collapse

Auteur Topic: Varen  (gelezen 3345 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

taketothesky

  • Gast
Varen
« Gepost op: 10 september 2010, 11:23:35 »
Hoi allemaal,

Wij zijn in augustus getrouwd en wilden voor ons feest graag ook een buitenactiviteit organiseren. Omdat wij allebei erg fan zijn van varen, hebben we besloten letterlijk in het huwelijksbootje te willen stappen en met onze gasten te gaan varen in Broek in Waterland. Ik moet zeggen dat het een groot succes was. Het breekt de dag een beetje (om 11:00uur gingen we trouwen en daarna begon het feest) en de gasten hebben ook heel veel lol met elkaar gehad. Wij hadden vier boten gehuurd (2 sloepen, een tuinderschuit en een fluisterboot) en thank god hadden we mooi weer!! Het was het risico nemen waard!

Skogarfoss

  • Gast
Varen
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2010, 11:51:42 »
Dat klinkt inderdaad wel leuk. Vond je het niet jammer dat je niet met al je gasten op één boot zat?

taketothesky

  • Gast
Varen
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2010, 18:47:08 »
Dat klinkt inderdaad wel leuk. Vond je het niet jammer dat je niet met al je gasten op één boot zat?

Hoi,

Nee dit was juist veel speelser, af en toe naast elkaar varen, dan weer in een optocht, zo was je ook echt met het varen bezig! Na het varen hadden we nog uitgebreid de tijd om ons onder alle gasten te begeven, we hadden sowieso een kleine bruiloft met zo'n 30 gasten. Dus het was overzichtelijk  :wink:

tomaat

  • Gast
Varen
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2010, 20:56:56 »
wij gaan na de plechtigeheid borrelen op een rondvaartboot, daar snijden we ook de bruidstaart aan. Het lijkt me superleuk

Flashy

  • Gast
Varen
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2010, 14:53:07 »
Wij gaan met onze daggasten varen op 1 boot. Lijkt me ook leuk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards