collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 229659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #50 Gepost op: 10 september 2010, 18:41:53 »
Wij gaan op 15 november in ondertrouw (dat is de datum dat ik precies 7 jaar geleden hem voor het eerst ontmoete  :wub: ), we wilde eigenlijk 28 november omdat we dan 7 jaar verkering hebben, maar helaas valt dat op een zondag  :mellow:
Wij gaan in Lelystad om 13.00 uur in ondertrouw (daar wonen wij) en om 16.00 uur hebben wij een afspraak bij het stadhuis in Barneveld (wij trouwen in kasteel De Schaffelaar in Barneveld) voor een ambtenaar, trouwboekje en etc. te regelen. Daarna willen we in Barneveld uit eten! Wij maken er dus een leuk dagje/avondje van!

Wij zijn op het moment druk bezig met ons te oriënteren op de huwelijksreis die we in november willen boeken. Het stond min of meer al vast dat we op huwelijksreis naar de Cycladen zouden gaan. Maar aanstaande twijfelde toch nog. Nu zijn we ons aan het oriënteren op Bali.
Zoals het er nu voor staat, kan het nog beide kanten opgaan.

Dinsdag weer naar de trouwlocatie  :wub: Wij hebben nog veel vragen, dus de locatie had ons uitgenodigd om weer langs te komen.  :)

Maandag 20 september komt de predikant langs voor ons eerste gesprekje  :)  Ben benieuwd! Daarna komt hij nog een keer of 2 langs. Kerkelijke inzegening blijkt een heel gebeuren te zijn.

Dus dit is eigenlijk de planning/mijn agenda:
14 september: Naar trouwlocatie voor vragen.
20 september: Predikant op bezoek.
september/oktober: oriënteren op huwelijksreis en kijken naar trouwkaarten (moeilijk!!! vind ik dan).
15 november: Ondertrouw.
24 november: Jurk weer passen!  :wub:
Eind november: huwelijksreis boeken.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #51 Gepost op: 10 september 2010, 19:59:46 »
wij willen/gaan naar de Malediven (zonder kinderen)

13 september gesprek fotograaf
29 september voor het eerst naar jurken kijken
11 november in ondertrouw

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #52 Gepost op: 12 september 2010, 10:53:12 »
We hebben gisteren onze ringen opgehaald en ze zijn echt prachtig!!

Ik kwam er achter dat ze niet alleen heel erg mooi zijn, maar nog ecologisch verantwoord ook! Ze zijn van Flamingo, een klein Nederlands bedrijf dat zijn ringen blijkbaar nog op ambachtelijke wijze smelt en smeedt, in plaats van giet! Daardoor hebben ze een zachtere kleur en meer glans dan het meeste geel- en rosé-goud (witgoud is natuurlijk witgoud :wink:). Het gebruikte goud komt uit Colombia en wordt daar 'fair-trade' gewonnen.

Ben daar wel blij mee - was niet de intentie, maar we houden wel van dat soort initiatieven :).

Bijgevoegd natuurlijk een afbeelding!
[attachment=14698:IMG_9235 - small.JPG]

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #53 Gepost op: 12 september 2010, 16:52:56 »
mooie ringen hoor (gelukkig maar want het was balen geweest als het voor die prijs lelijke ringen waren  :rolleyes: )

Ik heb een mooie jurk gezien in een boekje:
http://www.theperfectwedding.nl/trouwjurk/modeca-2010/12.htm

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #54 Gepost op: 12 september 2010, 20:08:35 »
@maewyn Wow, gave ringen! Leuk dat ze ook ecologisch blijken te zijn :) *heeft heel veel zin om ringen te gaan kijken... we hebben nog geen flauw idee :ohmy: *

@tomaat: toffe jurk :) Ik vind zo'n, tja, hoe noem je dat... visgraatlijfje?? in ieder geval, dat zo over elkaar heen... dat vind ik leuk :biggrin: Zelf zou ik die banden om mn schouders niet moeten hebben, worden ze veel te breed van.... Maar vind t n prachtige jurk om te zien :)

Wij zijn afgelopen zaterdag bij twee trouwlocaties geweest met meerdere zalen. En de zaal die wij het mooiste vinden is natuurlijk net bezet :sad: Nog niet definitief, maar er staat n optie op. Dus wij hebben er ook meteen een optie op gezet... Als het andere stel afbelt, hebben wij m :tongue:
Maar goed, nog even aan t rondneuzen verder. Hopelijk hebben we binnen twee weken een locatie vaststaan, dan kunnen we eindelijk de datum naar buiten brengen :)

Dat was t weer... Vriendjelief net op de bus gezet... Die mag altijd ruim drie uur reizen voor ie thuis is, dus vandaar dat ie zo vroeg weggaat. Zucht... elkaar alleen in het weekend zien is echt veeeels te weinig.... AFTELLEN!!!!

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #55 Gepost op: 13 september 2010, 10:50:46 »
@ Inkie, gaat jullie potentiele feestlokatie nu nara dat stel bellen wat hem in optie heeft staan? want dat is hier gedaan. wij wilde graag trouwen op een bepaalde plek op 6 mei maar die stond al in optie.
Toen heeft de eigenaar dat stel gebeld om te vragen wat ze wilde en hun hadden iets anders gevonden

vanavond komt er een fotogfaaf, hoop echt dat het klikt want de prijs is oke

Over 2 weken ga ik trouwjurken passen en dan moet er nog 1,4 kilo af want dan wil ik per see onder de 70 wegen. Het helpt me wel om zulke doelen te stellen.
Iemand van jullie die aan de lijn is?

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #56 Gepost op: 13 september 2010, 21:23:50 »
@tomaat ik ben niet echt aan de lijn, maar wil wel graag wat strakker worden. Ik ben 1.86m en heb een BMI van 21.nogwat. Ik ben dus op zich niet te zwaar, maar mijn vet percentage is wel aan de hoge kant volgens de meneer van de sportschool.. Waar het zit? :unsure:  Ik heb van die kleine rolletjes aan de zijkant. Heeeel fijn maar niet heus.. Ik ga het voetballen weer oppakken, hopen dat ik weer wat strakker wordt! Gelukkig zie je het niet in de jurk :wink: Ben jij aan het sporten of ga je op dieet?

Zijn jullie ook al druk aan het bedenken wat jullie met je haar willen? Ik kan er maar niet uitkomen. Ik heb nu een 'losse bob', lange plukken vooraan en opgeknipt achter. Ik zal wel even een foto van mijn jurk plaatsen (als m'n jurk doorgaat, zie mn andere topic  :blink:) wat jullie daarbij aanraden. Haar los, of haar naar achter?

« Laatst bewerkt op: 13 september 2010, 21:24:29 door Willempie »

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #57 Gepost op: 14 september 2010, 10:35:55 »
@Inkie: spannend, ik duim voor je!! Ben inmiddels ook wel heel benieuwd naar jullie datum . n ja, een relatie op afstand is níet leuk - wij hebben 5 jaar lang heen en weer gereisd tussen Amsterdam en Eindhoven!

@tomaat: hoe was je fotograaf? Is het een beetje bevallen?

Nee, ik ben niet aan de lijn. Ik ben 1.76 m en ik weeg iets van 68 kilo, heb me in geen eeuwen meer echt gewogen, maar is een ruwe schatting van de Wii . Ik heb ook wat 'lovehandles' op m'n heupen hoor, maar een hele slanke taille en brede schouders dus ik zie er gewoon slank uit - handig! Hoef ik er lekker niks aan te doen ! Wat strakker, net zoals Willempie zegt, is wel handig, dus daar ga ik wel voor... Maar als het niet lukt, is er ook geen man overboord!

@Willempie: is die man van de sportschool nou helemaal betoeterd? Een BMI van 21 nogwat is super!! Hartstikke gezond, dus wat dat vertpercentage betreft...

Hmm... mijn posts vallen weg!! :sad:

Ik wilde zeggen dat ik beide jurken erg mooi vind, en ik hoop echt dat het gaat lukken, Willempie!

Ik heb a.s. zondag mijn eerste proefkaspel, maar de kaspter is dan ook de vriendin van één van de getuigen van mijn vriend, dus dat is heel handig! Ik dacht altijd dat ik het opgestoken wilde, vind ik erg mooi, maar misschien wordt het toch halflos met ingezette krullen en dan in ieder geval een tiara erin! Moet dan wel een tiara vinden die bij de jurk past, maar heb een mooie gezien op lemony.nu: http://www.lemony.nu/collectie/tiara's/parel/Tiara%20097
« Laatst bewerkt op: 14 september 2010, 10:43:09 door Maewyn »

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #58 Gepost op: 14 september 2010, 19:53:36 »
Ik weet ook nog niet wat ik met mijn haar wil, heb haar net iets langer dan schouderlengte. kapper geeft aan tot ana mei niet te veel eraf te knippen, dan kan ik nog alle kanten op. Draag het nu bijna altijd los en heel af en toe een staart. Dus opgestoken lijkt me wel wat, maar moet natuurlijk eerst zien of het staat.

Ik wilde in eerste instantie aan de lijn gaan doen, maar om dat tot aan mei te doen gaat me vast niet lukken. dan ga ik schommelen met gewicht en dat is voor passen jurk ook niet handig. Ook wil ik niet tot aan dan lijnen, dat is echt een straf en dan kan ik ook niet altijd genieten van de voorbereidingen naar de bruiloft toe. Ik wil er gewoon niet alles voor laten, op zijn tijd een wijntje of wat lekkers.
ben nu wel begonnen met meer beweging, meer water en door de weeks niet snoepen. Dit kan ik goed volhouden en merk zelfs dat ik weekend van mezelf mag snoepen, maar daar lang niet altijd zin in heb..

Ben erg aan het twijfelen wie ik mee neem jurk passen. In ieder geval mijn moeder. Zij betaalt de jurk en geeft eerlijk aan wat me wel/niet staat. Schoonmoeder neem ik mee uit netheid, kan erg goed met haar overweg, maar twijfel of we dezelfde smaak hebben. Denk dat ik het maar bij hen laat. Als ik nl ook nog mijn 2 getuigen (vriendinnen) meeneem heb ik 4meningen en dat is best lastig. Winkel geeft ook aan beter niet te veel mensen mee te nemen.
Wil met 2de of 3de keer passsen mijn oma's meenemen. De ene is 82 en de ander 87. Lijkt me heel bijzonder dat ze mee kunnen afpassen van de jurk. 1 oma is ook ziek en heeft kanker, arts geeft aan dat het goed te behandelen is, maar hij kan niets garanderen. Ik ben haar eerste kleinkind dat trouwt, dus dat wil ze erg graag meemaken. Zou een heel mooi cadeau zijn als ze er allebei nog bij kunnen zijn, maar door ze mee te nemen met passen weet ik dat ze mij in mijn jurk zien....al is het dan nog niet de dag zelf.....

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #59 Gepost op: 14 september 2010, 21:43:36 »
@ doortje, ik heb voor mezelf wat haalbare streefgewichten gepland en ik merk dat me dat eigenlijk best goed af gaat.
Ik woog altijd rond de 62 en na 2 zwangerschappen 74 kilo.
Ik kon maar elke keer niet de moed vinden om af te vallen maar nu heb ik echt wel een doel.
Eind september als ik ga passen moeten de eerste 4 kilo eraf zijn (ik ben 16 augustus begonnen) en dat gaat lukken, daarna moet ik van mezelf eind december weer 4 of 5 kilo afgevallen zijn en dat gaat ook lukken


voor het passen neem ik ook mijn moeder en aanstaande schoonmoeder mee. Ze waren erg vereerd toen ik het vroeg en we maken er een leuke en speciale dag van@ willempie, mooie jurk hoor!

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #60 Gepost op: 14 september 2010, 22:32:21 »
@maewyn: de datum lijkt zo goed als zeker, maar van vriendjelief moet ik nog even mn mond houden :wink: En das wel zo lief naar de familie toe, niemand weet het nog :wink: Maaarrr... eind september verklappen we t :biggrin: kunnen jullie ook n beetje aftellen :wink:

@doortje: lastig he, dat haar! Ik weet het ook nog niet... ben mn haar ook aan het laten groeien. Had ik zelf al besloten in oktober. Toen kwam mn AS in maart in zicht en hij houdt erg van lang haar, dus dat komt mooi uit :laugh: Dus vrolijk verder laten groeien en dan zien we wel... Mn schoonzus heeft aan n vriendin van haar gevraagd of ze mijn kapsel wilt doen. Weet t antwoord nog niet, dus ben benieuwd, zou misschien best kunnen schelen. En naar mijn idee overlegt het toch altijd handiger met iemand die je kent, op de een of andere manier...

@wie meenemen met passen: 8 oktober heb ik mijn officiele eerste pas afspraak. Ff tussendoor glip ik 2 oktober de bruidszaak in van vrienden van mn AS, om DE jurk te passen waar ik verliefd op ben, heb ik die alvast aangehad. Daar gaat mn getuige mee naar toe, mn beste vriendin. 8 oktober ga ik samen met haar ook weer en mn zus. Die twee zijn genoeg. Als ik dan mn jurk gevonden heb, neem ik sowieso mn moeder nog mee, denk dat ik mn SM ook meeneem dan... en wil vast ook nog wel n keer met mn twee andere zussen, maar idd in de fase dat ik de jurk al heb gekozen... te veel meningen werkt averechts (iig bij mij...)

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #61 Gepost op: 15 september 2010, 11:21:19 »
Ok, weer even een update van mij.

Ben zo blij... Mijn vader is zes jaar geleden overleden en kan er dus niet zijn. Maar zijn beste vriend, ook een hele dierbare vriend van de familie, is een spreker die wel vaker door kerken wordt uitgenodigd. Ik vind zelf altijd dat hij heel gaaf preekt en op de begrafenisdienst van mijn vader heeft hij ook een hele mooie, troostende preek gehouden, die me helemaal trots maakte op mn vader. *Niet te veel aan denken, zit op mn werk, emoties beetje laag houden....* Helaas woont hij niet in de buurt, dus zie ik hem niet zo vaak, en daarbij woon ik ook niet meer thuis, dus vind het altijd extra fijn om hem te zien.
Maar goed, ik heb hem net gebeld om te vragen of hij een rol wil spelen tijdens onze kerkdienst. Hij was helemaal vereerd ermee en heeft de datum meteen met een groot uitroepteken in zijn agenda gezet. Ik ben zo blij dat hij wil en kan komen, en het is ook super te merken dat hij het ook zo fijn en heel bijzonder vindt... Om het nog een extraatje te geven gaan we ook nog (zeer waarschijnlijk, bijna zeker) op de trouwdatum van mijn ouders trouwen...

Het gaat zo'n prachtige dag worden.......

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #62 Gepost op: 15 september 2010, 11:24:40 »
Oh Inkie, wat bijzonder!! Hartstikke fijn voor je zeg :biggrin:.

Samarinde

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #63 Gepost op: 15 september 2010, 20:30:42 »
Jeuj, ik mag hier ook bij!

6 mei 2011 is de dag. We zien er erg naar uit en ik begin al bridezilla achtige trekjes te vertonen. Hoewel, dat was vlak na mijn aanzoek stiekem al zo :)
Met als gevolg dat het meeste al geregeld is. Althans de dingen waarbij de datum erg belangrijk is. De band, locatie de jurk (met een levertijd van een half jaar)
zijn al geregeld. En ik ben nogal aan het knutselen geweest. Dingen als cadeautjes voor de daggasten a la goodiebag met zelfgemaakte dingetjes, naamkaartjes
bij het diner, autolintjes enz enz.. zijn al gefixt.
Momenteel zijn we druk met de trouwkaart, die willen we ook zelf ontwerpen.
Nog genoeg werk op de stapel dus. Maar wat is het leuk he, zo naar een bruiloft toeleven?

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #64 Gepost op: 15 september 2010, 21:15:49 »
hee Samarinde, wat leuk dat je ook in mei 2011 trouwt (en ook op de 6e!!!!!!)
wanneer ben je gevraagd?

Hier alles oke. Ik moet nog een paar ons om onder de 70 kilo te komen dus ik ben vreselijk trots op mezelf. Streefdatum is 29 september dus dat gaat makkelijk lukken.

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #65 Gepost op: 15 september 2010, 22:07:44 »
6 mei, wat een leuke dag! Wij gaan dan ook trouwen  :biggrin:

@ Maewyn Ja die kerel beweerde dus echt dat mijn vetpercentage boven de 30 % zat met een BMI van 21. Ik ben natuurlijk erg lang, ik mag daar geloof ik boven de 80 kilo bij wegen zonder dat ik "overgewicht" heb(dat haal ik echt niet hoor, weeg gelukkig een stuk minder).
Maar ik ben nogal tenger gebouwd en heb lovehandles (zie je overigens niet zo goed) dus ik ga er maar van uit dat daar die 30 % zit hahahaha. :wink: :laugh:

Ik heb vandaag mooie ringen gezien op internet, ik hoop dat de juwelier onze "gewone" gouden ringen daarin kan omtoveren. Ik heb het goud al, dat scheelt echt gigantisch in de prijs! Ik hoef alleen de graveer kosten en de evt. steentje te betalen. Ik denk dat ik voor zirkoon ga, vind diamant zo duur!

Ik had gedacht dat ik mijn haar met het trouwen naar achter zou doen met een grote bloem als accessoire. Maar bij de jurk staat los haar veel mooier. Ik ben alleen bang dat wanneer ik mijn haar los doe, het gaat krullen en pluizen. Ik heb namelijk slag in m'n haar. Nou ja, gelukkig heb ik nog ruim 7 maanden om daarover na te denken :wink: Ik ga er denk ik maar voor om mijn haar aan te passen aan de jurk en niet te doen wat ik altijd in mijn hoofd had. Ik ben bezig met mn budget maar heb nog geen idee wat ik voor de kapper en visagist moet rekenen. Heeft iemand een indicatie?

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #66 Gepost op: 16 september 2010, 09:04:54 »
Ik had hier gisteren op gepost, maar blijkbaar is mn reactie niet door t censuur heengekomen :laugh: (nee hoor, zo erg was t niet :wink: )

Ff kijken wat ik had geschreven....

iets van...

@Samarinde: welkom! Wat heb jij al veel geregeld zeg! Autolintjes zelfs al....  :blink: dat is echt zo iets waar ik de dag NA de bruiloft pas aan zou denken  :rolleyes:  Wat voor jurk heb je? :)

@tomaat: wow, nog maar n paar ons te gaan! Dat moet idd wel lukken voor de 29e. Goed bezig hoor!! :)

@Willempie: Ik zit ook nog te dubben wat ik met mn haar wil. Ik lat het momenteel groeien, is nu net tot op mn schouders. Heb ook slag in mn haar en wil voor n strapless jurk gaan, dus zit te denken aan half vast... loshangend haar staat mooi bij n strapless (vind ik...) anders wordt t zo'n kale bedoening... Maar dat moet toch wel kunnen  lijkt me, ondanks de slag... ik bedoel, dames met lang haar (en heren natuurlijk :laugh: ) moeten het toch op n mooie manier los kunnen dragen? De kapster heeft hier vast wel n goocheltrucje voor :biggrin:
Qua prijzen, tja dat kan heel verschillend zijn, ik heb tussen de 50 en de 175 gehoord, tis maar welke kapper je treft en ook of je je make up meteen ook laat doen. Ik zou zeggen, google s op kappers in de buurt, of kijk of in je vriendenkring iemand te vinden is die t voor je wil en kan doen :)

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #67 Gepost op: 18 september 2010, 15:57:57 »
Yes wij hebben onze ringen gevonden! Zijn er super blij mee, nu wachten tot ze binnen komen.

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #68 Gepost op: 18 september 2010, 18:13:38 »
@Amanda13052011 Fijn dat je geslaagd bent! Heb je lang gezocht? Wat voor iets heb je uitgekozen?

Wij hebben de fotograaf helemaal vastgelegd. € 675 voor een hele dag :). En ze maakt geweldige foto's :). Binnenkort ook maar eens naar de juwelier voor de ringen, dan kan ik die ook van mn lijstje strepen  :)  :wink:

Ik heb al nagedacht voor de tekst op de kaart. Ik wou niet de standaard tekst op de kaart dus heb gekozen voor 2 gedichtjes. Toen ik het las kreeg ik al tranen in mijn ogen, zo mooi vond ik het. Ik hoop ook dat mijn gasten dat vinden. :ph34r:

Verder leek het mij wel mooi om bij het gemeentehuis i.p.v. bellenblazen of rijst gooien helium ballonnen op te laten. Maar daar moet ik nog even over na denken. En ik weet dat het nog een dikke 7 maanden duurt, maar ik ben zo nieuwsgierig wat mijn vriendinnen op mijn vrijgezellenfeest gaan uithalen! Ben ik de enigste of hebben jullie dat ook?

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #69 Gepost op: 18 september 2010, 18:47:47 »
@Samarinde: welkom hier! Ook een 6 mei bruidje, wat leuk :biggrin:. En wat heb jij al veel gedaan! Ik vind mezelf al snel :wink:

@tomaat: hartstikke goed! Zet 'm op voor die laatste loodjes!

@Amanda: gefeliciteerd met jullie ringen! Wat voor ringen zijn het geworden? Heb je een afbeelding of wil je ze nog even voor jezelf houden? :wink:

@Willempie: wat goed dat jullie een fotograaf hebben! Ik vind het helemaal niet duur, ben benieuwd wat voor soort foto's ze maakt. En fijn dat je een tekst heb voor de trouwkaart, daar zijn wij nog niet mee bezig. Ik vind eigenlijk alles een beetje afgezaagd en daarom past het niet echt bij ons... Maar we hebben nog tijd zat, we komen er wel uit :biggrin:.

Ik had donderdag ongebruikelijk vrij, en ben naar de Ici Paris XL hier gegaan om eens rond te vragen voor bruidsmake-up. Ik heb geen mooie huid, veel oneffenheden, pukkeltjes en littekens van de acne, dus een goede make-up voor m'n bruiloft vind ik heel belangrijk! Normaal gesproken draag ik geen make-up, of weinig, omdat ik 's ochtends vroeg van huis ben en graag wat langer slaap :). Ik was er binnen gelopen om eens te kijken wat voor make-up bij mij zou werken, en of het het overwegen waard is om het zelf te doen. Ze waren echt heel erg vriendelijk, het meisje heeft me he-le-maal opgemaakt... Wat een boel verschillende dingen zeg! Eerst m'n huis schoongemaakt met 3 lotions, toen een primer, een concealer, een foundation, een poeder, een beetje rouge, nog een bronzing poeder, nog wat concealer, oogschaduw, mascara, wenkbrauwpotlood, nog wat poeder en totslotte een fixer. Lieve hemel... maar het resultaat was erg geslaagd, vind ik zelf. Mijn jurk is wit met groen, m'n accessoires paars, dus die kleuren komen een klein beetje terug. Wat vinden jullie? Kan het een beetje zo?


Oh, en als altijd: let niet op m'n uitdrukking - foto's maken van jezelf is lastig!
[attachment=14762:IMG_9240 - small.JPG]

Rampzalig

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #70 Gepost op: 18 september 2010, 18:55:54 »
Zelf trouwen wij 20 mei 2011.
Zijn nu vooral druk met een fotograaf uitzoeken.
We zijn bezig of bezig geweest met:
Reggie Kuster= goede fotograaf, maar slecht in afspraken. Moet zelf telkens actie ondernemen en reageerd zeer langzaam.
Joop van tellingen = Leuk om te hebbne voor je bruiloft, niet de goedkoopste, boeken vonden wij iets minder.
Edo = een fotograaf die op het forum iedere keer verwijderd is, maar wel aparte foto's. hebben we vrijdag een afspraak mee.
Bianca de Bruin = leuke en lieve vrouw met prachtige boeken die er echt hart voor heeft. Heel onopvallend. Fijne vrouw.
Zij nog met iemand uit Belgie bezig, maar de contacten lopen ook moeizaam.
En met Wendy Bos, een fotograaf die bij een vriendin van mij foto's heeft gemaakt. Heel mooi maar ook vrij duur.

Voor ons vallen er een aantal af, reggie en wendy.
Edo weten we dus nog niet.
Maar zelf ben ik erg voor Bianca.
Mijn vriend voor joop.
Dus dat word nog leuk!

Iemand ervaring met 1 van bovenstaande?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #71 Gepost op: 18 september 2010, 21:24:35 »
Dit zijn onze ringen, combinatie van staal en titanium. Hebben niet zo heel lang hoeven zoeken, was eigenlijk de 2e winkel waar we langs gingen.

@Maewyn; make-up ziet er goed uit. Valt niet zo heel erg op. Misschien een hele brutale vraag, maar moet je daar ook voor betalen?

@Willempie; das een leuk prijsje voor de hele dag.

@Samarinde; welkom! Wat heb je al een hoop geregeld zeg.

Wij willen als uitnodiging een puzzelkaart, maar dat is nog moeilijk te vinden. Of we moeten het via internet bestellen. Gelukkig hebben we ook nog even de tijd.

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #72 Gepost op: 19 september 2010, 12:20:22 »
@Maewyn Ik vind je make-up erg mooi. Niet té! Fijne winkel is ICI he? Ze hebben mij ook advies gegeven. Ik heb zelf niet zo'n hele moeilijke huid, alleen ben ik erg wit. De meeste merken hebben mijn kleur foundation niet, alleen Dior en die is helaas erg aan de prijs. Ik draag doordeweeks alleen mascara en eyeliner, puur om dezelfdee reden als jou, ik slaap 's ochtends ook graag wat langer :wink: Maar wel fijn dat je zo goed geholpen bent! Ga jij het daar ook allemaal aanschaffen?

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #73 Gepost op: 19 september 2010, 22:29:54 »
@tomaat: wsat goed van je dat het zo goed gaat om je streefgewicht te behalen! Wat zul je trots op jezelf zijn. ik ben er dus niet heel erg mee bezig, minder snoepen en meer bewegen en meer water drinken en gata ook al de goede kant op...

Ben gisteren bij de kapper geweest. Highligts begonnen uitgroei te krijgen. Afgesproken om tot ana de bruiloft alleen puntjes te laten knippen en niet te veel van mijn haar af te doen. Wat er af is, krijg je er maar zo niet meer aan. Ik weet nog niet wat voor een jurk ik uit ga zoeken, maar kapper zit nu te denken bij mij aan haar opsteken. Helemaal of half weet ze nog niet, ligt aan jurk. En dan een krul erin, omdat ik stijl haar van mezelf heb en met krul erin lijkt wat vlotter. maar als ik klassieke jurk bv ga kiezen laat ze de krul erin weg. maar mij kennende wordt het geen klasieke jurk.

@willempie: mooie prijs voor de fotograaf. Wij betalen 750voor de hele dag, zitten reiskosten bij in, het album en we krijgen zelfs alle foto's op dvd. We zijn er super blij mee. We hebben haar al ontmoet, erg aardige vrouw en veel foto's van haar gezien. We zijn helemaal tevreden!!!

@maewijn: mooi je make-up. Staat je goed.

@amanda: mooie ringen. Wij zijn nog niet echt op zoek, maar al wel aan het rondkijken op internet. daar ook dezelfde ringen gezien, maar dan in witgoud en geelgoud. Erg mooie ringen. ben benieuwd wat het uiteindelijk bij ons gaat worden: denk wel witgoud en geelgoud. Maar veredr maar eens kijken hoe de ringen er in het echt uitzien en hoe ze om onze vingers staan. maar ringen kijken doen we pas eind dit jaar begin volgend jaar.


Ik ga begin oktober naar bruidsbeurs. Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee en mijn 2 getuigen. Nu wilde schoonzusje van mijn kant ook graag mee. kan goed met haar overweg en vond het prima. later kwam ik aan het denken: met 6personen naar beurs is best veel, maar ja...ook wel weer gezellig.
Nu willen de 2schoonzusjes van mijn vriends kant ook mee, maar zij zijn veel jonger. heb ook minder met ze. Vind met 8 personen best veel om naar bruidsbeurs te gaan, daarbij komt dat kleine beurs is. Ook tonen zij normaal weinig interesse in ons huwelijk en alles waar we mee bezig zijn en mijn eigen schoonzusje wel.
lastig dus, heb eigenlijk weinig zin dat zij meegaan. Ervaring leert mij dat die 2 dan met hun moeder op pad gaan en dat je dan echt kleine groepjes krijgt....lastig dus. Maar eens kijken hoe of wat, heb geen zin om daar discussie om te gaan maken.

Wat betreft vrijgezellen dag, duurt nog erg lang. maar wel spannend. Normaal weet je bij een ander welke dag het is en wat je gaat doen. Nu dus niet. dat is best spannend.....maar wordt vast een leuke dag. Verwacht het ergens op een zaterdag in maart of april

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #74 Gepost op: 20 september 2010, 09:16:12 »
@Maewyn: heel mooi die makeup! :) Wat n goed idee om gewoon binnen te lopen, misschien moet ik dat ook maar s doen :)

@Amanda: mooie ringen :) Ik heb zelf werkelijk nog geen flauw idee wat voor ringen wij gaan doen... ben heeeel benieuwd


Zaterdag ff met mn AS naar n bruidszaak geweest, waarbij vooral hij aangaf wat ie leuk vindt en niet. Ik ken zn smaak nu vrij goed en ben er zeker van dat ie de jurk die ik nu zo mooi vind, ook heel mooi vindt :biggrin:

Ik zou 2 oktober terug naar die winkel, samen met n vriendin, om DE jurk te passen, voordat ik met diezelfde vriendin en mn zus "officieel" jurken ga passen... Maar nu kreeg ik dus n mailtje dat ze per ongeluk dubbel geboekt hebben... :sad: Hopelijk valt het nog op te lossen, want die vriendin komt speciaal naar Enschede, 2 uur reizen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards