collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellenfeestje 11-09-2010  (gelezen 3464 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

w&ndy

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje 11-09-2010
« Gepost op: 15 september 2010, 19:26:23 »
Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver! Mijn as werdt om 11u al opgehaald,ik toen nog alle tijd om te tutten etc.
Om 14u ging toen toch echt de bel,een vriendin kwam mij ophalen en we dronken bij mij thuis nog een wijntje (had ze meegebracht) en ik kon het wel gebruiken werdt me medegedeelt. Ik kreeg ook een sjerp aan met JA IK WIL er op.Hierna reden we naar een andere vriendin en hier waren alle andere meiden ook al! gezellie dacht ik!
In de woonkamer stonden 2 tafels klaar met schilder en teken spullen (ik dacht nog gatver schilderen,ze weten toch dat ik daar niets om geef..?) maar laat me niet kennen en ga zitten en we krijgen uitleg van de mw. die de workshop zou geven. We moesten een bloem uit het vaasje pakken en deze gaan na tekenen (gaap!) Ik toch maar aan intensief aan het tekenen gegaan en schrik ineens op omdat ik iemand op de trap hoor lopen (iedereen was beneden) Komt er een man in een badjas naar beneden,de rest lachen natuurlijk ik snapte er nog niet veel van..
Zegt die dame van de workshop ineens; leg je tulp maar weg want dit is Kevin en die is naaktmodel (slik) en ja hoor badjes uit en daar stond hij dan poedeltje naakt (type piercings in tepel/penis en veel tatto's) We moesten hem dus gaan schilderen/schetsen,wat hebben we gelachen joh! Probeer maar eens iets op papier te krijgen met zo'n naakte man zonder enige gene.
Hierna hebben we wat nagekletst en zijn we doorgereden naar Tilburg waar we hebben gegeten bij etenstijd,super lekker en gezellig!Ik kreeg op weg hiernaartoe nog een kroontje met bride to be erop en een toverstaf. Na het eten gingen 2 meiden "even" koffie halen en kwamen met een tasje terug,hier zat de rest van mn outfit in. Ik kreeg een lila t-shirtje met op de voorkant snoepkettingen vastgezet met een sluitspeld en achterop stonden 10 opdrachten beschreven;
Kus 10 mannen waar je wilt
Knijp in 5 billen
Regel 4 gratis tequila
Wordt toilet juf
Regel 4 condooms
Verkoop al je snoep
vertel 3 mannen hoe goed je in bed bent
Krijg 5 o6 nummers
Dans achter de bar
Dans met 4 mannen
Hierna dus de stad in gegaan en heb al mijn opdrachten behaald!!!! Wat hebben we gelachen zeg tijdens mijn opdrachten doen (en wat zijn mannen toch soms varkens haha) Heel veel foto's gemaakt want die moesten dienen ala bewijs!
Ik heb echt een super dag gehad en ben erg blij met mijn vriendinnetjes!!

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellenfeestje 11-09-2010
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2010, 19:37:39 »
:laugh: om de manier waarop je vriendinnen de schildersles hadden gepland!!
Het klinkt als een geweldig vrijgezellenfeest!!!

Siske

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje 11-09-2010
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2010, 10:16:35 »
haha die schilderles geniaal bedacht.
En ja opdrachten die je met mannen moet doen daar zijn ze meestal wel voor in. haha

w&ndy

  • Gast
Mijn Vrijgezellenfeestje 11-09-2010
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2010, 09:40:17 »
vond ik ook haha ga die naaktschilder wel ff goed onthouden (weet maar nooit waar het nog eens van pas komt!)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards