collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 229657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Gepost op: 27 augustus 2010, 21:33:50 »
Lieve allemaal,

Nog maar 8 maanden en dan is het zover, dus het leek me tijd om een topic voor alle bruidjes van mei 2011 te starten (ieder ander is ook van harte uitgenodigd om mee te doen)! Ik vind de andere maand en datum topics ook erg leuk, dus ik hoop dat we hier ook onze voorbereidingen kunnen bespreken en advies kunnen vragen als dat nodig is!

Laat ik zelf beginnen:

Wij trouwen op 6 mei 2011 in Delft en we hebben al best veel geregeld. Het gemeentehuis, de high tea en de feestlocatie zijn vastgelegd. Daarnaast hebben zowel mijn lief als ik onze getuigen gevraagd, is de stof van AS zijn pak binnen (knalgroen!) en ben ik momenteel bezig mijn jurk uit te zoeken. Onze CM is mijn a.s. schoonzusje, met wie we in oktober de eerste afspraak hebben. Vrienden van ons zullen de hele dag gaan fotograferen - echt superlief!- en de vriendin van één van mijn AS zijn getuigen is kapster, dus zij doet mijn haar.

Kortom, we hebben al lekker veel dingen op de rails staan. Daarnaast heb ik een heel handige (en gedetailleerde) maandplaaning, én alvast een dagplanning, gewoon om een idee te hebben. Mocht iemand denken daar wellicht een steuntje uit te halen, vraag maar raak en ik stuur het je toe!

Hoever zijn jullie al met de voorbereidingen, loopt het al een beetje?

Liefs,

Maewyn

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2010, 23:05:58 »
Ik meld me er ook bij aan!

Wij trouwen 13 mei, ja ja vrijdag de 13e. Maar voor ons wordt dit een geluksdag!

Wij hebben ook al een hoop geregeld (vind ik dan).

CM (a.s. schoonzusje), getuigen (mijn broertje en zusje, mijn as heeft zijn peettante en broer). Wij doen alles op 1 locatie in Tilburg, lekker makkelijk. 16 juli zijn we in ondertrouw gegaan. Verder hebben we al de auto, jurk, muziek, fotograaf en een strawberrytree voor op het feest 's avonds. Tevens hebben we eind vorige maand save the date kaartjes verstuurd.

Alles staat nu verder even op een laag pitje, maar we hebben nog even de tijd.

Groetjes Amanda

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2010, 08:10:47 »
ik meld me ook  :biggrin:
Op 6 mei 2011 moet het gaan gebeuren dan ga ik met mijn lief trouwen.
11-11 gaan we in ondertrouw.

ik vind dat ik (we) al superveel gedaan hebben, ik ben nog maar 1 week geleden ten huwelijk gevraagd
maar de locatie waar we trouwen is geregeld


http://www.restaurant-delindehoeve.nl/
Hier gaan we eerst brunchen in de serre
trouwen in de zaal
en borrelen en varen op de boot inclusief bruidstaart en prosecoo om te proosten.
en dan diner, maar dat word ws een koud en warm buffet


Erg leuk om te kijken wie wat al heeft gedaan en originele ideeen te zoekn.
Ik ben nu op zoek naar een harpiste die harp kan spelen voor en na het trouwen
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2010, 08:16:09 door tomaat »

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2010, 15:21:02 »
Ik sluit me aan !!

Wij trouwen 20 mei 2011 en hebben ook al veel geregeld.

gemeentehuis, kerk, feestlocatie,dj , fotograaf, getuigen en CM's.
In september ga ik beginnen met het zoeken naar een jurk.
21 februari gaan wij in ondertrouw.

zijn jullie ook al aangesloten bij de 'ik trouw in mei 2011'-hyves?

trouwenmei2011.hyves.nl

Groetjes Diane

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2010, 18:25:37 »
Ik meld mij ook aan!
Op 6 mei 2011 hopen wij te trouwen. Wij hebben 2 ceremoniemeesters (mijn zus, zijn zusje). De getuigen zijn geregeld, het gemeentehuis, fotograaf en de feestlocatie incl. dj en lasershow ook. Wij hebben gouden ringen gekregen, die laten wij t.z.t. vermaken. Voor de rest hebben we nog niets geregeld, we hebben nog tijd zat vind ik ;)Wij hoeven niet in ondertrouw, we hebben namelijk al geregisteerd partnerschap. Omdat wij een huis hebben gekocht, was dat belasting technisch makkelijker.

Volgende week ga ik kijken voor een trouwjurk. Ik vind het reuze spannend, ben zo bang dat het me niet staat! Ik heb een jurk in gedachten, maar kan die bij geen enkel bruidshuis vinden. Het is zo'n jurk met een band om de nek, zou niet weten hoe dat model heet. Maar goed, nog een week en dan kan ik op pad!

Groetjes
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2010, 18:27:04 door Willempie »

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2010, 21:08:08 »
@ willempie, wat leuk, wij trouwen op dezelfde dag en bij mij duurt het nog 8 maanden een week en een dag
en bij jou 8 maanden een week en 3 dagen.

Ik vind wel dat iedereen al superver is in de voorbereidingen
wanner zijn jullie gevraagd?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2010, 21:13:19 »
Ik ben 17 februari gevraagd. Ik denk (als ik voor mezelf mag spreken) dat je in het begin zo enthousiast ben dat je het liefst alles gelijk wil regelen! Nu is het bij ons iets minder, maar dat komt ook ivm drukte op het werk.

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2010, 22:37:25 »
Wij trouwen 27mei, ben op 3mei gevraagd. We gaan pas laat in ondertrouw, februari. Hoeft van ons niet zo ver van tevoren....en hebben al wel gehoord dat je er zelf wat van moet maken, want ondertrouw zelf stelt niet veel voor.
We hebben trouw- en feestlocatie vaststaan, de band, de fotografe, videografe. Getuigen zijn gevraagd en CM ook. ga pas in oktober jurken kijken en passen, einde van de maand. Want ga begin van de maand nog naar beurzen. Volgens verschillende bruidswinkels op tijd genoeg.
Verder druk op internet aan het snuffelen naar kaarten, ringen etc. We nemen daar lekker de tijd voor. Ook nog tijd genoeg....
Iedereen veel pelzier met alle voorbereidingen!!

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #8 Gepost op: 29 augustus 2010, 13:16:03 »
@ tomaat. Ik weet niet hoe het kan dat er verschil in zit. Vond de ticker al zo raar om in te stellen.. Wel vreemd dat er tussen die van jou en mij verschil in zit!

Ik ben nog niet officieel gevraagd, hij zegt elke keer dat hij het gaat doen maar het is er nog steeds niet van gekomen! Hij heeft wel gezegd dat hij met mij wil trouwen, vandaar dat het één en ander al in gang is gezet.

Wij trouwen in een discotheek. We zouden graag iets anders dan anders. De DJ is daarbij inbegrepen. De lasershow daarbij is echt fantastisch, ik word daarbij nogmaals een keer weggegeven door mn vader. Vind dat zo'n mooi iets, aangezien hij ernstig ziek is..

Wie nemen jullie allemaal mee met het passen van de jurk?

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #9 Gepost op: 29 augustus 2010, 13:36:10 »
ik was van plan om mijn moeder en schoonmoeder mee te nemen,
maar ik heb nog geen flauw idee wanneer ik wil gaan.

Nemen jullie bruidmeisjes?

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #10 Gepost op: 29 augustus 2010, 13:55:40 »
@willempie:
Ik neem in ieder geval mijn moeder en schoonmoeder mee met passen. ik denk ook mijn 2 getuigen. Ik weet dat ze zeggen dat je niet teveel mensen mee moet nemen, maar mijn schoonmoeder heeft een heel andere smaak. dus zij gata mee, omdat ik het leuk vindt zowel moeder als schoonmoeder mee te nemen. maar voor advies heb ik dan alleen mijn moeder, dus vandara dat ik eraan denk om ook mijn 2 getuigen mee te nemen.

@tomaat:
Ik neem geen bruidsmeisjes. Mijn broer en mijn schoonzussen hebben nog geen kids. En 2 vrienden al wel, maar die zijn nog te jong.

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #11 Gepost op: 29 augustus 2010, 17:45:37 »
Ik ben in 2 winkels geweest om te passen. De eerste keer ben ik geweest met mama, oma, zusje en beste vriendinnetje. Tweede keer met schoonmoeder en 2 schoonzusjes. De tweede keer heb ik mijn jurk gevonden! Mijn ouders zijn toen dezelfde week nog naar Tilburg gekomen om te komen kijken.

Het peetkindje van mijn as wordt onze bruidsjonker. Die wordt in oktober 4. En er zijn er nog 2, maar die zijn dan nog geen 2 jaar oud. Die willen we wel mee op de foto, maar verder niks.

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #12 Gepost op: 29 augustus 2010, 18:12:36 »
Ik neem mn zus, moeder en schoonmoeder mee. Mijn schoonzusje en tante wouden ook graag mee, maar ik dacht dat het te druk zou worden.
Wij hebben geen bruidskinderen, misschien dat we iemand de ringen laten brengen maar heb daar nog niet echt over nagedacht.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #13 Gepost op: 31 augustus 2010, 07:10:58 »
pffffffffffffff ik vind het wat hoor zo'n bruiloft voorbereiden. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met mijn zwangerschappen.....
ik stort me er volledig op en de wereled lijkt uit niks anders meer te bestaan. en ik moet nog 8 maanden.............
ik hoop dat dit gevoel een beetje afzwakt in de loop van de tijd
hebben jullie dat ook? dat je aan bijna niks anders meer kan denken?

vind het zelf ook vrij overdreven van mezelf

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #14 Gepost op: 31 augustus 2010, 10:54:45 »
@tomaat: ja, da's heel herkenbaar. Ik word er ook wel een beetje moe van... Maar geen idee waar de 'uit'-knop zit!

Voor het passen heb ik m'n ouders meegenomen - mijn vader vond het harststikke leuk om dat allemaal zo mee te maken! Daarnaast ben ik nog gaan passen met mijn beste vriendinnen, want die hebben weer een heel andere mening en een heel andere smaak dan m'n ouders en dat is echt leuk om te horen!

Bruidsmeisjes hebben wij ook niet, dat wil mijn vriend niet want hij vind de kinderen van m'n oom en tante niet leuk. We komen echter niet uit de ringendrager, dus wie weet gaat het me toch nog lukken...

Verder ben ik nu langzaamaan begonnen met een idee voor de trouwkaarten. We gaan ze zelf ontwerpen en ik ben er achter dat ik een HEEL ERG uitgesproken smaak heb... Bah. Mijn vriend wilde het doen, maar inmiddels heb ik het overgenomen. Voel me daar een beetje sneu over, dus nu mag hij de huwelijksreis regelen! Ben er nog heel erg gerustgesteld over, maar ik doe het dan ook het liefst zelf... Slechte eigenschap bij een trouwerij :).

Aanstaande maandag gaan we mijn jurk bestellen, hoera!!!

Mien

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
    • http://madeupbymien.wordpress.com
Mei 2011
« Reactie #15 Gepost op: 31 augustus 2010, 16:38:43 »
Ik meld me er ook bij aan!

Wij trouwen 13 mei, ja ja vrijdag de 13e. Maar voor ons wordt dit een geluksdag!

Wij hebben ook al een hoop geregeld (vind ik dan).

CM (a.s. schoonzusje), getuigen (mijn broertje en zusje, mijn as heeft zijn peettante en broer). Wij doen alles op 1 locatie in Tilburg, lekker makkelijk. 16 juli zijn we in ondertrouw gegaan. Verder hebben we al de auto, jurk, muziek, fotograaf en een strawberrytree voor op het feest 's avonds. Tevens hebben we eind vorige maand save the date kaartjes verstuurd.

Alles staat nu verder even op een laag pitje, maar we hebben nog even de tijd.

Groetjes Amanda

Wat leuk! Wij gaan ook op 13 mei trouwen, we zijn dan precies 6 jaar samen en destijds was dat ook een 'vrijdag de 13e', dus vandaar dat we dat wel erg grappig vonden. Toen we 5 jaar samen waren hebben we verlovingskaartjes verstuurd met de datum van 13 mei 2010 erop en heel veel vrienden en familie begrepen al direct dat we precies een jaar later zouden gaan trouwen.

We gaan op locatie trouwen, dus niet in het gemeentehuis. We zijn gaan zoeken naar leuke locaties in Den Haag, waar ik geboren en getogen ben en we al meer dan 4 jaar samenwonen maar zijn per toeval een fantastische locatie in 't Delftse Hout tegengekomen. Toen we daar langs zijn gegaan was ik opslag verliefd, dus trouwen we in Delft. Daar komt mijn aanstaande ook vandaan.

Belangrijkste was voor ons om de locatie te regelen en we hebben inmiddels na 2 gesprekken de offerte getekend.
Als we daar aankomen hebben we eerst de officiele ceremonie, dan een High-Tea receptie (met aansnij taart en mini-cupcakes) vervolgens vertrekken wij voor de fotoreportage en blijven alleen onze VIP gasten waar we daarna mee dineren, daarna hebben we nog een feest met alle gasten. Allemaal op 1 locatie dus, lijkt me heerlijk rustig!!

M'n tante hebben we als CM gevraagd, en dat vond ze geweldig, daar ben ik heel blij mee.
Mijn zusje, een goede vriendin (beide 19) en de vriendin van m'n broer (21) worden mijn bruidsmeiden. M'n moeder gaat voor alle 3 een zogenaamde infinity dress maken van dezelfde stof, dat is zo'n jurk die je op allerlei manieren kan knopen.

Mijn jurk is een paar weken geleden al uitgezocht, het is een prachtige Maggie Sottero geworden, gekregen van mijn moeder. :biggrin:
Ik voelde me er gelijk prachtig en echt 'de bruid' in. Ik ben samen met m'n moeder en zus gaan passen, m'n andere bruidsmeiden en as. schoonmoeder vraag ik mee bij de eerst volgende afspraak en laat ik natuurlijk wel de foto's zien.

Op dit moment zijn we ons aan het oriënteren op fotografen, dat willen we toch wel redelijk snel gaan regelen aangezien mei zo'n populaire maand is.

Als trouwauto willen we een mooie auto bij een een 'gewoon' verhuur bedrijf nemen en mijn broer laten chaufferen.


Verder heb ik al helemaal in m'n hoofd hoe het eruit gaat zien. Ik zou heel graag een vlinderthema willen, op een subtiele manier: zoiets. En qua kleuren schema wit als ondergrondkleur (tafellinnen, jurk etc.) met diep paars en als accentkleuren lila en heldergroen terug laten komen in onder andere de cupcakes, het boeket, jurken van de bruidsmeiden, de dassen van de mannen, enzovoorts.

Owjee, dit is uiteindelijk wel een behoorlijk lang verhaal geworden.
Heerlijk hoor, een bruiloft voorbereiden!

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #16 Gepost op: 31 augustus 2010, 16:48:19 »
Hoi Mien,

Wat gezellig, nóg een bruiloft in Delft! Waar trouwen jullie, als ik vragen mag? Onze feestlocatie is namelijk ook in Delfste Hout, wij gaan naar de Schaapskooi. Ik vind dat een geweldige locatie - zó mooi!

En ja, Maggie Sottero heeft prachtige bruidsmode... Mij te druk, maar geweldig gemaakte jurken zijn het zeker :). Handig ook, een moeder die jurken kan maken...

En wat je keus voor wit, paars en groen betreft: kan niet veel beter! Wij hebben groen als hoofdkleur met witte en donkerpaarse accenten :biggrin:.

Mien

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
    • http://madeupbymien.wordpress.com
Mei 2011
« Reactie #17 Gepost op: 31 augustus 2010, 17:02:08 »
Hoi Mien,

Wat gezellig, nóg een bruiloft in Delft! Waar trouwen jullie, als ik vragen mag? Onze feestlocatie is namelijk ook in Delfste Hout, wij gaan naar de Schaapskooi. Ik vind dat een geweldige locatie - zó mooi!

En ja, Maggie Sottero heeft prachtige bruidsmode... Mij te druk, maar geweldig gemaakte jurken zijn het zeker :). Handig ook, een moeder die jurken kan maken...

En wat je keus voor wit, paars en groen betreft: kan niet veel beter! Wij hebben groen als hoofdkleur met witte en donkerpaarse accenten :biggrin:.

Wat leuk, zoveel gemeen! Wij hebben voor het Rieten Dak gekozen, dus net aan de andere kant, de eigenaar vertelde ons trouwens dat zijn neef eigenaar van de Schaapskooi is.

Mijn jurk is vrij simpel -zeker vergeleken met veel andere van MS- maar echt op en top trouwjurk en met een prachtige lijn, ik leek wel 2 maten kleiner, en dat is toch wel erg leuk als je maat 48 hebt, haha! Ik durf niet zo goed de foto's van de pas te showen, maar de jurk heet Martina, dus als je googlet vind je zo plaatjes.

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #18 Gepost op: 31 augustus 2010, 19:13:24 »
Hallo, ik kom me ook maar even hier aanmelden!  :) Zit ook al in de 2011 topic en heb zelf een topic gestart met onze trouwdatum (28 mei), maar niemand blijkt verder op die dag te trouwen.

Wij hebben deze datum uitgekozen omdat ik altijd al een lentebruid wilde zijn en we dan 7,5 jaar bij elkaar zijn.

Wij hebben in oktober van 2009 onze trouwlocatie, getuigen en ceremoniemeester geregeld.
De trouwlocatie is Kasteel De Schaffelaar in Barneveld en de ceremoniemeester is mijn schoonzusje. Zij is daar echt perfect voor.

Mijn jurk en accessoires heb ik op 7 mei gevonden bij De Bruidstuin.

De fotograaf is geregeld.
Heb een enveloppendoos en ringkussentje gemaakt.
De ringendraagster wordt ook mijn schoonzus.

Onze chauffeur wordt mijn broer, die tevens ook getuige is.
De trouwauto is onze eigen auto. Dit omdat we alles op 1 lokatie houden en we het anders zonde van ons geld vinden.

Wij hebben ook een kleurenthema: zilver en lichtroze.

Bruidsboeket heb ik uitgekozen.

Nu zijn we druk bezig met kijken naar kaarten en voor onze huwelijksreis.

Wij hebben geen bruidskinderen.

Op 15 november gaan we in ondertrouw (dan kennen we elkaar 7 jaar).

Ook hebben we al een draaiboek.

Goh, voor de rest weet ik het even niet meer. Maar ook ik kan moeilijk aan wat anders denken.  :biggrin:

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #19 Gepost op: 31 augustus 2010, 19:43:52 »
wat leuk dat er 2 in Delft gaan trouwen. ik kom namelijk uit Delft  :biggrin:
en ben bij mijn lief ingetrokken in Bergschenhoek, waar we nu ook trouwen.
Mijn meiden zijn tijdens onze bruiloft bijna 2 en bijna 3 dus ik kan nu al niet wachten om ze als bruidsmeisjes te zien

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #20 Gepost op: 1 september 2010, 12:59:26 »
@Mien, wat leuk! Dacht al dat wij de enigen zouden zijn :tongue: .

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #21 Gepost op: 1 september 2010, 13:37:20 »
@tomaat: ja, da's heel herkenbaar. Ik word er ook wel een beetje moe van... Maar geen idee waar de 'uit'-knop zit!

Voor het passen heb ik m'n ouders meegenomen - mijn vader vond het harststikke leuk om dat allemaal zo mee te maken! Daarnaast ben ik nog gaan passen met mijn beste vriendinnen, want die hebben weer een heel andere mening en een heel andere smaak dan m'n ouders en dat is echt leuk om te horen!

...

Aanstaande maandag gaan we mijn jurk bestellen, hoera!!!

Die uitknop... geen idee, ik heb m ook niet  :laugh:  Op mn werk worden ze gek, ik zit in een klein team van 4... ik en... 3 mannen, heb wel medelijden met ze :blink:  (niet dat ik het er de hele tijd over heb hoor, en ze zijn zelf ook al getrouwd, maar toch :wink: )

Jurk bestellen, wow! Dat lijkt me n gaaf moment :biggrin:
Ik ga 8 oktober voor het eerst kijken. Neem n zus mee en mn beste vriendin. Meer hoef ik er niet om me heen te hebben, wil best later nog s gaan passen zodat anderen m ook zien, maar deze twee kennen mijn smaak en gaan echt voor wat ik wil, niet wat zij misschien leuk vinden... Dus niet te veel om me heen en later mogen anderen dan wel s komen koekeloeren :biggrin:

Mijn jurk is een paar weken geleden al uitgezocht, het is een prachtige Maggie Sottero geworden, gekregen van mijn moeder. :biggrin:
Ik voelde me er gelijk prachtig en echt 'de bruid' in. Ik ben samen met m'n moeder en zus gaan passen, m'n andere bruidsmeiden en as. schoonmoeder vraag ik mee bij de eerst volgende afspraak en laat ik natuurlijk wel de foto's zien.

Heb net een topic geopend over de Florence van Affinity Bridal, maar naast die vind ik Sottero een geweldige ontwerper :) Als het geen Florence wordt heb je grote kans dat ik met n MS thuiskom :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Afijn, even voorstellen:
Ik ben Inkie, op 13 augustus is mijn AS na vijf maanden op zijn knieën gegaan en heeft hij me ten huwelijk gevraagd :wub:

We trouwen in mei en we weten de datum ook al, maar zeggen die nog niet. We willen eerst de feestlocatie en kerk op die datum vast hebben staan. Er zit namelijk een speciale waarde achter onze datum waar we een aantal mensen echt n plezier mee doen (en mij ook :wink: ) dus als we de datum nu naar buiten gooien en het wordt onverhoopt toch n andere datum, dan is het zo'n teleurstelling... Vandaar ook hier nog even wachten.... Maar 11 september gaan we locaties kijken, dus ws wordt de datum half september bekend :biggrin:
Hij is hier iig al genoemd  :ph34r:

Wat hebben we verder geregeld? Ehm, hebben al nagedacht over t gemeentehuis en zijn daar ongeveer uit. Feestlocaties gaan we dus 11 september bezoeken. CM (mijn broer) gaan we a.s. zondag vragen. Ik heb mijn getuige al gevraagd, hij weet al wie hij wil vragen maar moet dat nog even doen.
Verder weten we al grofweg wat de dagindeling is, hebben we al n offerte van de fotograaf die het vrijwel zeker wordt. En mijn zus gaat de trouwtaart maken, dus das ook geregeld, al moeten we natuurlijk nog s langs om over t ontwerp te praten :wink:
En afgelopen zaterdag hebben we voor het eerst ringen gekeken :biggrin:

trouwens, over ringen gesproken.... moet dat goud zijn, of mag dat ook zilver, wat vinden jullie?

zo, einde van mn lange relaas, nu mogen jullie weer :wink:

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #22 Gepost op: 1 september 2010, 19:00:09 »
Citaat
trouwens, over ringen gesproken.... moet dat goud zijn, of mag dat ook zilver, wat vinden jullie?


Je moet gewoon doen wat jullie mooi vinden. Wit goud is ook een leuke optie.

Ik ga as zaterdag op pad voor een jurk, heb er echt zo'n zin in! Mijn voorkeur gaat uit naar een jurk met zo'n band om je nek, ik heb al op Google geprobeerd te zoeken maar kan niets vinden.

Wel geinig om te zien dat ik niet de enige ben die aan bijna niets anders kan denken dan de bruiloft. Mijn vriend wordt er soms helemaal gek van. Het is gespreksonderwerp nummer 1 en ben constant aan het rondneuzen voor dingetjes voor de bruiloft.. En het duurt nog 8 maanden  :blink: ....

Zijn er hier ook mensen uit Overijssel die trouwen?

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #23 Gepost op: 2 september 2010, 13:05:27 »
Idd, witgoud vind ik ook mooi... scheelt alleen wel klauwen met geld of je goud of zilver doet  :blink:
Maar goed, we gaan gewoon kijken of wat we leuk vinden, ongeacht het materiaal. Vroeg me gewoon af of er mensen waren die vinden dat zilveren ringen "niet kunnen" omdat ze goud "horen te zijn". :)

Veel plezier trouwens a.s. zaterdag! :biggrin: En laat wat weten als je iets tofs hebt gevonden  :wink:
« Laatst bewerkt op: 2 september 2010, 13:06:25 door Inkie85 »

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #24 Gepost op: 2 september 2010, 16:40:00 »
@inkie85:
Welke ringen je kiest is helemaal jullie keuze. Als het goed is dragen jullie deze de rest van jullie leven. En dan maakt het toch niet uit of je gou of zilver hebt. Titanium hoor je trouwens ook steeds vaker.
Wij zijn op internet en in folders aan het kijken naar ringen. Wordt ws bicolor: witgoud en geeldgoud. Heb al wel een paar mooie gezien. Maar tegen de tijd dat we echt in de winkel gaan kijken weet je pas zker of het wat is. In het echt lijken ze soms heel anders dan op ene plaatje. En de ring moet ook om je vinger staan.
Wel leuk allemaal......super om zo met alle voorbereidingen bezig te zijn!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards