29 »
Heeft je as ook zijn feestje die dag gehad?

We vermoeden dat zijn feestje zaterdag 4 september is, maar tja... of dat nu wel klopt weten we natuurlijk niet hahaha
Maar hij heeft hem dus nog tegoed

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards