collapse

Auteur Topic: Afgelopen Zaterdag Vrijgezellenfeest Gehad  (gelezen 4527 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sydnew

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Vrijgezellenfeest Gehad
« Gepost op: 15 september 2010, 19:49:47 »
Nou afgelopen zaterdag was het dan zo ver, mijn vrijgezellenfeest  Om half twee werd ik opgehaald door 8 dwergen , ze hadden broodjes en drinken meegenomen. Dus eerst even wat gegeten in de tuin, want het was heerlijk weer. Ik dacht oh nu gaan ze mij als Dopey verkleden, echt had niks door. Dus ik even naar boven word ik door stuk of 4 meiden gevolgd met mijn outfit. Een heel mooi sneeuwwitje jurk, wat was ik blij waahhahahaha. Ik moest me er echt wel even overheen zetten dat ik zo de straat over moest. Door de buurt want ze hadden de auto bij het station staan  (5 minuten lopen)
Op naar Geldrop, daar hebben we zelf servies beschilderd. Alle meiden hebben een gebaksbordje beschilderd in het thema van de bruiloft, speciaal voor mij. Het zijn ware kunstwerken geworden!!!! Verder nog een mooie schaal gemaakt, een waterkan, 2 flesjes voor olijfolie en azijn, een vaas en een bonbonbordje. We moesten dus aardig doorschilderen haha. Dwerg nummer 9 voegde zich ook tijdens het schilderen bij het groepje. Daarna door naar Eindhoven en hebben we heerlijk gegeten bij een tapasrestaurant.
Daar kreeg ik mijn opdrachten, het was te verwachten haha. Er waren 7 opdrachten die te maken hadden met de zeven dwergen. Kale mannen kussen op hun hoofd, tips om een chagerijnig huwelijk tegen te gaan verzamelen, samen met een man op een kussen slapen, apfelkörn verkopen (ging best goed denk dat ik 30 euro heb verdiend haha), mannen hee-ho laten zingen en de rest weet ik niet meer haha.
De opdrachten zowel in het restaurant als op weg naar de kroeg uitgevoerd. Dat van kale mannen kussen ging best goed  Moest me wel even moed indrinken maar alle mannen werkte gewillig mee.
Daarna zijn we gaan stappen en de tijd vloog echt voorbij. We zijn nog naar de karaoke bar geweest, we hebben nog heel wat kroegen gezien. Veel leuke reacties van zowel mannen als vrouwen gehad, heerlijk op de pooltafel gedanst. Voor mijn werk op de grond gelegen (oh jee ze hebben daar camerabeelden, dat bedacht ik me pas achteraf haha)
Om half vier nog iets gegeten en toen naar huis van vriendinnetje gelopen en daar nog de bedden opgepompt. Alleen wel jammer dat we om 5 uur gingen slapen en ik om half acht wakker werd en ik op de grond lag :S Niet echt een goed luchtbed dus haha.
Ben zo benieuwd naar de foto's. Heb er 1tje bijgevoegd, de rest heb ik nog niet.
Nu afwachten wanneer AS de klos is

Siske

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Vrijgezellenfeest Gehad
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2010, 10:13:12 »
Klinkt als een leuk en geslaagd vrijgezellenfeest erg leuk hoor. En haha die opdrachten dat je dat hebt gedurfd. Al hoewel mannen voor zo iets wel te vinden zijn haha. En wat waren de tips tegen een schagrijnige huwelijk????

Je zag er mooi uit hoor.

sydnew

  • Gast
Afgelopen Zaterdag Vrijgezellenfeest Gehad
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2010, 10:39:32 »
Na heel wat wijntjes durf je een hele hoop hahahaha.  Er waren meer dan genoeg mannen te vinden die zeer bereid waren mee te doen :wink:
Tips tegen chagerijnig huwelijk waren vooral seks en niet trouwen hahahaha. Helaas ben ik het boekje onderweg kwijt geraakt, heel jammer maar ja niks aan te doen.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Afgelopen Zaterdag Vrijgezellenfeest Gehad
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2010, 07:24:30 »
Nou het klinkt als een ontzettend leuk feest. Leuk ook die verkleedkleren, en dat iedereen gewoon mee deed. Ik vind het altijd wel wat hebben als je kunt zien wie er allemaal bij een vrijgezellenfeestje hoort!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards