collapse

Auteur Topic: September 2011!  (gelezen 89793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jelly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
September 2011!
« Reactie #25 Gepost op: 14 november 2010, 19:59:35 »
Hoi allemaal,

Wij gaan op 16 september trouwen.

De locatie ligt al vast, dj geboekt, daarnaast al in ondertrouw, verder moeten we nog veel regelen.

Nu bezig met de bruidsjurk.. spannend!


Groetjes, Jelly

celinejm

  • Gast
September 2011!
« Reactie #26 Gepost op: 16 november 2010, 13:33:20 »
We wilden eigenlijk 26 augustus 2011 gaan trouwen, maar die dag zat al een bruidspaar in 'onze' locatie, waardoor wij de dag niet kunnen doen zoals we willen.

We gaan nu voor 9-9-11. Wordt idd een populaire dag als ik het zo lees :)

Wij hebben al een ceremonimeester (lees weddingplanner), en feestlocatie. Deze week gaan we het definitief vastleggen.
Verder wel al een voorselectie gemaakt in fotograaf,bruidstaart,bedankjes ed, dus daar moet ik me nog verder in verdiepen, maar heb wel al een idee wat ik wil. Heb nog totaal geen idee van DJ/band en vervoer.... En natuurlijk al op jurkenjacht geweest, volgende week heb ik nog een pas afspraak staan, daarna kan ik ook 'de jurk' gaan bestellen.

Voor ons is het belangrijk om nu al feestlocatie, jurk en trouwlocatie vast te leggen (zeker omdat we qua datum nu al moeten uitwijken bij de locatie van onze voorkeur, dat ging sneller dan ik dacht) omdat we in december op vakantie zijn. De rest komt wel in januari (of later)

Klingel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #27 Gepost op: 16 november 2010, 21:38:16 »
Hoi hoi,

Ik heb al eerder gereageerd in dit forum, maar ik heb mn naam veranderd omdat er verschillende 'nieuwschierige mensen' aan het meelezen waren (o.a. ma en schoonzus). Ik trouw 16 september!! Zie vorige pagina :wink:

We hebben ondertussen geregeld:
- getuigen
- ceremoniemeester
- trouwringen (was niet helemaal gepland :wink:)
- stadhuis
- locatie zijn we mee bezig
- fotograaf zijn we mee bezig
- jurk ga ik begin volgend naar op zoek ( is toch niet te laat hè? :unsure: )

We zijn dus nog niet heel ver.. Maargoed, dat komt allemaal na oud & nieuw wel :biggrin:

Veel succes met alles regelen!! Leuk leuk! :)

meisje04

  • Gast
September 2011!
« Reactie #28 Gepost op: 20 november 2010, 19:37:13 »
-
« Laatst bewerkt op: 28 november 2010, 10:05:11 door meisje04 »

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #29 Gepost op: 21 november 2010, 16:16:56 »
Ik heb mijn jurk al vanaf mei bij mijn ouders hangen. Gister weer eens gespiekt en weer helemaal blij!!! Pff wat is ie toch moooooooi!! :)

nikkisept2011

  • Gast
September 2011!
« Reactie #30 Gepost op: 22 november 2010, 21:20:23 »
Hi All

Was een langzaam begin maar langzaam begin ik een idee te kijken dat het goed komt.


We hebben ondertussen geregeld:

- DE Jurk (heel onverwachts maar toch de mooiste jurk voor mij)
- getuigen
- ceremoniemeesters
- stadhuis
- locatie zijn we mee bezig maar hebben al een paar opties
- Dag gast lijst en adressen
- goede ideeën voor cadeaus
- het ontwerp voor on uitnodigingen
- receptie
- goed idee voor mij boeket (helft al besteld als mijn schoonzus is bloemist:-))moet alleen wachten nu voor de ECHTE BLOEMEN natuurlijk
- B&B voor een aantal gasten vanuit het buitenland.

rest komt nog na de feest dagen

-
-

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #31 Gepost op: 28 november 2010, 18:41:44 »
Gisteren zo maar tegen een bruidswinkel aangelopen. Ik wist niet eens dat die daar lag....
Zag eruit als een zaak waar ze galajurken en zo verkochten, maar ik zag van buiten dat er bruidschoenen te koop waren dus even binnen gekeken.
Heb er mijn tiara gevonden en ook maar meteen gekocht.

De schoenen waren vanaf 135 euro. Tja sorry dan kun je me wel vertellen dat ze super lopen en dat je ze erna nog kunt verven, maar ik vind het gewoon te veel.
Ik heb een webshop via ebay gevonden waar je trouwschoenen kunt kopen vanaf 35 euro dus dan is mijn keuze snel gemaakt :)

Vogelnestje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #32 Gepost op: 29 november 2010, 16:13:56 »
Hoi allemaal!

Op 23 september gaan mijn vriend en ik trouwen!
We zijn dan op de dag af 8 jaar samen!

Momenteel ben ik druk bezig allerlei info te verzamelen, maar onze trouwlocatie staat wel al vast.Ik lieg; trouwauto en chauffeur hebben we ook al geregeld!
Dat gaat een vriend doen, met zijn auto!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #33 Gepost op: 3 december 2010, 00:52:20 »
Hallo allemaal!

Vandaag zijn we de ringen gaan passen! Ik ben er echt super blij mee :)
Ze worden nou gegraveerd en dan mogen we ze volgende week gaan ophalen

Ik kreeg ook nog zo maar 3 mooie dozen voor de enveloppendoos te maken van mijn moeder en schoonzus.
Ze waren gaan shoppen en kwamen ze zo maar tegen. Samen met een paar neprozen voor er boven op.
Ik ben er echt super blij mee :)

Klingel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #34 Gepost op: 3 december 2010, 08:34:06 »
We zijn weer een stukje verder!!

22 januari ga ik jurken passen !!  In Rotterdam bij Atlanta en Avenue. K ben heel benieuwd!!

15 januari afspraak met fotograaf en begin januari komt er een adviseur langs om te kijken of we een huisje kunnen kopen of moeten huren...

En dit weekend gaan we de locatie bepalen!!

Spannend maar erg leuk!!!

hoekie

  • Gast
September 2011!
« Reactie #35 Gepost op: 3 december 2010, 16:08:46 »
Ook ik ga in september trouwen en wel op 9 september!
Hebben al een aantal dingen geregeld:
- Trouwlocatie
- Feestlocatie
- Bruidssuite
- Jurk
- Ceremoniemeesters

Ik zie dat een aantal al aardig veel hebben geregeld. Ringen e.d.
Nog genoeg te doen voor mij dus!

Als jullie nog leuke tips hebben voor de onvergetelijke dag hoor ik het graag.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #36 Gepost op: 3 december 2010, 16:37:18 »
Ik heb zo'n voorgevoel dat 9 september een hele druk trouwdag gaat worden  :biggrin:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #37 Gepost op: 6 december 2010, 14:12:47 »
We zijn gisteren de ringen gaan ophalen!
Pff had em het liefst nou al om maar moet nog dik 9 maanden wachten :sad:
Heb ook een ringkussen gekregen met sinterklaas en een bekleed mandje die ik nodig heb voor de cupcakes.
Mijn moeder had alles zelf gemaakt :) (mandje zelf niet)

Zaterdag gaan we samen de stad in om trouwschoenen te halen :)

Volleybal

  • Gast
September 2011!
« Reactie #38 Gepost op: 7 december 2010, 13:17:17 »
Wij hebben ondertussen ook al heel wat geregeld:
kerk, gemeentehuis, feestlocatie, muziek, ondertrouw, getuigen, ringen uitgezocht (nu nog wachten tot ze klaar zijn), fotograaf, trouwauto en 6 januari afspraak staan om DE jurk uit te zoeken...Spannend!  :biggrin:

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #39 Gepost op: 7 december 2010, 19:06:38 »
Hier nog één voor 2 september!! Volgens mij is dat ook een erg populaire dag. Wij hebben al:
- locatie
- fotograaf
- jurk :)
- getuigen & CM
en zijn al in ondertrouw gegaan!

Nu op zoek naar een band/dj

Jullie zijn ook al een eind met de voorbereidingen zeg, succes ermee!

Klingel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #40 Gepost op: 7 december 2010, 19:26:38 »
AS wil nog niet in ondertrouw. Hij zegt: mevrouwtje ongeduld, je wil alles nu al geregeld hebben terwijl het nog een poos duurt..  

Tja, k vind het gewoon allemaal zo leuk!! :)

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #41 Gepost op: 11 december 2010, 13:58:41 »
Mijn as heeft ook zoiets van doe es rustig en heb het eens ergens anders over :)

Ik heb vandaag schoenen gekocht!! Jahaaaa ik ben er erg blij mee:)
Mijn moeder was mee en heeft ze betaald! Weer een fijn cadeautje :)

herfst2011

  • Gast
September 2011!
« Reactie #42 Gepost op: 12 december 2010, 11:17:00 »
Hoi Allemaal,

Wat leuk om al jullie verhalen weer eens te lezen.
Bij ons gaat het ook allemaal goed. We hebben de lokatie geregeld en gemeentehuis natuurlijk. We hebben inmiddels ook een band. Die hadden ook al meer mensen die op onze datum wilden.
Verder hebben we de ambtenaar al gevraagd. Is een bekende van ons. Daarvan hebben we nog geen definitief antwoord. Ze wil dolgraag, was zeer vereerd, maar er zijn wat planningsprobleempjes.

De jurk ga ik in februari uitzoeken samen met mijn zus en moeder. We willen in Apeldoorn en in Alkmaar gaan kijken. Heeft iemand tips? Ik wil graag bij een grote winkel kijken met een groot aanbod, want ik ben een pietlut. (Ik heb over "princess" bruidsmode niet zulke goede verhalen gehoord)
Ik las ook veel over schoenen. Ik kwam pas een website tegen die trouwschoenen verkoopt voor normale prijzen. Ik denk dat ik ze daar koop: http://www.brandos.nl/bruidsschoenen

We hebben wel een auto uitgezocht, maar nog niet besproken.
Ondertrouw gaan we pas veel later doen. Ergens in maart ofzo. Das nog ruim op tijd, we zijn allebei zo blanco als wat en de informatie die je dan krijgt heb je eerder toch niet nodig.
Ook de ringen gaan we later pas doen. We zijn druk in verbouwing, we lopen alleen maar het risico dat we ze kwijtraken of ze vies worden.

Waar we wel serieus (veel te vroeg) over na aan het denken zijn is bedankjes, vooral omdat we twijfelen of we het zowiezo wel willen. Het is vaak toch een dingetje dat veel mensen thuis in een kast stoppen en na een jaar weggooien. Of wat in de auto blijft liggen. Of mensen vergeten het mee te nemen. En je wil er niet te weinig hebben, dus je houdt er altijd over.
Het leeft zo bij ons, omdat de band die we hebben, kwam met de optie een CD van hun te geven met een hoesje van ons. Leuk idee, maar draait iemand dat nog?

En dan hebben we nog steeds geen getuigen gevraagd. We twijfelen allebei nog.....

Wij hebben zo'n 100 mensen op onze gastenlijst die we niet allemaal hoogst persoonlijk kunnen vertellen dat we gaan trouwen en wanneer. De tijd hebben we gezien onze verbouwing niet. Dus wij gaan een soort vooraankondiging op de kerstkaart zetten. Dan kan iedereen die we voor het feest uitndodigen het in de agenda zetten en zijn we niet heel veel tijd en geld kwijt aan op en neer reizen of 'save the date' kaarten.

Langzaam gaan de voorbereidingen verder dus. Wel heel erg leuk!

groetz

Zaina

  • Gast
September 2011!
« Reactie #43 Gepost op: 12 december 2010, 23:17:11 »
Nog op zoek naar bedankjes? www.trouwwinkelzaina.nl
Prachtige bijzondere bedankjes

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #44 Gepost op: 13 december 2010, 12:24:34 »
ik denk eerlijk gezegd dat wij ook geen bedankjes gaan doen...
Ik heb zelf nog nooit iets gekregen waar ik iets mee doe.
Dus eigenlijk zonde van het geld. Dus nee tenzij we nog iets leuks tegenkomen!

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #45 Gepost op: 15 december 2010, 08:43:26 »
hey dames,

Hebben jullie al een huwelijksreis geboekt of in gedachten? Ik kom er steeds maar weer achter dat de landen waar ik wel heen wil (Mexico, Dominicaanse Republiek, Filipijnen...) het in september orkanenseizoen is. PFFF daar heb ik dus geen zin in, heerlijk op honeymoon en dan van het strand afgeblazen te worden. Waar gaan jullie heen? En ga je ondanks het orkanenseizoen wel naar een bepaald land toe?

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #46 Gepost op: 15 december 2010, 09:20:29 »
wij gaan dus wel naar mexico haha
is het zo erg dan?

Ik heb wel overal gelet op het regenseizoen aangezien we eerst richting thailand enz wilden gaan, maar niet eens gedacht aan een orkaanseizoen?

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
September 2011!
« Reactie #47 Gepost op: 15 december 2010, 11:21:12 »
Ik heb geen idee hoe erg het is hoor, maar het is regen+orkaanseizoen.. aar ik vind het een beetje zonde als we slecht weer treffen. Eigenlijk wil ik de garantie van mooi weer :wink: Maar helaas weet je dat natuurlijk nooit zeker.. We moeten de gok maar gewoon wagen denk ik dan!

Klingel

  • Gast
September 2011!
« Reactie #48 Gepost op: 16 december 2010, 18:21:10 »
Goed dat ik het hier lees want dat was dus echt iets waar ik niet meteen aan zou denken: een regen of orkaanseizoen..

En wat bedankjes betreft, daar ben ik ook echt nog niet uit. K denk dat het bij ons alleen een foto is, eventueel met een zakje snoepjes erbij ofzo... Zaterdag gaan we de ringen weer passen en misschien al meenemen!! :)

Vandaag nog 9 maanden! T gaat echt snel!

Veel succes allemaal met alle voorbereidingen!

Valkje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #49 Gepost op: 20 december 2010, 15:51:27 »
Hoi allemaal :)
Ik zou me graag aansluiten bij deze topic. Heb nog niet alles terug gelezen dus weet niet of er meer mensen gaan trouwen op 30sept. 2011.
30 september 2011 wordt dus onze dag.
We zijn vollop aan het regelen. Hoever zijn jullie? Ik zal nog een beetje terug lezen.
\Liefs

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards