collapse

Auteur Topic: Vrijgezellenfeest Elles  (gelezen 3876 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elles*

  • Gast
Vrijgezellenfeest Elles
« Gepost op: 31 augustus 2010, 10:15:32 »
Bij deze mijn vrijgezellenverslag!!

Manuel en ik fietsten zaterdagochtend naar onze korfbalvereniging, want we hadden om 11 uur een wedstrijd die dag, we zitten al 8 jaar bij elkaar in het team. We kletsten alvast over ons vrijgezellenfeest, we dachten al dat het vandaag zou zijn. Manuel vroeg aan mij of we nog lekker een wedstrijd zouden spelen of dat het later zou gebeuren…
Wij kwamen om half 11 aan en ontmoetten een aantal teamleden, we kletsen even wat bij en daarna ging ik met 1 teamgenootje me omkleden, ik zei tegen Manuel: ik zie je zo met de wedstrijd!
Dus ik me omkleden voor de wedstrijd, alles nog goed doen, al mijn sieraden af enzo. Duurde wel lang voordat de andere teamgenootjes omgekleed waren en ik maakte nog de opmerking waar een andere vriendin van mij was. Het antwoord was een sms, dat ze er zo aan kwam.. Dus ik zeg kom we gaan, en ja ik deed de deur open en werd verwelkomt door luid geblaas op hun feesttoeters en knalroze kleding die ze aan hadden en de attributen die ze voor mij bij zich hadden. Wat een ontzettende verrassing was dit! Want dit had ik echt niet verwacht, dat het nu al was! En de andere verrassing was dat Manuel allang vertrokken was.. Wel jammer, dat we elkaar niet gezien hebben!
Maar ik kon mijn tenue weer uitdoen en ik ging met alle meiden de kleedkamer in want zij hadden mijn outfit, zie onderstaande foto, toen vertrokken we bij de korfbalvereniging.



Toen kregen alle meiden een envelop, die zouden mij de weg leiden, we zouden gaan fietsen, naar de activiteit. Alle meiden moesten naast mij fietsen als hun envelop aan de beurt was.
Als eerste moesten we pijlen op de weg volgen en als eerst kreeg ik allemaal vragen over mijn aanstaande echtgenoot, mijn antwoorden bepaalden links of rechtsaf. Dat was echt lache, maar 1 vraag had ik fout, namelijk dat ik dacht dat zijn lievelingskleur groen was (onze muren zijn groen) maar het was blauw.
Helaas kregen we een paar keer een stortbui over ons heen, maar dat mocht de pret niet drukken. We kregen hele pakketten met snoepjes en fruit en drinken mee voor onderweg, echt heel lief van de meiden! En halverwege kwamen de flesjes flugel, het was pas 12 uur ofzo. We hebben een beetje geinproviseerd vanwege een afgesloten stukje in het bos en de erge regenbuien af en toe. Dus we zijn ergens gaan opwarmen met een lekker kopje thee.
Daarna verder gefietst richting Delft en daar nog wat opdrachten gedaan en vragen moeten beantwoorden, je merkte dat overal zo veel aandacht aan besteed was, zoveel details!
Toen, de laatste envelop, wees ons naar het station in Delft. Wat gingen we doen? Naar Utrecht! Leuk! Dus wij de trein in, en in Rotterdam overstappen, toen kwam de volgende verrassing. Iedereen had een caedautje, om mij nog meer roze aan te kleden. Oorbellen, huishoudhandschoenen, roze kniekousen, ketting, tasje, armbandje, haarklipjes, make-up, alles roze roze ROZE! Past goed bij mij!

Resultaat:



Daarna zijn we in Utrecht gaan Salsadansen, errug leuk en gezellig! :biggrin: We waren ondertussen ook lekker opgedroogd van de regen die ochtend. Na het dansen zijn we op een terrasje gaan drinken en daarna heerlijk gaan eten in de Reünie, daarna zijn we gaan stappen in 2 kroegjes. Tussendoor kwamen er nog een aantal champagneflessen aan te pas, heerlijk, en veel foto's gemaakt met de groep:



De terugreis verliep minder soepel, toen we in Rotterdam aankwamen bleek dat we niet meer met de trein terugkonden, vanwege werkzaamheden aan het spoor. Dus wij wachten op de bus, werden heen en weer gestuurd en uiteindelijk kwamen we nog 2 jongens tegen van het VGF van mijn vriend, dus ik hoopvol: en waar is hij dan? Zeiden ze dat hij net met de taxi richting huis was.. En ik zou slapen bij de meiden, was ook een verrassing van ze. Erg lief, maar achteraf hadden we heel graag elkaar even ontmoet, was jammer dat dat niet gebeurde terwijl we op hetzelfde station waren om dezelfde tijd!
Maar het was een superdag, die ik nooit zal vergeten!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Elles
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2010, 10:21:21 »
Goh wat klinkt dat leuk zeg! Zo mag mijn vrijgezellen ook wel zijn!!!
Je zag er geweldig uit  :laugh:

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Elles
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2010, 12:51:32 »
Het klinkt echt als een supergezellige dag! Leuke foto's ook. Wat heeft je aanstaande gedaan op die dag?

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Elles
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2010, 13:53:03 »
Nou dat klinkt echt geweldig!!Ontzettend leuke foto's :biggrin:  Ik hoop dat de mijne ook zo leuk word!

Elles*

  • Gast
Vrijgezellenfeest Elles
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2010, 14:33:26 »
Haha bedankt! Mijn aanstaande hebben ze in een trouwjurk gehesen, ze gingen met de trein en bij elk station kwam er een gozer bij die een kledingstuk bij zich had. Resultaat compleet bruidje met sluier, topje, rok, boeketje, ring, hawaiketting en gestrooide rijst. Daarna mocht hij abseilen van de Euromast, heerlijk in zn strapless jurk :tongue: lolz! En daarna zijn ze gaan eten, en 's nachts nog gaan lasergamen.. :) Al met al zeker een dag die hij niet meer vergeet :wink: Mijn bikkel. Heeft hij dus eerder de hele dag in een trouwjurk rondgelopen dan ik haha :biggrin: Kunnen niet veel mannen zeggen denk ik!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest Elles
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2010, 15:19:21 »
Haha staat je goed dat pakje!!
Geweldig leuk zo'n dag!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards