collapse

Auteur Topic: September 2011!  (gelezen 89654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kanama

  • Gast
September 2011!
« Reactie #400 Gepost op: 7 september 2011, 19:27:33 »
Lotte09-09:
heel veel plezier!
Geniet ervan.

Laat je snel wat horen???

Myrretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #401 Gepost op: 7 september 2011, 20:18:56 »
Lotte; ik hoop dat jullie een super mooie dag hebben!!

Kanama; wat een leuk verslag, het klinkt als een geweldige dag! Heb je al wat foto's?? Ben helemáál niet nieuwsgierig, hoor... :wink:

twijfeltje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #402 Gepost op: 7 september 2011, 21:59:07 »
Mocht je het nog lezen: heel veel plezier Lotte!

LindaD

  • Gast
September 2011!
« Reactie #403 Gepost op: 8 september 2011, 10:23:26 »
oh lotte wat spannend! ik hoop gauw te horen hoe je het hebt gehad en alvast veel plezier. Hier nog precies 1 week!

KarinB

  • Gast
September 2011!
« Reactie #404 Gepost op: 9 september 2011, 22:38:32 »
Hopelijk heb je een fantastische dag, Lotte !

charlie1986

  • Gast
September 2011!
« Reactie #405 Gepost op: 10 september 2011, 00:04:03 »
@ lotte ik hoop dat je een super leuke en mooie dag heb gehad!

Ik had weer helemaal gelijk!!  
afgelopen zondag heb ik mijn vrijgezellenfeestje gehad...

Zaterdag werd ik gebeld door mijn moeder
zij : Charlot ik moet je iets vertellen wat ik heel erg jammer vind maar het kan helaas niet anders.
ik : ok, wat is er dan?
zij: morgen heb je je vrijgezellenfeest, het was de bedoeling dit tot op het laatste moment geheim te houden maar je schoonmoeder gooit roet in het eten en zegt dat ze de weg niet kan vinden.
ik : lekker bijdehand weer! met oprecht een schoonmonster!
zij: wil je aub wel zorgen dat je hier om 10 uur aanwezig bent. ik spreek dan af heb sm dat ze om 09.45 bij staat.

volgende dag
09.15 ik sta nog onder de douche word er aangebeld! dirk doet open ik vraag aan hem wie is dat? ja me moeder! ik :*#$*#$ we hadden pas om 09.45 afgesproken.

10.00 uur aangekomen bij mijn ouders ( helaas waren ze nog niet helemaal klaar dus ik dacht wacht netjes in de gang)
10.15 uur hadden ze me helemaal aangekleed en alles en gingen we weg (ondertussen was me dus ook opgevallen dat mijn schoonzusje en beste vriendin van dirk niet aanwezig waren)
10.30 aangekomen in lisserbroek (nog steeds geen idee) tot we bij een gebouw aankwamen. we gingen iets met verf doen maar ja wat??
10.45 zaten we allemaal aan een bakkie koffie of thee en moesten we schetsen gaan maken op papier voor wat ik op die 2 grote canvas doeken wilde hebben.
ik moest ook 2 thema's verzinnen dat werden liefde en trouwen. de groep hadden we in 2en verdeeld ik met 2 goeie vriendinnen en sm. en mijn moeder met tante schoonzusje en nog een goeie vriendin. wij liefde zij trouwen
11.00 we hadden al vrij snel een idee wat we wilde doen en gingen we de doeken in de basis kleur zetten. en daarna de schets op het doek uit werken.
13.00 waren we klaar en hebben we nog wat foto's gemaakt.

daarna zijn we weer terug gegaan naar mijn ouders huis en hebben we een heerlijke high tea gehad met tussendoor een vragenrondje.

om 16 uur zei iedereen gedag om naar huis te gaan.
nog met 2 vriendinnen afgesproken om 's avonds nog een drankje te doen.

al met al een hele leuke dag gehad.
ben alleen teleurgesteld in mijn sm en sz (die er niet was)


foto's volgen later

vandaag hebben we nog een gesprek gehad met de pastoor en broeder en ik heb eerder op de dag een gesprek gehad met de dirigente van het koor.
gelijk alle dingen nog even een keer doorgenomen.
de bloemen zijn besteld
zondag de route rijden met onze chauffeur van de dag.
dinsdag de muziek en kerk boekjes inleveren
woensdag de drank ophalen alle spullen alvast naar mijn ouders brengen
donderdag mijn nagels bij laten werken
de ochtend gaan we lekker samen (met zijn 3en door brengen) dan gaan we lunchen (met zijn 4en)
na de lunch brengen wij de oudste weer naar school en daarna brengt as mij en onze jongste zoon naar mijn ouders en gaat hij naar zijn ouders
dan wil ik 's middags nog met mijn oma en mijn vader naar het graf van mijn opa om daar een roos te brengen dit gaat as met zijn ouders en opa doen.
daarna gaan we de boel versieren en lekker eten kortom gezellig een middagje met mijn ouders en broers en mijn 2 kleine mannen.

vrijdag is de Grote dag om 09.30 komt as mij ophalen de dag begint al vroeg voor mij (06.45 komt de kapper + fotograaf)

hoe is het bij jullie??

Lotte09-09

  • Gast
September 2011!
« Reactie #406 Gepost op: 10 september 2011, 13:30:09 »
[font="Century Gothic"]Ha Dames,

Onze dag was werkelijk geweldig!!! We zijn nog helemaal aan het nagenieten en ons huis staat vol met kaarten.
Zometeen naar de locatie om daar de cadeau's op te halen en vnvd naar het circus (een van de cadeau's).
Er komt binnenkort wel een verslag, maar ik heb vandaag te veel watten in mijn hoofd om iets fatsoenlijks te melden.
Maar lieve meiden, geniet van elke seconden want hoewel het op de dag voelt alsof je dingen voor een hele week hebt beleefd, het is ook weer zo voorbij! [/font]

twijfeltje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #407 Gepost op: 10 september 2011, 18:34:04 »
Gefeliciteerd Lotte en veel plezier in het circus!
Wist je dat vooraf, dat je vanavond meteen al een uitje had?

Marretje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #408 Gepost op: 10 september 2011, 21:18:24 »
Lotte, van harte met jullie huwelijk...
Ben heel benieuwd naar je verslag en naar de foto`s natuurlijk...
Hoe was de voorstelling in het circus??

Groetjes Marina.

pinkbride

  • Gast
September 2011!
« Reactie #409 Gepost op: 21 september 2011, 14:14:38 »
gisteren getrouwd was een geweldige dag echt genoten helaas is het alweer voorbij nu aan het nagenieten en wachten op de foto's
iedereen die nog moet trouwen geniet van elk moment

joni02

  • Gast
September 2011!
« Reactie #410 Gepost op: 27 september 2011, 09:50:22 »
.
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2012, 18:12:05 door joni02 »

twijfeltje

  • Gast
September 2011!
« Reactie #411 Gepost op: 27 september 2011, 20:06:19 »
Super Joni, veel plezier!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards