collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 230239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #25 Gepost op: 2 september 2010, 16:44:54 »
pffffffffffff gisteravond bij een fotograaf geweest. Hij vroeg meer als 1500 euro, zal heus wel mooi zijn maar ik vind dat echt te duur

Even wat juwelieren binnen gelopen, is dat ook al boven de 1000 euro  :ohmy:

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #26 Gepost op: 2 september 2010, 16:59:48 »
@Doortje Ja, idd, ring is voor het leven, dus wordt *mijn (en zijn)* keuze, de rest vd wereld mag de boom in als ze m niet mooi vinden :wink:

@tomaat, het kan ook echt onder die prijs hoor! AS en ik hebben afgelopen zaterdag bij 1 juwelier gekeken in Enschede en die had in allerlei prijscategorieën. Zilver was meestal onder de 100, goud begon ongeveer bij 300 en dures zaten tussen de 8 en 900.... Met een enkele uitschieter van 1275, maar die vond iktoch niet mooi  :biggrin:

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #27 Gepost op: 2 september 2010, 17:32:35 »
@Doortje/Inkie: tja, ringen kunnen idd in alle soorten en maten. Die van ons zijn heel duur, omdat we graag ringen wilden die lang zouden meegaan (dus veel gewicht - materiaal) en ze zijn tri-color, dus wit- rosé- en geelgoud. Súpermooi! We gingen ze afgelopen zaterdag ophalen maar de juwelier had ze verkeerd ingegraveerd en toen we beter keken, zagen we dat de band rosé-goud niet goed ingezet was. ja, dat doen we dus niet... Dus ze zijn teruggestuurd en ik kreeg vandaag een belletje dat er helemaal nieuwe worden gemaakt, over 2 weken zijn ze binnen. Ik ben benieuwd, was wel een beetje teleurgesteld

@tomaat: ja, fotografen zijn scheurend duur! Ik ben heel blijd at wij 2 vrienden hebben die semi-professionele fotografen zijn en de hele dag vor niks aanwezig willen zijn

@Inkie: wat leuk dat je zus de taart maakt!! Is ze professioneel bakster of hobbybakster (die zijn vaak ook heel goed!)? En weet je al een beetje wat het moet gaan worden?

Nog 3 dagen tot DE jurk...
« Laatst bewerkt op: 2 september 2010, 17:34:08 door Maewyn »

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #28 Gepost op: 3 september 2010, 11:47:44 »
@ meawijn, spannend hoor voor je jurk.

Ik ben nog steeds heel erg druk op zoek naar een fotograaf, maar ik heb niet altijd tijd
door mijn werk en mijn kindertjes.
Dus als iemand nog een goed idee heeft dan hou ik me aanbevolen
Ik wil eigenlijk ook alle foto's op dvd maar dan komt er superveel bij bij sommige fotografen

voor ringen ben ik nu wel een leuke site tegen gekomen
http://www.goedkopetrouwring.nl/

het hoeft bij ons niet allemaal budget hoor, we willen naar de malediven op huwelijksreis en we willen een feest met heel veel gasten, dus als we
dan kunnen besparen op fotograaf en ringen dan doe ik dat graag

Misschien een stomme vraag hoor, maar ik lees af en toe iets over drank afkopen. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #29 Gepost op: 3 september 2010, 17:59:45 »
@ tomaat

Wij hebben op marktplaats gezocht naar een fotograaf. Daar staan ook vaak studenten Fotografie op. Wij hebben er ook voor gekozen, ze maakt werkelijk schitterende foto's. Misschien omdat ze nog erg jong is en een heel andere kijk heeft op de manier van fotograveren..Ennn, heel belangrijk, ze is niet duur! En we krijgen de foto's op DVD zodat wij niet met dure nabestellingen zitten!

Drank afkopen houdt in dat je een totaalbedrag per gast betaald voor de hele avond. Vaak is dit voordeliger. Een andere manier is turven. Dit kan natuurlijk goedkoop uitpakken, maar ook erg duur. Je kunt het makkelijkste een schatting maken van het aantal drankjes wat jij denkt dat een gemiddelde persoon per avond drinkt en dat x het bedrag per glas doen. Komt die boven het afkoopbedrag uit, dan zou ik afkopen. Je hebt immers een prijs per persoon afgesproken. Denk je dat je onder het afkoopbedrag komt, dan zou ik voor turven kiezen.

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd!

Groetjes...
« Laatst bewerkt op: 3 september 2010, 18:00:54 door Willempie »

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #30 Gepost op: 3 september 2010, 19:59:01 »
dank je wel willempie voor je antwoord!

ben nu weer bezig met een afspraak te maken met een fotograaf voor 790 euro met bewerkte foto's en alle foto's op dvd
ben erg benieuwd of dat wat word
ik heb er wel een goed gevoel bij

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #31 Gepost op: 4 september 2010, 08:19:47 »
@tomaat: spannend! Hoop dat het wat wordt :)

Ik ga vandaag met lief eens kijken voor papier voor onze kaarten. Ontwerp is nog lang niet af, maar ik wil graag ook een idee hebben waar het uiteindelijk op geprint gaat worden. Drukken is ook heel mooi, maar zo duur...

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #32 Gepost op: 4 september 2010, 17:49:32 »
Ik ben vandaag geslaagd voor een jurk! Het is een jurk geworden die ik op de hanger totaal niet mooi vond en op plaatjes geen aandacht aan besteed heb. Niets voor mij zei ik. Ik hou niet van toeters en bellen. Maar toen ik hem aan had.... Wow!

Laat ik even beginnen bij het begin.
Vanmorgen moesten wij om half 10 in Kampen zijn bij Bruidshuis Dokter - de Graaf. We kwamen 5 minuutjes te laat aan (ben niet bekend in Kampen en alles is éénrichting! pffff) maar werden hartelijk opgewacht door de eigenaresse. Mijn eerste indruk was dat het wel erg klein was, ik ben vorige jaar voor mn zus bij De Bruidstuin in Elburg geweest dus het was wel een wereld van verschil  :wink: Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Mevrouw vroeg wat ik zocht, ik had geen flauw idee dus ze begon wat jurken uit de rekken te trekken om het aan ons te laten zien. Veel konden mijn goedkeuring niet echt wegdragen maar we besloten gewoon om de jurken aan te zien. Dan kon ik me er een heel ander beeld van krijgen.

De eerste vond ik erg mooi, ik had hem op een plaatje op haar site gezien. Eenmaal aan had ik het gevoel dat ik naar een ander zat te kijken, vond het zo niet bij mij passen! De 2e was net zo, ik vond het allemaal wat te tam.. De derde jurk (Benjamin Roberts) vond ik niets eigenlijk, aparte kleur en ontzettend veel bling bling en tule. Normaal gesproken hou ik daar dus echt niet van! Eenmaal aan stond hij echt helemaal geweldig! Hij legt het accent op de juiste plekken en maakt me erg slank. De kleur bleek precies bij mijn bleke huidje te passen. De kleur is geloof ik gold/ivoor. Goed, omdat ik hem wel erg mooi vond maar niet meteen het WOW gevoel had, besloot ik nog wat jurken te passen. Na nog 2 jurken gepast te hebben, na één met band om mn nek die mij zo leuk leek maar absoluut niet mooi stond, kreeg ik een ivoor witte van Cosmobella aan. Deze stond ook helemaal geweldig. Ik was dus helemaal in 2-strijd. Ik kan tenslotte maar 1 jurk aan :wink:.

Mijn "publiek" was allemaal voor de jurk van Benjamin Roberts, maar ik twijfelde zo! Mevrouw stelde mij voor om alle 2 nog een keer aan te passen en daarna een keuze te maken. Na een aantal keren jurk aan en jurk uit heb ik dan toch de knoop door gehakt. Ondanks dat in beide jurken een prijs verschil zat, heb ik dat niet in mn keuze laten meewegen.

Ik heb gekozen voor de Benjamin Roberts. Waarom: Ten eerste omdat deze het accent op de juiste plekke legt, de kleur is apart, de hele jurk is apart en ik stráál erin! Ik weet zeker dat men dit niet bij mijn verwacht. Zeker mijn vriend niet, hij is er heilig van overtuigd dat ik met een jurk zonder poespas thuiskom. Omdat ik er simpelweg niet van hou.. Maar hij staat zo mooi!

Mijn jurk wordt besteld (hij was iets te kort) en over 4 maanden kan ik hem voor de eerste keer passen. Kijk er nou alweer naar uit!

Aan iedereen die uit de omgeving Zwolle komt raad ik Bruidshuis Dokter de Graaf aan. Ze weet precies wat je staat, ze heeft alle tijd voor je, geeft haar eigen mening en geeft goede raad en tips. En ze wil je niets aansmeren. Ze vond het helemaal niet erg dat ik de schoenen, onderjurk, kousen, sieraden etc. van mijn zus mee had en die graag wilde gebruiken.

Al met al een heel verhaal, maar ben echt blij dat ik wat gevonden heb. Ik ben niet zo makkelijk met kleding. Ik heb nogal een eigen mening en ben erg lang, 1.86m. Maar zo zie je maar weer, voor iedereen is er wat moois te vinden.

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #33 Gepost op: 4 september 2010, 20:04:36 »
@willempie:
wat super dat je DE jurk gevonden hebt en er helemaal tevreden mee bent. Gaaf hoor.
Nu lekker zwijmelen en wachten tot je de jurk weer kunt passen.....
Ik ben ook zo benieuwd welke jurk het voor mij wordt, ga pas in oktober passen. Hoor vaak dat iemand met een heel andere jurk
thuiskomt dan ze zelf dacht. Dat je gewoon ook de jurken moet passen die ze je in de winkel aanraadden. je weet tenslotte maar nooit.....

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #34 Gepost op: 5 september 2010, 21:00:02 »
Wat gaaf Willempie, gefeliciteerd!!

Nog 1 dagje....

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #35 Gepost op: 6 september 2010, 22:10:39 »
@Willempie; fijn dat je je jurk gevonden hebt! Ben benieuwd hoe die eruit ziet.
@Maewyn; spannend!
@doortje1; voordat  je het weet is het zover.


Wij gaan zaterdag voor ringen kijken :biggrin: .

Abigail91

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #36 Gepost op: 7 september 2010, 11:05:28 »
Ik kom me ook aanmelden.
Wij trouwen op 26 mei in Ede, op 24 mei trouwen we voor de wet, gewoon gratis, dat heeft voor ons niet echt meerwaarde.
Het is even wachten op de kopietjes van de id's van onze getuigen. Maar zodra we die binnenhebben gaan we gelijk in ondertrouw.
Omdat we gratis trouwen hoeft daar geen afspraak voor gemaakt te worden. En je mag je trouwdatum pas vastleggen als je in ondertrouw bent gegaan.
Maar 2 weken geleden belde ik en toen was er een wachtlijst van 2 maanden en was 24 mei gewoon nog vrij dus dat komt vast wel goed.

De kerk waar we trouwen is bijna vastgelegd. Mijn vriend heeft de kerk nog nooit van binnen gezien dus daar hebben we van de week een afspraak voor en dan boeken we hem ook gelijk. Er staat nu een optie op.

23 september hebben we de eerste afspraak met onze cm's.
Ergens deze maand hebben we ook een afspraak met onze fotograaf (vriend van ons)
14 september hebben we een afspraak met onze voorganger (dominee), om wat dingen te bespreken.
Onze kerk zit in een gehuurd gebouw, daar zijn vaker bruiloften en recepties geweest, dus we hopen dat we daar ons feest mogen geven.
Het is een ruimte die je erg leuk kan inrichten en er is ook een soort bar en een grote keuken enzo.We weten alleen niet zeker of er alchohol geschonken mag worden (lijkt mij erg raar van niet, maar we hebben verschillende meningen gehoord) dus als dat niet mag moeten we opzoek naar iets anders.

Mijn jurk heb ik begin augustus al gekockt via mp.
Ik heb inmiddels ook al contact gehad met een coupeuse en daarmee heb ik in januari een afspraak.
Een trouwauto hebben we ook al op het oog (een rode eend van vrienden)
We hebben op internet gekeken voor een boeket en wel wat leuke dingen gevonden, dus daar gaan we binnenkort langs (http://www.bloombinders.nl/ en dan bij de webshop)
Mijn vriend heeft een hekel aan ringen, maar volgens mij heb ik hem wel zover gekregen dat ie binnenkort meegaat. Heb zelf al gekeken een hele mooie gevonden.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #37 Gepost op: 7 september 2010, 15:37:08 »
hallo hallo, hier ben ik weer even.

Bij ons zijn er weinig bijzonderheden de afgelopen dagen geweest.
Ik kan gelukkig weer goed slapen. Ik had de eerste dagen na HET aanzoek (20-08-10)echt dat ik amper kon slapen
gelukkig is dat nu een beetje weg.

@ Abigail, welkom hier en wat goed dat je al zoveel hebt geregeld met niet al teveel kosten.
Ik vrees dat het bij ons wel prijzig gaat worden, al probeer ik met ringen/jurk de kosten wat lager te houden

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #38 Gepost op: 7 september 2010, 21:52:12 »
@Abigail: welkom, hartstikke leuk nog iemand erbij!!

@tomaat: blij dat je goed slaapt - ik had dat ook zo erg, en nu weer, want - Ik heb de jurk!!

Ik kan het niet laten, dus hierbij nog een afbeelding van mij en de jurk... :wub:

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #39 Gepost op: 7 september 2010, 22:05:28 »
wat heerlijk voor je dat je je jurk hebt en dat je er zi in kunt stralen!!

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #40 Gepost op: 7 september 2010, 23:08:17 »
@maewyn: wowwwwwwwwwwwwwwwie!! :biggrin: Hij staat je echt prachtig :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #41 Gepost op: 8 september 2010, 10:35:48 »
Pff zit nu op m'n werk en er is helemaal niks te doen, bah.

@maewyn; staat je goed die jurk! Echt een plaatje. Ben benieuwd hoe ie eruit komt te zien na je aanpassingen :biggrin: .
@abigail; welkom en veel plezier met de voorbereidingen.
@tomaat; gelukkig dat je weer beter slaapt.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #42 Gepost op: 9 september 2010, 20:41:39 »
Is het bij jullie ook zo rustig omtrent het trouwgebeuren?

ik ben af en toe wat aan het rondsnuffelen op het i-net maar even niks concreets aan het doen.
brutale vraag: wat kosten jullie ringen?

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #43 Gepost op: 9 september 2010, 21:46:46 »
Bij mij is het doordeweeks meestal rustig... We zien elkaar alleen in het weekend, dus dan is het spijkers met koppen slaan.

Dit weekend hebben we een afspraak voor drie locaties, die willen we dan (als t 1 vd 3 wordt) volgende week vastzetten. Als die vaststaat kunnen we namelijk ook de datum bekendmaken :)

Verder heb ik 2 en 8 oktober afspraken staan om jurken te kijken en ik denk dat ik dan ook al slaag... Hope so, want dat betekent dat t de jurk is geworden waar ik verliefd op ben :wub: (of een nog mooiere, maar dat kan ik me niet voorstellen  :ohmy: )

Verder.... zijn we rustig tussen neus en lippen door alle adressen aan t verzamelen, denken we na over de dagindeling enzo... Maar nog niet veel actie wat dat betreft. Trouwkaarten hebben we nog helemaal niet naar gekeken, dat wil ik nu wel binnenkort gaan doen, zodat je lekker de tijd hebt om je te oriënteren en je niet haastje repje alles moet doen. Idem met trouwringen. Hebben we nog niet, dus geen idee wat ze kosten :wink:

Oh, en afgelopen zondag hebben we mijn broer en zijn vrouw gevraagd of ze onze ceremoniemonster & -muts willen zijn. En dat wilden ze :biggrin: Broer was helemaal trots :)

Dus zover de ontwikkelingen hier :)

Edit: oja, de kerk is ook al half geregeld en we weten dat de datum nog vrij is op t gemeentehuis (in ieder geval 1 vd 2 opties :wink: )
« Laatst bewerkt op: 9 september 2010, 21:47:24 door Inkie85 »

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #44 Gepost op: 9 september 2010, 21:56:32 »
Ik lees dat meerdere bruidjes die mei 2011 trouwen al een jurk hebben. Ik was van plan eind oktober te gana passen. Volgens de meeste bruidswinkels is dit vroeg genoeg.
Nu hoorde ik zelfs van paar bruidswinkels dat ze begin november laatste nieuwe collectie voor 2011 binnen krijgen. dat het dan nog vroeg genoeg is om jurken te komen passen. dan hebben we nog 6,5maanden.
Wat zijn jullie ervaringen?

Verder zijn we aan het rondkijken voor evt. bedankjes aan einde van de avond. We twijfelen nog of we dit wel of niet gaan doen.
Ook gaan we toch wel een bruiloftsverzekering afsluiten. Het kost iets van 150euro en dan hebben we (bijna) alles verzekerd. In verhouding met alle kosten voor de bruiloft valt dit bedrag mee en het geeft ons iets meer zekerheid.
We hebben helaas laatste jaar te veel nare dingen meegemaakt, zoals begrafenissen e.d. Gelukkig niet in 1 van onze familie's, maar wel dichtbij zoals vaders van vrienden en dat zet je dan wel aan het denken. We gaan er niet van uit dat dit gebeurd, maar je weet tegenwoordig nooit.
Ook zijn we dan verzekerd voor als er iets met onze kleren gebeurd of met de cadeautjes die we die dag krijgen. Ook voor als de band bv afzegt of zaal waar je feest geeft iets mee is.
Allemaal dingen waar we eigenlijk niet van uitgaan, maar om toch dat kleine beetje onzekerheid weg te nemen doen we het wel.

Wanneer gaat iedereen eigenlijk in ondertrouw? Wij zitten te denken aan feb.

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #45 Gepost op: 9 september 2010, 22:36:02 »
Bij ons is het ook rustig. Zaterdag dan voor ringen kijken, maar voor de rest is het nu even wat minder.

Ik wou gewoon graag passen en heb in juni mijn jurk gevonden :wub: .

Wij zijn 1 juli in ondertrouw gegaan.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2010, 22:36:19 door Amanda13052011 »

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #46 Gepost op: 10 september 2010, 09:52:52 »
Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn jurk! :wub:

Ja, hier is het ook wel redelijk rustig! Morgen gaan we (hopelijk) onze trouwringen ophalen, kreeg gister een telefoontje dat ze binnen zijn. Hoop dat alles nu wel goed is gegaan, ben blij dat we op tijd zijn gaan kijken want heeft nu al 3 maanden geduurd! We hebben natuurlijk nog tijd zat, maar toch . Ook gaan we alvast even kijken voor vriendje z'n overhemd - hij wil een knalpaarse, lekker bij dat groen... Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden. Maar goed, als hij iets in z'n kop heeft, zit het niet in z'n tenen, dus dat paarse overhemd (en dus ook paarse accenten in de bruiloft) komt er! Vraag me af waar we iets gaan vinden, kent één van jullie een goede herenmodezaak in Rotterdam/Delft/Den Haag? Maar afgezien daarvan is het allemaal rustig hier .

@tomaat: niks brutaal hoor, is toch handig om idee te krijgen? Nou, onze ringen zijn kneiterduur - € 2000! Maar zoals hierboven al aangegeven, véél materiaal en een niet al te zuinig steentje voor mij. Vriendjelief heeft ze uitgezocht, en ik had het kunnen weten - hij heeft een dure smaak. Maar omdat het trouwringen zijn en we er nog héél lang mee willen doen, vond ik het voor deze keer goed .

@doortje: Wij willen ook graag in februari in ondertrouw! Om precies te zijn, ik zat te denken aan 11-02-2011 want dat klinkt zo leuk! Bij ons in Delft zit een restaurant genaamd Le Mariage, leek me wel zo toepasselijk om daar te gaan eten na de ondertrouw, gewoon om de dag nog een beetje bijzonder te maken .

Wij gaan wel bedankjes doen, maar ik weet nog niet wat. We hebben iets met tompoucen, dus ik wilde van die kleintjes van de HEMA laten bedrukken en neerzetten, dat iedereen er eentje mee mag nemen, maar het vriendje denkt dat dat een kledderboel wordt - hij heeft waarschijnlijk gelijk . Daarnaast heb ik al organza zakjes in huis dus moet nu nog iets bedenken om ze mee te vullen. Wil graag iets leuks doen, maar vaak gooien mensen het toch weg. dat geeft niet, maar dan kies ik liever iets dat ze kunnen opeten! Alleen... is alles niet uitgedroogd als je het een dag van te voren klaarmaakt?

Wij hebben een bruiloftsverzekering voor alleen het feest. Het enige punt is: mijn moeder is ziek, ze heeft borstkanker. Vooruitzichten zijn momenteel goed, maar ja, je weet maar nooit... Enige nadeel is dat we het risico lopen dat, mocht het allemaal niet doorgaan, we het niet vergoed krijgen omdat haar ziekte al bekend was met afsluiten van de verzekering. Maar dat krijgen we anders ook niet, dus we nemen de gok wel. het was een klein bedrag op het totale bedrag van het feest. Ik vind dus een goede investering .
« Laatst bewerkt op: 10 september 2010, 09:53:21 door Maewyn »

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #47 Gepost op: 10 september 2010, 15:49:49 »
2000 euro voor de ringen  :unsure: zo hee dat vind ik wel aan de prijs
maar gelukkig doet iedereen wat hij of zij belangrijk vind en voor mij zijn dat niet de ringen, maar dat begreep je natuurlijk al

wij gaan 11-11-10 in ondertrouw en daarna eten op de plek waar we ook gaan trouwen:
http://www.restaurant-delindehoeve.nl/
kunnen we weer even sfeer proeven

de huwelijksreis begint ook al vormen aan te nemen. Weten jullie wanner de gidsen uitkomen?

Ariannef

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #48 Gepost op: 10 september 2010, 16:48:57 »
Hoi allemaal, ik meld me ook aan hier :) wij gaan 27 mei trouwen, dan zijn we precies 10 jaar bij elkaar.

We hebben nog niet zo heel veel geregeld. Fotograaf hebben we, mijn jurk ook. (maggie sottero sabelle) :biggrin: We gaan volgende week voor zijn pak kijken.
Het hele feest gebeuren doen we bij mijn ouders op de wei of in de tuin, ligt een beetje aan het weer.
We gaan volgende week ook nog kijken voor uitnodigingen en ringen. Dus wordt een leuke week. Ik wil ook graag gaan kijken dan voor mijn sieraden en kroontje/diadeem.
« Laatst bewerkt op: 10 september 2010, 16:50:41 door Ariannef »

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #49 Gepost op: 10 september 2010, 17:10:15 »
@ariannef:
Wat leuk dat jullie op dezelfde dag als ons gaan trouwen!!! veel plezier met alle voorbereidingen!!
@tomaat:
ons is gezegd dat de zomergidsen eind september, begin oktober langzaam binnen komen. het reisbureau vertelde ook dat je tegenwoordig beter op tijd kunt boeken, zodat je vroegboekkortingen etc hebt. dat schijnt in verhouding goedkoper te zijn dan lastminutes op dit moment.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar jullie heen gaan op huwelijksreis?
Wij weten het echt nog niet. Al over van alles gehad: Curacao, Mexico, Turkije, Tunesië. Ligt ook beetje aan alle uitgaven voor de bruiloft. Vallen bepaalde prijzen mee dan houden we natuurlijk meer over en kunnen we ook meer uitgeven aan de huwelijksreis.
@maewijn:
jullie hebben dus ook wel een bruiloftsverzekering. Maar dan alleen voor het feest. dat kan natuurlijk ook. Wij vonden 150euro voor alles verzekeren niet veel geld, dus vandaar dat we alles verzekerd hebben. Ook als bv de band onverwachts niet kan komen, krijg je voor het bedrag van die band een alternatief. We konden ook alleen de band verzekeren via bedrijf waar we geboekt waren, maar alleen dat was al iets van 80euro. Dus nu voor 70euro meer hebben we alles verzekerd, tenminste bijna alles.
Wat erg van je moeder, sterkte ermee!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards